Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Малопідвальна, ПВ-1035 у Шевченківському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
918 133,20 UAH
UA-2020-06-24-010510-a ● d9fe94983629473892f5deca0f5cb55a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Вебсайт: | http://gorsvet.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 918 133,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Малопідвальна, ПВ-1035 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Малопідвальна, ПВ-1035 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Дата виставлення рахунку | При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.; Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 16:49 |
Додаток 3 Договір підряду (проєкт).docx | |
24 червня 2020 16:49 |
Додаток 4 Договір забезпечення (проєкт).docx | |
24 червня 2020 16:49 |
Додаток 1.docx | |
24 червня 2020 16:49 |
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі вул. Малопідвальна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Система керування
Дата подання: 24 червня 2020 18:51
Дата відповіді: 25 червня 2020 14:32
Добрий день!
Чи є відкритою система керування від Seak Energetics?
Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics.
Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваші запитання щодо системи керування від Seak Energetics, повідомляємо наступне:
Відповідно до Рішення сесії Київської міської ради від 18.12.2018р. №461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2020 роки» Замовником впровадження програми по створенню, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, (далі-Система) визначено КП «Інформатика». Станом 25.06.2020р. дана Система є в процесі впровадження, будь-які технічні умови до КП «Київміськсвітло» КП «Інформатика» щодо Системи не передавалось. Відповідно КП «Київміськсвітло», як Замовник відкритих торгів на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста Києва, не володіє інформацією щодо технічних характеристик даного апаратного комплексу, тому звернулось за роз’ясненнями до КП «Інформатика», для більш детального розгляду Ваших запитань. Відповідно до листа-відповіді КП «Інформатика» від 24.06.2020року №356-658 надаємо Вам наступну відповідь:
- щодо першого питання:
Згідно з технічним завданням до впровадження Системи керування вуличним освітленням міста Києва, усі дані котрими обмінюються елементи системи між серверною частиною, диспетчерською та щитами керування ходять по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо другого питання:
КП «Інформатика» не відомі прилади PLC що не вказані на сайті SeakEnergetics http://www.seakenergetics.com/ та можуть бути керованими їхніми технічними засобами. Однак, як спеціалісти в сфері IT та автоматизованих систем, КП «Інформатика» не виключає такої можливості. Однак для розуміння ситуації необхідно розуміти, про яке саме обладнання іде мова (Назва,марка,артикул та інше) без даної інформації неможливо оцінити та відповісти на запитання.
- щодо третього питання:
В Системі керування вуличним освітленням м.Києва що впроваджується, відсутні поняття пульта та комутатора. Якщо іде мова про Диспетчерську та щит керування вуличним освітленням, то як сказано в п.1 увесь обмін даними проводиться по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо четвертого питання:
Між щитом керування та світильниками усі дані передаються за Рахунок технології PLC – power line communication,а саме широкосмугову передачу через лінії електропередачі. Які саме пакети даних, чи як само спілкується між собою технічні засоби в щиті керування та світильників КП «Інформатика» не відомо так як це являється комерційною таємницею та розробкою SeakEnergetics.
Для більш детальної або комерційної інформації Ви можете звернутися до офіційного представника в Україні SeakEnergetics – ДП ”Хідден” ТОВ”Хідден Енерджі” http://hiddenenergy.com.ua/uk/kontakti/
Відповідно до Рішення сесії Київської міської ради від 18.12.2018р. №461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2020 роки» Замовником впровадження програми по створенню, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, (далі-Система) визначено КП «Інформатика». Станом 25.06.2020р. дана Система є в процесі впровадження, будь-які технічні умови до КП «Київміськсвітло» КП «Інформатика» щодо Системи не передавалось. Відповідно КП «Київміськсвітло», як Замовник відкритих торгів на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста Києва, не володіє інформацією щодо технічних характеристик даного апаратного комплексу, тому звернулось за роз’ясненнями до КП «Інформатика», для більш детального розгляду Ваших запитань. Відповідно до листа-відповіді КП «Інформатика» від 24.06.2020року №356-658 надаємо Вам наступну відповідь:
- щодо першого питання:
Згідно з технічним завданням до впровадження Системи керування вуличним освітленням міста Києва, усі дані котрими обмінюються елементи системи між серверною частиною, диспетчерською та щитами керування ходять по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо другого питання:
КП «Інформатика» не відомі прилади PLC що не вказані на сайті SeakEnergetics http://www.seakenergetics.com/ та можуть бути керованими їхніми технічними засобами. Однак, як спеціалісти в сфері IT та автоматизованих систем, КП «Інформатика» не виключає такої можливості. Однак для розуміння ситуації необхідно розуміти, про яке саме обладнання іде мова (Назва,марка,артикул та інше) без даної інформації неможливо оцінити та відповісти на запитання.
- щодо третього питання:
В Системі керування вуличним освітленням м.Києва що впроваджується, відсутні поняття пульта та комутатора. Якщо іде мова про Диспетчерську та щит керування вуличним освітленням, то як сказано в п.1 увесь обмін даними проводиться по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо четвертого питання:
Між щитом керування та світильниками усі дані передаються за Рахунок технології PLC – power line communication,а саме широкосмугову передачу через лінії електропередачі. Які саме пакети даних, чи як само спілкується між собою технічні засоби в щиті керування та світильників КП «Інформатика» не відомо так як це являється комерційною таємницею та розробкою SeakEnergetics.
Для більш детальної або комерційної інформації Ви можете звернутися до офіційного представника в Україні SeakEnergetics – ДП ”Хідден” ТОВ”Хідден Енерджі” http://hiddenenergy.com.ua/uk/kontakti/
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" #23046766 |
Переможець |
915 211,20
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 10:50
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
02 грудня 2020 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:51
|
Повідомлення про внесення змін 2.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:33
|
ДУ №2 від 30.11.2020 до Дог.№16-КР про зменшення.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 16:21
|
ДУ №1 від 27.07.2020.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 15:50
|
Договір №16-КР від 27.07.2020.pdf | укладений |
27 липня 2020 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1. п.4.1. Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 851969,86 (Вісімсот п'ятдесят одна тисяча дев'ятсот шістдесят дев'ять грн. 86 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 141994,98 (Сто сорок одна тисяча дев'ятсот дев'яносто чотири грн. 98 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору - «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 851969,86 (Вісімсот п'ятдесят одна тисяча дев'ятсот шістдесят дев'ять грн. 86 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі - 141994,98 (Сто сорок одна тисяча дев'ятсот дев'яносто чотири грн. 98 коп.) гривень. відповідає пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід'ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в Державній казначейській службі України, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 ««Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 255590,96 (Двісті п'ятдесят п'ять тисяч п'ятсот дев'яносто грн. 96 коп.) гривень з 20% ПДВ в сумі 42598,49 (Сорок дві тисячі п'ятсот дев'яносто вісім грн. 49 коп.) гривень на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями»». |
Номер договору про закупівлю: | №16-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 825 618,62 (Вісімсот двадцять п’ять тисяч шістсот вісімнадцять грн. 62 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 137 603,10 (Сто тридцять сім тисяч шістсот три грн. 10 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 825 618,62 (Вісімсот двадцять п’ять тисяч шістсот вісімнадцять грн. 62 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 137 603,10 (Сто тридцять сім тисяч шістсот три грн. 10 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «30» листопада 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).» |
Номер договору про закупівлю: | №16-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |