Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі Дошкільного навчального закладу №5 "Берізка"
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2020-06-25-001346-c ● 769b4b411b894a9b8a32fc57fada6c4d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145518 |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85 |
Контактна особа: |
Шийка Світлана Володимирівна 0534623440 karrn@adm-pl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 23:59 |
Очікувана вартість: | 82 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Джерело фінансування кошти районного бюджету, що спрямовуються на фінансування надання послуг.Порядок оплати - здійснюється за надані послуги (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі Дошкільного навчального закладу №5 "Берізка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. Спартака, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування кошти районного бюджету, що спрямовуються на фінансування надання послуг.Порядок оплати - здійснюється за надані послуги (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 14:01 |
Дефектний акт вірний ДНЗ _5.docx | |
25 червня 2020 14:26 |
Ремонт покрівлі ДНЗ _5.docx |
01 липня 2020 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2020 14:01 |
Дефектний акт вірний ДНЗ _5.docx
|
|||
25 червня 2020 14:26 |
Ремонт покрівлі ДНЗ _5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог п. 4.1 та 4.7 оголошення
Дата подання: 30 червня 2020 22:02
Дата відповіді: 01 липня 2020 13:58
Доброго дня! Прошу роз'яснити вимогу щодо надання ліцензії учасником у складі цінової пропозиції.
Відповідно до п 4.1. Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, для участі учасник повинен, до закінчення терміну прийому пропозицій, прикріпити у систему наступну інформацію:
- гарантійний лист (в довільній формі), що на момент проведення закупівлі Учасник має діючу ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, необхідного для виконання послуг, що є предметом спрощеної закупівлі;
Відповідно до п. 4.7. У разі визнання Замовником Учасника переможцем, надати в паперовому вигляді документи завірені підписом учасника, для укладання договору, а саме:
• копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до Статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», ліцензуванню не підлягають в тому числі й заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції.
Оскільки Поточний ремонт покрівлі над котельнею в Голобородьківському НВК в повній мірі відповідає переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, передбаченим вищевказаною постановою №406, прошу роз’яснити, чи буде відхилена пропозиція учасника у разі подання довідки про ненадання ліцензії, оскільки даний вид робіт не підлягає ліцензуванню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовнику необхідно надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо це передбачено законом. Якщо Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» не передбчено надання ліцензії для проведення робіт з поточного ремонту покрівлі Дошкільного навчального закладу №5 " Берізка", то Замовник не буде вважати неподання ліцензії помилкою. Достатньо подати довідку (у довільній формі) про ненадання ліцензії у зв'язку з положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406
По дефектному акту
Дата подання: 01 липня 2020 14:01
Дата відповіді: 01 липня 2020 14:41
Прошу уточнити, чи вірно вказана позиція 2 Дефектного акту, а саме: Заміна лат (решетування) з прозорами із дощок товщиною до 40мм в кількості 33 м3. Оскільки на такий об'єм робіт достатньо 3.3 м3
Відповідь: Позицію 2 Дефектного акту вказано помилково ( з допущенням помилки).Для даного виду робіт достатньо 3,3. Дефектний акт з виправленням дозавантажено до документів закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" #41964664 |
Відхилено |
65 485,15
UAH з ПДВ
|
11 липня 2020 12:34
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій