Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки: накладна; меню-вимоги на розкладку продуктів; меню-розкладка продуктів; меню на відділення; меню на дитяче відділення
Очікувана вартість
1 184,00 UAH
UA-2020-06-25-001726-a efead33cbb9849b1a1624da3e9d923c1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковтун

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120
Контактна особа: Тетяна Ковтун
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Технічні та якісні характеристики згідно договору купівлі - продажу товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Накладна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  02 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Меню-вимоги на розкладку продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  02 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Меню-розкладка продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  02 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Меню на відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  02 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Меню на дитяче відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  02 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 червня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖУКОВА ВАЛЕНТИНА КРАСНОМИРІВНА
#2056606964
Переможець 1 184,00
UAH
25 червня 2020 10:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 10:19
Договір.docx укладений
25 червня 2020 10:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Накладна 300 штуки 0,18
UAH
Меню-вимоги на розкладку продуктів 1000 штуки 0,32
UAH
Меню-розкладка продуктів 1000 штуки 0,78
UAH
Меню на відділення 100 штуки 0,16
UAH
Меню на дитяче відділення 100 штуки 0,14
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 184,00
UAH