Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні робочі місця, персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-06-25-001636-c cfe0f4548f854773b2e555bc349c97a2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Земледух Оксана Ярославівна

+380355421053 3077901001@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000659
Місцезнаходження: 48600, Україна , Тернопільська обл., місто Заліщики, ВУЛИЦЯ С.БАНДЕРИ, будинок 86
Контактна особа: Земледух Оксана Ярославівна
+380355421053
3077901001@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 15:20
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:30
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Персональні робочі місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48600, Україна, Тернопільська область, місто Заліщики, вул. С. Бандери, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48600, Україна, Тернопільська область, місто Заліщики, вул. С. Бандери, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:16
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 червня 2020 15:16
ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 27 червня 2020 21:24
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:29
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. З метою уникнення невизначеності та в майбутньому оскаржень на прийнятя рішення Замовника – Системні блоки на базі процесора AMD, ми не розглядаємо. Можемо розглянути аналоги на базі процесора Intel Pentium.
Нам не потрібні послуги з монтажу, встановлення, підключення та введення в експлуатацію обладнання, нам потрібна тільки поставка товару. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-001636-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 26 червня 2020 16:59
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення. Згорнути Згорнути

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 15:27
Шановний Учаснику!
Комунальне некомерційне підприємство «Заліщицька центральна районна лікарня» Заліщицької районної ради уважно розглянуло Вашу вимогу щодо внесення змін до документації спрощеної процедури закупівлі підготовленої в рамках закупівлі персональних робочих місць, персональних комп’ютерів згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015–30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі-UA-2020-06-25-001636-c.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами).
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови учасників процедури закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару (в тому числі щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення) вимогам документації, від Учасника вимагається надати в складі пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується відповідність поданої пропозиції технічним ( якісним) характеристикам до предмета закупівлі та іншим вимогам , що містяться в документації, зокрема Додатку 1 .
Крім того, згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase.
Таким чином, Замовник не вважає за можливе внести зміни до документації спрощеної процедури закупівлі, що запропоновані Вами, як такі, що можуть обмежити конкуренцію та призведуть до порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Дякуємо за звернення!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-25-001636-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 14 липня 2020 15:09
Безпідставна дискваліфікація Переможця торгів
Шановний Замовник. Згідно додатку 1 до Оголошення торгів, п. 3 є вимога:При наданні Учасником аналогу(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури спрощеної закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів), вказаних у відповідних технічних паспортах, та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються). Також в вимогах до На 8 Персональних робочих місць е вимоги до робочих місць, є вимоги до зовнішніх портів, є вимоги до монітору, до клавіатури. Також в питаннях, які задавали інші Учасники про аналоги: Ви чітко дали відповідь, що лише процесор повинен бути Intel. Тобто інші аналоги ви приймете до уваги. Нами як Учасником, була запропонована інша модель БФП, ніж була в вимогах.Також згідно вимогам в додатку1 п.3 нами була надана порівняльна таблиця з чіткими найменуваннями обладнання та його технічними характеристиками, модель повністю відповідає технічним вимогам Замовника, а іноді де які характеристики кращі, такі як, швидкість друку, швидкість сканування, якість друку та сканування, час виходу першої копії та інші. В вимогах Замовника ніде не вказано вимоги про картриджі та про заправку або відновлення. Також звертаю Вашу увагу, що в вимогах до гарантії любого виробника до принтерів або БФП, чітко вказано, що якщо в пристрої використовують картриджі інших виробників, або відновлювання або заправку картриджів, такі пристрої знімаються с гарантії. Тому зовсім не зрозуміло формулювання, з якої Замовник нас дискваліфікував. Тому ми вважаємо, що оцінка нашої пропозиції була непрозорою та завідома упередженою. Тому просимо Вас уважно переглянути інформацію, та виправити помилку
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 14:59
Шановний Учасник! У зв'язку із потребою зміни технічно-якісних характеристик, щодо предмету закупівлі, а саме принтерів, прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі. Ми вдячні Вам за Вашу пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 154 611,36
UAH з ПДВ
154 611,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 182 240,00
UAH з ПДВ
178 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 189 999,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 14:13
Монітори АОС.jpg
08 липня 2020 14:13
Canon i-SENSYS MF.pdf
08 липня 2020 14:13
Досвід.pdf
08 липня 2020 14:13
Стаття 17.pdf
08 липня 2020 14:13
Сертифікат.jpg
08 липня 2020 14:13
Паспорт,ИНН.pdf
08 липня 2020 14:13
Лист про якість.pdf
08 липня 2020 14:13
Згода договір.pdf
08 липня 2020 14:13
Договір поставки.pdf
08 липня 2020 14:13
Довідка СЕС.pdf
08 липня 2020 14:13
Довідка працівники.pdf
08 липня 2020 14:13
гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 14:13
Висновок_СЕС.pdf
08 липня 2020 14:13
гарнтійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3197623013
Очікує рішення 178 999,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:59
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 154 611,36
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:59

Документи

14 липня 2020 11:58
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2020 17:29
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а також з метою дотримання принципу добросовісної конкуренції та рівності усіх учасників, та приведення у відповідність технічного завдання прийнято рішення відмінити дану процедуру.
Документи:
15 липня 2020 17:28
Електронний підпис
15 липня 2020 17:26
Протокол