Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
199 750,00 UAH
UA-2020-06-25-001846-b 18cdc3e6df444e5c8e3737825a4dd53a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яржемська Ірина Степанівна

+380552326742 IYarzhemska@ksu.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський державний університет
Код ЄДРПОУ: 02125609
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Університетська, 27
Контактна особа: Яржемська Ірина Степанівна
+380552326742
IYarzhemska@ksu.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 15:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 15:59
Початок аукціону: 08 липня 2020 15:24
Очікувана вартість: 199 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


комп’ютери та ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Університетська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Університетська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару впродовж 10 робочих днів з моменту отримання товару на підставі належно оформлених первинних документів , наданих Постачальником при оформленні поставки Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:55
договір ноутбук.doc
25 червня 2020 15:55
техвимоги ноутбук.docx
25 червня 2020 15:55
оголошення ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 червня 2020 21:32
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:30
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Будуть розглядатися тільки аналоги або еквіваленти товару, технічні характеристики яких не гірші за потрібні, а саме системні блоки на базі процесора Intel Core I3-8100 або вище. Системні блоки на базі процесора AMD не підходять для роботи нашої інформаційної системи.
Уповноважена особа Яржемська І.С.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-001846-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 26 червня 2020 06:46
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:01
Шановний можливий майбутній Учасник!

За результатами детального розгляду вашої вимоги повідомляю:
На сьогоднішній день в Законі не міститься заборони щодо встановлення Замовником в вимогах до предмету закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі вимоги стосовно надання учасником авторизаційного листа від безпосереднього виробника продукції або офіційного представника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа ніяк не обмежує коло можливих учасників закупівлі тому що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Дійсно, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте». Тому, якщо ви запропонуєте найменшу ціну та надасте аргументоване пояснення в довільній формі про відсутність авторизаційного листа, ваша пропозиція буде розглянута.


Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа не перешкоджає взяти участь у закупівлі.




Уповноважена особа ______________ Яржемська І.С.
Номер вимоги: UA-2020-06-25-001846-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 13 липня 2020 15:21
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"в тендерній закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до вимог Додатку №1 якщо учасник не є оригінальним виробником товару, що пропонуються для постачання, то він у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва в Україні).
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" в складі пропозиції не надано авторизаційного листа від виробників запропонованих моніторів, клавіатур та мишок.

1. Враховуючи наведене вище, просимо ретельно розглянути пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 14:06
Вимогами до кваліфікації Учасників було встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист - підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника.
На виконання вищенаведеної вимоги Учасник ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» у складі пропозиції надав Лист про виробників, засвідчений належним чином, відповідно до якого ТОВ «С.М.Б.СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича, є виробником персональних комп’ютерів «S.M.B. – ICS» та підтвердив оригінальність зазначеного товару. Також надано Лист авторизації на запропоновані ноутбуки.
Під час розгляду пропозиції даного Учасника були розглянуті усі надані ним документи та перевірена відповідність характеристик запропонованого товару характеристикам, які вимагались Замовником.
Так як вимогами до кваліфікації Учасників не було встановлено вимоги про подання Листа - підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника на кожен комплектуючий елемент предмету закупівлі, на виконання вимог чинного законодавства прийнято рішення про визнання ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» переможцем даної спрощеної закупівлі.




Уповноважена особа Яржемська І.С.

Документи

26 червня 2020 14:01
відповідь комп`ютер

Документи

14 липня 2020 14:06
відповідь 14.07.2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 191 628,48
UAH з ПДВ
185 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 192 200,22
UAH з ПДВ
186 100,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 192 351,00
UAH з ПДВ
186 351,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 198 895,74
UAH з ПДВ
194 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 196 990,00
UAH з ПДВ
194 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 11:26
31 Необхідні ТХ.pdf
07 липня 2020 11:26
28 Проект договору.pdf
07 липня 2020 11:26
23 Авторизація LG.pdf
07 липня 2020 11:26
22 КОМЕЛ ПК ISO 9001 укр.pdf
07 липня 2020 11:26
19 Комел ПК ISO 14001_2015.pdf
07 липня 2020 11:26
18 сэс 2019_TV,MN.Pdf
07 липня 2020 11:26
17 UA.001.D.19315-16_EMC_22-27MP58.pdf
07 липня 2020 11:26
16 UA 1.001.010464-16_22-27MP58.pdf
07 липня 2020 11:26
15 UA.001.D.19316-16_LVC_22-27MP58.pdf
07 липня 2020 11:26
13 CEC-2019.pdf
07 липня 2020 11:26
5 Витяг Комел.pdf
07 липня 2020 11:26
2 Статут Комел 2018.pdf
07 липня 2020 11:26
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 12:52
Електронний підпис
07 липня 2020 12:46
СТАТУТ.pdf
07 липня 2020 12:46
рішення учасника.pdf
07 липня 2020 12:46
порівняльна таблиця.pdf
07 липня 2020 12:46
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
07 липня 2020 12:46
Наказ Андрійцьо.pdf
07 липня 2020 12:46
лист-підтвердження.pdf
07 липня 2020 12:46
лист на монітори.pdf
07 липня 2020 12:46
лист на клавіатуру.pdf
07 липня 2020 12:46
копія виписки.pdf
07 липня 2020 12:46
додаток 3.pdf
07 липня 2020 12:46
додаток 2 цінова.pdf
07 липня 2020 12:46
Додаток 1.pdf
07 липня 2020 12:46
Довідка-пояснення.pdf
07 липня 2020 12:46
Довідка довкілля.pdf
07 липня 2020 12:46
витяг з єдр юдітрейд.pdf
07 липня 2020 12:46
андрійцьо а.м. код.pdf
07 липня 2020 12:46
LG.pdf
07 липня 2020 12:46
Lenovo.pdf
07 липня 2020 12:46
Lenovo СЕС.pdf
07 липня 2020 12:46
Frime СЕС.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 14:23
Електронний підпис
07 липня 2020 14:21
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 11:52
Acer сертифікат.rar
07 липня 2020 11:52
Досвід.pdf
07 липня 2020 11:52
Стаття 17.pdf
07 липня 2020 11:52
Сертифікат.jpg
07 липня 2020 11:52
Паспорт,ИНН.pdf
07 липня 2020 11:52
Лист про якість.pdf
07 липня 2020 11:52
Згода договір.pdf
07 липня 2020 11:52
Договір поставки.pdf
07 липня 2020 11:52
Довідка СЕС.pdf
07 липня 2020 11:52
Довідка працівники.pdf
07 липня 2020 11:52
гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 11:52
Висновок_СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 185 616,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:15

Документи

13 липня 2020 13:15
Електронний підпис
13 липня 2020 13:14
протокол 13.07.2020

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
185 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 13:15
Електронний підпис
13 липня 2020 13:14
протокол 13.07.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:53
накладна 28.07.2020 укладений
04 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:04
договір 24.07.2020 укладений
24 липня 2020 14:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 936,00 UAH)