Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень лікарні для розміщення пологового та гінекологічного відділень та відділення екстреної медичної допомоги в будівлі лікарні КНП «Зміївська ЦРЛ» (Коригування)» (ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
168 777,96 UAH
UA-2020-06-24-011081-a e40a181e6634432b8b57173bb6f83141
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Вороніна

+380574733019 zcrb.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство “Зміївська центральна районна лікарня” Зміївської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02003178
Місцезнаходження: 63403, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, м. Зміїв, шосе Таранівське, 1-Б
Контактна особа: Юлія Олександрівна Вороніна
+380574733019
zcrb.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 17:03
Початок аукціону: 07 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 168 777,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 843,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень лікарні для розміщення пологового та гінекологічного відділень та відділення екстреної медичної допомоги в будівлі лікарні КНП «Зміївська ЦРЛ» (Коригування)» (ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, шосе Таранівське,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:30
Додаток 2 технічне завдання.docx
24 червня 2020 17:30
Додаток 3 проект договору.docx
24 червня 2020 17:30
ОГОЛОШЕННЯ спрощена закупівля.docx
24 червня 2020 17:30
Додаток 1 цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про підтвердження досвіду
Дата подання: 29 червня 2020 11:52
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:34
1. Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об"єкту класу наслідків СС2. Чи буде це виконанням умов закупівлі? 2. Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об"єкту класу наслідків СС1 не громадського об"екту, а напиклад спортивної площадки, дороги. Чи буде це виконанням умов закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно оголошення учасник у складі пропозиції надає Довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (не менше ніж одного). Досвід підтвердити копіями відповідного договору, копіями акту виконаних робіт до аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід (аналогічний договір повинен бути наданий за класом наслідків СС1 і виконаний в повному обсязі).
Аналогічним договором є договір щодо здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту.
Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об’єкту класу наслідків СС2, то це буде виконанням умов закупівлі, але роботи за аналогічним договором повинні бути схожі за складом та параметрами робіт, відповідно до оголошення.
Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-011081-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 29 червня 2020 11:11
Про уточнення інформації
1. Надати роз"яснення, чи потрібно в проекті договору заповнювати усі пункти, в тому числі: розподіл фінансування по роках, календарний план та протокол погодження ціни. Чи потрібно вписати тільки реквізити учасника?
2. Якщо потрібно заповнити усі пункти договору та його додатків, прошу надати: а) розподіл фінансування по роках б) початок та закінчення робіт (місяці) за 2020 та 2021 роки.
3. Чи потрібно в протоколі погодження договірної ціни вираховувати та заповнити % витра на технічний нагляд?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 15:39
Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно оголошення учасник у складі пропозиції надає Проект договору, заповнений реквізитами Учасника та скріплений підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору згідно Додатку 3.
Замовник додатково не вимагає заповнювати цінові показники та додатки до договору.
Дякуємо за запитання!
Номер вимоги: UA-2020-06-24-011081-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 14 липня 2020 22:58
Про незаконне відхілення пропозиції учасника з боку уповноваженої особи, що потребує втручання відповідних органів
Дії уповноваженої особи (Вороніна Ю. О) при прийнятті рішення по ФОП Сазонов О. І. є протиправними та корупційними.
Вважаю протокол відхілення підставою для звернення до контролюючих та правоохоронних органів.
Для уточнення позицї та правильного викладення заяви до відповідних органів (Держаудит та поліція) ВИМАГАЮ надати:
1. пункт Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де окрім довідки про досвід, договору та акту виконаних робіт вимагалося надання
будь якого іншого документу, на підставі якого можна встановити схожість за складом та параметрами робіт, відповідно до оголошення?
2. Вимагаю відповіді з конретним посиланням на пункт Оголошення
3. Вважаю, що дії Вороніної є грубим порушенням чинного законодавства та умов даної закупівлі, що мають на меті відхілити найбільш вигідну пропозицію та укласти договір по більш дорогій ціні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 12:13
Шановний учаснику, детально розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.

Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.

Частиною 13 статті 14 Закону передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Звертаємо увагу, що Ваша пропозиція відхилена через невідповідність останньої пункту 6 «Переліку сканованих копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, про що зазначено в протоколі № 18 від 14.07.2020 року.

А саме, Вами надано аналогічні договори за класом наслідків СС2, тоді як вимагалося подання аналогічного договору за класом наслідків СС1.

Замовник сумлінно дотримується передбачених Законом принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а тому в повному обсязі забезпечив:

1) добросовісну конкуренцію серед учасників;

2) максимальну економію, ефективність та пропорційність;

3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

4) недискримінацію учасників та рівне ставлення до них;

5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі;

6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 94 000,00
UAH з ПДВ
42 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 125 073,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович 126 336,72
UAH з ПДВ
64 155,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД" 95 515,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 134 000,00
UAH з ПДВ
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 14:01
Електронний підпис
07 липня 2020 14:00
Нова ціна.pdf
04 липня 2020 23:03
Електронний підпис
04 липня 2020 23:01
Страховка Технагляд.pdf
04 липня 2020 23:01
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
04 липня 2020 23:01
паспорт.pdf
04 липня 2020 23:01
код.pdf
04 липня 2020 23:01
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
04 липня 2020 23:01
Диплом Сазонов В..pdf
04 липня 2020 23:01
Dovidka_20139637060920963116.pdf
04 липня 2020 23:01
додаткова_231-ТН.pdf
04 липня 2020 23:01
договор_231-ТН.pdf
04 липня 2020 23:01
акт_-_дог._231-ТН.pdf
04 липня 2020 23:01
Лист №1-23.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 13:59
Електронний підпис
03 липня 2020 15:27
Електронний підпис
03 липня 2020 15:25
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 15:25
Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 15:25
Проект договору.pdf
03 липня 2020 15:25
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 10:25
Електронний підпис
06 липня 2020 10:23
8_сертифiкат.pdf
06 липня 2020 10:23
4_ статистика.pdf
06 липня 2020 10:23
3_виписка.pdf
06 липня 2020 10:23
5_витяг_eдиний.pdf
06 липня 2020 10:23
6_досвід.pdf
06 липня 2020 10:23
1_пропозиція.pdf
06 липня 2020 10:22
7_Договір та акт МД.pdf
06 липня 2020 10:22
12_згода.pdf
06 липня 2020 10:22
11_захист довкілля.pdf
06 липня 2020 10:22
10_проект договору.pdf
06 липня 2020 10:22
9_субпідрядники.pdf
06 липня 2020 10:22
2.1_паспорт_оновлений.pdf
06 липня 2020 10:22
2_підпис.pdf
06 липня 2020 10:22
7_ Договір та акт Ізюм.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 16:35
Електронний підпис
06 липня 2020 16:25
Відомости ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2020 08:11
Електронний підпис
04 липня 2020 08:05
Квалiф.Сертифiкати_.pdf
04 липня 2020 08:05
Інф.про_працівників.pdf
04 липня 2020 08:05
Витяг_ЕП.pdf
04 липня 2020 08:05
Витяг_.pdf
04 липня 2020 08:05
Виписка.pdf
04 липня 2020 08:05
Лист -відгук.jpg
04 липня 2020 08:05
Аналогiчнi_договора.pdf
04 липня 2020 08:05
Iншi_документи.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 10:58
Електронний підпис
06 липня 2020 10:56
СТАТУТ Стратегія.PDF
06 липня 2020 10:56
Наказ копія.pdf
06 липня 2020 10:56
Копія виписка з ЄДР.pdf
06 липня 2020 10:56
відгук Бахмут ПНІ.pdf
06 липня 2020 10:56
згода Білобров О.В..pdf
06 липня 2020 10:56
згода Демяненко Р.С..pdf
06 липня 2020 10:56
згода Заброцька І.В..pdf
06 липня 2020 10:56
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП Науменко Павло Вікторович

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 42 900,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 12:17
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2102101704
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:28

Документи

14 липня 2020 12:17
Електронний підпис
14 липня 2020 12:17
Протокол 14.07.2020.pdf

Документи

17 липня 2020 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2102101704
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 16:55
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 13:07
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
23 червня 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 11:12
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
12 травня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 16:07
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 10:17
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 березня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 18:42
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:57
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:55
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:45
Договір 290743.pdf укладений
29 липня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 27.11.2020 року (уточнення фінансування на 2020 та 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 23.12.2020 року (уточнення фінансування на 2020 та 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3 від 04.03.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4 від 04.03.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.№5 від 12.05.21 р. (уточнення реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №6 від 17.06.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №7 від 30.11.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 290743
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 869,52
UAH