Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Система пожежної сигналізації та мовленнєве оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостерігання»
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-06-25-000787-b 84cb53692a204fb199960240e0fd1d6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Юлія Володимирівна

+380553222613 zosh2-volex@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2
Код ЄДРПОУ: 25645011
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, Братська,10
Контактна особа: Деркач Юлія Володимирівна
+380553222613
zosh2-volex@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:28
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Система пожежної сигналізації та мовленнєве оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостерігання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, б.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 90 банківських днів у безготівковій формі. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:46
ТД_ДОДАТОК_5.doc
25 червня 2020 11:46
Додаток _5. Сертифікати на обладнання.pdf
25 червня 2020 11:46
ТД_ДОДАТОК_4.docx
25 червня 2020 11:46
Додаток _3.Специфікація встаткування.pdf
25 червня 2020 11:46
ТД_ДОДАТОК_3.docx
25 червня 2020 11:46
ТД_ДОДАТОК_2.doc
25 червня 2020 11:46
ТД_ДОДАТОК_1.doc
25 червня 2020 11:46
Додаток _2 Сертифікат проекту.pdf
25 червня 2020 11:46
Додаток _1.pdf
25 червня 2020 11:46
Робочий проект по пожежній сигналізації.pdf
25 червня 2020 11:46
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(2)_(5)_(3).doc
25 червня 2020 11:46
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(ПС).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертний звіт
Дата подання: 30 червня 2020 11:09
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:47
В Тендерній документації відсутні графічні матеріали проекту будівлі та експертний звіт на проектні рішення (відповідно до частини четвертої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів СС2 та ССЗ). Чи правомірно надати свою пропозицію без узгодження з експертизою, так як цей об’єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів та відповідає класу наслідків СС2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До складу тендерної документації буде додано графічні матеріали. Пропозиція Учасника може бути надана без узгодження експертизи.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-000787-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 липня 2020 16:10
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:42
рішення від 30.07.2020 № 14706.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:42
інформація про перенесення розгляду скарги 12080.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 10:12
рішення від 21.08.2020№15939.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою дотримання вимог Закону, виконання рішення Органу оскарження та відсутність наміру оскаржувати рішення Колегії у судовому порядку, тендерним комітетом Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ переможцем процедури закупівлі за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» («Система пожежної сигналізації та мовленнєве оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостерігання») у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-06-25-000787-b.
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2020 15:51

Документи подані скаржником

27 липня 2020 15:42
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 299 999,00
UAH з ПДВ
299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 392 760,07
UAH з ПДВ
392 760,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 13:41
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:38
лист
02 вересня 2020 13:38
наказ
02 вересня 2020 13:38
Акт огляду
23 липня 2020 14:38
Електронний підпис
23 липня 2020 14:27
Довідка санкції
23 липня 2020 14:26
довідка несудима
09 липня 2020 09:00
Електронний підпис
09 липня 2020 08:58
Технічна частина.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 19:00
Електронний підпис
10 липня 2020 18:57
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 18:57
техпаспорти на авто.pdf
10 липня 2020 18:57
Сертифікати відп..pdf
10 липня 2020 18:57
Накладні.pdf
10 липня 2020 18:57
накладна ПЦС.pdf
10 липня 2020 18:57
Матбаза.pdf
10 липня 2020 18:57
Ліцензія ПС.pdf
10 липня 2020 18:57
Кошторис.pdf
10 липня 2020 18:57
Копія-Статут.pdf
10 липня 2020 18:57
Дипломи працівників.pdf
10 липня 2020 18:57
відгук 292.pdf
10 липня 2020 18:57
Аналогічний досвід.pdf
10 липня 2020 18:57
акумулятори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Рішення скасоване 299 999,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:51
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Переможець 299 999,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 13:05

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: • Відсутні відомості що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), інструментів за результатами технічного обстеження (повірка, калібрування); Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію/документи для усунення виявлених невідповідностей: • Копії документів, що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), інструментів за результатами технічного обстеження (повірка, калібрування)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:58
Дод.угода _2 до договору _41 від 15.09.20р..pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:57
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 18:14
Дод_угода.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 18:09
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:07
Договір укладений
15 вересня 2020 17:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 листопада 2020 12:50
299 999,00 UAH UA478201720344250001002063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA823524570000026002300566759
ПП "Пожсервiс- ВIБ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до пункту 10.1 Договору про надання послуг № 41 від «15» вересня 2020 року, пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 188 Господарського кодексу України та ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України уклали що Додаткову угоду про внесення змін до Договору про надання послуг № 41 від «15» вересня 2020 року, укладеного між Замовником та Виконавцем, (надалі іменується «Угода») про наступне: 1. Внести до Договору про надання послуг № 41 від «15» вересня 2020 року зміни в частині виконання зобов’язань щодо надання послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та викласти п. 1.4. Договору про надання послуг № 41 від «15» вересня 2020 року в наступній редакції: 1.4 Виконавець зобов'язується надати послуги до 31.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №2 від 30.10.2020
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML