Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдалень закладів освіти
Очікувана вартість
3 032 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002119-b 1ea6849b16b64d6fa19291b18c4031af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne.osvita.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne.osvita.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 16:47
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 16:47
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:07
Очікувана вартість: 3 032 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30320 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 од
Електрична плита з жарочною шафою 4-х конфорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
9 од
Жарочна шафа трисекційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 од
Шафа пекарська трикамерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
12 од
Сковорода електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
9 од
Електром'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
5 од
Машина протирально- різальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 од
Тістоміс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 од
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 од
Котел харчовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
21 од
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 комплекти
Мийка (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
7 од
Лінія роздачі (мармид других блюд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 од
Лінія роздачі (мармид перших блюд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 од
Морозильна камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:43
ТД обладн. ЗОШ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-30-000007 ● 16fa401c66c544eca8a775eaf194ecf0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.07.2020 № 57

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.07.2020 № 57.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-25-002119-b 25.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-03 16:37:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання для їдалень закладів освіти» ( код ДК 021:2015 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-002119-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації (якщо в документах багато сторінок вони повинні бути об’єднані в один файл), з них:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону
При цьому, учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
- документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання;
При цьому учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Згідно п.8 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» ( обладнання для їдалень закладів освіти)» Замовником зазначено, що якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку;
- копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності).
Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатків до висновків, а саме: шафа пекарська ШПЕ-3; сковорода електрична СЕ-0,25 економ н/ж (відсутній додаток до висновку); м’ясорубка ТМ-12М; котел харчо варильний електричний КЕ-100Е; шафа холодильна POLAIR CM 105-S; шафа холодильна POLAIR CB 105-S; ванна мийна ВМ-2 1000-600-(450)*850 техно2 (відсутній додаток до висновку); лінія роздачі Мармід електричний МЕПДС-4 (відсутній додаток до висновку).
Також, у п.14 (лінія роздачі (мармид перших блюд) учасником ТОВ «АРМ-ЕКО» не зазначено назви обладнання, присутні лише технічні характеристики.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 11:26:05

Пояснення до моніторингу

Тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської враховано зауваження Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо пропозиції учасника ТОВ "АРМ - ЕКО" на закупівлю UA-2020-06-25-002119-b. Договір з переможцем торгів буде розірвано.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 3 020 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКОРД ГРУП" 2 578 658,00
UAH з ПДВ
2 578 658,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ АРМ-ЕКО 3 009 789,00
UAH з ПДВ
3 009 789,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 11:47
Електронний підпис
24 липня 2020 11:37
Довідкка МВС.pdf
24 липня 2020 11:37
Довідка статті 17.pdf
24 липня 2020 11:37
Довідка ДПС.pdf
24 липня 2020 11:37
Баланс 2019.pdf
12 липня 2020 16:06
Електронний підпис
10 липня 2020 23:15
Підписаний_Лицензия.pdf
10 липня 2020 23:15
ШПЕ_24.02.2020.pdf
10 липня 2020 23:15
ШЖЕ-1-2-3_18.02.2020.pdf
10 липня 2020 23:15
ПЕ-4ШЕконом_18.02.2020.pdf
10 липня 2020 23:15
Паспорт ТМ.pdf
10 липня 2020 23:15
Паспорт МТ-25.pdf
10 липня 2020 23:15
Паспорт МПР-350.pdf
10 липня 2020 23:15
Паспорт Мармід.pdf
10 липня 2020 23:15
Паспорт котли.pdf
10 липня 2020 23:15
Паспорт CЕ-0_25_Економ_
10 липня 2020 23:14
Додаток 2.4.2 Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 23:14
Додаток 4 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ТОВ "АКОРД ГРУП"

ТОВ АРМ-ЕКО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Відхилено 2 400 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 14:54
ТОВ "АКОРД ГРУП"
#37219763
Відхилено 2 578 658,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 14:59
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Переможець 3 009 789,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
3 009 789,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 14:09
дог 27 розір АрмЕко.pdf укладений
06 серпня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 17:17
дог. Арм Еко ЗОШ 03.08.pdf укладений
03 серпня 2020 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін відповідно п.12.3 договору