Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Дорохова Юлія Олександрівна (044)249 16 31 DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 5 215 576,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 155,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26077 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцяти відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури (не раніше дати укладення Договору) Перерахування попередньої оплати за устаткування не більше 20 % (двадцяти відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури (не раніше дати укладення Договору) | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Проміжні платежі за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт; Подальшої оплата за устаткування, після повного погашення Підрядником авансового платежу (за Устаткування), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі змонтованого Устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за Устаткування; Оплати за виконані проектні роботи протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт) (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проектної документації Замовника) | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 15:49 |
ТД_01_078300_(1).doc | |
25 червня 2020 15:49 |
Титульна сторінка 01 078300.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами електронного аукціону Замовником протокольним рішенням № 201/20-КО переможцем торгів було визнано ТОВ «Елміко».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, адже учасником ТОВ «Елміко» запропоновано обладнання, що не відповідає технічним вимогам предмету закупівлі, а пропозиція цього учасника підлягає відхиленню на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Елміко» не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами Розділу І Додатку 3 до тендерної документації існує перелік документів, які Учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції, а саме:
1. «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» відповідно до Розділу ІІ Додатку 3 цієї Тендерної документації, в тому числі заповнену Таблицю 1 цього Додатку, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства Учасника.
2.Учасник повинен надати документальне підтвердження можливості постачання викладеного в Таблиці 1 обладнання, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників (скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)), з підтвердженням гарантійних зобов’язань по даному обладнанню.
3.Якщо учасник пропонує еквівалентне обладнання, він повинен надати розрахунок вибору ОПН запропонованого еквівалента.
Учасником ТОВ «Елміко» в складі тендерної пропозиції надано розрахунок, який не підтверджує відповідність запропонованого еквівалента технічним вимогам Замовника.
В розрахунку ТОВ «Елміко» відсутнє підтвердження спроможності запропонованих ОПН витримувати механічні навантаження під час вітру зі швидкістю 40 м/с і відсутністю ожеледі, що є обов’язковим критерієм вибору ОПН за механічними характеристиками. При цьому всі необхідні дані для цього розрахунку є, однак, якщо використати ці дані, можна підтвердити лише, що запропоновані ТОВ «Елміко» ОПН не відповідають вимогам до механічної стійкості, адже в такому випадку механічне навантаження під час вітру зі швидкістю 40 м/с і відсутністю ожеледі становить 15223,84 Нм, що перевищує значення запропонованих Учасником ОПН (14290 Нм)
Зазначене вище свідчить, що тендерна пропозиція ТОВ «Елміко» не відповідає технічним вимогам ТД та підлягала відхиленню.
Також Учасником в складі тендерної пропозиції надано недостовірні дані щодо технічних характеристик запропонованих ОПН, а саме:
Учасником надано порівняльну таблицю, де для запропонованих ОПН підтверджено максимальне динамічне навантаження від натягу проводів 13100 Н, що не відповідає дійсності, адже в розрахунку фігурує інше значення - 14290 Нм (статичне ПИТОМЕ навантаження від натягу проводів), якому відповідає динамічне ПИТОМЕ навантаження від натягу проводів 35730 Нм (це значення вказано в наданому учасником документі «Опис ОПН»). Іншими словами максимальне динамічне навантаження від натягу проводів, яке Учасник може підтвердити для запропонованих ОПН, становить лише 5670 Н (35730/6,302=5669,63 Н, де 6,302 – висота запропонованого Учасником ОПН), що більше ніж вдвічі менше за необхідне значення. Це також свідчить, що тендерна пропозиція ТОВ «Елміко» не відповідає технічним вимогам ТД та підлягала відхиленню.
Отже, рішення Замовника про визнання ТОВ «Елміко» не є законним, бо відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція, подана ТОВ «Елміко», не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення. Водночас, Замовник всупереч чинному законодавству прийняв рішення про визнання Учасника переможцем торгів, що порушило один з головних принципів здійснення закупівель, а саме: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
1. Відсутній лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації (далі – ТД), надання якого передбачено пп. 5.1 п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Натомість, учасник надав проект Договору, викладений у Додатку 4 до ТД, з підписом (без вказання П.І.Б. підписанта) та відбитком печатки на кожному аркуші проекту Договору;
2. Відсутня достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, надання якої передбачено: пп. 5.3 п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД;
3. Наданий учасником у складі своєї тендерної пропозиції «Опис та основні вимоги предмету закупівлі» містить не всі відомості, зазначені у Розділі І Додатку 3 до ТД, що не відповідає вимогам п. 1 Розділу ІІІ ТД та Розділу ІІ додатку 3 до ТД;
4. Завантажені файли тендерної пропозиції учасника в форматі jpg. та jpeg., що не відповідає вимогам п. 1 Розділу ІІІ ТД;
5. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ ТД: «Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом», натомість завантажені документи учасника не відповідають цій вимогі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НМП «ЕНЕРГОСЕРВІС» ( ЄДРПОУ 32729704) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-30-000030 ● 6289b91e4af84e6d8c1407e23d38ef8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 № 212
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-001816-b, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду висновку від 24.11.2020 р. ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ відповідно до абзацу другого частини 8 Закону України «Про публічні закупівлі». І. По першому питанню. «Щодо встановлення інших порушень законодавства у сфері закупівель, зокрема, посилання на те, що інформація щодо очікуваної вартості зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-12-001522-c» У відповідь на перше зауваження Замовник керується наступним. Перше. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику Smarttender.biz) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість, при цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ, про що зазначено в частині 1 розділу V Тендерної документації «У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.». Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) . Друге. Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2020-06-18-001006-a здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 ст. 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2020-06-01-003979-c.» та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. Третє. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Ст. 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення, ч. 1 ст. 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-25-009511-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-12-001522-c, є необґрунтованим та не доведеним. ІІ. По другому питанню. «Щодо відсутності інформації відповідно до вимог п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону в опублікованому оголошені про проведення відкритих торгів, яке повинно містити інформації про мову». У відповідь на друге зауваження повідомляю наступне. На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 25.06.2020 р. дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляю, що під час використання електронної системи закупівель, користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.
2020-11-24 09:57:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛМІКО" |
3 730 289,58
UAH
|
3 678 133,58
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТЕМ ЕНЕРГО" |
3 798 134,28
UAH
|
3 720 590,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
4 250 000,00
UAH
|
4 197 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД |
4 954 800,00
UAH
|
4 200 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго" |
4 800 000,00
UAH
|
4 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРА ЕНЕРГО" |
5 077 242,67
UAH
|
4 647 844,24
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛМІКО" #34627466 |
Переможець |
3 678 133,58
UAH
|
21 липня 2020 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:43
|
ДУ № 4 від 27.09.2021 ТОВ Елміко.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:46
|
ДУ 1 до дог. № 01-078300-20 ТОВ Елміко (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 15:50
|
Договір _Елмік_01-078300-20 від 01.09.20 (1)_compressed.pdf | укладений |
01 вересня 2020 15:46
|
30_20-ТС (078300) Продовження підписання ОПН ДД.pdf | укладений |
10 серпня 2020 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи лист Підрядника № 77 від 03.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 01-078300-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи лист Підрядника № 255 від 01.09.2021 р. (п. 1 обрано для технічного функціоналу, щоб внести зміни у термін виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 01-078300-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |