Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200709 Воробіївка – Держдорога Н-02 на ділянці км 0+000 – км 6+331 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області
Очікувана вартість
3 759 150,00 UAH
UA-2020-06-25-000748-c abbf26f1fb8a49dcb569fc960bc6452b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 3 759 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 795,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200709 Воробіївка – Держдорога Н-02 на ділянці км 0+000 – км 6+331 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, с. Воробіївка, Зборівський район, автомобільна дорога місцевого значення С 200709
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:53
Зміни від 15.07.2020 року.pdf
15 липня 2020 17:53
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 15.07.20.docx
10 липня 2020 16:57
Зміни від 10.07.2020 р.pdf
25 червня 2020 11:45
Додаток_5_Проект_договору_.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_2_Технічне завдання_.doc
25 червня 2020 11:45
ТД Воробіївка.docx
15 липня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:53
Зміни від 15.07.2020 року.pdf
15 липня 2020 17:53
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 15.07.20.docx
10 липня 2020 16:57
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 10.07.20.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
10 липня 2020 16:57
Зміни від 10.07.2020 р.pdf
25 червня 2020 11:45
Додаток_5_Проект_договору_.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
25 червня 2020 11:45
Додаток_2_Технічне завдання_.doc
25 червня 2020 11:45
ТД Воробіївка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000027 ● 3b9aabc22e6a449cb9b4600e2a1d2344
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.07.2020 №51
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.07.2020 № 51

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-06-25-000748-c, 25.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-22 16:05:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 200709 Воробіївка – Держдорога Н-02 на ділянці км 0+000 – км 6+331 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-25-000748-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: чому розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, якщо торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 14:53:40

Пояснення

Уважно розглянувши ваше зауваження, тендерний комітет комунального підприємства «Тернопількомунінвест» просить звернути вашу увагу на ст. 1 пункт 21 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що «послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;»
Стосовно державного класифікатора предмета закупівлі, його було визначено відповідно до 708 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, а саме відповідно до порядку визначення предмету закупівлі розділу ІІ «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг» пункту третього.
Також, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 25 «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» п.1: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство "Тернопількомунінвест" надсилає лист пояснення щодо виявлених порушень.

2020-08-18 18:04:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200709 Воробіївка – Держдорога Н-02 на ділянці км 0+000 – км 6+331 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата публікації: 21 серпня 2020

Документи:

07 вересня 2020 15:15
Лист

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Козова Шляховик" 3 256 000,00
UAH з ПДВ
3 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 3 364 000,00
UAH з ПДВ
3 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 3 296 472,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 11:12
Електронний підпис
22 липня 2020 17:15
Електронний підпис
22 липня 2020 17:15
Електронний підпис
22 липня 2020 17:08
1. Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:08
55. Проект договору.pdf
22 липня 2020 17:08
Реєстр документів.pdf
22 липня 2020 17:08
46 Транспортна схема.pdf
22 липня 2020 17:08
41 ІД. Зразок підпису.pdf
22 липня 2020 17:08
40. ІД. Копія ліцензії.pdf
22 липня 2020 17:08
34. Ліцензія банку.zip
22 липня 2020 17:08
17. ІД ВПВ 17.pdf
22 липня 2020 17:08
18. ІД ВПВ 17.pdf
22 липня 2020 17:08
20. ІД ВПВ 17.pdf
22 липня 2020 17:08
19. ІД ВПВ 17.pdf
22 липня 2020 17:08
21. ІД ВПВ 17.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 16:47
Електронний підпис
22 липня 2020 16:37
Електронний підпис
22 липня 2020 16:36
31 Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:36
16 Технічне завдання.pdf
22 липня 2020 16:34
КК 5 Штатний розпис.pdf
22 липня 2020 16:34
1 Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 16:33
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
22 липня 2020 16:33
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s

Публічні документи

14 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:04
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
14 серпня 2020 12:04
ДОВІДКА З МВС.rar
14 серпня 2020 12:03
ДОВІДКА З ДПС.rar
22 липня 2020 15:16
Електронний підпис
22 липня 2020 15:13
№15 КК лист відгук 186.pdf
22 липня 2020 15:13
№58 Проект договору .pdf
22 липня 2020 15:13
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
22 липня 2020 15:13
№43 ІД Зразок підпису.pdf
22 липня 2020 15:13
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
22 липня 2020 15:13
№39 Технічна частина.pdf
22 липня 2020 15:13
№21 ВПВ17.pdf
22 липня 2020 15:13
№20 ВПВ17.pdf
22 липня 2020 15:13
№19 ВПВ17.pdf
22 липня 2020 15:13
№18 ВПВ17.pdf
22 липня 2020 15:13
№17 ВПВ17.pdf
22 липня 2020 15:13
№1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Козова Шляховик"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТзОВ "Козова Шляховик"
#05423610
Відхилено 3 198 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 09:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 11:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Відхилено 3 199 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 18:09
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Рішення скасоване 3 200 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:58
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 3 200 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 17:19

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТзОВ «Козова Шляховик» Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТзОВ «Козова Шляховик» по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200709 Воробіївка – Держдорога Н-02 на ділянці км 0+000 – км 6+331 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-06-25-000748-с виявлено невідповідність, що передбачена Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 3 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», а саме: «Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г»). Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (-ри) з поточного середнього або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, з наступними основними видами робіт, а саме: - Фрезування існуючого асфальтобетонного покриття - Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).» В переліку файлів учасника - ТзОВ «Козова Шляховик» відсутня інформація стосовно виконання основних видів робіт, таких як: Фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття, Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг. Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТзОВ «Козова Шляховик», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-06-25-000748-с відсутня інформація що передбачена Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» а саме: «Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, та Учасник зазначає про це у довідці.» В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Козова Шляховик» відсутня довідка про необов’язковість державної реєстрації, щодо гудронатора на причепі, БР-1000, марка ПГМФ, модель 8304-02, реєстраційний номер: 28726 ВО. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТзОВ «Козова Шляховик», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-06-25-000748-с відсутня інформація що передбачена тендерною документацією в розділі 2 в частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» де зазначено: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).» В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Козова Шляховик» відсутній будь-який документ який підтверджує атестацію даного асфальтобетонного заводу. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати акти до аналогічному договору по або долучити інші аналогічні договора з капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг з актами, які будуть відповідати умовам тендерної документації. 2. Надати довідку про необов’язковість державної реєстрації, щодо гудронатора на причепі, БР-1000, марка ПГМФ, модель 8304-02, реєстраційний номер: 28726 ВО. 3. Надати атестат на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 вищевказаного асфальтобетонного заводу. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

10 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:57
Протокол
29 липня 2020 16:39
Протокол

Документи

12 серпня 2020 18:09
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:26
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 січня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:58
Договір укладений
27 серпня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 189 196,03
UAH (в тому числі ПДВ 531 532,67 UAH)