Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво Базової станції «Лазурне» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: Херсонська область, Скадовський район, смт Лазурне, вул. Приозерна, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
17 591 827,60 UAH
UA-2020-06-24-010591-a 15397b67b96e47549595a99d8a1a1141
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:54
Очікувана вартість: 17 591 827,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87950 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація (в т.ч. про місце, строк та обсяг виконання робіт, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій) зазначена в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво Базової станції «Лазурне» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: Херсонська область, Скадовський район, смт Лазурне, вул. Приозерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75722, Україна, Херсонська область, Скадовський район, смт Лазурне, вул. Приозерна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) відповідно до Плану фінансування Робіт у розмірі 30 % (тридцять) від загальної вартості Робіт, визначеної п. 2.1. Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання від Підрядника оригіналу рахунку, з урахуванням п.2.12. Договору. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за кожним виконаним Підрядником етапом / видом Робіт, передбаченим календарним графіком виконання робіт (Додаток № 5 до Договору), здійснюється Замовником відповідно до Плану фінансування Робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3), та отримання від Підрядника оригіналу рахунку, складених відповідно до умов Договору та чинного законодавства України для кожного виконаного Підрядником етапу / виду Робіт з урахуванням авансу. Пiсляоплата 15 Банківські 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок у розмірі не менш 10% (десять) від загальної вартості Робіт відповідно до Плану фінансування Робіт, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після виконання і приймання за Актом всіх передбачених Договором робіт та реєстрації дозвільного документа про готовність до експлуатації Об’єкта в органі державної архітектурно-будівельної інспекції (далі-ДАБІ), на підставі оригіналу рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:59
Додаток 5. Проект договору.docx
24 червня 2020 16:58
ТД на зак.робіт БС Лазурне - ред. 24.06.2020 р..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-010591-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД", Код ЄДРПОУ:36829076
Дата подання: 18 серпня 2020 12:21
Вимога №18/08/20 від 18.08.2020
Вимога про призупинення процедури проведення закупівель у зв'язку з оскарженням неправомірного відхилення тендерної пропозиції в судовому порядку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 11:23
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника учасники процедури закупівлі можуть скористатись правом оскарження даних рішень, дій чи бездіяльності відповідно до статті 18 Закону.
В свою чергу Замовник вважає, що дії щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІАС-БУД» є правомірними та відповідають вимогам статті 31 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-24-010591-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ДЕКО ХОЛДИНГ ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:36006379
Дата подання: 03 липня 2020 17:07
Скарга на встановлення Замовннком дискримінаційних вимог у тендерній документації
Просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору, які є дискримінаційними.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 11:48
рішення від 07.07.2020 № 13144 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 11:48
рішення від 14.07.2020 № 13644.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 20:28

Документи подані скаржником

03 липня 2020 16:43
Скарга
03 липня 2020 16:43
витяг з ТД

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-17-000021 ● 5b7b6dfa29ee4bda883ee4d50a86b9ae
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.08.2020 № 232
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.08.2020 № 232

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-24-010591-a 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД" 16 890 000,00
UAH з ПДВ
16 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 17 050 000,00
UAH з ПДВ
16 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД" 17 182 526,64
UAH з ПДВ
16 761 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 13:33
Електронний підпис
23 липня 2020 13:30
на зауваження (1).rar
23 липня 2020 13:25
на зауваження.rar
10 липня 2020 11:22
Електронний підпис
10 липня 2020 11:17
Аналогічні договори.rar
10 липня 2020 11:17
Скановано.rar
10 липня 2020 11:17
Охрана труда 2020.zip
10 липня 2020 11:17
Дипломи працiвникiв.rar
10 липня 2020 11:17
Статутні документи.rar
10 липня 2020 11:17
відгуки.rar

Публічні документи

10 липня 2020 10:47
Електронний підпис
10 липня 2020 10:15
Електронний підпис
10 липня 2020 10:10
ліцензія.pdf
10 липня 2020 10:10
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 10:10
додаток до ліцензії.pdf
10 липня 2020 10:10
Устав ФЛАЙТ.pdf
10 липня 2020 10:10
дозвіл 2.pdf
10 липня 2020 10:10
дозвіл 1.pdf
10 липня 2020 10:10
Декларація.pdf
10 липня 2020 10:10
Ліцензія (1).zip
10 липня 2020 10:10
Рейтинг (2020) (1).zip
10 липня 2020 10:10
Гарантия_4440.zip
10 липня 2020 10:10
Відгук.2016.pdf
10 липня 2020 10:10
Відгук.2017.pdf
10 липня 2020 10:10
Акт.2016.pdf
10 липня 2020 10:10
Акт.2017.pdf
10 липня 2020 10:10
Аналог.2016.pdf
10 липня 2020 10:10
Аналог.2017.pdf
10 липня 2020 10:10
проект договору.pdf
10 липня 2020 10:10
робітники.pdf
10 липня 2020 10:10
конфіденційність.pdf
10 липня 2020 10:10
захист довкілля.pdf
10 липня 2020 10:10
лист-згода.pdf
10 липня 2020 10:10
про персонал.pdf
10 липня 2020 10:10
про техніку.pdf
10 липня 2020 10:10
субпідрядники.pdf
10 липня 2020 10:10
протокол.pdf
10 липня 2020 10:10
аналог дог.pdf
10 липня 2020 10:10
про матеріальну базу.pdf
10 липня 2020 10:10
штатний.pdf
10 липня 2020 10:10
Дипломи.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 19:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
10 липня 2020 11:55
Електронний підпис
10 липня 2020 11:34
Дод. 2. п. 10_Лист-згода.pdf
10 липня 2020 11:34
Дод. 2. п. 6_Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 11:34
3.1. Договір_Мобіком 2.pdf
10 липня 2020 11:34
3.1. Договір_Мобіком 1.pdf
10 липня 2020 11:34
2.2. Штатний розрис 07.07.pdf
10 липня 2020 11:34
2.2. дипломы.rar
10 липня 2020 11:34
2.2 Посвідчення_ТО.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД"

ТОВ "Будівельна компанія "ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД"
#36829076
Відхилено 16 620 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 13:50
ТОВ "Будівельна компанія "ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#40098303
Відхилено 16 625 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:29
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"
#38509391
Переможець 16 761 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів). Довідка №09/07/ДА від 09.07.2020. Повна невідповідність інформації зазначеної в Довідці №09/07/ДА від 09.07.2020 та документального підтвердження до неї вимогам, умовам тендерної документації Замовника. Зазначена учасником інформація та документальне підтвердження до неї стосовно виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не відповідають визначеним Замовником умовам щодо «аналогічності» договорів за предметом закупівлі.; п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Довідку за формою, яка наведена Замовником та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних* договорів (не менше 2-х). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених в Довідці договорів без додатків (не менше 2-х), із завіреними копіями документів передбачених умовами договорів, які підтверджують повне виконання умов договору (акти виконаних аналогічних робіт (Акт КБ-2в тощо) та, за наявності, документ про введення відповідного об’єкту в експлуатацію) та з оригіналами або завіреними Учасником копіями листів-відгуків (не менше 2-х листів-відгуків) від замовників аналогічних будівельних робіт/послуг, які вказані в Довідці. * «аналогічними» вважатимуться договори щодо виконання робіт з нового будівництва об’єктів зв’язку базовими конструкціями яких є антено-щоглові/вежові споруди загальною висотою не менше ніж 70 м., за класом наслідків не нижче СС-2 (або відповідної категорії складності).; Учаснику ТОВ «ТІАС-БУД» необхідно виправити невідповідності виявлені в ході розгляду його тендерної пропозиції, а саме: Додати довідку з інформацією про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х), та документальне підтвердження до неї у вигляді копій зазначених в Довідці договорів без додатків (не менше 2-х), із завіреними копіями документів передбачених умовами договорів, які підтверджують повне виконання умов договору (акти виконаних аналогічних робіт (Акт КБ-2в тощо) та, за наявності, документ про введення відповідного об’єкту в експлуатацію) та оригіналів або завірених Учасником копії листів-відгуків (не менше 2-х листів-відгуків) від замовників аналогічних будівельних робіт/послуг, які будуть вказані в Довідці. Предметом закупівлі аналогічних договорів повинно бути виконання робіт з будівництва об’єктів зв’язку базовими конструкціями яких є антено-щоглові/вежові споруди загальною висотою не менше ніж 70 м., за класом наслідків не нижче СС-2 (або відповідної категорії складності). 2. Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технолоігй). Невідповідність в інформації та документах Учасника які подані ним на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».; п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник подає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за формою що визначена Замовником. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначено у довідці Учасником: - Стосовного власного майна надається перелік та кількість основних засобів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства; - У разі використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі на договірних умовах надаються копії договорів управління/оренди/суборенди майна, обладнання тощо.; Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - п. 5 таблиці Довідки №07/07/Д_МТБ від 07.07.2020 - виправити в довідці рік випуску транспортного засобу; - п. 10, 11, 12 та 13 таблиці Довідки – виправити підставу користування на «договори суборенди»; - п. 14 таблиці Довідки, неможливо пересвідчитись в дійсності (чинності) договору на момент розгляду тендерної пропозиції – підтвердити його чинність; - п. 15 таблиці Довідки, неможливо пересвідчитись в дійсності (чинності) договору на момент розгляду тендерної пропозиції – підтвердити його чинність; - п. 17 таблиці Довідки, неможливо пересвідчитись в дійсності (чинності) договору на момент розгляду тендерної пропозиції – підтвердити його чинність; - п. 16, 18, 19 – підтвердити в довільній формі чинність договорів (факт автопролонгації); - стосовного власного майна Учаснику необхідно надати перелік та кількість основних засобів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства. 3. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Невідповідність в інформації та документах Учасника які подані ним на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку за формою визначено Замовником та яка містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для виконання робіт, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії наказів про призначення, копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо або скан-копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці завірених належним чином. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - п. 2 таблиці Довідки №07/07/ДП від 07.07.2020 – відсутні підтверджуючі документи – додати скан-копію наказу про призначення, копію свідоцтва, сертифікату, посвідчення тощо або скан-копії іншого документів, що підтверджують наявність зазначеного працівника в учасника; - п. 5 таблиці Довідки – додати документ що підтверджує зміну прізвища працівника (свідоцтво про шлюб тощо); - п. 8 таблиці Довідки - неможливо встановити перелік послуг за договором №ТБ-6/2018 а також його чинність (дійсність) на момент розгляду тендерної пропозиції, договір про надання послуг не передбачає трудових відносин – підтвердити зазначену інформацію; - п. 12 таблиці Довідки - неможливо встановити перелік послуг за договором №ТБ-6/2018 а також його чинність (дійсність) на момент розгляду тендерної пропозиції, договір про надання послуг не передбачає трудових відносин – підтвердити зазначену інформацію, а також додати документ що підтверджує зміну прізвища (свідоцтво про шлюб тощо); - п. 16 таблиці довідки – зазначити інформацію про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, а також додати відповідний диплом, посвідчення, сертифікат тощо; - п. 18 таблиці Довідки - зазначити інформацію про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, а також додати скан-копію наказу про призначення, копію свідоцтва, сертифікату, посвідчення тощо або скан-копії іншого документів, що підтверджують наявність зазначеного працівника в учасника. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідок згідно пунктів 1, 2, 3 Додатку 1 до тендерної документації, а також додавання або виправлення документального підтвердження до цих довідок шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технолоігй). Невідповідність в інформації та документах Учасника які подані ним на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» - неможливо встановити перелік. Документальне підтвердження до Довідки вих. №18 від 09.07.2020, а саме Договір оренди техніки з оператором №18-06 від 18.06.2020 р. не містить інформації щодо конкретного переліку машин, механізмів, обладнання та устаткування які зазначені учасником в Довідці.; п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник подає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за формою що визначена Замовником. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначено у довідці Учасником: - Стосовного власного майна надається перелік та кількість основних засобів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства; - У разі використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі на договірних умовах надаються копії договорів управління/оренди/суборенди майна, обладнання тощо.; Документально підтвердити, що Договір оренди техніки з оператором №18-06 від 18.06.2020 р. передбачає надання в оренду техніки яка перелічена учасником в Довідці вих. №18 від 09.07.2020 р. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Невідповідність в інформації та документах Учасника які подані ним на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» - відсутність в документальному підтвердженні інформації про конкретний перелік спецтехніки яка залучатиметься учасником на договірних умовах. Документальне підтвердження до Довідки вих. №01.07/2020-04 від 01.07.2020, а саме Договір про надання послуг спецтехніки №18/06-20 від 18.06.2020 р. не містить інформації щодо конкретного переліку спецтехніки які зазначені учасником в Довідці.; п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник подає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за формою що визначена Замовником. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначено у довідці Учасником: - Стосовного власного майна надається перелік та кількість основних засобів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства; - У разі використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі на договірних умовах надаються копії договорів управління/оренди/суборенди майна, обладнання тощо.; Документально підтвердити, що Договір про надання послуг спецтехніки №18/06-20 від 18.06.2020 р. передбачає надання послуг спецтехніки яка перелічена учасником в Довідці вих. №01.07/2020-04 від 01.07.2020 р. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"
#38509391
16 761 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 10:11
Додаткова угода №3 до Договору №109-В-20.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 16:20
Додаткова угода 2 до Договору №109-В-20.pdf зміни до договору
27 липня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 10:42
Додаткова угода 1 до 109-в-20.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 09:32
Додатки 3, 5, 6 від 26.10.2020 р..pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:11
Договір 109-В-20 від 28.08.2020 р..pdf укладений
28 серпня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація додатків до договору, які складаються сторонами після укладання договору.
Номер договору про закупівлю: 109-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки 3, 5, 6 до Договору № 109-В-20 від 28.08.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.3, п. 4.7, п. 12.2 та п. 20.4.4. Договору, на підставі листа від ТОВ "НВС "Концептбуд" №16.04/2021-01 від 16.04.2021 р. сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 109-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.3, п. 4.7, 12.2 та п. 20.4.4. Договору, на підставі листа від ТОВ "НВС" Концептбуд" №23.07/2021-01 від 23.07.2021 р., Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 109-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.5. Договору та Акту призупинення від 24.09.2021, сторони дійшли згоди призупинити з 24.09.2021 строк виконання Робіт визначених в п. 4.1. Договору у зв'язку з необхідністю подання документів в Державну інспекцію архітектури та містобудування для отримання Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, до отримання Сертифікату, про що Замовник невідкладно письмово повідомляє Підрядника, при цьому строк виконання робіт продовжується на строк призупинення.
Номер договору про закупівлю: 109-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №109-В-20 від 28.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 742 160,58
UAH (в тому числі ПДВ 2 790 360,10 UAH)