Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
89 361 101,67 UAH
UA-2020-06-25-001463-c fc01cf3cc6764480904768a8969f3f06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковдриш Вікторія Михайлівна

(44) 249-12-43 KOVDRYSH.VM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Ковдриш Вікторія Михайлівна
(44) 249-12-43
KOVDRYSH.VM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 12:32
Очікувана вартість: 89 361 101,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 893 611,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 446805 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата в розмірі не більше 20% (від вартості проектних робіт;від вартості будівельних робіт;від вартості устаткування), на підставі рахунку-фактури Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт остаточний розрахунок за (виконані роботи;постачання устаткування) з врахуванням суми отриманого авансу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду
Дата подання: 26 червня 2020 11:46
Дата відповіді: 26 червня 2020 14:08
Прошу роз'яснити за якими критеріями Замовник буде визначати, що договір, наданий учасником в якості підтвердження наявності аналогічного досвіду, є зіставним за обсягами і складністю, як це прописано в п. 2.2 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації? Зокрема, чи буде таким критерієм ціна аналогічного договору?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пп. 2.1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку за формою 4, в якій в Розділі І зазначено - Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/матеріалів, виконання робіт) на ЛЕП ≥ 330 кВ по монтажу залізобетонних/металевих опор, або фазного електричного проводу, або грозозахисного тросу, або ізоляторів, або монтажу ВОЛЗ, за останні 3 роки.
Щодо досвіду виконання договору(ів)
Дата подання: 26 червня 2020 13:52
Дата відповіді: 01 липня 2020 13:37
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі вимагається надання договорів за останні три роки. Просимо внести зміни щодо можливості надання аналогічних договорів за останні п’ять років.
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення залишити вимогу без змін - Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/матеріалів, виконання робіт) на ЛЕП ≥ 330 кВ по монтажу залізобетонних/металевих опор, або фазного електричного проводу, або грозозахисного тросу, або ізоляторів, або монтажу ВОЛЗ, за останні 3 роки.
/Вимоги до досвіду виконання договору/
Дата подання: 26 червня 2020 14:11
Дата відповіді: 01 липня 2020 13:38
У зв’язку з тим, що великий обсяг робіт передбачає прокладання ВОЛЗ по ПЛ 220 кВ, просимо Вас врахувати також досвід організацій виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі на мережах напругою від 220 кВ. Просимо викласти вимоги до досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі в такій редакції: „Розділ І Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/матеріалів, виконання робіт) на ЛЕП ≥ 220 кВ по монтажу залізобетонних/металевих опор, або фазного електричного проводу, або грозозахисного тросу, або ізоляторів, або монтажу ВОЛЗ”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення, враховуючи складність робіт, терміни виконання робіт, Замовником прийнято рішення залишити вимогу без змін - Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/матеріалів, виконання робіт) на ЛЕП ≥ 330 кВ по монтажу залізобетонних/металевих опор, або фазного електричного проводу, або грозозахисного тросу, або ізоляторів, або монтажу ВОЛЗ, за останні 3 роки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-001463-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНЬЗАХІДЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД, Код ЄДРПОУ:00114086
Дата подання: 03 липня 2020 10:42
Вимога про усунення недоліків тендерної документації щодо кваліфікаційних вимог до наявного досвіду аналогічних робіт
Згідно з поданою Вимогою (додається)
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2020 10:34
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що дудь-який кваліфікаційний критерій застосований Замовником згідно частини 2 статті 16 Закону в певній мірі на переконання учасника міститиме обмеження, щодо конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Україні «Публічні закупівлі» (далі-Закон) - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), кваліфікаційні вимоги які зазначені пп. 2.1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі ТД) Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку за формою 4, в якій в Розділі І зазначено - Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/матеріалів, виконання робіт) на ЛЕП ≥ 330 кВ по монтажу залізобетонних/металевих опор, або фазного електричного проводу, або грозозахисного тросу, або ізоляторів, або монтажу ВОЛЗ, за останні 3 роки обумовленні внутрішніми нормативно - розпорядчими документами підприємства. Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників у розрізі підтвердження виконання аналогічних робіт, так як учасник може підтвердити досвіт виконання один із видів аналогічних робіт зазначеного у вимозі пп. 2.1 Розділу І Додатку 2 до ТД.
Що стосується класу напруги на ЛЕП ≥ 330 кВ, то вимога предмету закупівлі передбачає виконання робіт на більш складних ЛЕП, що вимагає відповідної кваліфікації та досвіду учасника.
Реалізація проекту який є предметом закупівлі, являється стратегічно важливим та в процесі експлуатації впливає на енергетичну безпеку України, тому реконструкція повинна проводитись спеціалістами, які мають досвід роботи аналогічних робіт у відповідних класах напруги відповідно до кваліфікаційних критерії.
Разом з тим звертаю увагу на те, що тендерна документація не містить обмеження щодо вказання відповідного досвіду отриманого за межами України.
Також Законом передбачено об’єднання учасників для прийняття участі в торгах.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає внесенні змін до кваліфікаційних критерії ТД.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-001463-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ", Код ЄДРПОУ:38186327
Дата подання: 19 серпня 2020 13:31
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:29
рішення від 21.08.2020№15916+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:28
рішення від 17.09.2020№17555.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення від 17.09.2020 р. №7555-р/пк-пз Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати Протокольне рішення від 13.08.2020р. № 39/20-ТС про визнання переможцем ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2020 12:41
Номер скарги: UA-2020-06-25-001463-c.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД", Код ЄДРПОУ:35567199
скарга на неправомірні дії Замовника
скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ"ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" оформлене Протокольним рішенням від 30 вересня 2020 року № 335/20-КО, та визнання ТОВ"ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" переможцем процедури закупівлі.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-25-001463-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД", Код ЄДРПОУ:35567199
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:19
скарга на неправомірні дії Замовника
скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ"ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" оформлене Протокольним рішенням від 30 вересня 2020 року № 335/20-КО, та визнання ТОВ"ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" переможцем процедури закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2020 22:53
рішення від 09.10.2020 № 19018 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 22:53
рішення від 20.10.2020 № 19596.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 21:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення № 19596-р/пк-пз від 20.10.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до частини 22 статті 18 Закону скасувати Протокольне рішення від 30 вересня 2020 року №335/20-КО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД (ЄДРПОУ 35567199) відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2020 12:37

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 12:12
додаткові документи1.rar
07 жовтня 2020 12:12
додаткові документи2.rar
07 жовтня 2020 12:12
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000050 ● 0c8b504c064a42bead2d33e529d60265
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-06-25-001463-c 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-12 13:29:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-001463-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення 22.07.2020 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-19 09:12:46

Відповідь на запит Держаудитслужби України

В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції. 24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-17 11:39:55

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 12.08.2020

В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції.
24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-25 16:45:43

Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.08.2020 № 236
Київ

Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-06-25-001463-c.a2, UA-2020-07-15-007400-c.а5, UA-2020-07-15-007400-c.а6,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-06-25-001463-c та UA-2020-07-15-007400-c, прийняті наказами Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 та від 17 серпня 2020 року № 232 «Про початок моніторингу закупівель» та вважати їх такими, що зупиненні з 25 серпня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-30 08:23:55

Щодо надання роз'яснення на висновокок від 28.09.2020 по результату моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв'язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330 кВ "Львів південна" - ПС 220 кВ "Розділ" - ПС 220 кВ "Стрий" - ПС 220 кВ "Борислав" - ПС 220 кВ "Воловець" - ПС 400 кВ "Мукачеве" - Державний кордон України. Інв. № новий 45454000-4 Реконструкція

28 вересня 2020 Державною аудиторською службою було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-2020-06-25-001463-c) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція.
Даним висновком виявлено порушення законодавства у сфері закупівель, в частині вимог пунктів 8 та 9 частини 2 другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), а саме оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію - мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Враховуючи вищевикладене, керуючись абзацом першим частини 8 Закону Замовник - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" просить дати роз’яснення змісту висновку, враховуючи, що відбулося розкриття тендерних пропозицій, оскарження рішення замовника в АМКУ та не реалізована можливість заповнення електронних форм на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик, як то реалізовані пункти 1-7 частини 2 статті 21 Закону, яким чиним Замовнику виправити порушення вказані в висновку, в які електронні форми (поля) при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі потрібно вносити інформацію визначену в пунктах 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 25.06.2020 дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 частини 2 статті. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому Наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.

2020-10-05 10:17:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" 87 000 000,00
UAH
85 212 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ" 89 361 101,67
UAH
85 500 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АРЕС-С" 89 150 540,00
UAH
86 999 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 15:42
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.zip
29 жовтня 2020 17:02
Подовження пропозиції.zip
24 вересня 2020 18:57
Додаткові документи.zip
20 серпня 2020 16:31
Документи переможця.zip
16 липня 2020 10:26
Електронний підпис
16 липня 2020 10:16
технічна частина.zip
16 липня 2020 10:16
-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 11:37
ТП.pdf
15 липня 2020 18:51
1. Забезпечення.zip
15 липня 2020 18:51
4. Технічна частина.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 10:44
Банкiвська гарантiя.7z
16 липня 2020 10:44
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 10:44
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"

АРЕС-С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
Рішення скасоване 85 212 000,00
UAH
24 вересня 2020 08:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
Рішення скасоване 85 212 000,00
UAH
28 жовтня 2020 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 10:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"
#38186327
Рішення скасоване 85 500 000,00
UAH
28 жовтня 2020 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 12:35
ТОВ "АРЕС-С"
#33481323
Рішення скасоване 86 999 999,00
UAH
28 жовтня 2020 11:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
Переможець 85 212 000,00
UAH
02 листопада 2020 09:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до пп.4.2 Додатку 2 Тендерної документації надано наказ від 06.02.2020 №-7К Про затвердження Антикорупційної програми та призначення Уповноваженого, де призначено особу відповідальною за реалізацію антикорупційної програми в ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» провідного інженера Скуртула Ігоря Сергійовича. Відповідно до наданої копії трудової книжки Скуртула Ігоря Сергійовича №1085678, Скуртул І.С. прийнятий на посаду головного інженера з 27.01.2020 року. Також в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посада Скуртула Ігоря Сергійовича зазначена – головний інженер. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" (ЄДРПОУ 35567199) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 17.09.2020 р. №7555-р/пк-пз, у частині відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник на вимогу п. 2. Додатку 2 Тендерної документації у складі Пропозиції повинен надати документи підтверджуючи кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16, а саме досвід виконання аналогічного договору: відповідно до п.п. 2.1. Додатку 2 Тендерної документації - Довідка (складена за формою №4 цього додатку) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі. . відповідно до п.п. 2.2. Розділу цього Додатку - Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог Форми №4 цього додатку і документи відповідно до пп. 2.3.-2.4. Розділу І цього Додатку та може не надавати документи згідно пп.2.2 Розділу І цього Додатку. - відповідно до п.п. 2.3.2. Додатку 2 Тендерної документації - Деталізований лист: - 2.3.1. Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічних договорів, наданих відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу цього Додатку та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - 2.3.2. У разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту: Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) на виконані проектні роботи (на завершені/введені в експлуатацію об'єкти, із зазначенням об'єкта) або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, підтверджуючий(і) виконання аналогічного(их) договору(ів), наданого(их) згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - Примітка - * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. - відповідно до п.п. 2.4. Розділу цього Додатку - Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: - За договорами наданим згідно Розділу І Форми №4: акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва; - За договорами наданим згідно Розділу ІІ Форми №4: - експертний звіт (без додатків). (У разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту) Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"(ЄДРПОУ: 38186327), у частині відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на вимогу Розділу II Форми №4 «Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника або субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 років:*(Даний розділ заповнюється та підтверджується у разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту) не менше одного договору у якості генпідрядника або субпідрядника. Надано копію договору від 15.08.2016 року № 06-4/3379-16 ТОВ «ПРОЕНЕРДЖІ» для підтвердження кваліфікаційних критерії в частині залучення субпідрядника для виконання проектних коригування існуючої проектно-кошторисної документації. Також надано Експертний звіт №04-0406/16 від 29 грудня 2016 року. Таким чином надані документи не відповідають пункту 2.1. Розділ І Тендерної документації та Форми №4. Додатку 2 Тендерної документації, відтак не надано копії документів: - 2.2. Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. - 2.3.2. Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) на виконані проектні роботи (на завершені/введені в експлуатацію об'єкти, із зазначенням об'єкта) або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, підтверджуючий(і) виконання аналогічного(их) договору(ів), наданого(их) згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - 2.4. Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: за договорами наданим згідно Розділу ІІ Форми №4: - експертний звіт (без додатків). (У разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту - п.1.3 - Довідка про залучення субпідрядників (складена за Формою №3 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до абзацу другого частини 7 статті 26 Закону, ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ № 354/20-КО від 08 жовтня 2020 року, вихідного листа від 08.10.2020 р. №01/36895 НЕК «УКРНЕНЕРГО» направленого ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" (ЄДРПОУ 35567199) та наданої відповіді вхідний лист від 09.10.2020 р. №03-86, відсутньої можливості долучити оновлену пропозицію Учасника в електронному вигляді через електронну систему закупівель, прошу завантажити оновлену пропозицію шляхом завантаження через електронну систему закупівель.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
85 212 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:52
ДУ 3 01-078333-20 від 20.11.2020 ІНТЕХ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 12:28
ДУ№2 до дог.№01-078333-20 від 20.11.20 Інтех.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 14:57
ДУ №1 до дог.№ 01-078333-20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:41
Договір № 01-078333-20 від 20.11.2020.pdf укладений
23 листопада 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): діючи відповідно до умов Договору № 01-078333-20 від 20.11.2020 (далі – Договір), та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-078333-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): діючи відповідно до умов Договору № 01-078333-20 від 20.11.2020 (далі – Договір), та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 01-078333-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Підрядника № 03-487 від 14.12.2021, діючи відповідно до умов Договору № 01-078333-20 від 20.11.2020 (далі – Договір), та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-078333-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 97 114 140,64
UAH (в тому числі ПДВ 16 185 690,11 UAH)