Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015 (CPV): 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (відро, швабра, віник та інш.)
Очікувана вартість
413,00 UAH
UA-2020-06-25-000263-c f6dd40dfc2494697a3332d54580ce846
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Разумова Ольга Олександрівна

+380930949855 tender.zep@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ Запоріжжяелектропостачання
Код ЄДРПОУ: 42093239
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Каховська буд. 26
Контактна особа: Разумова Ольга Олександрівна
+380930949855
tender.zep@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
відро, швабра, віник та інш.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72202, Україна, Запорізька область, смт. Веселе, вул. Пушкіна,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія п.2.2. Оплата за товар проводиться у вигляді 100% авансу шляхом перерахування коштів Покупцем у триденний строк з дня отримання рахунку Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

25 червня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЦИБРИК ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2621104369
Переможець 413,00
UAH
25 червня 2020 09:56

Документи

25 червня 2020 09:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 09:58