ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
792 500,00 UAH
UA-2020-06-24-010669-a 9b2a74aab7374be795e6892b97f55471
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Вебсайт: http://vinnitcainternat.org.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Контактна особа: Наталія Ланецька
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:26
Очікувана вартість: 792 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 962,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Місцезнаходження: 21029, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94; Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 ч.1ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Курятина сухої заморозки (тушка ціла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кілограми
Свинина (м'ясо на кості охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограми
Яловичина (м'ясо на кості охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограми
Печінка (яловича)(сухої заморозки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
600 кілограми

Язик яловичий (сухої заморозки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 червня 2020 16:59
Електронний цифровий підпис
24 червня 2020 16:57
ДОДАТОК 3 форма цінова пропозиція.docx
24 червня 2020 16:57
Додаток 2 технічні вимоги.docx
24 червня 2020 16:57
Додаток 1 проект договору.docx
24 червня 2020 16:57
ТД м'ясо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000093 ● b61d667394684751a031217cbe3505bb
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-08-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-10 15:10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.08.2020 № 58

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2020 № 58.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-24-010669-a 24.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK2-17_2


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-12 16:14:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса, код ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-24-010669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
Учасником ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» на вимогу тендерної документації до електронної системи завантажено декларації виробника та експертний висновок, проте закуповуваний Замовником товар, а саме: «яловичина (м'ясо на кості охолоджена)» відсутній в переліку найменувань вищевказаних документів.
Чи відповідає тендерна пропозиція учасника ФОП «Дзісько Яна Сергіївна» вимозі Додатку № 2 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" 563 000,00
UAH з ПДВ
563 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько Яна Сергіївна 768 000,00
UAH з ПДВ
768 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Домбровський О.В. 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 22:45
sign.p7s
09 липня 2020 22:44
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 22:44
Інші документи.rar
09 липня 2020 22:44
Документи по якості.rar

Публічні документи

25 липня 2020 13:10
sign.p7s
25 липня 2020 13:07
документи переможця
14 липня 2020 22:48
sign.p7s
14 липня 2020 22:46
додаткова угода
09 липня 2020 21:47
sign.p7s
09 липня 2020 21:45
паспорт код.pdf
09 липня 2020 21:45
медичка.pdf
09 липня 2020 21:45
лист згода.pdf
09 липня 2020 21:45
закон про транспорт.pdf
09 липня 2020 21:45
додаток 2.pdf
09 липня 2020 21:45
договір.pdf
09 липня 2020 21:45
довідка опис.pdf
09 липня 2020 21:45
Дзісько.pdf
09 липня 2020 21:45
витяг.pdf
09 липня 2020 21:45
банк 2020.PDF
09 липня 2020 21:45
аналогічний.pdf
09 липня 2020 21:45
EPSON013.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON012.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON011.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON010.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON009.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON008.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON007.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON006.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON005.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON004.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON003.PDF
09 липня 2020 21:45
EPSON002.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 21:50
паспорт.pdf
09 липня 2020 21:50
медичка.pdf
09 липня 2020 21:50
копії витягів.pdf
09 липня 2020 21:50
Витяг Домбровський.pdf
09 липня 2020 21:50
банк.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
#2917118742
Відхилено 563 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:01
ФОП Дзісько Яна Сергіївна
#3307706126
Переможець 768 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:08

Документи

14 липня 2020 16:01
sign.p7s
14 липня 2020 16:00
відхилення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації п.5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: … - копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами). Загальна сума згідно поданих Учасником видаткових накладних не відповідає сумі зазначеній в договорі, тому Учасником не підтверджено поставку товарів та їх приймання Замовником у повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції решту видаткових накладних стосовно поданого договору або завантажити Додаткову угоду (у разі наявності), що свідчить про зменшення обсягів закупівлі згідно даного Договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дзісько Яна Сергіївна
#3307706126
768 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 серпня 2020 08:48
договір мясо.pdf укладений
03 серпня 2020 08:47

Актуальні тендери

До пошуку