Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
57 916 176,00 UAH
UA-2020-06-25-001873-c 3ea9dddcb4c54962960eace58a177140
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:12
Очікувана вартість: 57 916 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 579 161,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 579161.8 UAH
Publication date: 25 червня 2020 15:59
Enquiries until: 16 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 22 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 57 916 176 UAH including VAT
Minimal lowering step: 579 162 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 18:53
Перелік змін № 2288.pdf
18 серпня 2020 18:53
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docm
18 серпня 2020 18:53
ЗМІНИ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx
25 червня 2020 15:56
Проект договору 233-236.pdf
25 червня 2020 15:56
ПКД 233-236.pdf
18 серпня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 18:53
Перелік змін № 2288.pdf
17 липня 2020 21:38
Перелік змін №1940 (233-236).PDF
18 серпня 2020 18:53
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docm
17 липня 2020 21:38
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 51І6 від 17.07.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx
25 червня 2020 15:56
ТД 51І1 від 23.06.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx
18 серпня 2020 18:53
ЗМІНИ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx
17 липня 2020 21:38
ЗМІНИ ТД 51І6 від 17.07.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx
25 червня 2020 15:56
Проект договору 233-236.pdf
25 червня 2020 15:56
ПКД 233-236.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-001873-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 29 липня 2020 23:29
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 16:50
Рішення від 31.07.2020 № 14762 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 16:50
Рішення від 11.08.2020 № 15375.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Голову тендерного комітету Пастухова М. П., який повідомив про отримання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель через електронну систему закупівель в особистому кабінеті на Майданчику SmartTender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-06-25-001873-c по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» (дата публікації: 14 серпня 2020 21:12). 11.08.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 15375-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГРАНІТ-001" від 29 липня 2020 №UA-2020-06-25-001873-c.a1, Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов'язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-06-25-001873-c, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На виконання рішення Антимонопольного комітету України тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до частини 2 статті 24: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону». Перелік змін: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 51/6 від 17.07.2020 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 1 Розділ І. Загальні положення 2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Пастухов Микола Петрович, начальник відділу з ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху, голова тендерного комітету, адреса: вул. Свободи 77, м. Хмельницький, 29000,телефон (факс) (0382) 78-32-48, е-mail: vredhm@ukravtodor.gov.ua; Адуканець Леся Василівна, начальник тендерно-договірного відділу, член тендерного комітету, телефон (факс) (0382) 78-32-50; е-mail: tenderhm@ukravtodor.gov.ua; tenderhm@ukr.net Пастухов Микола Петрович, заступник начальника з експлуатаційного утримання, голова тендерного комітету, адреса: вул. Свободи 77, м. Хмельницький, 29000, телефон (факс) (0382) 78-32-48, е-mail: vredhm@ukravtodor.gov.ua; Адуканець Леся Василівна, начальник тендерно-договірного відділу, член тендерного комітету, телефон (факс) (0382) 78-32-50; е-mail: tenderhm@ukravtodor.gov.ua; tenderhm@ukr.net 2 Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03 серпня 2020 року до 15:00. 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26 серпня 2020 року до 15:00. ДОДАТОК № 4 ПОПЕРЕДНЯ РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. Види основних робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник-балансоутримувач, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору, місцезнаходження об’єкта, категорія автомобільної дороги * 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору*** Строк виконання робіт/надання послуг Обсяг виконаних робіт/послуг за договором** найменування робіт/послуг одиниця виміру кількість 1 2 3 4 5 6 7 8 * - Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. ** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. *** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника-балансоутримувача) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 1. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника-балансоутримувача (замовників-балансоутримувачів) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника-балансоутримувача претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником-балансоутримувачем не раніше дати оголошення закупівлі. Замовники – суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі», які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати/надати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. ДОДАТОК № 4 НОВА РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. Види основних робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Таблиця 1 № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору, місцезнаходження об’єкта, категорія автомобільної дороги * 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору*** Строк виконання робіт/надання послуг Обсяг виконаних робіт/послуг за договором** найменування робіт/послуг одиниця виміру кількість 1 2 3 4 5 6 7 8 * - Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. ** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. *** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 1. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників), в тому числі і у розумінні статті 838 Цивільного кодексу України, (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а в разі укладання договорів субпідряду інформацію щодо відсутності з боку замовника-балансоутримувача претензій або судових позовів до генпідрядника щодо вказаного предмету договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати/надати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. Затвердити та оприлюднити зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації з переліком змін №2288 від 18.08.2020 року в особистому кабінеті на Майданчику SmartTender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-06-25-001873-c по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)».
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2020 19:52

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000042 ● 10afed9b7d85454e9182462aee0bd4c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

30.09.2020 № 198

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.







В.о начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 30.09.2020 №198


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-06-25-001873-c, Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-10-22 12:45:58

Пояснення Замовника з власної ініціативи

Відповідно до абзацу 2 пункту 5 статті 8 Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Пояснення з власної ініціативи
Замовника Служби автомобільних доріг у
Хмельницькій області у межах моніторингу закупівлі :Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь),
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-25-001873-c

Відповідно до наказу Управління Східного офісу Держаудитслужби Запорізькій області від 30.09.2020 №198 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-25-001873-c на підставі даних автоматичних індикаторів ризику - RISK1-5_2, що згідно Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 № 196, означає – розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Згідно з п. 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, з чого вбачається, що поточний середній ремонт є послугою.
Окрім цього, відповідно до п.3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Також відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «послуги з поточного ремонту визначаються за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від
23 серпня 2011 року № 301.
Визначення термінів «будинок», «будівля», «споруда», «лінійний об’єкт інфраструктури» наведено в пункті 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082). Порядком № 1082 передбачено розміщення інформації про предмет закупівлі.
Так, замовники в окремих полях зазначають інформацію, зокрема, код предмета закупівлі, який визначається відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Проте в Порядку зазначення коду Єдиного закупівельного словника не передбачено. Натомість, виходячи зі змісту пункту 13 Порядку № 1082, замовник під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначає код та назву відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – послуга з поточного ремонту.

Наприклад:
ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Або 45410000-4 Штукатурні роботи
Або 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Або 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тому, визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.»
Відповідно, предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є послугою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону (послуги – поточний ремонт), що також вбачається із оголошення про проведення цієї закупівлі, де у графі вид предмету закупівлі зазначено – Поточний середній ремонт автомобільної дороги -Послуги із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.
Крім, того відповідно до пункту 1.5. глави 1 наказу Міністерства фінансів України віл 12.03.2012 року №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» - поточні видатки одержувачів бюджетних коштів здійснюються за такими кодами економічної класифікації :
2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм";
2282 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку";
2610 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)";
Одержувачі бюджетних коштів здійснюють за цими кодами видатки, які в плані використання бюджетних коштів належать до розділу «Поточні видатки».

2.2.8.1. Код 2281 „Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм”
За цим кодом здійснюються видатки, які забезпечують розвиток у певній галузі економіки, зокрема,-
2) видатки на виконання державних програм, оплата яких здійснюється на підставі укладених договорів з виконавцями проектів програм, які забезпечують розвиток у певній галузі (наприклад, "Загальнодержавна (Національна) космічна програма" тощо); видатки на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування для оплати послуг з поточного ремонту, експлуатації та утримання доріг загального користування;
Тобто, зазначеним нормативним документом також підтверджується те, що поточний ремонт автомобільних доріг загального користування є послугою.
Відповідно до абз.3 ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі за № UA-2020-06-25-001873-c становить 57 916 176,00 грн. Згідно умов тендерної документації на цю закупівлю та оголошення про проведення цієї закупівлі сума тендерного забезпечення становить 1 відсоток 579 161,80 гривень (п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят одна гривня 80 копійок).
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає. Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.




В.о. начальника Служби автомобільних
доріг у Хмельницькій області Валентин ДАНИЛЮК

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-06-25-001873-c по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом були прийняті наступні аргументовані заперечення до висновку: Згідно вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету №51/13 від 18.08.2020 Переможець торгів надає замовнику договірну ціну на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність в паперовому вигляді. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою. Документи доставляються особисто представником переможця торгів до Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області тільки в робочий час. Режим роботи: понеділок-четвер 08.30-17.30 години, п’ятниця 08:30-16:15 години, обідня перерва 13.00-13.45 години або кур’єрською службою в приймальню Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77) У висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області вказується, що встановивши таку вимогу у тендерній документації, Замовником торгів порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Твердження управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області не відповідає дійсності у зв’язку із нижченаведеним. Згідно пункту 37 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі Тобто суб’єкт господарювання, щоб набути статус Учасника процедури подає для Замовника, під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель, ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ. Пунктом 32 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації У статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Тобто Учасник подає інформації під час проведення процедури закупівлі, а саме тендерну пропозицію, до кінцевого строку подання таких пропозицій, який вказується у оголошенні про проведення торгів та тендерній документації. Вимоги щодо надання інших документів після кінцевого строку подання пропозицій не може розцінюватися як документи тендерної пропозиції Учасника, а саме інформація яка надається під час проведення процедури закупівлі. Підтвердженням такої позиції є те, що у частині 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлюється заборона для Замовників вимагати від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вимога про надання договірної ціни на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки встановлена виключно для Переможця торгів, який змінює статус Учасника процедури на Переможця процедури закупівлі, оскільки Замовником, у порядку статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», прийнято Рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлено повідомлення про намір укласти договір. Враховуючи те, що Учасник під час аукціону може зменшувати свою цінову пропозицію він повинен її підтвердити розрахунками. Крім того, обов’язковою умовою є врахування всіх вимог технічної частини Тендерної документації, що є вирішальним для даного предмета закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт виконання робіт та погоджується із замовником (п. 6.2.4). При погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Після погодження договірної ціни укладається договір підряду на виконання робіт. Для Замовника договірна ціна є гарантом того, що на період аукціону Учасники розрахували договірну ціну відповідно до технічної частини, яка є невід'ємною частиною тендерної документації. Так як під час проведення аукціону Учасники пропонують свою ціну, яка протягом раундів може зменшуватись. Таким чином, договірна ціна підтверджує запропоновану Учасником ціну на аукціоні та є невід’ємною частиною, а саме, додатком 3, договору який укладається в результаті проведеної процедури. Наголошуємо на тому, що саме Переможець торгів надає замовнику договірну ціну на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність в паперовому вигляді. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою , так як є невід’ємною частиною договору підряду. Таке твердження додатково підтверджується поняттям «ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ», яке визначено у пункті 18 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі Отже Замовником не порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовникам не вимагалося від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі й відповідно дотримано принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

2020-10-28 10:55:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді 05.11.2020 № 3078
Дата публікації: 06 листопада 2020

Документи:

06 листопада 2020 11:36
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:35
Позов 05.11.2020 № 3078.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 вересня 2020
UA-2020-06-25-001873-c3ea9dddcb4c54962960eace58a177140
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:19
гарантія 233-236.pdf
16 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:50
Документи переможця.pdf
14 вересня 2020 14:50
Dovidka_20246428610280558765.pdf.p7s
14 вересня 2020 14:50
Dovidka_20246428610280558765.pdf
09 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:21
розрахунок з-п і витрат.pdf
09 вересня 2020 16:20
договірна ціна 2.pdf
09 вересня 2020 16:20
договірна ціна 1.pdf
25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
31 липня 2020 16:15
Електронний підпис
31 липня 2020 16:15
Електронний підпис
31 липня 2020 16:11
гарантія.zip
31 липня 2020 16:11
гарантія - договір.pdf
31 липня 2020 16:11
договірна ціна 2.pdf
31 липня 2020 16:11
договаірна ціна 1.pdf
31 липня 2020 16:11
субпідрядник ст.17.pdf
31 липня 2020 16:11
Проект договору.pdf
31 липня 2020 16:11
Ліцензія.pdf
31 липня 2020 16:11
додаток 4 акти КБ (104).pdf
31 липня 2020 16:11
додаток 2 перелік МТБ.pdf
31 липня 2020 16:11
додаток 2 АБЗ довідка.pdf
31 липня 2020 16:11
ISO.pdf

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:26
16. Забезпечення.zip
20 серпня 2020 16:49
12.5.2. Фін.звіт за 1 кв. 2020.pdf
20 серпня 2020 16:49
12.5.1. Баланс за 1 кв. 2020.pdf
20 серпня 2020 16:47
6. Сертифікат ISO.pdf
20 серпня 2020 16:45
18. ЗВВ 2020.PDF
20 серпня 2020 14:23
12.3.120. Заремба Д.І..pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.119. Блажкун В.В..pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.118. Локайчук О.В..PDF
20 серпня 2020 14:23
12.3.117. Білий Ю.В_0001.pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.116. Татарин В.П..PDF
20 серпня 2020 14:23
12.3.115. Баталюк Є.Є.pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.114. Караванов Дмитро.pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.113. Азаров Є.В_.pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.112. Черниш О.С..PDF
20 серпня 2020 14:22
12.3.111. Ващук А.А..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.110. Якубишин В.М..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.109. Юрчук О.М..PDF
20 серпня 2020 14:22
12.3.108. Швець Р.І..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.107. Червоняк М.Ф._.pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.126. Балабан Є.С_.pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.106. Федченко Р.А..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.125. Зеленюк В.В..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.124. Кедь О.В..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.105. Сєров І.С..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.104. Повх В.О..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.123. Лагодинський Є.О..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.122. Макарян В.А..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.121. Сітарчук В.М..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.68. Дяк В.Б.pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.103. Тарасов А.С_0001.pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.67. Гаврилюк М.П.pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.66. Давидюк А.І..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.65. Голота О.П..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.102. Клепайло С.М..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.63. Цибульський В.В..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.101. Довгань С.В..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.62. Цимбалюк І.Г..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.84. Прозоров О.В..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.100. Бунт І.Ф..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.61. Рабчук В.М.pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.83. Пивовар С.Л..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.99. Баталюк Б.Є..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.98. Антонюк Б.М..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.82. Муха Ю.К_0001.pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.60. Хрипко А.Д..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.97. Чеботарьов О.Г..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.81. Шлапак М.Ф..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.80. Струков В.П..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.79. Степаненко М.П..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.96. Бондар Ю.Б_0001.pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.59. Поха В.Д..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.78. Суберляк М.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.95. Бабич В.М_0001.pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.58. Кіт В.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.77. Городнюк М.М..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.57. Горенко І.І..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.56. Бриндель В.І..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.94. Бортнік С.С.pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.55. Возний В.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.28. Волошин В.П..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.93. Стрільчук Р.А..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.76. Навроцький А.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.54. Трофімчук А.М..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.92. Лятичевський О.С.pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.27. Одукалець В.А..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.53. Карський І.Й..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.75. Яструб О.А.pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.74. Жила О.В..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.52. Кшижинський В.А.pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.91. Бойчук О.М..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.26. Прокопов Г.В..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.51. Ткачук С.П..pdf
20 серпня 2020 14:17
12.3.73. Михайлов Ю.В..pdf
20 серпня 2020 14:17
12.3.90. Більський В.Л..pdf
20 серпня 2020 14:17
12.3.25. Попик В.В..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.50. Трапезун В.І..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.73. Лятичевський В.О..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.88. Гаврилюк П.В..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.49. Паламарчук В.А..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.24. Цвігун О.А.pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.87. Дячук В.О..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.72. Кундис М.І.pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.48. Малий О.Л..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.86. Калан І.М..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.23. Швидь О.В..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.71. Галган П.М..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.85. Креденс М.В..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.47. Добрянський Я.Ю..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.22. Юрків Р.В..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.46. Шевчук М.М..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.21. Ягніченко Д.М..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.45. Янківський В.С_0001.pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.20. Бевз В.А..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.44. Мошенський І.М..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.43. Фурман А.Ф..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.19. Обуховський В.П..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.42. Сапрун Ю.А..PDF
20 серпня 2020 14:13
12.3.18. Мінаков О.О..PDF
20 серпня 2020 14:13
12.3.41. Ковальчук В.О..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.17. Дусь С.А..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.16. Радковський Д.В..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.40. Малкін К.В..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.70. Малигін Вадим.pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.39. Король О.Ю..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.15. Сорока І. М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.69. Бретоусов М.С..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.38. Мамлюк П.В..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.14. Сергієнко В.В_0001.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.37. Панасенко В.В_0001.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.13. Семенюк Л.В..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.36. Бучинський М.Л..PDF
20 серпня 2020 14:12
12.3.35. Чабанюк І.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.12. Морозик В.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.11. Чумак І.В..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.34. Цапок Ю.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.10. Довгаль І.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.33. Шатайло Роман.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.9. Нечипор Е.О..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.32. Машталер М.М.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.31. Мінаков А.О..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.8. Мельник І.І..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.30. Бадяка А.А_0001.pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.29. Кулик Р.П..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.7. Жовмір О.М..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.6. Бас А.В..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.5. Конопліцький А.І..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.4. Прокофєв А. О.pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.3. Гедзюк Т.В..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.2. Семенова О.М.pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.1. Волосінчук М.М.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 49 073 991,20
UAH з ПДВ
49 073 991,20
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 54 481 097,00
UAH з ПДВ
54 481 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:19
гарантія 233-236.pdf
16 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:50
Документи переможця.pdf
14 вересня 2020 14:50
Dovidka_20246428610280558765.pdf.p7s
14 вересня 2020 14:50
Dovidka_20246428610280558765.pdf
09 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:21
розрахунок з-п і витрат.pdf
09 вересня 2020 16:20
договірна ціна 2.pdf
09 вересня 2020 16:20
договірна ціна 1.pdf
25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
31 липня 2020 16:15
Електронний підпис
31 липня 2020 16:15
Електронний підпис
31 липня 2020 16:11
гарантія.zip
31 липня 2020 16:11
гарантія - договір.pdf
31 липня 2020 16:11
договірна ціна 2.pdf
31 липня 2020 16:11
договаірна ціна 1.pdf
31 липня 2020 16:11
субпідрядник ст.17.pdf
31 липня 2020 16:11
Проект договору.pdf
31 липня 2020 16:11
Ліцензія.pdf
31 липня 2020 16:11
додаток 4 акти КБ (104).pdf
31 липня 2020 16:11
додаток 2 перелік МТБ.pdf
31 липня 2020 16:11
додаток 2 АБЗ довідка.pdf
31 липня 2020 16:11
ISO.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:26
16. Забезпечення.zip
20 серпня 2020 16:49
12.5.2. Фін.звіт за 1 кв. 2020.pdf
20 серпня 2020 16:49
12.5.1. Баланс за 1 кв. 2020.pdf
20 серпня 2020 16:47
6. Сертифікат ISO.pdf
20 серпня 2020 16:45
18. ЗВВ 2020.PDF
20 серпня 2020 14:23
12.3.120. Заремба Д.І..pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.119. Блажкун В.В..pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.118. Локайчук О.В..PDF
20 серпня 2020 14:23
12.3.117. Білий Ю.В_0001.pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.116. Татарин В.П..PDF
20 серпня 2020 14:23
12.3.115. Баталюк Є.Є.pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.114. Караванов Дмитро.pdf
20 серпня 2020 14:23
12.3.113. Азаров Є.В_.pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.112. Черниш О.С..PDF
20 серпня 2020 14:22
12.3.111. Ващук А.А..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.110. Якубишин В.М..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.109. Юрчук О.М..PDF
20 серпня 2020 14:22
12.3.108. Швець Р.І..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.107. Червоняк М.Ф._.pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.126. Балабан Є.С_.pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.106. Федченко Р.А..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.125. Зеленюк В.В..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.124. Кедь О.В..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.105. Сєров І.С..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.104. Повх В.О..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.123. Лагодинський Є.О..pdf
20 серпня 2020 14:22
12.3.122. Макарян В.А..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.121. Сітарчук В.М..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.68. Дяк В.Б.pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.103. Тарасов А.С_0001.pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.67. Гаврилюк М.П.pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.66. Давидюк А.І..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.65. Голота О.П..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.102. Клепайло С.М..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.63. Цибульський В.В..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.101. Довгань С.В..pdf
20 серпня 2020 14:21
12.3.62. Цимбалюк І.Г..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.84. Прозоров О.В..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.100. Бунт І.Ф..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.61. Рабчук В.М.pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.83. Пивовар С.Л..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.99. Баталюк Б.Є..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.98. Антонюк Б.М..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.82. Муха Ю.К_0001.pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.60. Хрипко А.Д..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.97. Чеботарьов О.Г..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.81. Шлапак М.Ф..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.80. Струков В.П..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.79. Степаненко М.П..pdf
20 серпня 2020 14:20
12.3.96. Бондар Ю.Б_0001.pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.59. Поха В.Д..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.78. Суберляк М.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.95. Бабич В.М_0001.pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.58. Кіт В.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.77. Городнюк М.М..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.57. Горенко І.І..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.56. Бриндель В.І..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.94. Бортнік С.С.pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.55. Возний В.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.28. Волошин В.П..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.93. Стрільчук Р.А..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.76. Навроцький А.В..pdf
20 серпня 2020 14:19
12.3.54. Трофімчук А.М..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.92. Лятичевський О.С.pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.27. Одукалець В.А..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.53. Карський І.Й..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.75. Яструб О.А.pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.74. Жила О.В..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.52. Кшижинський В.А.pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.91. Бойчук О.М..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.26. Прокопов Г.В..pdf
20 серпня 2020 14:18
12.3.51. Ткачук С.П..pdf
20 серпня 2020 14:17
12.3.73. Михайлов Ю.В..pdf
20 серпня 2020 14:17
12.3.90. Більський В.Л..pdf
20 серпня 2020 14:17
12.3.25. Попик В.В..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.50. Трапезун В.І..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.73. Лятичевський В.О..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.88. Гаврилюк П.В..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.49. Паламарчук В.А..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.24. Цвігун О.А.pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.87. Дячук В.О..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.72. Кундис М.І.pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.48. Малий О.Л..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.86. Калан І.М..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.23. Швидь О.В..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.71. Галган П.М..pdf
20 серпня 2020 14:16
12.3.85. Креденс М.В..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.47. Добрянський Я.Ю..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.22. Юрків Р.В..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.46. Шевчук М.М..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.21. Ягніченко Д.М..pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.45. Янківський В.С_0001.pdf
20 серпня 2020 14:14
12.3.20. Бевз В.А..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.44. Мошенський І.М..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.43. Фурман А.Ф..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.19. Обуховський В.П..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.42. Сапрун Ю.А..PDF
20 серпня 2020 14:13
12.3.18. Мінаков О.О..PDF
20 серпня 2020 14:13
12.3.41. Ковальчук В.О..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.17. Дусь С.А..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.16. Радковський Д.В..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.40. Малкін К.В..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.70. Малигін Вадим.pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.39. Король О.Ю..pdf
20 серпня 2020 14:13
12.3.15. Сорока І. М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.69. Бретоусов М.С..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.38. Мамлюк П.В..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.14. Сергієнко В.В_0001.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.37. Панасенко В.В_0001.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.13. Семенюк Л.В..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.36. Бучинський М.Л..PDF
20 серпня 2020 14:12
12.3.35. Чабанюк І.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.12. Морозик В.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.11. Чумак І.В..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.34. Цапок Ю.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.10. Довгаль І.М..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.33. Шатайло Роман.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.9. Нечипор Е.О..pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.32. Машталер М.М.pdf
20 серпня 2020 14:12
12.3.31. Мінаков А.О..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.8. Мельник І.І..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.30. Бадяка А.А_0001.pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.29. Кулик Р.П..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.7. Жовмір О.М..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.6. Бас А.В..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.5. Конопліцький А.І..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.4. Прокофєв А. О.pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.3. Гедзюк Т.В..pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.2. Семенова О.М.pdf
20 серпня 2020 14:11
12.3.1. Волосінчук М.М.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 49 073 991,20
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
49 073 991,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:50
ДУ №3 до Договору №237І20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:25
ДУ № 2 до Договору № 237І20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:17
Додаткова угода № 1 до договору № 237І20 (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 14:25
Договір № 237І20 від 23.09.2020.pdf укладений
23 вересня 2020 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити Додаток №1 - “Календарний план “та Додаток 2 -”План фінансування” та викласти їх у новій редакції. 2. В зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця (повідомлення про відкриття рахунку від 23.09.2020 року) та замовника Сторони домовились змінити реквізити в розділі 13. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 237/20 від 23 вересня 2020 року року та викласти їх у наступній редакції: “ 13. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул.Свободи,77 р/р UA618 2017 2034 3210 0010 0000 2424, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 ВИКОНАВЕЦЬ: 29015, м.Хмельницький, вулиця Старокостянтинівське шосе,1/1, р/р UA143 2231 3000 0026 0060 0000 6845 в ПАТ “Укрексімбанк” р/р UA 468 2017 2035 5349 1070 0070 2804 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області ЄДРПОУ 39127865 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 237/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець керуючись постановами КМУ від 29.01.2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» і від 01.07.2020 року № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 237/20 від 23 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», виклавши його абзац 2 п. 4.4., п.5.1. та п. 10.1 в наступній редакції: “У будь-якому випадку розрахунки за надані послуги проводяться не пізніше 31.12.2020 р. при умові наявності підписаних сторонами ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3. Послуги, надані після 31.12.2020 р., а також ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3, надані Замовнику після 31.12.2020 р., прийняттю та оплаті не підлягають.»; «5.1. Строк надання послуг – з моменту підписання до 31 грудня 2020 року згідно з календарним планом (Додаток 1).»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. У зв’язку із цим Сторони Договору прийшли до спільної згоди викласти Додатки до даного Договору «Календарний план» і «План фінансування» в новій редакції (додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 237/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець керуючись постановами КМУ від 29.01.2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» і від 01.07.2020 року № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 237/20 від 23 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», виклавши його Додатки «Календарний план» і «План фінансування» в новій редакції (додаються). 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 4. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 237/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 073 991,20
UAH (в тому числі ПДВ 8 178 998,53 UAH)