Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажних робіт за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку КЗ "НВО №25 "ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання "Ліра"", вул. Леваневського, 2-б, м. Кропивницький"
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2020-06-25-000680-b 15059953f77d4fd28736df964cb96287
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:44
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:44
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажних робіт за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку КЗ "НВО №25 "ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання "Ліра"", вул. Леваневського, 2-б, м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Леваневського, 2-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  13 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:23
2.1. Додаток _ 6 Відомість обсягів робіт.rtf
25 червня 2020 11:23
2. Тендерна документація ЗОШ _ 25.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 30 червня 2020 11:39
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:41
відповідно до п.3 розділу 6 ТД, учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції повинен надати нотаріально завірені копії дозволів (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт та на експлуатацію всіх механізмів (у разі застосування) з підвищеної небезпеки зазначених в Додатку № 6 діючих на момент розкриття пропозицій (видані відповідно до вимог постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" в останній редакції), а саме : - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - з експлуатації посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, а саме: балони з пропан – бутаном; - зварювальні, газополум'яні роботи. Надайте, будь ласка, роз'яснення, якщо Учасник залучає субпідрядника на виконання таких робіт, (на які потрібен Дозвіл) в обсязі більше ніж 20 відсотків і який має необхідний дозвіл та ліцензію, чи потрібно надавати Дозвіл самого Учасника в такому разі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо Учасник залучає субпідрядника (ків) на ті роботи по якім вимагається надання в складі пропозиції дозволів, то такий учасник повинен виконати вимогу тендерної документації та надати копії завірених нотаріально дозволів такого субпідрядника (ків), та бажано надати лист пояснення з даного приводу (в довільній формі) , а також виконати вимогу додатку № 4.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ" 2 670 000,00
UAH з ПДВ
2 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 2 680 000,00
UAH з ПДВ
2 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 12:50
Електронний підпис
25 липня 2020 12:48
МВС.pdf
25 липня 2020 12:48
ДОКУМЕНТИ.pdf
25 липня 2020 12:48
Довідка.pdf.p7s
25 липня 2020 12:48
Довідка.pdf
11 липня 2020 12:36
Електронний підпис
11 липня 2020 12:34
document.pdf
11 липня 2020 12:34
17. проект договору.pdf
11 липня 2020 12:34
15. Попередня оплата.pdf
11 липня 2020 12:34
13. Заходи довкілля.pdf
11 липня 2020 12:34
8. Санкції.pdf
11 липня 2020 12:34
6.1 Декларація.pdf
11 липня 2020 12:34
6. Ліцензія.pdf
11 липня 2020 12:34
5. Якість матеріалів.pdf
11 липня 2020 12:34
3.3.1 ЦПХ кошторисник.pdf
11 липня 2020 12:34
3.3 Договори ЦПХ.pdf
11 липня 2020 12:34
2.2 КБ-3.pdf
11 липня 2020 12:34
1. Уповноважена особа.pdf
11 липня 2020 12:34
0. Про фірмовий бланк.pdf
11 липня 2020 12:30
Електронний підпис
11 липня 2020 12:26
document.pdf
11 липня 2020 12:26
17. проект договору.pdf
11 липня 2020 12:26
15. Попередня оплата.pdf
11 липня 2020 12:26
13. Заходи довкілля.pdf
11 липня 2020 12:26
8. Санкції.pdf
11 липня 2020 12:26
6.1 Декларація.pdf
11 липня 2020 12:26
6. Ліцензія.pdf
11 липня 2020 12:26
5. Якість матеріалів.pdf
11 липня 2020 12:26
3.3.1 ЦПХ кошторисник.pdf
11 липня 2020 12:26
3.3 Договори ЦПХ.pdf
11 липня 2020 12:26
2.2 КБ-3.pdf
11 липня 2020 12:26
1. Уповноважена особа.pdf
11 липня 2020 12:26
0. Про фірмовий бланк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"
#2743411074
Переможець 2 670 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"
#2743411074
2 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:51
15.1 Додаткова угода № 9-09-20 від 21.12.2021 (Зменшення суми договору).pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:48
13.1 Додаткова угода № 7-09-20 від 21.12.2021 (продовження строку робіт).pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 14:37
12.1 Додаткова угода № 6-09-20 від 12.08.2021 (продовження строку робіт).pdf зміни до договору
12 серпня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 10:21
10.1 Додаткова угода № 4-09-20 від 13.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:17
9.1 Додаткова угода від 31.12.2020 № 3-09-20 (продовжено строк дії договору до 31.12.2021).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:53
6.1 Договір генпідряду від 28 липня 2020 року _ 09-20.pdf укладений
28 липня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/09-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт, внесено зміни до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/09-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/09-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/09-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/09-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажних робіт за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку КЗ "НВО №25 "ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання "Ліра"", вул. Леваневського, 2-б, м. Кропивницький" 1 роботи 2 236 256,87
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 236 256,87
UAH