Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт громадського будинку ННЦ ПТО НАПН України (ремонт навчальної майстерні ( 2 поверх) корпусу №2) за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська,78
Очікувана вартість
565 532,96 UAH
UA-2020-06-24-010304-a 6af72b44ea35426ba89ab5c9c74a24d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоменюк Дмитро Васильович

380442527376 2593729@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-науковий центр професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України
Код ЄДРПОУ: 26125035
Вебсайт: http://www.nnc.kiev.ua
Місцезнаходження: 03045, Україна , Київська обл., Київ, СТОЛИЧНЕ ШОСЕ, 98-А
Контактна особа: Гоменюк Дмитро Васильович
380442527376
2593729@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:39
Очікувана вартість: 565 532,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 655,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначено за кожною спорудою (будівлею, будинком тощо) окремо згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт громадського будинку ННЦ ПТО НАПН України (ремонт навчальної майстерні ( 2 поверх) корпусу №2) за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська,78
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:02
перелік змін.docx
14 липня 2020 12:01
із змінами Тендерна документація .docx
24 червня 2020 16:40
Проект договору.docx
14 липня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:02
перелік змін.docx
14 липня 2020 12:01
із змінами Тендерна документація .docx
24 червня 2020 16:40
Тендерна документація .docx
24 червня 2020 16:40
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 26 червня 2020 15:48
Дата відповіді: 30 червня 2020 10:35
Доброго дня. Скажіть, будь-ласка, Лист-згода на обробку тв використання персональних даних надається тільки на директора чи на всіх працівників підприємства
Відповідь: У п 3 ч. 5.2. Інша інформація розділі 4. Подання та розкриття тендерних пропозицій
Щодо надання листа-згоди на обробку та використання персональних даних , а саме:
обробку персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Підпис фізичної особи (яка уповноважена представляти учасника) або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до норм чинного законодавства ННЦ ПТО НАП України надає лист-згоду на обробку та використання персональних даних надається особою, яку можна персоналізувати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 548 220,31
UAH з ПДВ
548 220,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР" 560 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
02 серпня 2020 13:43
ДФС.pdf
02 серпня 2020 13:42
Довідка МВС 16.07.pdf
30 липня 2020 15:34
Електронний підпис
30 липня 2020 15:32
Пропозиція оновлена.pdf
21 липня 2020 19:39
Електронний підпис
21 липня 2020 18:28
Електронний підпис
21 липня 2020 18:23
Проект договору.pdf
21 липня 2020 18:23
Працівники.pdf
21 липня 2020 18:23
Опис.pdf
21 липня 2020 18:23
Наказ Іщенко.pdf
21 липня 2020 18:23
МТБ.pdf
21 липня 2020 18:23
Лист-розяснення.pdf
21 липня 2020 18:23
Лист-згода опд.pdf
21 липня 2020 18:23
Копія ліцензії.pdf
21 липня 2020 18:23
Досвід.pdf
21 липня 2020 18:23
Довкілля.pdf
21 липня 2020 18:23
Гарантійні листи.pdf
21 липня 2020 18:23
Відгук медколедж.pdf
21 липня 2020 18:23
Витяг ПДВ.pdf
21 липня 2020 18:23
Пропозиція.pdf.p7s
21 липня 2020 18:23
Пропозиція.pdf
21 липня 2020 18:23
Кошторис.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 06:40
Електронний підпис
22 липня 2020 06:39
565 тис.rar
14 липня 2020 15:52
Електронний підпис
14 липня 2020 15:51
Статут.pdf
14 липня 2020 15:51
Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 15:51
460 тис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ "ЕЛІНВАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Переможець 548 220,31
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
548 220,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 15:00
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 10:56
Дод у 2 до дог 2619.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 12:56
Дод уг №1 до дог №2619.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 00:14
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:42
Договір 2619 поточний ремонт.pdf укладений
17 серпня 2020 22:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна об'єму послуг
Номер договору про закупівлю: 2619
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни в бік зменшення у зв'язку з отриманням Експертного звіту (позитивного)
Номер договору про закупівлю: 2619
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2619
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML