Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння,стільці та супутні вироби.
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2020-06-24-011144-a 01371fe48f18404a9de16a5555fdb55b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Полупанова

+380663110885 upsh-2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Слобожанська загальноосвітня школа І ступеня №2 Слобожанської селищної ради"
Код ЄДРПОУ: 26508173
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 30
Контактна особа: Валентина Полупанова
+380663110885
upsh-2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:33
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113 одиниця
Сидіння,стільці та супутні вироби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт Слобожанське, вул. Теплична ,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавцю” на підставі отримання товару згідно з видатковою накладною протягом 15-ти( п’ятнадцяти) банківських днів при наявності бюджетного фінансування на зазначені видатки . Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати ISO
Дата подання: 29 червня 2020 18:03
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:01
Шановний замовник! Просимо виключити з тендерної документації, надання сертифікатів ISO, оскільки, наявність таких сертифікатів ніяким чином не впливає на якість запропонованого Товару (регулюються внутрішні процеси роботи підприємства), а лише дискримінує учасників та звужує конкуренцію. Обов'язкова сертифікація ISO, в Україні не передбачена. Рекомендуємо ознайомитись з позицією Антимонопольного комітету по даному питанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,шановний Постачальнику!Хочемо зазначити,що відповідно до ст.23 п.5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того,що пропоновані ними товари , послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам установленим у Тендерній Документації.У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару,роботи чи послуг Замовник повинен в Тендерній Документації зазначити, які маркування,протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.В Тендерній Документації зазначено ,які саме сертифікати можуть підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам Замовника , у тому числі і сертифікат ISO.Отже ,зміни до Тендерної документації не будуть внесені.

Інформація про відміну

Дата відміни
10 липня 2020 17:33
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій