Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 - км 299+000
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 281+029 – km 299+000
Очікувана вартість
312 511 702,00 UAH
UA-2020-06-25-001727-b a8c60ebf705241b18e8332e7265de87b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:58
Очікувана вартість: 312 511 702,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9375000 UAH
Publication date: 25 червня 2020 15:38
Enquiries until: 17 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 312 511 702 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,96 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 - км 299+000 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 281+029 – km 299+000
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:21
ТД НР Р-33 281-299 17 07 20.docx
17 липня 2020 09:21
Перелік змін Р-33 281-299 17 07 20.docx
25 червня 2020 15:35
ТД Р-33 281-299 25 06 20 (1).docx
25 червня 2020 15:35
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx
17 липня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:21
ТД НР Р-33 281-299 17 07 20.docx
17 липня 2020 09:21
Перелік змін Р-33 281-299 17 07 20.docx
25 червня 2020 15:35
ТД Р-33 281-299 25 06 20 (1).docx
25 червня 2020 15:35
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання повної інформації для ро
Дата подання: 13 липня 2020 21:44
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:26
Доброго дня! Для розрахунку договірної ціни та кошторису просимо Вас надати технічне завдання, або обсяги робіт (дефектний акт) на електронну адресу qyavar00@gmail.com
Відповідь: Доброго дня. Технічне завдання знаходиться в Додатку 5 тендерної документації - файл під назвою "ТД Р-33 281-299 25 06 20 (1).docx"
Щодо ліцензії
Дата подання: 13 липня 2020 21:46
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:29
Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3 Додатку 3 Учасником надається Ліцензія Учасника на виконання певних послуг, провадження певного виду господарської діяльності (у випадку отримання ліцензії після 01.03.2020р. учасник надає про це інформаційну довідку з зазначеням дати отримання ліцензії), якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. При цьому, у разі, якщо надання документів згідно діючого законодавства не передбачено, Учасник повинен повідомити про це з поясненням причин в письмовій формі. Статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". П.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва IV і V категорій складності, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256 передбачено, що господарська діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності підлягає ліцензуванню. На підставі викладеного, керуючись ст 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо дати роз’яснення: до якої категорії складності відносяться роботи, що будуть виконуватися за результатом відкритих торгів на закупівлю робіт, який клас наслідків і чи потрібна для виконання таких робіт наявність ліцензії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки предмет закупівлі - поточний середній ремонт, він не містить класу наслідків та виконання робіт/надання послуг по данному об’єкту не потребує наявності ліцензії.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000006 ● 1eda106e11fb4d1489f81053e3cd2640
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
12.10.2020 №60
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.10.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-06-25-001727-b 25.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-28 14:57:27

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця - Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 - км 299+000 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-001727-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасники, яких допущено до аукціону, виконали вимоги підпункту 1.2. додатку 3 тендерної документації щодо надання копій трудових книжок працівників, а саме:
- ТОВ «Евродор» працівників, які зазначені у позиціях за №2, 4-9, 11, 14, 22, 24, 38, 39, 45, 46 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі;
- ТОВ «Ростдорстрой» працівників, які зазначені у позиціях за №10, 11, 33-67 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
3. Яким чином учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1.2. додатку 3 тендерної документації щодо надання копій трудових книжок працівників, які зазначені у позиціях за №1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- підпункту 1.1.1. пункту 1.1. додатку 3 тендерної документації щодо надання посвідченої відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтва про реєстрацію автогудронатора (вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH), який зазначений у позиції за №2 довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-02 16:24:14

відповідь на запит

1. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.


2. Учасник ТОВ «Евродор» в складі тендерної пропозиції подав довідку від 17.07.2020р. №468, у якій вказав, що на працівників, які зазаначені у позиціях за №2, 4-9, 11, 14, 22, 24, 38, 39, 45, 46 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, не має можливості надати копії трудових книжок, так як вони працюють за сумісництвом чи на умовах цивільно-правового договору та їхні трудові книжки знаходяться за основним місцем роботи. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на працівників , які зазначені у позиціях за № 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 14, 22, 24, 38, 39, 45, 46 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, накази про прийняття на роботу за вказаними у довідці посадами з приміткою «за сумісництвом». На працівника, зазначеного під № 7 надано копію цивільно-правової угоди, яка відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачає запис у трудовій книжці.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

3. Учасник ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 10,11 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці.

Відповідно до абзацу четвертого п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 № 58 «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи». Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав накази на працівників які зазаначені у позиціях за № 33-67 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, накази накази про прийняття на роботу за вказаними у довідці посадами з приміткою «за сумісництвом». Тому, учасник не має можливості надати копії трудових книжок, так як вони працюють за сумісництвом та їхні трудові книжки знаходяться за основним місцем роботи.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

4. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
4.1. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-05 10:38:14

Оприлюднення номеру провадження

Номер провадження - П/420/12780/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці. Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 4.1. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.

2020-11-05 13:54:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 19 листопада 2020

Документи:

19 листопада 2020 10:31
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:27
Позовна заява.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2020
UA-2020-06-25-001727-ba8c60ebf705241b18e8332e7265de87b
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:45
Персонал.pdf
24 липня 2020 17:45
ISSO 9001.pdf
24 липня 2020 17:45
Техніка.pdf
24 липня 2020 17:45
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 17:45
МТБ.pdf
24 липня 2020 17:45
техника.doc
24 липня 2020 17:45
Персонал.doc
24 липня 2020 17:45
АБЗ.pdf
24 липня 2020 17:45
ISSO 9001 Звіт.pdf
24 липня 2020 17:45
Інші документи .pdf
24 липня 2020 17:45
Повноваження.pdf
24 липня 2020 17:45
Гарантія 016-001-26784-2020.zip
24 липня 2020 17:45
Гарантія Заява 82-02-19.pdf
24 липня 2020 17:45
82-02-19.pdf.p7s.p7s

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 22:49
Електронний підпис
24 липня 2020 22:48
гаранія 273.zip
24 липня 2020 22:48
Desktop.rar
24 липня 2020 22:48
19. Тех задание.pdf
24 липня 2020 22:48
18. Проект договору.pdf
24 липня 2020 22:48
14. Трудові книжки.rar
24 липня 2020 22:48
11. Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 22:48
6. Підтвердження МТБ.pdf
24 липня 2020 22:48
3. Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

25 липня 2020 16:17
Електронний підпис
25 липня 2020 16:17
Електронний підпис
25 липня 2020 14:59
Електронний підпис
25 липня 2020 14:59
Електронний підпис
25 липня 2020 12:24
Транспортна схема.pdf
25 липня 2020 12:24
ЦПУ на Лаборантів.pdf
25 липня 2020 12:24
Формальні помилки.pdf
25 липня 2020 12:24
Форма 4-ОПП.pdf
25 липня 2020 12:24
Статут.PDF
25 липня 2020 12:24
Скан витягу ПДВ.pdf
25 липня 2020 12:24
Сертифікат ISO 9001.PDF
25 липня 2020 12:24
Паспорт директора.pdf
25 липня 2020 12:24
Опис.pdf
25 липня 2020 12:24
Ліцензія.pdf
25 липня 2020 12:24
Лист від ТФ Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:24
Лист від Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:24
Копії тех.паспортів.PDF
25 липня 2020 12:24
ІСО2.pdf
25 липня 2020 12:24
ІСО1.pdf
25 липня 2020 12:24
ІСО.pdf
25 липня 2020 12:24
ІСО ще.pdf
25 липня 2020 12:24
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір поставки.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір оренди РДС.PDF
25 липня 2020 12:24
Договір на атестацію.PDF
25 липня 2020 12:24
Договір Лабораторія.pdf
25 липня 2020 12:24
Довідка про санкціїї.PDF
25 липня 2020 12:24
Довідка про довкілля.PDF
25 липня 2020 12:24
Довідка про АБЗ.pdf
25 липня 2020 12:24
Довідка за ст 17.PDF
25 липня 2020 12:24
гарантія 016-001-26944-2020.pdf
25 липня 2020 12:24
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 12:24
Витяг зі статуту.PDF
25 липня 2020 12:24
виписка.pdf
25 липня 2020 12:24
Атестат в копії.PDF
25 липня 2020 12:24
016-001-26950 БТ-2020.pdf.p7s
25 липня 2020 12:24
016-001-26950 БТ-2020.pdf
25 липня 2020 12:24
Швець РВ.PDF
25 липня 2020 12:24
Тихоненко.PDF
25 липня 2020 12:24
Терещенко.PDF
25 липня 2020 12:24
Танцюра.PDF
25 липня 2020 12:24
Сулима.PDF
25 липня 2020 12:24
Соловей.PDF
25 липня 2020 12:24
Павляк.PDF
25 липня 2020 12:24
Мордик.PDF
25 липня 2020 12:24
Молозін.PDF
25 липня 2020 12:24
Маренич.PDF
25 липня 2020 12:24
Максачук.PDF
25 липня 2020 12:24
Люльченко.PDF
25 липня 2020 12:24
Лапшин.PDF
25 липня 2020 12:24
Колесник.PDF
25 липня 2020 12:24
Кілор.PDF
25 липня 2020 12:24
Кириленко.PDF
25 липня 2020 12:24
Кадацький.PDF
25 липня 2020 12:24
Іванов.PDF
25 липня 2020 12:24
Зінчук.PDF
25 липня 2020 12:24
Зібровський.PDF
25 липня 2020 12:24
Дудьєв.PDF
25 липня 2020 12:24
Дідур.PDF
25 липня 2020 12:24
Гриценко.PDF
25 липня 2020 12:24
Горкуша.PDF
25 липня 2020 12:24
Гончар.PDF
25 липня 2020 12:24
Гайдай.PDF
25 липня 2020 12:24
Бортневський.PDF
25 липня 2020 12:24
Блажко.PDF
25 липня 2020 12:24
Андрюшин.PDF
25 липня 2020 12:24
Ангелов.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 9 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 9 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 8 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 8 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 8 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 7 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 7 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 7 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 6 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 6 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 6 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.9.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.8.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.7.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.6.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.5.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.4.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.3.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.2.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.1.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 5 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 5 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 5 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 4 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 4 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 4 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 3 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 3 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 3 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 2 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 2 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 2 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.6.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.5.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.4.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.3.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.2.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.1.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 12 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 11 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 10 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 10 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 1 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 1 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 1 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
Договір №55-Б.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір №20-18П.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір №19-18П.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір №18-18П.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір 172.19.pdf

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:46
довідка ч.2 ст.17
11 серпня 2020 15:46
довідка ДФС
11 серпня 2020 15:46
довідка п.12 ч.1 ст.17
11 серпня 2020 15:46
довідка МВС
25 липня 2020 21:47
Електронний підпис
25 липня 2020 21:47
Електронний підпис
25 липня 2020 21:45
ліцензія Банку.pdf
25 липня 2020 21:45
дорожні робітники.pdf
25 липня 2020 21:45
документи на завод.pdf
25 липня 2020 21:45
довіреність Мороз.pdf
25 липня 2020 21:44
проект договору.pdf
25 липня 2020 21:44
мат-тех база.pdf
25 липня 2020 21:44
довідка мат-тех база.docx
25 липня 2020 21:44
відгуки.pdf
25 липня 2020 21:44
витяг з наказу Мороз.pdf
25 липня 2020 21:44
Виписка 19843.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договор 53П.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договор 27П.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договір 74К.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договір 25П.pdf
25 липня 2020 21:44
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 311 400 000,00
UAH з ПДВ
308 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 311 820 000,00
UAH з ПДВ
308 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 312 400 000,00
UAH з ПДВ
309 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:46
довідка ч.2 ст.17
11 серпня 2020 15:46
довідка ДФС
11 серпня 2020 15:46
довідка п.12 ч.1 ст.17
11 серпня 2020 15:46
довідка МВС
25 липня 2020 21:47
Електронний підпис
25 липня 2020 21:47
Електронний підпис
25 липня 2020 21:45
ліцензія Банку.pdf
25 липня 2020 21:45
дорожні робітники.pdf
25 липня 2020 21:45
документи на завод.pdf
25 липня 2020 21:45
довіреність Мороз.pdf
25 липня 2020 21:44
проект договору.pdf
25 липня 2020 21:44
мат-тех база.pdf
25 липня 2020 21:44
довідка мат-тех база.docx
25 липня 2020 21:44
відгуки.pdf
25 липня 2020 21:44
витяг з наказу Мороз.pdf
25 липня 2020 21:44
Виписка 19843.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договор 53П.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договор 27П.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договір 74К.pdf
25 липня 2020 21:44
аналог договір 25П.pdf
25 липня 2020 21:44
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:45
Персонал.pdf
24 липня 2020 17:45
ISSO 9001.pdf
24 липня 2020 17:45
Техніка.pdf
24 липня 2020 17:45
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 17:45
МТБ.pdf
24 липня 2020 17:45
техника.doc
24 липня 2020 17:45
Персонал.doc
24 липня 2020 17:45
АБЗ.pdf
24 липня 2020 17:45
ISSO 9001 Звіт.pdf
24 липня 2020 17:45
Інші документи .pdf
24 липня 2020 17:45
Повноваження.pdf
24 липня 2020 17:45
Гарантія 016-001-26784-2020.zip
24 липня 2020 17:45
Гарантія Заява 82-02-19.pdf
24 липня 2020 17:45
82-02-19.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

25 липня 2020 16:17
Електронний підпис
25 липня 2020 16:17
Електронний підпис
25 липня 2020 14:59
Електронний підпис
25 липня 2020 14:59
Електронний підпис
25 липня 2020 12:24
Транспортна схема.pdf
25 липня 2020 12:24
ЦПУ на Лаборантів.pdf
25 липня 2020 12:24
Формальні помилки.pdf
25 липня 2020 12:24
Форма 4-ОПП.pdf
25 липня 2020 12:24
Статут.PDF
25 липня 2020 12:24
Скан витягу ПДВ.pdf
25 липня 2020 12:24
Сертифікат ISO 9001.PDF
25 липня 2020 12:24
Паспорт директора.pdf
25 липня 2020 12:24
Опис.pdf
25 липня 2020 12:24
Ліцензія.pdf
25 липня 2020 12:24
Лист від ТФ Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:24
Лист від Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:24
Копії тех.паспортів.PDF
25 липня 2020 12:24
ІСО2.pdf
25 липня 2020 12:24
ІСО1.pdf
25 липня 2020 12:24
ІСО.pdf
25 липня 2020 12:24
ІСО ще.pdf
25 липня 2020 12:24
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір поставки.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір оренди РДС.PDF
25 липня 2020 12:24
Договір на атестацію.PDF
25 липня 2020 12:24
Договір Лабораторія.pdf
25 липня 2020 12:24
Довідка про санкціїї.PDF
25 липня 2020 12:24
Довідка про довкілля.PDF
25 липня 2020 12:24
Довідка про АБЗ.pdf
25 липня 2020 12:24
Довідка за ст 17.PDF
25 липня 2020 12:24
гарантія 016-001-26944-2020.pdf
25 липня 2020 12:24
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 12:24
Витяг зі статуту.PDF
25 липня 2020 12:24
виписка.pdf
25 липня 2020 12:24
Атестат в копії.PDF
25 липня 2020 12:24
016-001-26950 БТ-2020.pdf.p7s
25 липня 2020 12:24
016-001-26950 БТ-2020.pdf
25 липня 2020 12:24
Швець РВ.PDF
25 липня 2020 12:24
Тихоненко.PDF
25 липня 2020 12:24
Терещенко.PDF
25 липня 2020 12:24
Танцюра.PDF
25 липня 2020 12:24
Сулима.PDF
25 липня 2020 12:24
Соловей.PDF
25 липня 2020 12:24
Павляк.PDF
25 липня 2020 12:24
Мордик.PDF
25 липня 2020 12:24
Молозін.PDF
25 липня 2020 12:24
Маренич.PDF
25 липня 2020 12:24
Максачук.PDF
25 липня 2020 12:24
Люльченко.PDF
25 липня 2020 12:24
Лапшин.PDF
25 липня 2020 12:24
Колесник.PDF
25 липня 2020 12:24
Кілор.PDF
25 липня 2020 12:24
Кириленко.PDF
25 липня 2020 12:24
Кадацький.PDF
25 липня 2020 12:24
Іванов.PDF
25 липня 2020 12:24
Зінчук.PDF
25 липня 2020 12:24
Зібровський.PDF
25 липня 2020 12:24
Дудьєв.PDF
25 липня 2020 12:24
Дідур.PDF
25 липня 2020 12:24
Гриценко.PDF
25 липня 2020 12:24
Горкуша.PDF
25 липня 2020 12:24
Гончар.PDF
25 липня 2020 12:24
Гайдай.PDF
25 липня 2020 12:24
Бортневський.PDF
25 липня 2020 12:24
Блажко.PDF
25 липня 2020 12:24
Андрюшин.PDF
25 липня 2020 12:24
Ангелов.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 9 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 9 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 8 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 8 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 8 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 7 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 7 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 7 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 6 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 6 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 6 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.9.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.8.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.7.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.6.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.5.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.4.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.3.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.2.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 55-Б ч.1.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 5 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 5 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 5 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 4 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 4 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 4 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 3 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 3 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 3 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 2 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 2 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 2 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.6.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.5.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.4.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.3.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.2.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 172.19 ч.1.pdf
25 липня 2020 12:24
КБ 12 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 11 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 10 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 10 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 1 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 1 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
КБ 1 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:24
Договір №55-Б.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір №20-18П.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір №19-18П.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір №18-18П.pdf
25 липня 2020 12:24
Договір 172.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 308 400 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
308 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2024 09:22
12П-20 ДУ14 від 16.04.2024.PDF зміни до договору
17 квітня 2024 09:21
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 13:26
12П 20 ДУ13 Р-33 281-299 Березівка 18 04 23.PDF зміни до договору
18 квітня 2023 13:26
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 12:02
12П 20 ДУ10 01 08 22 Березівкаагрошляхбуд.PDF зміни до договору
01 серпня 2022 12:02
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 16:18
12П 20 ДУ7 13 12 21.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 10:05
ДУ1 12П 20 Р-33 281-299 02 09 20 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:13
12П 20 Р-33 281-299 Березівка 28 08 20.pdf укладений
31 серпня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічною помилкою, п.1.1. розділу 1 Договору предмет договору «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 – км 299+000 (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» читати в редакції: «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 – км 299+000 (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Номер договору про закупівлю: 12П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2025 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML