Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лабораторні реактиви у кількосту 8 лотів
Очікувана вартість
2 185 550,00 UAH
UA-2020-06-25-001857-c d9ccf10ec9064377836801070b15ae90
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичова Людмила

066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Вебсайт: http://kokl.com.ua/
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Бичова Людмила
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 185 550,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Реактиви та витратні матеріали для бактеріологічного аналізатора «Vitec-2»

Тендерна документація

01 липня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 11:28
Протокол внесення змін в ТД лабораторія.docx
01 липня 2020 11:28
Додаток 3 лабораторія 4 (нова редакція).doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 5 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 4 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 3 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 2 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 1 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
ТД лабораторія 4.docx
01 липня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 11:28
Протокол внесення змін в ТД лабораторія.docx
01 липня 2020 11:28
Додаток 3 лабораторія 4 (нова редакція).doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 5 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 4 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 3 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 2 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
Додаток 1 лабораторія 4.doc
25 червня 2020 15:53
ТД лабораторія 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо найменування по лоту №7
Дата подання: 30 червня 2020 10:59
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:26
Доброго дня. У позиції №5 з кодом НК 58599, найменування: БЛРС Агар для Enterobacteriaciae живильне середовище ІВД, базова, вказаної в специфікації до лоту №7, зазначено невірне фасування, а саме: замість 90 мм зазначено 90 мл. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Тендерний комітет КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» розглянувши Ваше запитання повідомляє, що в позицію № 5, за лотом №7, Тендерної документації внесено зміни.









З повагою,
Голова тендерного комітету лікарні А.М Турчин

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-001857-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ СТЕРІМЕД, Код ЄДРПОУ:40309753
Дата подання: 26 липня 2020 23:03
вимога
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» вул. Багговутівська, 1, м. Київ, 04107
Заявник
Товариство з обмеженою Відповідальністю «СТЕРІМЕД» 65006, Одеська обл., м.Одеса, вул.Пассіонарії, буд.17-А
Вимога
про скасування рішення щодо неправомірної
дискваліфікації ТОВ «СТЕРІМЕД»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» було проведено закупівлю UA-2020-06-25-001857-C, предмет закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33696500-0 Лабораторні реактиви (реактиви та витратні матеріали лабораторні) Лот -5 Детектори та аналізатори лабораторні.
Дата проведення аукціону 13.07.2020.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару, роботи чи послуги 2 185 550,00 тис грн.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТЕРІМЕД»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
ТОВ"ЛЕДУМ"
Ціна учасника ТОВ «СТЕРІМЕД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічна вигідна і за результатами аукціону склала 270'855.50 грн.
Протоколом №1 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 16.07.2020 року пропозицію кандидата ТОВ «Стерімед» відхилено як тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: У ТОВ «Стерімед» відсутня Декларація про відповідність товару на позицію 4 (Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD), тобто, такий товар взагалі не сертифікований в Україні., Згідно Додаток 3 Тендерної документації пробірки позиція 1 (Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з КЗЕДТА), позиція 3 ( Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином) та позиція 4(Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD) повинні мати загальний термін придатності - 24 місяці, а у ТОВ СТЕРІМЕД -18 місяців, що не відповідає умовам закупівлі.
ТОВ «Стерімед» не погоджується із рішенням Замовника, виходячи із наступного:
- У наданих документах Учасника ТОВ «Стерімед» файл 15 Документи на продукцію до тендерної пропозиції наявна Декларація про відповідність медичних виробів №2 від 14 березня 2019 р. (термін дії до 31.05.2022 р.) де пунктом 37 є пробірка 70692 Вакуумна пробірка AYSET, 5 мл, активатор згустків, ZS, Червоний, 13x100, пробірка згідно вимогам Медико-технічних характеристик до товару Лот №5 (додатку 3)- товару на позицію 4 (Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD).
Згідно Додатку 3 Тендерної документації сертифікати якості пробірок: позиція 1 (Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3EДТА), позиція 3 (Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином) та позиція 4 (Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з активатором згортання IVD повинні мати Залишковий термін придатності на момент поставки не менше 18 місяців. Надані сертифікати на продукцію ТОВ «Стерімед»- є зразками. Продукція, яка буде поставлятися Замовнику, буде вироблена окремо для Замовника (строк постачання продукції з заводу виробника в Україну - 7 діб)з новими сертифікатами якості, де номер партії, дата стерилізації та дати зберігання будуть новими із залишковим терміном придатності на момент поставки не менше 18 місяців, що відповідає умовам закупівлі та медико-технічним вимогам до предмету закупівлі Замовника.
Вищевикладені обставини свідчать, що учасником ТОВ “Стерімед” були виконані вимоги тендерної документації, зокрема виконані вимоги розділу III п.6 додатку 3 Медико-технічних вимог по лоту № 5, а тому рішення Замовника є необгрунтованим та безпідставним.
Беручи до уваги вищевикладене, керуючись ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ “ Стерімед ” (№ 1 від 16.07.2020р. засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київської обласної клінічної лікарні» м.Київа).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

26 липня 2020 23:03
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Витратні матеріали та реагенти для імуноферментної та ПЛР діагностики
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 470 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 352,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 липня 2020 12:58
Закінчення: 13 липня 2020 13:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

176 од
Витратні матеріали та реагенти для імуноферментної та ПЛР діагностики
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Дата доставки: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, на умовах від термінування платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" 456 772,30
UAH з ПДВ
456 772,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 467 380,28
UAH з ПДВ
467 380,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 11:01
Електронний підпис
20 липня 2020 11:00
Кошторис.pdf
20 липня 2020 11:00
Документи переможця.pdf
20 липня 2020 11:00
public_doc.pdf
20 липня 2020 11:00
public_doc.p7s
20 липня 2020 11:00
Dovidka_20191581660350109503.pdf.p7s
20 липня 2020 11:00
Dovidka_20191581660350109503.pdf
10 липня 2020 10:13
Електронний підпис
10 липня 2020 10:12
Технічна Частина 3.pdf
09 липня 2020 20:45
Технічна Частина 2.pdf
09 липня 2020 20:45
Технічна Частина 1.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 15:58
Електронний підпис
10 липня 2020 15:56
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
10 липня 2020 15:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Реал Діагностик"

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик"
#39231218
Переможець 456 772,30
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик"
#39231218
456 772,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:01
Додаткова угода Реал діагностик (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:01
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 11:41
Додаткова угода Реал Діагностик (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:36
Договір.pdf укладений
27 липня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі збільшенню кулькістю товару за рахунок зменшення суми податку на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 27/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 456 772,30
UAH (в тому числі ПДВ 29 882,30 UAH)