Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 281+029 – km 299+000
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 312 511 702,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9375000 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 15:38 |
Enquiries until: | 17 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 312 511 702 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,96 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 09:21 |
ТД НР Р-33 281-299 17 07 20.docx | |
17 липня 2020 09:21 |
Перелік змін Р-33 281-299 17 07 20.docx | |
25 червня 2020 15:35 |
ТД Р-33 281-299 25 06 20 (1).docx | |
25 червня 2020 15:35 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx |
17 липня 2020 09:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 09:21 |
ТД НР Р-33 281-299 17 07 20.docx
|
|||
17 липня 2020 09:21 |
Перелік змін Р-33 281-299 17 07 20.docx
|
|||
25 червня 2020 15:35 |
ТД Р-33 281-299 25 06 20 (1).docx
|
|||
25 червня 2020 15:35 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-12-000006 ● 1eda106e11fb4d1489f81053e3cd2640
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.10.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-06-25-001727-b 25.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-28 14:57:27
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця - Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 - км 299+000 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-001727-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасники, яких допущено до аукціону, виконали вимоги підпункту 1.2. додатку 3 тендерної документації щодо надання копій трудових книжок працівників, а саме:
- ТОВ «Евродор» працівників, які зазначені у позиціях за №2, 4-9, 11, 14, 22, 24, 38, 39, 45, 46 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі;
- ТОВ «Ростдорстрой» працівників, які зазначені у позиціях за №10, 11, 33-67 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
3. Яким чином учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1.2. додатку 3 тендерної документації щодо надання копій трудових книжок працівників, які зазначені у позиціях за №1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- підпункту 1.1.1. пункту 1.1. додатку 3 тендерної документації щодо надання посвідченої відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтва про реєстрацію автогудронатора (вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH), який зазначений у позиції за №2 довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-02 16:24:14
відповідь на запит
1. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.
2. Учасник ТОВ «Евродор» в складі тендерної пропозиції подав довідку від 17.07.2020р. №468, у якій вказав, що на працівників, які зазаначені у позиціях за №2, 4-9, 11, 14, 22, 24, 38, 39, 45, 46 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, не має можливості надати копії трудових книжок, так як вони працюють за сумісництвом чи на умовах цивільно-правового договору та їхні трудові книжки знаходяться за основним місцем роботи. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на працівників , які зазначені у позиціях за № 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 14, 22, 24, 38, 39, 45, 46 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, накази про прийняття на роботу за вказаними у довідці посадами з приміткою «за сумісництвом». На працівника, зазначеного під № 7 надано копію цивільно-правової угоди, яка відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачає запис у трудовій книжці.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
3. Учасник ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 10,11 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці.
Відповідно до абзацу четвертого п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 № 58 «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи». Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав накази на працівників які зазаначені у позиціях за № 33-67 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, накази накази про прийняття на роботу за вказаними у довідці посадами з приміткою «за сумісництвом». Тому, учасник не має можливості надати копії трудових книжок, так як вони працюють за сумісництвом та їхні трудові книжки знаходяться за основним місцем роботи.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
4. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
4.1. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-05 10:38:14
Оприлюднення номеру провадження
Номер провадження - П/420/12780/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці. Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 4.1. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.
2020-11-05 13:54:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 19 листопада 2020 |
Документи:
19 листопада 2020 10:31
|
Електронний підпис |
19 листопада 2020 10:27
|
Позовна заява.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
311 400 000,00
UAH з ПДВ
|
308 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
311 820 000,00
UAH з ПДВ
|
308 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
312 400 000,00
UAH з ПДВ
|
309 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
308 400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:22
|
12П-20 ДУ14 від 16.04.2024.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 13:26
|
12П 20 ДУ13 Р-33 281-299 Березівка 18 04 23.PDF | зміни до договору |
18 квітня 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 12:02
|
12П 20 ДУ10 01 08 22 Березівкаагрошляхбуд.PDF | зміни до договору |
01 серпня 2022 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:18
|
12П 20 ДУ7 13 12 21.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 10:05
|
ДУ1 12П 20 Р-33 281-299 02 09 20 (1).pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 16:13
|
12П 20 Р-33 281-299 Березівка 28 08 20.pdf | укладений |
31 серпня 2020 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною помилкою, п.1.1. розділу 1 Договору предмет договору «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 – км 299+000 (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» читати в редакції: «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 281+029 – км 299+000 (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» |
Номер договору про закупівлю: | 12П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 12П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 12П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 12П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2025 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 12П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |