Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новомосковської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02142483 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12 |
Контактна особа: |
Марія Заведенко +380973972850 zavedenkomarija@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 1 323 763,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 618,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 3амовник відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника попередню оплату в розмірі 30% | Аванс | 31 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою №КБ-3 та Акту приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування послуг / | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт : | 15% |
менше 30 днів : | 15% |
від 30 до 40 : | 7% |
більше 40 днів: | 0% |
Гарантійне обслуговування : | 5% |
більше 120 місяців: | 5% |
від 84 до 120 місяців: | 2% |
менше 84 місяців: | 0% |
Досвід виконання аналогічних робіт : | 10% |
більше 60 місяців: | 10% |
від 36 до 60 місяців: | 5% |
менше 36 місяців: | 0% |
26 червня 2020 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 11:58 |
Перелік змін до ТД-Пожежка.doc | |
26 червня 2020 11:58 |
Нова редакція- ПОЖЕЖНА Сигналізація ТД- 2020-Губиниха опорна.docx | |
24 червня 2020 16:33 |
Додаток 2 -Технічне завдання -Губиниха опорна.rar | |
24 червня 2020 16:33 |
Проект Договору - Губ.опорна- Пожежна сигналізація.doc |
26 червня 2020 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 11:58 |
Перелік змін до ТД-Пожежка.doc
|
|||
26 червня 2020 11:58 |
Нова редакція- ПОЖЕЖНА Сигналізація ТД- 2020-Губиниха опорна.docx
|
|||
24 червня 2020 16:33 |
Додаток 2 -Технічне завдання -Губиниха опорна.rar
|
|||
24 червня 2020 16:33 |
Проект Договору - Губ.опорна- Пожежна сигналізація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також зазначаємо, що на підставі Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. №1107, якою затверджений «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Дозвіл Держпраці видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2.
Роботи «ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи» по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей включають в собі роботи підвищеної небезпеки, а саме роботи на висоті понад 1,3 м.
Вищевказані роботи (послуги) не входять до ПЕРЕЛІКу видів робіт підвищеної небезпеки, які повинні здійснюватися на підставі Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку) Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а входять до ПЕРЕЛІКу видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, і отже повинні здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 6 до Порядку) Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а саме п.6 зазначеного Переліку.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу замовника щодо надання учасником копії діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держпраці), дискримінаційною та такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Відповідно до вимог ТД, а саме Додаток 1, табл. 2. п 1.2 учасник має надати "1.2 Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі." - Учасник не надає документи.
2) Учасник, надав кошторисну документацію, що не відповідає вимогам Т.Д, а саме:
1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Вимагаємо дискваліфікації учасника.
Вважаємо, що автор вимоги не уважно розглянув документи учасника ТОВ "ТРИАВАНТ або зумисне затягує проведення процедури закупівлі.
По суті підстав , що зазначені у вимозі інформуємо, що:
- в пропозиції ТОВ "ТРИАВАНТ" наявний документ, про відсутність якого заявляє автор вимоги ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" , а саме «Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі." (файл 44);
- всі документи тендерної пропозиції учасника завантажені в електронну систему закупівель з дотриманням вимог ТД., а саме «у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.». Учасник, надав кошторисну документацію, що відповідає вимогам ТД, а саме надав оригінал документу у файлі придатному для машинозчитування (файл 51).
Скарги до процедури
Дата подання: 27 липня 2020 14:38
Дата подання: 25 вересня 2020 17:47
Дата подання: 25 вересня 2020 15:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000092 ● 8b822f18aeea4486bf6956d8f46d2a9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 20:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 №191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
30. UA-2020-06-24-010120-a 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-29 11:29:31
Уточнення щодо терміну виконання вимог зазначених у Висновку та вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону .
Відділ освіти Новомосковської РДА не має можливості виконати рішення ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), а саме вжити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону( прийняти Рішення про відміну тендеру), так як ще не завершився період оскарження. Як тільки завершиться період оскарження тендер буде відмінено на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Отже , протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку , Відділ освіти Новомосковської РДА оприлюднює через електронну систему закупівель тільки інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом п’яти днів та виконає зобовязання зазначені у Висновку як тільки завершиться оскарження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Новомосковської РДА не має можливості виконати рішення ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), а саме вжити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону( прийняти Рішення про відміну тендеру), так як ще не завершився період оскарження. Як тільки завершиться період оскарження тендер буде відмінено на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону. Отже , протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку , Відділ освіти Новомосковської РДА оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом п’яти днів та прийме рішення про відміну тендеру зразу після завершення періоду оскарження (підстава п.17 стаття 18 Закону).
2020-10-29 11:35:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
899 480,52
UAH з ПДВ
|
899 480,52
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 629 636.36 | Документи |
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
889 208,00
UAH з ПДВ
|
889 208,00
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 691 606.22 | Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 101 884,66
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1714285714 | 759 756.10 | Документи |
ТОВ "ТРИАВАНТ" |
1 275 737,08
UAH з ПДВ
|
1 233 333,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 863 333.10 | Документи |
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ" |
1 239 449,18
UAH з ПДВ
|
1 177 476,00
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 867 613.89 | Документи |
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
1 316 769,00
UAH з ПДВ
|
1 304 284,28
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 912 999 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
899 480,52
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 16:42
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Рішення скасоване |
889 208,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:00
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:00
|
|
ТОВ "ТРИАВАНТ" #38114509 |
Рішення скасоване |
1 233 333,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
899 480,52
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:37
|
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Рішення скасоване |
889 208,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 17:20
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:37
|
|
ТОВ "ТРИАВАНТ" #38114509 |
Рішення скасоване |
1 233 333,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Відхилено |
899 480,52
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 11:06
|
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Переможець |
889 208,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:13
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 14 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 14 листопада 2020 00:05 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В зв'язку з закінченням періоду уточнення не можливо внести зміни до Додатку 2. |
03 листопада 2020 15:09
|
Електронний підпис |
03 листопада 2020 12:30
|
File0017.PDF |