Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
792 500,00 UAH
UA-2020-06-24-010669-a 9b2a74aab7374be795e6892b97f55471
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ланецька

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Вебсайт: http://vinnitcainternat.org.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Контактна особа: Наталія Ланецька
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:26
Очікувана вартість: 792 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 962,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Місцезнаходження: 21029, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94; Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 ч.1ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Курятина сухої заморозки (тушка ціла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кілограми
Свинина (м'ясо на кості охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограми
Яловичина (м'ясо на кості охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограми
Печінка (яловича)(сухої заморозки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
600 кілограми

Язик яловичий (сухої заморозки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:57
ДОДАТОК 3 форма цінова пропозиція.docx
24 червня 2020 16:57
Додаток 2 технічні вимоги.docx
24 червня 2020 16:57
Додаток 1 проект договору.docx
24 червня 2020 16:57
ТД м'ясо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000093 ● b61d667394684751a031217cbe3505bb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.08.2020 № 58

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2020 № 58.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-24-010669-a 24.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK2-17_2


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-12 16:14:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса, код ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-24-010669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
Учасником ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» на вимогу тендерної документації до електронної системи завантажено декларації виробника та експертний висновок, проте закуповуваний Замовником товар, а саме: «яловичина (м'ясо на кості охолоджена)» відсутній в переліку найменувань вищевказаних документів.
Чи відповідає тендерна пропозиція учасника ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» вимозі Додатку № 2 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-14 13:15:10

Пояснення на запит

Відповідно до Розділу 2 Додатку № 2 тендерної документації кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
У даній вимозі зазначено перелік документів, які Учасник має надати під час поставки товару, а не під час подачі пропозиції.
Відповідно до Розділу 3 Додатку № 2 Учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання;
- довідку в довільній формі про детальний опис товару, що пропонуються та джерело походження товару, при цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання.
- гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Графік поставки згідно заявки Замовника, але не рідше одного разу на тиждень.
- гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару.
- скан-копії медичних книжок працівників учасника з датою допуску до роботи (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть безпосередньо залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату подання тендерних пропозицій).
- інші документи, які Учасник вважає за потрібне надати, що підтверджують відповідність пропозиції даному додатку до оголошення.
Вказані вище документи Учасник ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» надала у складі своєї тендерної пропозиції. Декларації виробника та експертний висновок Учасником було завантажено додатково на власний розсуд, а тому невідповідність документів, які не вимагалисть в тендерній документації не може бути підставою для відхилення.
Отже, пропозиція Учасника ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-20 16:46:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса, код ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-24-010669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
- відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання;
-гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Графік поставки згідно заявки Замовника, але не рідше одного разу на тиждень.
Учасником ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» завантажений в складі тендерної пропозиції лист-гарантія, в якому учасник гарантує, що має можливість поставити запропонований товар у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією.
Однак, графік поставки, який вимагається Замовником - відсутній. Також, просимо надати пояснення чи наявний в складі пропозиції даного учасника лист-згода щодо виконання даного технічного завдання, що передбачено Додатком № 2 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-21 14:50:54

Пояснення на запит від 20.08.2020року

Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
- відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання;
-гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Графік поставки згідно заявки Замовника, але не рідше одного разу на тиждень.
Замовником встановлено вимогу саме надати гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару. Додатково Учасників проінформовано, що графік поставки буде відбуватись відповідно до заявок Замовника, але не рідше одного разу на тиждень, тобто поставка буде здійснюватись дрібними партіями мінімум один раз на тиждень. Дане твердження носить інформаційний характер та не зобов’язує учасників надавати графік поставки у складі пропозиції, оскільки саме Замовник здійснює заявку відповідно до своєї потреби. Учасник з об’єктивних причин не може передбачити день, кількість та обсяги цих заявок.
Учасником ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» завантажений в складі тендерної пропозиції лист-гарантія, в якому учасник гарантує, що має можливість поставити запропонований товар у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією, чим повністю задовольняє, зазначену вище, вимогу.
Додатково повідомляємо, що Учасником ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» завантажений в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує згоду щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2. Прошу зауважити, що Замовником не було встановлено вимоги щодо форми та змісту даного документу, Учасники мають надати лист в довільній формі.
Відповідно до п.2.1. Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, зокрема:
- зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації;
- відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Тому зазначення назви документу «Лист гарантія», а не «Лист-згода» віднесено Замовником до формальних помилок. Так само, як і відсутність погодження вимог Розділу 2 Додатку 2 у листі, оскільки дані вимоги містяться у Розділі 5 «Поставка товару» Проекту договору згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Учасник погодився з Проектом договору надавши підписаний зі своєї сторони Проект договору із зазначеними вимогами щодо умов поставки товару та окремо відповідний Лист-згоду на погодження умов договору.
Отже, пропозиція Учасника ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" 563 000,00
UAH з ПДВ
563 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько Яна Сергіївна 768 000,00
UAH з ПДВ
768 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Домбровський О.В. 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 22:45
Електронний підпис
09 липня 2020 22:44
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 22:44
Інші документи.rar
09 липня 2020 22:44
Документи по якості.rar

Публічні документи

25 липня 2020 13:10
Електронний підпис
25 липня 2020 13:07
документи переможця
14 липня 2020 22:48
Електронний підпис
14 липня 2020 22:46
додаткова угода
09 липня 2020 21:47
Електронний підпис
09 липня 2020 21:45
паспорт код.pdf
09 липня 2020 21:45
медичка.pdf
09 липня 2020 21:45
лист згода.pdf
09 липня 2020 21:45
закон про транспорт.pdf
09 липня 2020 21:45
додаток 2.pdf
09 липня 2020 21:45
договір.pdf
09 липня 2020 21:45
довідка опис.pdf
09 липня 2020 21:45
Дзісько.pdf
09 липня 2020 21:45
витяг.pdf
09 липня 2020 21:45
банк 2020.PDF
09 липня 2020 21:45
аналогічний.pdf
09 липня 2020 21:45
EPSON013.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON012.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON011.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON010.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON009.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON008.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON007.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON006.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON005.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON004.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON003.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON002.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 21:50
паспорт.pdf
09 липня 2020 21:50
медичка.pdf
09 липня 2020 21:50
копії витягів.pdf
09 липня 2020 21:50
Витяг Домбровський.pdf
09 липня 2020 21:50
банк.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"

ФОП Дзісько Яна Сергіївна

ФОП Домбровський О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
#2917118742
Відхилено 563 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:01
ФОП Дзісько Яна Сергіївна
#3307706126
Переможець 768 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:08

Документи

14 липня 2020 16:01
Електронний підпис
14 липня 2020 16:00
відхилення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації п.5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: … - копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами). Загальна сума згідно поданих Учасником видаткових накладних не відповідає сумі зазначеній в договорі, тому Учасником не підтверджено поставку товарів та їх приймання Замовником у повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції решту видаткових накладних стосовно поданого договору або завантажити Додаткову угоду (у разі наявності), що свідчить про зменшення обсягів закупівлі згідно даного Договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дзісько Яна Сергіївна
#3307706126
768 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 21:38
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 08:48
договір мясо.pdf укладений
03 серпня 2020 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 24 лютого 2021
Сума оплати за договором: 768 000,00
UAH