Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
3 475,50 UAH
UA-2020-06-25-001881-c c7c7294acf384d13bff111f3d1869be4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шведюк Людмила Василівна

+380322555542 lodknd@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень"
Код ЄДРПОУ: 01997768
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Вул.Б.Лепкого,8
Контактна особа: Шведюк Людмила Василівна
+380322555542
lodknd@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Відповідно до Авансового звіту Кабанчик М.О. та чеків (№ 387763, № 417268, № 288650) на закупівлю товарів для кабінету з проведення медичних оглядів водіїв на стан алкогольного та наркотичного сп'яніння
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Конструкційні матеріали (OSB-3 плита - 10 шт, штукатурка - 2шт, штапік - 1шт, пігмент - 1шт, плінтус - 12шт, з'єднання - шт, завершення - 2шт, зовнішній - 1 шт, внутрішній - 4 шт, дюбель - 1 уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відшкодування витрат підзвітній особі по авансовому звіту Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

25 червня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Нова лінія"
#30728887
Переможець 3 475,50
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:01

Документи

25 червня 2020 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:12
Авансовий звіт укладений
25 червня 2020 16:10