Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 266+264 – km 281+029
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 215 771 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6473155 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 15:32 |
Enquiries until: | 17 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 215 771 840 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,93 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 09:14 |
ТД НР Р-33 266-281 17 07 20.docx | |
17 липня 2020 09:14 |
Перелік змін Р-33 266-281 17 07 20.docx | |
25 червня 2020 15:29 |
ТД Р-33 266-281 25 06 20.docx | |
25 червня 2020 15:29 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx |
17 липня 2020 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 09:14 |
ТД НР Р-33 266-281 17 07 20.docx
|
|||
17 липня 2020 09:14 |
Перелік змін Р-33 266-281 17 07 20.docx
|
|||
25 червня 2020 15:29 |
ТД Р-33 266-281 25 06 20.docx
|
|||
25 червня 2020 15:29 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-19-000006 ● bb3aca9c3f414c0daa8a4c8dcf4bfb06
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.10.2020 № 39
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 19.10.2020 року № 39
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-25-001706-с від 25.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-29 15:48:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 266+264 – км 281+029» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-001706-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2) Яким чином учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1.2. додатку 3 тендерної документації щодо надання копій трудових книжок працівників, які зазначені у позиціях за №1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- підпункту 1.1.1. пункту 1.1. додатку 3 тендерної документації щодо надання посвідченої відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтва про реєстрацію автогудронатора (вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH), який зазначений у позиції за №2 довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-03 16:00:47
відповідь на запит
1.Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.
2. Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції на працівників під № 1-11, 23-25, 31-41, 44-56 довідки про кваліфікацію та досвід працівників, надав копії цивільно-правових угод, підтверджуючих наявність правовідносин з відповідними працівниками і, які відповідно до Кодексу законів про працю України не передбачають запис у трудовій книжці.
Також, відповідно до част. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
2.1. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayеr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-25 12:01:54
номер провадження
номер провадження - П/420/12919/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації, свідоцтва про реєстрацію надаються на техніку, яка є власністю учасника. У випадку оренди матеріально-технічної бази, учасник надає документи, що це підтверджують, зокрема договори оренди. Учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору оренди №17 від 06.03.2020р. на вантажний спеціалізований цистерна VOLVO FH (обладнання автогудронатора Strassmayr TS 8000C), у якому, в тому числі, зазначені дані про державну реєстрацію. Також, виключно у випадку якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Так як орендодавець є власником даної техніки, додаткові документи не подавалися.
2020-11-12 13:11:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | позовна заява |
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Документи:
20 листопада 2020 10:32
|
Електронний підпис |
20 листопада 2020 10:28
|
Позовна заява Р-33 266-281 19 11 20.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
214 500 000,00
UAH з ПДВ
|
212 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
214 950 000,00
UAH з ПДВ
|
212 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
215 700 000,00
UAH з ПДВ
|
215 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
212 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:51
|
11П 20 ДУ13 БЕРЕЗІВКА Р-33 266-281 13.12.23.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:37
|
11П 20 ДУ11 Березівка.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 11:43
|
11П 20 ДУ6 20 05 21 (1) (1).pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 09:48
|
ДУ 5 Д 11П_20 (1).pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 16:08
|
11П 20 Р-33 266-281 Березівка 28 08 20.pdf | укладений |
31 серпня 2020 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 11П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 14 612 476,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 197 887 524,00 грн. (сто дев’яносто сім мільйонів вісімсот вісімдесят сім тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 32 981 254,00 грн. (тридцять два мільйони дев’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті п’ятдесят чотири грн. 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 11П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 18.1. та п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 11П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 18.1. та п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 11П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |