Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів
Buses specialized for transportation of schoolchildren
Очікувана вартість
34 200 000,00 UAH
UA-2020-06-25-001037-c 1a48b685fbe147048211da9d84c727b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котик Маргарита Сергіївна

+380362265694 margarita_9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145777
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2
Контактна особа: Котик Маргарита Сергіївна
+380362265694
margarita_9@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Upravlinnya osvity i nauky Rivnens'koyi oblasnoyi derzhavnoyi administratsiyi
National ID: 02145777
Contact point:
+380362265694
margarita_9@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:14
Очікувана вартість: 34 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 червня 2020 13:02
Enquiries until: 17 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 34 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 171 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, майдан Просвіти, 2
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Buses specialized for transportation of schoolchildren
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет (обласний) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 13:02
проект договору ША.docx
25 червня 2020 13:02
Тендерна док ША.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про внесення змін до технічної специфікації
Дата подання: 06 липня 2020 13:59
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:39
З метою збільшення кола потенційних продавців шкільних автобусів просимо розглянути нашу пропозицію та внести зміни в технічну специфікацію (Додаток №2 до тендерної документації): п.1 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів (далі – «автобуси») мають відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (виконання 3 «Спеціалізований автобус, призначений для перевезення школярів молодших, середніх та старших класів»)» та викласти у наступній редакції: "Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів (далі – «автобуси») мають відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Закупівля автобусів спеціалізованих для перевезення школярів здійснюється відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1106-р, для постачання придбаних автобусів до закладів загальної середньої освіти.
Технічна специфікація сформована з урахуванням потреб закладів загальної середньої освіти. Заклади загальної середньої освіти визначили та заявили потребу у придбанні автобусів, призначених для перевезення школярів молодших, середніх та старших класів, що відповідає автобусу виконання 3 ДСТУ 7013:2009.
Зважаючи на вищевикладене, внести запропоновані Вами зміни до Тендерної документації не вбачається можливим.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000010 ● 714889a649494a63a92a823e1aa2ff50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-001037-c, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Інформацію до висновку моніторингу UA-M-2020-10-07-000010: аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «у тендерній документації зазначаються такі відомості: … 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;». Тендерна документація закупівлі UA-2020-06-25-001037-c у розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» містить пункт 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції», у якому зазначено таке: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – визначено в оголошенні про проведення закупівлі». Отже в тендерній документації наявні відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Ці відомості мають відсилочний характер, що не заборонено Законом України "Про публічні закупівлі". На обґрунтування необхідності зазначення цих відомостей з посиланням на оголошення про закупівлю зазначаємо таке. Відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Зважаючи на зазначене вище положення статті 10 Закону дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій залежить від дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель і не відома остаточно тендерному комітету на час затвердження тендерної документації. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», чинного на дату оголошення закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження електронних документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Тому в тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій було вказано посиланням на дату, визначену в оголошенні про закупівлю. Щодо відсутності в оголошенні про закупівлю інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Оголошення в електронній системі закупівель розміщене шляхом заповнення електронної форми, реалізованої в електронній системі закупівель, при цьому окреме поле для зазначення інформації про мову в електронній системі закупівель відсутнє. Форма оголошення про проведення відкритих торгів на час оголошення закупівлі була затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який втратив чинність 17.07.2020. У даній формі відсутній пункт щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Одночасно в Тендерній документації закупівлі UA-2020-06-25-001037-c (розділ І «Загальні положення», п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції») визначено, що Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Усі Тендерні пропозиції учасниками були подані українською мовою, отже відсутність інформації в оголошенні не призвела до порушень, які неможливо усунути (наприклад, відхилення/допущення до аукціону пропозиції, викладеної іншою мовою). Разом з тим повідомляємо, що звернуто увагу членів тендерного комітету на необхідність детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, для запобігання випадків порушень у майбутньому. В інший спосіб усунути зазначене порушення на етапі виконання договору про закупівлю не є можливим. Затверджено рішенням тендерного комітету від 21.10.2020 № 22

2020-10-21 10:12:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2020
UA-2020-06-25-001037-c1a48b685fbe147048211da9d84c727b8
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145777
Місцезнаходження: 33013, Україна, Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:21
file (6).pdf
20 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 13:50
Електронний підпис
27 липня 2020 13:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" 34 095 000,00
UAH з ПДВ
33 924 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 34 200 000,00
UAH з ПДВ
34 029 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:21
file (6).pdf
20 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
Електронний підпис

Публічні документи

27 липня 2020 13:50
Електронний підпис
27 липня 2020 13:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
#21457519
Переможець 33 924 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
#21457519
33 924 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:56
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:16
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:58
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:25
Додаткова угода зміни до договору
31 серпня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 4/0611162
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4/0611162
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4/0611162
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4/0611162
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 924 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 654 000,00 UAH)