Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень лікарні для розміщення пологового та гінекологічного відділень та відділення екстреної медичної допомоги в будівлі лікарні КНП «Зміївська ЦРЛ» (Коригування)» (ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
168 777,96 UAH
UA-2020-06-24-011081-a ● e40a181e6634432b8b57173bb6f83141
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство “Зміївська центральна районна лікарня” Зміївської районної ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02003178 |
Місцезнаходження: | 63403, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, м. Зміїв, шосе Таранівське, 1-Б |
Контактна особа: |
Юлія Олександрівна Вороніна +380574733019 zcrb.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 17:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 17:03 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 168 777,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 843,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень лікарні для розміщення пологового та гінекологічного відділень та відділення екстреної медичної допомоги в будівлі лікарні КНП «Зміївська ЦРЛ» (Коригування)» (ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, шосе Таранівське,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 17:30 |
Додаток 2 технічне завдання.docx | |
24 червня 2020 17:30 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
24 червня 2020 17:30 |
ОГОЛОШЕННЯ спрощена закупівля.docx | |
24 червня 2020 17:30 |
Додаток 1 цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про підтвердження досвіду
Дата подання: 29 червня 2020 11:52
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:34
1. Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об"єкту класу наслідків СС2. Чи буде це виконанням умов закупівлі?
2. Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об"єкту класу наслідків СС1 не громадського об"екту, а напиклад спортивної площадки, дороги. Чи буде це виконанням умов закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно оголошення учасник у складі пропозиції надає Довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (не менше ніж одного). Досвід підтвердити копіями відповідного договору, копіями акту виконаних робіт до аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід (аналогічний договір повинен бути наданий за класом наслідків СС1 і виконаний в повному обсязі).
Аналогічним договором є договір щодо здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту.
Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об’єкту класу наслідків СС2, то це буде виконанням умов закупівлі, але роботи за аналогічним договором повинні бути схожі за складом та параметрами робіт, відповідно до оголошення.
Дякуємо за запитання!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно оголошення учасник у складі пропозиції надає Довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (не менше ніж одного). Досвід підтвердити копіями відповідного договору, копіями акту виконаних робіт до аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід (аналогічний договір повинен бути наданий за класом наслідків СС1 і виконаний в повному обсязі).
Аналогічним договором є договір щодо здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту.
Якщо в якості підтвердження досвіду буде надано договір на виконання капітального ремонту по об’єкту класу наслідків СС2, то це буде виконанням умов закупівлі, але роботи за аналогічним договором повинні бути схожі за складом та параметрами робіт, відповідно до оголошення.
Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-24-011081-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 29 червня 2020 11:11
Про уточнення інформації
1. Надати роз"яснення, чи потрібно в проекті договору заповнювати усі пункти, в тому числі: розподіл фінансування по роках, календарний план та протокол погодження ціни. Чи потрібно вписати тільки реквізити учасника?
2. Якщо потрібно заповнити усі пункти договору та його додатків, прошу надати: а) розподіл фінансування по роках б) початок та закінчення робіт (місяці) за 2020 та 2021 роки.
3. Чи потрібно в протоколі погодження договірної ціни вираховувати та заповнити % витра на технічний нагляд?
Розгорнути
Згорнути
2. Якщо потрібно заповнити усі пункти договору та його додатків, прошу надати: а) розподіл фінансування по роках б) початок та закінчення робіт (місяці) за 2020 та 2021 роки.
3. Чи потрібно в протоколі погодження договірної ціни вираховувати та заповнити % витра на технічний нагляд?
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 15:39
Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно оголошення учасник у складі пропозиції надає Проект договору, заповнений реквізитами Учасника та скріплений підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору згідно Додатку 3.
Замовник додатково не вимагає заповнювати цінові показники та додатки до договору.
Дякуємо за запитання!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно оголошення учасник у складі пропозиції надає Проект договору, заповнений реквізитами Учасника та скріплений підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору згідно Додатку 3.
Замовник додатково не вимагає заповнювати цінові показники та додатки до договору.
Дякуємо за запитання!
Номер вимоги: UA-2020-06-24-011081-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 14 липня 2020 22:58
Про незаконне відхілення пропозиції учасника з боку уповноваженої особи, що потребує втручання відповідних органів
Дії уповноваженої особи (Вороніна Ю. О) при прийнятті рішення по ФОП Сазонов О. І. є протиправними та корупційними.
Вважаю протокол відхілення підставою для звернення до контролюючих та правоохоронних органів.
Для уточнення позицї та правильного викладення заяви до відповідних органів (Держаудит та поліція) ВИМАГАЮ надати:
1. пункт Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де окрім довідки про досвід, договору та акту виконаних робіт вимагалося надання
будь якого іншого документу, на підставі якого можна встановити схожість за складом та параметрами робіт, відповідно до оголошення?
2. Вимагаю відповіді з конретним посиланням на пункт Оголошення
3. Вважаю, що дії Вороніної є грубим порушенням чинного законодавства та умов даної закупівлі, що мають на меті відхілити найбільш вигідну пропозицію та укласти договір по більш дорогій ціні.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю протокол відхілення підставою для звернення до контролюючих та правоохоронних органів.
Для уточнення позицї та правильного викладення заяви до відповідних органів (Держаудит та поліція) ВИМАГАЮ надати:
1. пункт Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де окрім довідки про досвід, договору та акту виконаних робіт вимагалося надання
будь якого іншого документу, на підставі якого можна встановити схожість за складом та параметрами робіт, відповідно до оголошення?
2. Вимагаю відповіді з конретним посиланням на пункт Оголошення
3. Вважаю, що дії Вороніної є грубим порушенням чинного законодавства та умов даної закупівлі, що мають на меті відхілити найбільш вигідну пропозицію та укласти договір по більш дорогій ціні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 12:13
Шановний учаснику, детально розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 13 статті 14 Закону передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що Ваша пропозиція відхилена через невідповідність останньої пункту 6 «Переліку сканованих копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, про що зазначено в протоколі № 18 від 14.07.2020 року.
А саме, Вами надано аналогічні договори за класом наслідків СС2, тоді як вимагалося подання аналогічного договору за класом наслідків СС1.
Замовник сумлінно дотримується передбачених Законом принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а тому в повному обсязі забезпечив:
1) добросовісну конкуренцію серед учасників;
2) максимальну економію, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінацію учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 13 статті 14 Закону передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що Ваша пропозиція відхилена через невідповідність останньої пункту 6 «Переліку сканованих копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, про що зазначено в протоколі № 18 від 14.07.2020 року.
А саме, Вами надано аналогічні договори за класом наслідків СС2, тоді як вимагалося подання аналогічного договору за класом наслідків СС1.
Замовник сумлінно дотримується передбачених Законом принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а тому в повному обсязі забезпечив:
1) добросовісну конкуренцію серед учасників;
2) максимальну економію, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінацію учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" |
94 000,00
UAH з ПДВ
|
42 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" |
125 073,00
UAH з ПДВ
|
43 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович |
126 336,72
UAH з ПДВ
|
64 155,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД" |
95 515,00
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ |
134 000,00
UAH з ПДВ
|
134 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2814107357 |
Відхилено |
42 900,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:17
|
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" #2102101704 |
Переможець |
43 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:55
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 13:07
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 11:12
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:07
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 10:17
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
05 березня 2021 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 18:42
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:57
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 14:45
|
Договір 290743.pdf | укладений |
29 липня 2020 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 від 27.11.2020 року (уточнення фінансування на 2020 та 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 від 23.12.2020 року (уточнення фінансування на 2020 та 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №3 від 04.03.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №4 від 04.03.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Д.у.№5 від 12.05.21 р. (уточнення реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №6 від 17.06.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №7 від 30.11.2021 року (уточнення фінансування на 2021 рік). Сума договору після внесення змін. - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 290743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |