Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015(CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Виконання робіт з будівництва зовнішніх інженерних мереж за проектом: " Будівництво житлового будинку з об'єктами господарського та соціально-побутового призначення та підземним паркінгом (з виділенням частки квартир для потерпілих від діяльності ГІБК "Еліта-центр") по вул. Милославській у Деснянському районі м. Києва. (Зовнішні інженерні мережі)"
Очікувана вартість
33 603 945,00 UAH
UA-2020-06-25-001243-c 5f19631de2a04d7b8c95e63e346e9f16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віниченко Андрій Миколайович

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Віниченко Андрій Миколайович
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:17
Очікувана вартість: 33 603 945,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК021-2015(CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Виконання робіт з будівництва зовнішніх інженерних мереж за проектом: " Будівництво житлового будинку з об'єктами господарського та соціально-побутового призначення та підземним паркінгом (з виділенням частки квартир для потерпілих від діяльності ГІБК "Еліта-центр") по вул. Милославській у Деснянському районі м. Києва. (Зовнішні інженерні мережі)"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Милославська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:04
ТД Милославська-конвертирован.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000022 ● 42ee28dab55c4de8bef3f63ff57464e8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-06-25-001243-c 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТМК 33 526 277,94
UAH з ПДВ
33 526 277,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕРМО-І 33 603 078,00
UAH з ПДВ
33 603 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:36
Податкова
05 серпня 2020 11:36
Судимость
05 серпня 2020 11:36
Банкрутство
10 липня 2020 11:02
Електронний підпис
10 липня 2020 11:01
Технічні_умови.pdf
10 липня 2020 11:01
Теплові_Дог2020.pdf
10 липня 2020 11:01
Відгук2.pdf
10 липня 2020 11:01
Теплові_2020.pdf
10 липня 2020 11:01
Відгук.pdf
10 липня 2020 11:01
структура власности.pdf
10 липня 2020 11:01
статут.pdf
10 липня 2020 11:01
Банкрутство.pdf
10 липня 2020 11:01
оренда приміщення.pdf
10 липня 2020 11:01
Стаття17.pdf
10 липня 2020 11:01
Сертифікати.rar
10 липня 2020 11:01
протокол.pdf
10 липня 2020 11:01
наказ директора.pdf
10 липня 2020 11:01
Лиценз_я.pdf
10 липня 2020 11:01
Банк.гарантія.rar
10 липня 2020 11:01
проект_договору.pdf
10 липня 2020 11:01
Звіт.pdf
10 липня 2020 11:01
програма антикоруп.pdf
10 липня 2020 11:01
кошторис2.pdf
10 липня 2020 11:01
Договора.pdf
10 липня 2020 11:01
Працівники.pdf
10 липня 2020 11:01
Кошторис1.pdf
10 липня 2020 11:01
Довідки_листи.pdf
10 липня 2020 11:01
Податкова.pdf
10 липня 2020 11:01
довідка банк.pdf
10 липня 2020 11:01
Персональні_дані.pdf
10 липня 2020 11:01
График.pdf
10 липня 2020 11:01
ИВР.pdf
10 липня 2020 11:01
паспорт директора.pdf
10 липня 2020 11:01
27.imd
10 липня 2020 11:01
ОрендаТЗ.pdf
10 липня 2020 11:01
Гарантійний_лист.pdf
10 липня 2020 11:01
Відомості.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 12:14
46.imd
10 липня 2020 12:14
вр.pdf
10 липня 2020 12:14
img447.pdf
10 липня 2020 12:14
img445.pdf
10 липня 2020 12:14
img444.pdf
10 липня 2020 12:14
img443.pdf
10 липня 2020 12:14
img442.pdf
10 липня 2020 12:14
img441.pdf
10 липня 2020 12:14
211-об_єднано.pdf
10 липня 2020 12:14
вр1.pdf
10 липня 2020 12:14
загвир.jpg
10 липня 2020 12:14
дц1.jpg
10 липня 2020 12:14
дц.jpg
10 липня 2020 12:14
пз2.jpg
10 липня 2020 12:14
пз.jpg
10 липня 2020 12:14
зк2.jpg
10 липня 2020 12:14
зк1.jpg
10 липня 2020 12:14
зк.jpg
10 липня 2020 12:14
загвироб.jpg
10 липня 2020 12:14
6д-об_єднано.pdf
10 липня 2020 12:14
праців-об_єднано.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТМК

ТОВ ТЕРМО-І

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТМК
#32592573
Переможець 33 526 277,94
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТМК
#32592573
33 526 277,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 10:36
ДУ3.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 16:36
ДУ2.PDF зміни до договору
18 травня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:37
ДУ1.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:13
Контракт укладений
06 серпня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутністю фінансування робіт у повному обсязі, домовились внести зміни та доповнення до підрядного договору №4/1372
Номер договору про закупівлю: 4/1372
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651,653, 654 Цивільного Кодексу України, затримкою фінансування та на виконання пункту 4 частини 5 статті 41 розділу 8 " Договір про закупівлю" Закону України " Про публічні закупівлі " Від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями, пунктами 5.1 та 11.2 підрядного договору №4/1372 від 06 серпня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 4/1372
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування
Номер договору про закупівлю: 4/1372
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML