Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 266+264 – км 281+029
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 266+264 – km 281+029
Очікувана вартість
215 771 840,00 UAH
UA-2020-06-25-001706-c 31521fc77be04da5baf49c89167fbc31
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:30
Очікувана вартість: 215 771 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6473155 UAH
Publication date: 25 червня 2020 15:32
Enquiries until: 17 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 215 771 840 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,93 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 266+264 – км 281+029 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 266+264 – km 281+029
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:14
ТД НР Р-33 266-281 17 07 20.docx
17 липня 2020 09:14
Перелік змін Р-33 266-281 17 07 20.docx
25 червня 2020 15:29
ТД Р-33 266-281 25 06 20.docx
25 червня 2020 15:29
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx
17 липня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:14
ТД НР Р-33 266-281 17 07 20.docx
17 липня 2020 09:14
Перелік змін Р-33 266-281 17 07 20.docx
25 червня 2020 15:29
ТД Р-33 266-281 25 06 20.docx
25 червня 2020 15:29
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-19-000006 ● bb3aca9c3f414c0daa8a4c8dcf4bfb06
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.10.2020 № 39

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 19.10.2020 року № 39
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-25-001706-с від 25.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-29 15:48:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 266+264 – км 281+029» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-001706-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2) Яким чином учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1.2. додатку 3 тендерної документації щодо надання копій трудових книжок працівників, які зазначені у позиціях за №1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- підпункту 1.1.1. пункту 1.1. додатку 3 тендерної документації щодо надання посвідченої відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтва про реєстрацію автогудронатора (вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH), який зазначений у позиції за №2 довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-03 16:00:47

відповідь на запит

1.Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.

2. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
2.1. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayеr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.»

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-25 12:01:54

номер провадження

номер провадження - П/420/12919/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.

2020-11-12 13:11:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 20 листопада 2020

Документи:

20 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:28
Позовна заява Р-33 266-281 19 11 20.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2020
UA-2020-06-25-001706-c31521fc77be04da5baf49c89167fbc31
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:44
Персонал.pdf
24 липня 2020 17:44
ISSO 9001.pdf
24 липня 2020 17:44
Техніка.pdf
24 липня 2020 17:44
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 17:44
МТБ.pdf
24 липня 2020 17:44
техника.doc
24 липня 2020 17:44
Персонал.doc
24 липня 2020 17:44
АБЗ.pdf
24 липня 2020 17:44
ISSO 9001 Звіт.pdf
24 липня 2020 17:44
Повноваження.pdf
24 липня 2020 17:44
Інші документи.pdf
24 липня 2020 17:44
Гарантія 016-001-26782-2020.zip
24 липня 2020 17:44
81-02-19.pdf.p7s.p7s
24 липня 2020 17:44
Гарантія Заява 81-02-19.pdf

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 22:54
Електронний підпис
24 липня 2020 22:53
14. Трудові книжки.rar
24 липня 2020 22:53
11. Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 22:53
гарантія 275.zip
24 липня 2020 22:53
Desktop.rar
24 липня 2020 22:53
19 Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 22:53
18. Проект договору.pdf
24 липня 2020 22:53
6. Підтвердження МТБ.pdf
24 липня 2020 22:53
3. Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

25 липня 2020 16:18
Електронний підпис
25 липня 2020 16:18
Електронний підпис
25 липня 2020 15:03
Електронний підпис
25 липня 2020 15:03
Електронний підпис
25 липня 2020 12:11
ЦПУ на Лаборантів.pdf
25 липня 2020 12:11
Формальні помилки.pdf
25 липня 2020 12:11
Форма 4-ОПП.pdf
25 липня 2020 12:11
Транспортна схема.PDF
25 липня 2020 12:11
Статут.PDF
25 липня 2020 12:11
Скан витягу ПДВ.pdf
25 липня 2020 12:11
Сертифікат ISO 9001.PDF
25 липня 2020 12:11
Паспорт директора.pdf
25 липня 2020 12:11
Опис.pdf
25 липня 2020 12:11
Ліцензія.pdf
25 липня 2020 12:11
Лист від ТФ Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:11
Лист від Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:11
Копії тех.паспортів.PDF
25 липня 2020 12:11
ІСО2.pdf
25 липня 2020 12:11
ІСО1.pdf
25 липня 2020 12:11
ІСО.pdf
25 липня 2020 12:11
ІСО ще.pdf
25 липня 2020 12:11
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір поставки.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір оренди РДС.PDF
25 липня 2020 12:11
Договір на атестацію.PDF
25 липня 2020 12:11
Договір Лабораторія.pdf
25 липня 2020 12:11
Довідка про санкціїї.PDF
25 липня 2020 12:11
Довідка про довкілля.PDF
25 липня 2020 12:11
Довідка про АБЗ.pdf
25 липня 2020 12:11
Довідка за ст 17.PDF
25 липня 2020 12:11
гарантія 016-001-26945-2020.pdf
25 липня 2020 12:11
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 12:11
Витяг зі статуту.PDF
25 липня 2020 12:11
виписка.pdf
25 липня 2020 12:11
Атестат в копії.PDF
25 липня 2020 12:11
016-001-26956 БТ-2020.pdf.p7s
25 липня 2020 12:11
016-001-26956 БТ-2020.pdf
25 липня 2020 12:11
Швець РВ.PDF
25 липня 2020 12:11
Тихоненко.PDF
25 липня 2020 12:11
Терещенко.PDF
25 липня 2020 12:11
Танцюра.PDF
25 липня 2020 12:11
Сулима.PDF
25 липня 2020 12:11
Соловей.PDF
25 липня 2020 12:11
Павляк.PDF
25 липня 2020 12:11
Мордик.PDF
25 липня 2020 12:11
Молозін.PDF
25 липня 2020 12:11
Маренич.PDF
25 липня 2020 12:11
Максачук.PDF
25 липня 2020 12:11
Люльченко.PDF
25 липня 2020 12:11
Лапшин.PDF
25 липня 2020 12:11
Колесник.PDF
25 липня 2020 12:11
Кілор.PDF
25 липня 2020 12:11
Кириленко.PDF
25 липня 2020 12:11
Кадацький.PDF
25 липня 2020 12:11
Іванов.PDF
25 липня 2020 12:11
Зінчук.PDF
25 липня 2020 12:11
Зібровський.PDF
25 липня 2020 12:11
Дудьєв.PDF
25 липня 2020 12:11
Дідур.PDF
25 липня 2020 12:11
Гриценко.PDF
25 липня 2020 12:11
Горкуша.PDF
25 липня 2020 12:11
Гончар.PDF
25 липня 2020 12:11
Гайдай.PDF
25 липня 2020 12:11
Бортневський.PDF
25 липня 2020 12:11
Блажко.PDF
25 липня 2020 12:11
Андрюшин.PDF
25 липня 2020 12:11
Ангелов.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 9 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 9 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 8 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 8 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 8 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 7 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 7 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 7 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 6 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 6 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 6 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.9.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.8.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.7.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.6.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.5.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.4.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.3.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.2.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.1.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 5 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 5 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 5 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 4 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 4 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 4 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 3 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 3 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 3 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 2 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 2 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 2 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.6.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.5.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.4.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.3.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.2.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.1.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 12 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 11 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 10 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 10 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 1 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 1 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 1 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
Договір №55-Б.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір №20-18П.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір №19-18П.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір №18-18П.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір 172.19.pdf

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:41
довідка ч.2 ст.17
11 серпня 2020 15:41
довідка ДФС
11 серпня 2020 15:41
довідка п.12 ч.1 ст.17
11 серпня 2020 15:40
довідка МВС
25 липня 2020 18:36
Електронний підпис
25 липня 2020 18:36
Електронний підпис
25 липня 2020 18:29
проект договору.pdf
25 липня 2020 18:29
мат-тех база.pdf
25 липня 2020 18:29
ліцензія Банку.pdf
25 липня 2020 18:29
дорожні робітники.pdf
25 липня 2020 18:29
документи на завод.pdf
25 липня 2020 18:29
довіреність Мороз.pdf
25 липня 2020 18:29
довідка мат-тех база.docx
25 липня 2020 18:29
відгуки.pdf
25 липня 2020 18:29
витяг з наказу Мороз.pdf
25 липня 2020 18:29
Виписка 19842.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договор 53П.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договор 27П.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договір 74К.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договір 25П.pdf
25 липня 2020 18:29
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 214 500 000,00
UAH з ПДВ
212 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 214 950 000,00
UAH з ПДВ
212 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 215 700 000,00
UAH з ПДВ
215 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:41
довідка ч.2 ст.17
11 серпня 2020 15:41
довідка ДФС
11 серпня 2020 15:41
довідка п.12 ч.1 ст.17
11 серпня 2020 15:40
довідка МВС
25 липня 2020 18:36
Електронний підпис
25 липня 2020 18:36
Електронний підпис
25 липня 2020 18:29
проект договору.pdf
25 липня 2020 18:29
мат-тех база.pdf
25 липня 2020 18:29
ліцензія Банку.pdf
25 липня 2020 18:29
дорожні робітники.pdf
25 липня 2020 18:29
документи на завод.pdf
25 липня 2020 18:29
довіреність Мороз.pdf
25 липня 2020 18:29
довідка мат-тех база.docx
25 липня 2020 18:29
відгуки.pdf
25 липня 2020 18:29
витяг з наказу Мороз.pdf
25 липня 2020 18:29
Виписка 19842.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договор 53П.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договор 27П.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договір 74К.pdf
25 липня 2020 18:29
аналог договір 25П.pdf
25 липня 2020 18:29
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 16:18
Електронний підпис
25 липня 2020 16:18
Електронний підпис
25 липня 2020 15:03
Електронний підпис
25 липня 2020 15:03
Електронний підпис
25 липня 2020 12:11
ЦПУ на Лаборантів.pdf
25 липня 2020 12:11
Формальні помилки.pdf
25 липня 2020 12:11
Форма 4-ОПП.pdf
25 липня 2020 12:11
Транспортна схема.PDF
25 липня 2020 12:11
Статут.PDF
25 липня 2020 12:11
Скан витягу ПДВ.pdf
25 липня 2020 12:11
Сертифікат ISO 9001.PDF
25 липня 2020 12:11
Паспорт директора.pdf
25 липня 2020 12:11
Опис.pdf
25 липня 2020 12:11
Ліцензія.pdf
25 липня 2020 12:11
Лист від ТФ Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:11
Лист від Ескадор.PDF
25 липня 2020 12:11
Копії тех.паспортів.PDF
25 липня 2020 12:11
ІСО2.pdf
25 липня 2020 12:11
ІСО1.pdf
25 липня 2020 12:11
ІСО.pdf
25 липня 2020 12:11
ІСО ще.pdf
25 липня 2020 12:11
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір поставки.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір оренди РДС.PDF
25 липня 2020 12:11
Договір на атестацію.PDF
25 липня 2020 12:11
Договір Лабораторія.pdf
25 липня 2020 12:11
Довідка про санкціїї.PDF
25 липня 2020 12:11
Довідка про довкілля.PDF
25 липня 2020 12:11
Довідка про АБЗ.pdf
25 липня 2020 12:11
Довідка за ст 17.PDF
25 липня 2020 12:11
гарантія 016-001-26945-2020.pdf
25 липня 2020 12:11
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 12:11
Витяг зі статуту.PDF
25 липня 2020 12:11
виписка.pdf
25 липня 2020 12:11
Атестат в копії.PDF
25 липня 2020 12:11
016-001-26956 БТ-2020.pdf.p7s
25 липня 2020 12:11
016-001-26956 БТ-2020.pdf
25 липня 2020 12:11
Швець РВ.PDF
25 липня 2020 12:11
Тихоненко.PDF
25 липня 2020 12:11
Терещенко.PDF
25 липня 2020 12:11
Танцюра.PDF
25 липня 2020 12:11
Сулима.PDF
25 липня 2020 12:11
Соловей.PDF
25 липня 2020 12:11
Павляк.PDF
25 липня 2020 12:11
Мордик.PDF
25 липня 2020 12:11
Молозін.PDF
25 липня 2020 12:11
Маренич.PDF
25 липня 2020 12:11
Максачук.PDF
25 липня 2020 12:11
Люльченко.PDF
25 липня 2020 12:11
Лапшин.PDF
25 липня 2020 12:11
Колесник.PDF
25 липня 2020 12:11
Кілор.PDF
25 липня 2020 12:11
Кириленко.PDF
25 липня 2020 12:11
Кадацький.PDF
25 липня 2020 12:11
Іванов.PDF
25 липня 2020 12:11
Зінчук.PDF
25 липня 2020 12:11
Зібровський.PDF
25 липня 2020 12:11
Дудьєв.PDF
25 липня 2020 12:11
Дідур.PDF
25 липня 2020 12:11
Гриценко.PDF
25 липня 2020 12:11
Горкуша.PDF
25 липня 2020 12:11
Гончар.PDF
25 липня 2020 12:11
Гайдай.PDF
25 липня 2020 12:11
Бортневський.PDF
25 липня 2020 12:11
Блажко.PDF
25 липня 2020 12:11
Андрюшин.PDF
25 липня 2020 12:11
Ангелов.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 9 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 9 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 8 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 8 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 8 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 7 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 7 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 7 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 6 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 6 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 6 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.9.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.8.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.7.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.6.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.5.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.4.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.3.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.2.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 55-Б ч.1.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 5 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 5 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 5 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 4 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 4 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 4 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 3 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 3 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 3 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 2 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 2 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 2 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.6.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.5.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.4.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.3.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.2.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 172.19 ч.1.pdf
25 липня 2020 12:11
КБ 12 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 11 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 10 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 10 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 1 дог №18-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 1 дог 20-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
КБ 1 дог 19-18П.PDF
25 липня 2020 12:11
Договір №55-Б.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір №20-18П.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір №19-18П.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір №18-18П.pdf
25 липня 2020 12:11
Договір 172.19.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:44
Персонал.pdf
24 липня 2020 17:44
ISSO 9001.pdf
24 липня 2020 17:44
Техніка.pdf
24 липня 2020 17:44
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 17:44
МТБ.pdf
24 липня 2020 17:44
техника.doc
24 липня 2020 17:44
Персонал.doc
24 липня 2020 17:44
АБЗ.pdf
24 липня 2020 17:44
ISSO 9001 Звіт.pdf
24 липня 2020 17:44
Повноваження.pdf
24 липня 2020 17:44
Інші документи.pdf
24 липня 2020 17:44
Гарантія 016-001-26782-2020.zip
24 липня 2020 17:44
81-02-19.pdf.p7s.p7s
24 липня 2020 17:44
Гарантія Заява 81-02-19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 212 500 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
212 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 11:51
11П 20 ДУ13 БЕРЕЗІВКА Р-33 266-281 13.12.23.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 11:51
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 14:37
11П 20 ДУ11 Березівка.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 11:43
11П 20 ДУ6 20 05 21 (1) (1).pdf зміни до договору
20 травня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 09:48
ДУ 5 Д 11П_20 (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:08
11П 20 Р-33 266-281 Березівка 28 08 20.pdf укладений
31 серпня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 11П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 14 612 476,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 197 887 524,00 грн. (сто дев’яносто сім мільйонів вісімсот вісімдесят сім тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 32 981 254,00 грн. (тридцять два мільйони дев’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті п’ятдесят чотири грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 11П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1. та п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 11П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 18.1. та п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 11П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML