Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2020 13:12 |
Очікувана вартість: | 57 916 176,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 579 161,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 579161.8 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 15:59 |
Enquiries until: | 16 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 57 916 176 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 579 162 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 18:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 18:53 |
Перелік змін № 2288.pdf | |
18 серпня 2020 18:53 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docm | |
18 серпня 2020 18:53 |
ЗМІНИ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx | |
25 червня 2020 15:56 |
Проект договору 233-236.pdf | |
25 червня 2020 15:56 |
ПКД 233-236.pdf |
18 серпня 2020 18:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 серпня 2020 18:53 |
Перелік змін № 2288.pdf
|
||||||
18 серпня 2020 18:53 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docm
|
||||||
18 серпня 2020 18:53 |
ЗМІНИ ТД 51І13 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 233 - км 236.docx
|
||||||
25 червня 2020 15:56 |
Проект договору 233-236.pdf
|
||||||
25 червня 2020 15:56 |
ПКД 233-236.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2020 23:29
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000042 ● 10afed9b7d85454e9182462aee0bd4c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 14:49 |
НАКАЗ
30.09.2020 № 198
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 30.09.2020 №198
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
1) UA-2020-06-25-001873-c, Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-10-22 12:45:58
Пояснення Замовника з власної ініціативи
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 статті 8 Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Пояснення з власної ініціативи
Замовника Служби автомобільних доріг у
Хмельницькій області у межах моніторингу закупівлі :Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь),
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-25-001873-c
Відповідно до наказу Управління Східного офісу Держаудитслужби Запорізькій області від 30.09.2020 №198 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-25-001873-c на підставі даних автоматичних індикаторів ризику - RISK1-5_2, що згідно Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 № 196, означає – розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Згідно з п. 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, з чого вбачається, що поточний середній ремонт є послугою.
Окрім цього, відповідно до п.3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Також відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «послуги з поточного ремонту визначаються за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від
23 серпня 2011 року № 301.
Визначення термінів «будинок», «будівля», «споруда», «лінійний об’єкт інфраструктури» наведено в пункті 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082). Порядком № 1082 передбачено розміщення інформації про предмет закупівлі.
Так, замовники в окремих полях зазначають інформацію, зокрема, код предмета закупівлі, який визначається відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Проте в Порядку зазначення коду Єдиного закупівельного словника не передбачено. Натомість, виходячи зі змісту пункту 13 Порядку № 1082, замовник під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначає код та назву відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – послуга з поточного ремонту.
Наприклад:
ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Або 45410000-4 Штукатурні роботи
Або 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Або 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тому, визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.»
Відповідно, предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є послугою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону (послуги – поточний ремонт), що також вбачається із оголошення про проведення цієї закупівлі, де у графі вид предмету закупівлі зазначено – Поточний середній ремонт автомобільної дороги -Послуги із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.
Крім, того відповідно до пункту 1.5. глави 1 наказу Міністерства фінансів України віл 12.03.2012 року №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» - поточні видатки одержувачів бюджетних коштів здійснюються за такими кодами економічної класифікації :
2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм";
2282 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку";
2610 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)";
Одержувачі бюджетних коштів здійснюють за цими кодами видатки, які в плані використання бюджетних коштів належать до розділу «Поточні видатки».
2.2.8.1. Код 2281 „Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм”
За цим кодом здійснюються видатки, які забезпечують розвиток у певній галузі економіки, зокрема,-
2) видатки на виконання державних програм, оплата яких здійснюється на підставі укладених договорів з виконавцями проектів програм, які забезпечують розвиток у певній галузі (наприклад, "Загальнодержавна (Національна) космічна програма" тощо); видатки на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування для оплати послуг з поточного ремонту, експлуатації та утримання доріг загального користування;
Тобто, зазначеним нормативним документом також підтверджується те, що поточний ремонт автомобільних доріг загального користування є послугою.
Відповідно до абз.3 ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі за № UA-2020-06-25-001873-c становить 57 916 176,00 грн. Згідно умов тендерної документації на цю закупівлю та оголошення про проведення цієї закупівлі сума тендерного забезпечення становить 1 відсоток 579 161,80 гривень (п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят одна гривня 80 копійок).
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає. Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.
В.о. начальника Служби автомобільних
доріг у Хмельницькій області Валентин ДАНИЛЮК
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-06-25-001873-c по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 233+700 – km 236+764 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом були прийняті наступні аргументовані заперечення до висновку: Згідно вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету №51/13 від 18.08.2020 Переможець торгів надає замовнику договірну ціну на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність в паперовому вигляді. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою. Документи доставляються особисто представником переможця торгів до Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області тільки в робочий час. Режим роботи: понеділок-четвер 08.30-17.30 години, п’ятниця 08:30-16:15 години, обідня перерва 13.00-13.45 години або кур’єрською службою в приймальню Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77) У висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області вказується, що встановивши таку вимогу у тендерній документації, Замовником торгів порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Твердження управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області не відповідає дійсності у зв’язку із нижченаведеним. Згідно пункту 37 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі Тобто суб’єкт господарювання, щоб набути статус Учасника процедури подає для Замовника, під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель, ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ. Пунктом 32 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації У статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Тобто Учасник подає інформації під час проведення процедури закупівлі, а саме тендерну пропозицію, до кінцевого строку подання таких пропозицій, який вказується у оголошенні про проведення торгів та тендерній документації. Вимоги щодо надання інших документів після кінцевого строку подання пропозицій не може розцінюватися як документи тендерної пропозиції Учасника, а саме інформація яка надається під час проведення процедури закупівлі. Підтвердженням такої позиції є те, що у частині 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлюється заборона для Замовників вимагати від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вимога про надання договірної ціни на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки встановлена виключно для Переможця торгів, який змінює статус Учасника процедури на Переможця процедури закупівлі, оскільки Замовником, у порядку статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», прийнято Рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлено повідомлення про намір укласти договір. Враховуючи те, що Учасник під час аукціону може зменшувати свою цінову пропозицію він повинен її підтвердити розрахунками. Крім того, обов’язковою умовою є врахування всіх вимог технічної частини Тендерної документації, що є вирішальним для даного предмета закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт виконання робіт та погоджується із замовником (п. 6.2.4). При погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Після погодження договірної ціни укладається договір підряду на виконання робіт. Для Замовника договірна ціна є гарантом того, що на період аукціону Учасники розрахували договірну ціну відповідно до технічної частини, яка є невід'ємною частиною тендерної документації. Так як під час проведення аукціону Учасники пропонують свою ціну, яка протягом раундів може зменшуватись. Таким чином, договірна ціна підтверджує запропоновану Учасником ціну на аукціоні та є невід’ємною частиною, а саме, додатком 3, договору який укладається в результаті проведеної процедури. Наголошуємо на тому, що саме Переможець торгів надає замовнику договірну ціну на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність в паперовому вигляді. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою , так як є невід’ємною частиною договору підряду. Таке твердження додатково підтверджується поняттям «ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ», яке визначено у пункті 18 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі Отже Замовником не порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовникам не вимагалося від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі й відповідно дотримано принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2020-10-28 10:55:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді 05.11.2020 № 3078 |
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Документи:
06 листопада 2020 11:36
|
Електронний підпис |
06 листопада 2020 11:35
|
Позов 05.11.2020 № 3078.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" #39127865 |
Переможець |
49 073 991,20
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 16:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:50
|
ДУ №3 до Договору №237І20 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:25
|
ДУ № 2 до Договору № 237І20 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 09:17
|
Додаткова угода № 1 до договору № 237І20 (1).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 14:25
|
Договір № 237І20 від 23.09.2020.pdf | укладений |
23 вересня 2020 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Змінити Додаток №1 - “Календарний план “та Додаток 2 -”План фінансування” та викласти їх у новій редакції. 2. В зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця (повідомлення про відкриття рахунку від 23.09.2020 року) та замовника Сторони домовились змінити реквізити в розділі 13. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 237/20 від 23 вересня 2020 року року та викласти їх у наступній редакції: “ 13. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул.Свободи,77 р/р UA618 2017 2034 3210 0010 0000 2424, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 ВИКОНАВЕЦЬ: 29015, м.Хмельницький, вулиця Старокостянтинівське шосе,1/1, р/р UA143 2231 3000 0026 0060 0000 6845 в ПАТ “Укрексімбанк” р/р UA 468 2017 2035 5349 1070 0070 2804 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області ЄДРПОУ 39127865 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 237/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець керуючись постановами КМУ від 29.01.2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» і від 01.07.2020 року № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 237/20 від 23 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», виклавши його абзац 2 п. 4.4., п.5.1. та п. 10.1 в наступній редакції: “У будь-якому випадку розрахунки за надані послуги проводяться не пізніше 31.12.2020 р. при умові наявності підписаних сторонами ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3. Послуги, надані після 31.12.2020 р., а також ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3, надані Замовнику після 31.12.2020 р., прийняттю та оплаті не підлягають.»; «5.1. Строк надання послуг – з моменту підписання до 31 грудня 2020 року згідно з календарним планом (Додаток 1).»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. У зв’язку із цим Сторони Договору прийшли до спільної згоди викласти Додатки до даного Договору «Календарний план» і «План фінансування» в новій редакції (додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 237/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець керуючись постановами КМУ від 29.01.2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» і від 01.07.2020 року № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 237/20 від 23 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 233+700 – км 236+764 (45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», виклавши його Додатки «Календарний план» і «План фінансування» в новій редакції (додаються). 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 4. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 237/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |