Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Івана Франка ПВ-1004 у Шевченківському районі м.Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
726 147,40 UAH
UA-2020-06-24-010792-a 60da9ec18a2f4a84bd8c88db3453b52d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:22
Очікувана вартість: 726 147,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Івана Франка ПВ-1004 у Шевченківському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Франка ПВ-1004 у Шевченківському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Система керування
Дата подання: 24 червня 2020 18:49
Дата відповіді: 25 червня 2020 14:31
Добрий день! Чи є відкритою система керування від Seak Energetics? Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics. Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваші запитання щодо системи керування від Seak Energetics, повідомляємо наступне:
Відповідно до Рішення сесії Київської міської ради від 18.12.2018р. №461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2020 роки» Замовником впровадження програми по створенню, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, (далі-Система) визначено КП «Інформатика». Станом 25.06.2020р. дана Система є в процесі впровадження, будь-які технічні умови до КП «Київміськсвітло» КП «Інформатика» щодо Системи не передавалось. Відповідно КП «Київміськсвітло», як Замовник відкритих торгів на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста Києва, не володіє інформацією щодо технічних характеристик даного апаратного комплексу, тому звернулось за роз’ясненнями до КП «Інформатика», для більш детального розгляду Ваших запитань. Відповідно до листа-відповіді КП «Інформатика» від 24.06.2020року №356-658 надаємо Вам наступну відповідь:
- щодо першого питання:
Згідно з технічним завданням до впровадження Системи керування вуличним освітленням міста Києва, усі дані котрими обмінюються елементи системи між серверною частиною, диспетчерською та щитами керування ходять по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо другого питання:
КП «Інформатика» не відомі прилади PLC що не вказані на сайті SeakEnergetics http://www.seakenergetics.com/ та можуть бути керованими їхніми технічними засобами. Однак, як спеціалісти в сфері IT та автоматизованих систем, КП «Інформатика» не виключає такої можливості. Однак для розуміння ситуації необхідно розуміти, про яке саме обладнання іде мова (Назва,марка,артикул та інше) без даної інформації неможливо оцінити та відповісти на запитання.
- щодо третього питання:
В Системі керування вуличним освітленням м.Києва що впроваджується, відсутні поняття пульта та комутатора. Якщо іде мова про Диспетчерську та щит керування вуличним освітленням, то як сказано в п.1 увесь обмін даними проводиться по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо четвертого питання:
Між щитом керування та світильниками усі дані передаються за Рахунок технології PLC – power line communication,а саме широкосмугову передачу через лінії електропередачі. Які саме пакети даних, чи як само спілкується між собою технічні засоби в щиті керування та світильників КП «Інформатика» не відомо так як це являється комерційною таємницею та розробкою SeakEnergetics.
Для більш детальної або комерційної інформації Ви можете звернутися до офіційного представника в Україні SeakEnergetics – ДП ”Хідден” ТОВ”Хідден Енерджі” http://hiddenenergy.com.ua/uk/kontakti/

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 116 359,37
UAH з ПДВ
116 359,37
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 693 230,00
UAH з ПДВ
693 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 16:37
Електронний підпис
07 липня 2020 16:33
Scan.pdf
06 липня 2020 13:42
Електронний підпис
06 липня 2020 13:40
1.1. Договір Кемського.pdf
06 липня 2020 13:40
1.1. Договір Вишневе.pdf
06 липня 2020 13:40
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:40
Електронний підпис
03 липня 2020 17:35
Статут.pdf
03 липня 2020 17:35
Податкові накладні.pdf
03 липня 2020 17:35
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 17:35
Рішення засновника.pdf
03 липня 2020 17:35
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
03 липня 2020 17:35
Акт _1 _КБ-2в_.pdf
03 липня 2020 17:35
Акт _3 _КБ-3_.pdf
03 липня 2020 17:35
Акт _3 _КБ-2в_.pdf
03 липня 2020 17:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 липня 2020 17:35
Акт _2 _КБ-3_.pdf
03 липня 2020 17:35
Договір підряду _27-КР.pdf
03 липня 2020 17:35
Акт _1 _КБ-3_.pdf
03 липня 2020 17:35
Наказ _1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Відхилено 116 359,37
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:55
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
Переможець 693 230,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
693 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:16
19 КР Івана Франка.pdf укладений
15 січня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:00
ДУ №2 від 30.12.2020 до Дог. №04-КР на зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:56
Повідомлення про внесення змін 2.pdf.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 14:55
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:17
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:26
ДУ №1 Івана Франка.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:26
Договір №04-КР від 24.07.2020.pdf укладений
24 липня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №04-КР від 24.07.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: №04-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 538334,48 (П'ятсот тридцять вісім тисяч триста тридцять чотири грн. 48 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 89722,41 (Вісімдесят дев'ять тисяч сімсот двадцять дві грн. 41 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 538334,48 (П'ятсот тридцять вісім тисяч триста тридцять чотири грн. 48 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 89722,41 (Вісімдесят дев'ять тисяч сімсот двадцять дві грн. 41 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «30» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №04-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 538 334,38
UAH (в тому числі ПДВ 89 722,31 UAH)