Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумуляторні батареї до нагрудних відеореєстраторів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-06-24-010435-a 97a006b924ea4ccf80096573492bf7c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Прокопенко

+380676391456 zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження: 03048, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:19
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 штуки
Акумуляторні батареї до нагрудних відеореєстраторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Федора Ернста, 3, Київ, Київська область, 03048, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020  —  29 вересня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 16:47
Електронний підпис
24 червня 2020 16:46
Тендерна_Документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-24-010435-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МІКОН ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39529639
Дата подання: 27 липня 2020 14:07
Оскарження результатів закупівлі.
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв'язку з безпідставною відмовою у перемозі. Деталі у файлі з текстом скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 22:41
рішення від 30.07.2020№14681+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 22:40
рішення від 25.08.2020№16002.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 19:40

Документи подані скаржником

27 липня 2020 11:11
Скарга UA-2020-06-24-010435-a.docx

Документи подані замовником

03 серпня 2020 18:14
Пояснення_UA-2020-06-24-010435-a.doc
03 серпня 2020 18:14
Додаток 1.PDF
03 серпня 2020 18:14
Пояснення_UA-2020-06-24-010435-a.PDF
03 серпня 2020 18:14
Додаток 4.PDF
03 серпня 2020 18:14
Додаток 3.PDF
03 серпня 2020 18:14
Додаток 2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІКОН ТРЕЙД" 572 400,00
UAH з ПДВ
566 352,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 590 400,00
UAH з ПДВ
574 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" 597 888,00
UAH з ПДВ
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХЛОМКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 598 800,00
UAH з ПДВ
598 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 17:55
Проєкт договору.pdf
09 липня 2020 17:55
Договір 204.pdf
09 липня 2020 17:55
Договір 304.pdf
09 липня 2020 17:55
Договір 160719.pdf
09 липня 2020 17:55
Договір 17:12.PDF
09 липня 2020 17:55
Договір ГБ-0001704.pdf
09 липня 2020 17:55
Договір 6.pdf
09 липня 2020 17:55
Видаткова Договір 204.pdf
09 липня 2020 17:55
Видаткова Договір 6.pdf
09 липня 2020 17:55
Видаткова Договір 404.pdf
09 липня 2020 17:55
Статут Микон Трейд.pdf
09 липня 2020 17:55
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:40
Електронний підпис
09 липня 2020 15:32
Електронний підпис
09 липня 2020 15:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 липня 2020 15:31
_ 22. Проект договору.pdf
09 липня 2020 15:31
_ 14. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 19:07
Електронний підпис
09 липня 2020 19:07
Фін спроможність.pdf
09 липня 2020 19:07
КОПІЯ Статут НК.pdf
09 липня 2020 19:07
Копія Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 19:07
Копія витяг.pdf
09 липня 2020 19:07
Реквізити учасника.pdf
09 липня 2020 19:07
Довідка ст 17.pdf
09 липня 2020 19:07
Довідка досвід.pdf
09 липня 2020 19:07
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 19:29
Досвід.zip
09 липня 2020 19:29
Витяг_USR_1003157500.pdf
09 липня 2020 19:29
Гарантійні листи.pdf
09 липня 2020 19:29
Ст 17.pdf
09 липня 2020 19:29
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКОН ТРЕЙД"

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"

ФОП "ХЛОМКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІКОН ТРЕЙД"
#39529639
Відхилено 566 352,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 11:26
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Переможець 574 560,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 12:43

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «МІКОН ТРЕЙД»: - в довідці, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (згідно Додатку 5 до Документації) не зазначено місцезнаходження, код ЄДРПОУ та телефон замовника. Також в копіях аналогічних договорів зазначений код ДК, який не відповідає коду ДК предмета закупівлі; - не наданий документ, що підтверджує повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, згідно підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Враховуючи вищезазначене, Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «МІКОНТРЕЙД» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідні до зазначених вимог, а саме: 1) документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 2) довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (згідно Додатку 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2017 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних тощо та листи-відгуки, від замовника(ів) таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, листи-відгуки повинні містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності)).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
574 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 09:46
553 від 07.09.2020.pdf укладений
08 вересня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 20:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 574 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 95 760,00 UAH)