Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Проект» (П) та стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Т. Драйзера по вул. М. Кибальчича, вул. Курнатовського, вул. Миропільська до розворотної петлі біля станції метро «Лісова» та від проспекту Гагаріна до вул. П. Усенка в Деснянському та Дніпровському районах міста Києва» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
9 928 794,90 UAH
UA-2020-06-24-010991-a 1466153afc944b42911c86e3a996e8fb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:14
Очікувана вартість: 9 928 794,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Проект» (П) та стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Т. Драйзера по вул. М. Кибальчича, вул. Курнатовського, вул. Миропільська до розворотної петлі біля станції метро «Лісова» та від проспекту Гагаріна до вул. П. Усенка в Деснянському та Дніпровському районах міста Києва» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський район, вул. Кирилівська, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Проєктних робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Проєктні роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Проєктних робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі оригіналу рахунку-фактури, накладної та Акту здачі-приймання проєктних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані Проєктні роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:59
ЗТД4 Розробка проєктної документації Реконструкція ТЛ від вул Драйзера по вул Кибальчича (1).docx
31 липня 2020 12:50
ЗТД3 Розробка проєктної документації Реконструкція ТЛ від вул Драйзера по вул Кибальчича (1).docx
24 липня 2020 09:42
ЗТД2 Розробка проєктної документації Реконструкція ТЛ від вул Драйзера по вул Кибальчича.docx
09 липня 2020 13:02
ЗТД Розробка проєктної документації Реконструкція ТЛ від вул Драйзера по вул Кибальчича.docx
24 червня 2020 17:21
ТД Розробка проєктної документації Реконструкція ТЛ від вул Драйзера по вул Кибальчича.docx
07 серпня 2020 15:59
Перелік змін 4.docx
31 липня 2020 12:50
Перелік змін 3.docx
24 липня 2020 09:42
Перелік змін.docx
09 липня 2020 13:02
Перелік змін.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000041 ● 5bb73ae3fcfa4389a28f3af48b638e3e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-06-24-010991-a 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-13 12:16:31

Аргументовані заперечення до висновку

Аргументовані заперечення до висновку

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання правильності та повноти заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог частини другої статті 4 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 9 233 779,26
UAH з ПДВ
9 233 779,26
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елтранс 9 528 004,02
UAH з ПДВ
9 528 004,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" 9 797 000,00
UAH з ПДВ
9 797 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 13:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:50
2.2_5.2_Опис_22.03.18.PDF
18 серпня 2020 13:50
2.2_3_Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 13:50
2.2_2.1.5. Виписка_ з ЄДР.pdf
18 серпня 2020 13:50
2.2_2.1.2_рішення Д_У.pdf
18 серпня 2020 13:50
2.1_3.4_лист-відгук.pdf
18 серпня 2020 13:50
2.1_3.2.1_Дог.54.18-61_ду1_2акты.pdf
18 серпня 2020 13:50
2.1_2.3.10_ЦПХ Малець.pdf
18 серпня 2020 13:50
2.1_2.3.8_ЦПХ Заєць Р.В..pdf
18 серпня 2020 13:50
2.1_2.3.7_Скриль В.В..pdf
18 серпня 2020 13:50
2.1_2.3.6_Зубалєй А.З..pdf
18 серпня 2020 13:49
2.1_2.3.5_ЦПХ Краснова І..pdf
18 серпня 2020 13:49
2.1_2.3.4_ЦПХ Марченко.pdf
18 серпня 2020 13:49
2.1_2.3.3_ЦПХ Христич Л.О.pdf
18 серпня 2020 13:49
2.1_2.3.2_Христч К.І..pdf
18 серпня 2020 13:49
2.1_2.3.1_ЦПХ Бачуро.pdf
18 серпня 2020 13:49
2.1_1.2_Основні МТБ_26.06.2020.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:35
9.Накази призначення.pdf
19 серпня 2020 11:35
13.Відгук Лепсе.pdf
19 серпня 2020 11:35
10.Довідка досвід.pdf
19 серпня 2020 11:35
7.Довідка працівники.pdf
19 серпня 2020 11:35
20.Скан.оригінал Опису.pdf
19 серпня 2020 11:35
22.Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ПП Елтранс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Відхилено 9 233 779,26
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 16:15
ПП Елтранс
#22925885
Відхилено 9 528 004,02
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА"
#39994993
Відхилено 9 797 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 14:56

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) від 18.08.2020 № 111-0818-03 про наявність суборендованих нежитлових приміщень, проте в даній довідці відсутня інформація про строк дії договору (у разі якщо приміщення орендоване). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Інформаційна довідка про наявність у учасника власних чи орендованих офісних (адміністративних) приміщень, які знаходяться на території України. В якій зазначити: - підстави виникнення права власності/користування із зазначенням реквізитів; - строк дії договору (у разі якщо приміщення орендоване); - адреса розміщення. (вимога пп. 1.3. пункту 1 таблиці 1 додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформаційну довідку про наявність у учасника власних чи орендованих офісних (адміністративних) приміщень, які знаходяться на території України. В якій зазначити: - підстави виникнення права власності/користування із зазначенням реквізитів; - строк дії договору (у разі якщо приміщення орендоване); - адреса розміщення.

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2020 14:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі