Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 323 763,11 UAH
UA-2020-06-24-010120-a 5840a8768ab64a968dbc9d3c86acbd21
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Заведенко

+380973972850 zavedenkomarija@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Марія Заведенко
+380973972850
zavedenkomarija@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 1 323 763,11 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 618,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51250, Україна, Дніпропетровська область, с. Губиниха, Шевченка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 3амовник відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника попередню оплату в розмірі 30% Аванс 31 Календарні 30
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою №КБ-3 та Акту приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування послуг / Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт : 15%
менше 30 днів : 15%
від 30 до 40 : 7%
більше 40 днів: 0%
Гарантійне обслуговування : 5%
більше 120 місяців: 5%
від 84 до 120 місяців: 2%
менше 84 місяців: 0%
Досвід виконання аналогічних робіт : 10%
більше 60 місяців: 10%
від 36 до 60 місяців: 5%
менше 36 місяців: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

3 електромонтери, 2 налагоджувальники
Дата подання: 30 червня 2020 17:47
Дата відповіді: 02 липня 2020 13:53
Заповнена довідка (складенна в довільній формі),що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., а також їх посади), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. В довідці має бути зазначена інформація про наявність не менше 3-х електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду), не менше 2 –х налагоджувальників КПВ та А не нижче 4 розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення налагоджувальника КПВ та А не нижче 4 розряду). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника прибрати зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи стислі терміни виконання робіт, складність об’єкту, поверховість, загальну площу, складність форм та мінімальну кількість людей , при обсязі , визначеному в проектно-кошторисній документації ,дотримання вимог з охорони праці на об’єкті під час виконання робіт, вважаємо , що визначення щодо кількості електромонтерів та налагоджувальників в тендерній документації є правомірною.
Сертифікати навчання спеціалістів
Дата подання: 30 червня 2020 17:53
Дата відповіді: 02 липня 2020 14:47
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви вимагаєте надати сертифікати про проходження навчання спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання. Надається довідка про проходження навчання та сертифікацію спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування устаткування аварійного оповіщування, озвучування, проводового мовлення, гучномовного і спеціального зв'язку. Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання З огляду на вище, просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога надати сертифікати про проходження навчання спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання обумовлені складністю об’єкта та для гарантійного підтвердження виконання робіт , за умовами договору, висококваліфікованими працівниками . Вважаємо, що відповідальний керівник має бути зацікавлений в підвищенні кваліфікації своїх працівників та проходженню навчання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-010120-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ", Код ЄДРПОУ:36053371
Дата подання: 25 червня 2020 16:50
ДСТУ ISO 9001:2015
Шановний Замовнику! У розділі III пункті 7.2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 11:56
До вимог ТД внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-010120-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД", Код ЄДРПОУ:38837047
Дата подання: 27 червня 2020 19:51
Щодо відсутності підстав на отримання діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, та дозволу Держпраці
У відповідності до Розпорядження Кабінету міністрів України № 1021-р від 30 вересня 2015 р., Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) було ліквідовано, а її повноваження були передані до Державної служби України з питань праці (Держпраці). Таким чином на даний момент у учасників відсутня можливість отримання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України.
Також зазначаємо, що на підставі Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. №1107, якою затверджений «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Дозвіл Держпраці видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2.
Роботи «ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи» по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей включають в собі роботи підвищеної небезпеки, а саме роботи на висоті понад 1,3 м.
Вищевказані роботи (послуги) не входять до ПЕРЕЛІКу видів робіт підвищеної небезпеки, які повинні здійснюватися на підставі Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку) Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а входять до ПЕРЕЛІКу видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, і отже повинні здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 6 до Порядку) Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а саме п.6 зазначеного Переліку.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу замовника щодо надання учасником копії діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держпраці), дискримінаційною та такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 17:10
Видалено п.2.2 в Додатку 1 ТД: "Копію діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України."
Номер вимоги: UA-2020-06-24-010120-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 24 липня 2020 15:42
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Необ'єктивна та упереджена оцінка Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 16:47
Вимогу відхилено, так як наявні підстави для відхилення . Детально про причини відхилення в Протоколі №79 ТК. (Протокол додається)
Номер вимоги: UA-2020-06-24-010120-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", Код ЄДРПОУ:13460921
Дата подання: 22 вересня 2020 08:21
Вимога щодо дискваліфікації
Відповідно, до ТД учасник ТОВ "ТРИАВАНТ" не відповідає вимогам за наступними пунктами.
1) Відповідно до вимог ТД, а саме Додаток 1, табл. 2. п 1.2 учасник має надати "1.2 Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі." - Учасник не надає документи.
2) Учасник, надав кошторисну документацію, що не відповідає вимогам Т.Д, а саме:
1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Вимагаємо дискваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 15:53
Відмовити у задоволенні вимоги.

Вважаємо, що автор вимоги не уважно розглянув документи учасника ТОВ "ТРИАВАНТ або зумисне затягує проведення процедури закупівлі.
По суті підстав , що зазначені у вимозі інформуємо, що:
- в пропозиції ТОВ "ТРИАВАНТ" наявний документ, про відсутність якого заявляє автор вимоги ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" , а саме «Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі." (файл 44);
- всі документи тендерної пропозиції учасника завантажені в електронну систему закупівель з дотриманням вимог ТД., а саме «у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.». Учасник, надав кошторисну документацію, що відповідає вимогам ТД, а саме надав оригінал документу у файлі придатному для машинозчитування (файл 51).

Документи

Документи подані скаржником

24 липня 2020 15:42
Вимога Шевченка 3.pdf

Документи

29 липня 2020 16:47
протокол №79.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-24-010120-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42676235
Дата подання: 27 липня 2020 14:38
Скарга
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:16
рішення від 30.07.2020 № 14675+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:15
рішення від 25.08.2020 №16014 .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 22:10
рішення від 25.08.2020 №16014 .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Новомосковської РДА виконав рішення Антимонопольного комітету України № 16014-р/пк-пз від 25.08.2020 року, а саме скасовано рішення тендерного комітету (протокол № 59 від 17.07.2020 року) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (42676235) згідно процедури закупівлі:ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області»,ідентифікатор закупівлі: (UA-2020-06-24-010120-a).
Дата виконання рішення замовником: 31 серпня 2020 14:04
Номер скарги: UA-2020-06-24-010120-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42676235
Дата подання: 25 вересня 2020 17:47
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:27
рішення від 30.09.2020№18369+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:27
рішення від 08.10.2020№18979.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділом освіти Новомосковської РДА виконано рішення Антимонопольного комітету України №18979-р/пк-пз 08.10.2020, а саме скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТРИАВАНТ" переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-24-010120-a.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 10:42
Номер скарги: UA-2020-06-24-010120-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 25 вересня 2020 15:58
оскарження переможця процедури
оскарження переможця процедури
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:29
рішення від 30.09.2020№18371+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:28
рішення від 08.10.2020№18977.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділом освіти Новомосковської РДА виконано рішення Антимонопольного комітету України №18977-р/пк-пз 08.10.2020, а саме скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТРИАВАНТ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-24-010120-a.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 10:40

Документи подані скаржником

27 липня 2020 12:03
Скарга.pdf
18 серпня 2020 19:04
Цінова пропозиція.docx
18 серпня 2020 19:06
Скриншот Шевченка, 3.pdf
18 серпня 2020 19:06
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

04 серпня 2020 16:05
678.PDF
18 серпня 2020 15:26
Пояснення 2 -Пожежка.rar
31 серпня 2020 14:04
протокол 110.PDF

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 17:23
Скарга.pdf

Документи подані замовником

05 жовтня 2020 17:38
992.PDF
05 жовтня 2020 17:41
Реєстр №8 (на ст.8,10,11).rar

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 15:43
скарга.pdf

Документи подані замовником

05 жовтня 2020 17:50
44 Витяг ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 17:50
996.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000092 ● 8b822f18aeea4486bf6956d8f46d2a9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 №191
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
30. UA-2020-06-24-010120-a 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-29 11:29:31

Уточнення щодо терміну виконання вимог зазначених у Висновку та вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону .

Відділ освіти Новомосковської РДА не має можливості виконати рішення ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), а саме вжити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону( прийняти Рішення про відміну тендеру), так як ще не завершився період оскарження. Як тільки завершиться період оскарження тендер буде відмінено на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Отже , протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку , Відділ освіти Новомосковської РДА оприлюднює через електронну систему закупівель тільки інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом п’яти днів та виконає зобовязання зазначені у Висновку як тільки завершиться оскарження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Новомосковської РДА не має можливості виконати рішення ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), а саме вжити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону( прийняти Рішення про відміну тендеру), так як ще не завершився період оскарження. Як тільки завершиться період оскарження тендер буде відмінено на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону. Отже , протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку , Відділ освіти Новомосковської РДА оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом п’яти днів та прийме рішення про відміну тендеру зразу після завершення періоду оскарження (підстава п.17 стаття 18 Закону).

2020-10-29 11:35:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 899 480,52
UAH з ПДВ
899 480,52
UAH з ПДВ
1.4285714286 629 636.36 Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 889 208,00
UAH з ПДВ
889 208,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 691 606.22 Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 101 884,66
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
1.1714285714 759 756.10 Документи
ТОВ "ТРИАВАНТ" 1 275 737,08
UAH з ПДВ
1 233 333,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 863 333.10 Документи
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ" 1 239 449,18
UAH з ПДВ
1 177 476,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 867 613.89 Документи
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" 1 316 769,00
UAH з ПДВ
1 304 284,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 912 999 Документи

Публічні документи

16 липня 2020 15:34
Електронний підпис
16 липня 2020 15:33
Електронний підпис
16 липня 2020 15:33
Ханбекова МедКнижка.PDF
16 липня 2020 15:33
платіжне доручення.pdf
16 липня 2020 15:33
Накази Шевчук.pdf
16 липня 2020 15:33
Лист-звернення.pdf
16 липня 2020 15:33
Лист VELLEZ.pdf
16 липня 2020 15:33
Лист пояснення.pdf
16 липня 2020 15:33
Бирило МедКнижка.PDF
12 липня 2020 10:00
Електронний підпис
12 липня 2020 09:59
62_Фінзвітність.pdf
12 липня 2020 09:59
61_Трудові, накази.pdf
12 липня 2020 09:59
59_Сертифікати Тірас.pdf
12 липня 2020 09:59
54_Розпорядження.pdf
12 липня 2020 09:59
53_Про зміну адреси.pdf
12 липня 2020 09:59
52_Посвідчення з ОП.pdf
12 липня 2020 09:59
51_Медичні довідки.pdf
12 липня 2020 09:59
50_ліцензійний реєстр.pdf
12 липня 2020 09:59
49_Листи-згода.pdf
12 липня 2020 09:59
48_Проект договору.pdf
12 липня 2020 09:58
44_Копія_Статуту.pdf
12 липня 2020 09:58
40_Копія ліцензії.pdf
12 липня 2020 09:58
39_Виписка.pdf
12 липня 2020 09:58
38_Копія витягу .pdf
12 липня 2020 09:58
30_ел.лабораторія.pdf
12 липня 2020 09:58
29_Дозвіл Держпраці.pdf
12 липня 2020 09:58
28_Договори_2016.pdf
12 липня 2020 09:58
27_Договори 2015.pdf
12 липня 2020 09:58
26_Договір_3 .PDF
12 липня 2020 09:58
25_Договір_2.pdf
12 липня 2020 09:58
24_Договір_1.pdf
12 липня 2020 09:57
23_Договір оренди.pdf
12 липня 2020 09:57
21_Довідка фахівці.pdf
12 липня 2020 09:57
18_Довідка про огляд.PDF
12 липня 2020 09:57
10_Довідка МТБ.pdf
12 липня 2020 09:57
07_Гарантійний лист.pdf
12 липня 2020 09:57
04_Відгуки.pdf
12 липня 2020 09:57
03_Видаткові накладні.pdf
12 липня 2020 09:57
00 Реєстр.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:33
Довідки ст.17.pdf
27 жовтня 2020 10:33
Довідка МВС 30.09.2020р..pdf
12 вересня 2020 13:17
Електронний підпис
12 вересня 2020 13:16
Листи відгуки.pdf
12 вересня 2020 13:16
Диплом Гур'єв.pdf
11 липня 2020 11:21
Електронний підпис
11 липня 2020 11:19
Сертифікати.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №10.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №9.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №8.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №7.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №6.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №5.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №4.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №3.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №2.rar
11 липня 2020 11:19
Реєстр №1.rar
11 липня 2020 11:19
Протокол_НР.7Z
11 липня 2020 11:19
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
11 липня 2020 11:19
Лист_для_клieнтiв.7z
11 липня 2020 11:19
Договора освіти.rar
11 липня 2020 11:19
Довiдка_покриття_5797-20.jpg
11 липня 2020 11:19
Гарантiя_5797-20.7z
11 липня 2020 11:19
Витяг_iз_Статуту.7z
11 липня 2020 11:19
Виписка_5797-20.pdf
11 липня 2020 11:19
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Публічні документи

10 липня 2020 17:23
Електронний підпис
10 липня 2020 17:22
РЕЄСТР.pdf
10 липня 2020 17:22
Довідка+виписка.pdf
10 липня 2020 17:22
52. техпаспорта.pdf
10 липня 2020 17:22
51. технічне завдання.pdf
10 липня 2020 17:22
48. Статут копія.pdf
10 липня 2020 17:22
47. стаття 17.pdf
10 липня 2020 17:22
42. проект договору.pdf
10 липня 2020 17:22
34. Накладні.pdf
10 липня 2020 17:22
33. накладна Пульт.pdf
10 липня 2020 17:22
31. накладна матбаза.pdf
10 липня 2020 17:22
29. Ліцензія.pdf
10 липня 2020 17:22
28. Ліцензія ДАБІ.pdf
10 липня 2020 17:22
27. лист про ліцензію.pdf
10 липня 2020 17:22
24. Лабораторія.pdf
10 липня 2020 17:22
23. кошторис.pdf
10 липня 2020 17:22
6. відгук 292.pdf
10 липня 2020 17:22
5. витяги з ЄДР.pdf
10 липня 2020 17:22
4. Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 17:22
1. Акт огляду (5 шт.).pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 19:40
Електронний підпис
25 вересня 2020 19:34
Довідка ст.17 ч.1.pdf
25 вересня 2020 19:34
Довідка ст.17 ч.2.pdf
25 вересня 2020 11:22
Dovidka_20262391050410156639.pdf
25 вересня 2020 02:03
Довідка ст 17 ч 1.pdf
25 вересня 2020 02:03
Довідка ст 17 ч 2.pdf
17 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
16 вересня 2020 22:08
Довідка мтб оновлена (1).pdf
25 липня 2020 12:28
Електронний підпис
25 липня 2020 12:23
Пояснення.pdf
25 липня 2020 09:50
Оновлена Довідка МТБ.pdf
11 липня 2020 10:44
Електронний підпис
10 липня 2020 18:47
55 Огляд Шевченка.pdf
10 липня 2020 18:47
54 Гарантія.rar
10 липня 2020 18:47
53 Графік.pdf
10 липня 2020 18:47
51 Кошторис.rar
10 липня 2020 18:47
49 Довідка АТС.pdf
10 липня 2020 18:47
46 Гарант санкції.pdf
10 липня 2020 18:47
44 Витяг ЄДР.pdf
10 липня 2020 18:47
40 Довідка ст 17.pdf
10 липня 2020 18:47
37 Техпаспорт VW Crafter.pdf
10 липня 2020 18:47
36 Мед довідка Ф8.pdf
10 липня 2020 18:47
23_Довідка Облстат.pdf
10 липня 2020 18:47
11 Декларація ОП.pdf
10 липня 2020 18:47
8 Трудові.pdf
10 липня 2020 18:47
2 Довідка Працівники.pdf
10 липня 2020 18:47
1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 11:57
Електронний підпис
11 липня 2020 11:57
Трудова Довгаль.PDF
11 липня 2020 11:56
Свідоцтво ПДВ.PDF
11 липня 2020 11:56
Св-во про аттестацію.pdf
11 липня 2020 11:56
Медичні книжки.pdf
11 липня 2020 11:56
Ліцензія.PDF
11 липня 2020 11:56
Лист ПП ДІЯ ВЕЛЛЕЗ.pdf
11 липня 2020 11:56
Дозвіл до 2023р..PDF
11 липня 2020 11:56
Договір Міропласт.PDF
11 липня 2020 11:56
Довідка ст. 17.pdf
11 липня 2020 11:56
Довідка працівники.pdf
11 липня 2020 11:55
Довідка оренда.PDF
11 липня 2020 11:55
Довідка навчання.pdf
11 липня 2020 11:55
Довідка досвід.pdf
11 липня 2020 11:55
Довідка АТС.pdf
11 липня 2020 11:55
Диплом Довгаль.PDF
11 липня 2020 11:55
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 липня 2020 11:55
Відгук Міропласт.pdf
11 липня 2020 11:55
Витяг з ЄДР 08.07.2020.pdf
11 липня 2020 11:55
Довідка Губиниха.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 15:24
Електронний підпис
10 липня 2020 15:22
Що до статті 17 ЗУ.pdf
10 липня 2020 15:22
д5.3 Монтаж 2013р Логос.pdf
10 липня 2020 15:22
д4. Проект договору.pdf
10 липня 2020 15:22
д3. Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 15:22
д2. ТЗ.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т3.3 ISO 9001 (НААУ).pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т3.1 Ліцензія.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т2.16 Про санкції.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т2.12 Акт обстеження.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т2.3 Свідоцтво ПДВ.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т2.1 Статут.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.4 Квитанція 2020.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.4 баланс кв. №2.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.4 Баланс 2 й кв. 19.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.4 Баланс 1й кв. 2019.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.2 Шубіна Диплом.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.2 Трудові книжки.pdf
10 липня 2020 15:22
д1.т1.1 Довідка МТБ.pdf
10 липня 2020 15:22
sert_os.pdf
10 липня 2020 15:22
ipd_a_re.pdf
10 липня 2020 15:22
Cert-UA-2018-03.jpg
10 липня 2020 15:22
Cert-UA-2018-02.jpg
10 липня 2020 15:22
Cert-UA-2018-01.jpg
10 липня 2020 15:22
cert09_ipk79.jpg
10 липня 2020 15:22
cert07_cv212_12.jpg
10 липня 2020 15:22
cert06_ipr.jpg
10 липня 2020 15:22
cert05_cv212_14.jpg
10 липня 2020 15:22
cert01_varta_adres.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ТРИАВАНТ"

ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"

ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Рішення скасоване 899 480,52
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 16:42
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Рішення скасоване 889 208,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 890 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:00
ТОВ "ТРИАВАНТ"
#38114509
Рішення скасоване 1 233 333,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Рішення скасоване 899 480,52
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:37
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Рішення скасоване 889 208,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 17:20
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 890 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:37
ТОВ "ТРИАВАНТ"
#38114509
Рішення скасоване 1 233 333,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Відхилено 899 480,52
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 11:06
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 889 208,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:13

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" Повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно ч.16.ст.29 Закону) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у процедурі закупівлі : Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області , ID(UA-2020-06-24-010120-a ) , Виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: 1) пропозиція учасника містить Лист щодо проходження навчання , виданий НВП «Електроприлад», має ознаки явного накладення зображення, та є підробною. Відомості зазначені в цьому листі не підтверджено жодним посвідченням (файл11); 2) пропозиція учасника містить дані про , що директор підприємства Підоріна Т.М. має вищу освіту за дипломом «конструювання і виробництво радіоапаратури». Досвід роботи за спеціальністю не підтверджено . Також відсутнє підтвердження навчання з охорони праці (при цьому директор підписує посвідчення з охорони праці працівникам підприємства) Взагалі посвідчення про будь яке навчання відсутнє; 3) не надано медичних книжок Ханкабекова та Биріло. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Всупереч вимогам підпункту 1.3. п.1 . «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції « Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «…. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії….» та п. 2. Додатку 1 до тендерної документації « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «…Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за монтаж систем пожежної сигналізації (керівник робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, тощо ).Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. Дана особа повинна відповідати наступним вимогам (надати підтверджуючі документи): - мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; мати стаж роботи за цим видом робіт не менше двох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.…Необхідна наявність в працівників посвідчень про проходження навчання з курсу « Охорона праці». У складі своєї пропозиції Учасник надає копії підтверджуючих документів про проходження навчання з питань охорони праці (на висоті, 1000В, робота з інструментами та пристроями), медична довідка за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 або медичні книжки. ..» . Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення документи (інформацію) : - Оригінал (кольорова сканкопія з оригіналу) Листа щодо проходження навчання , виданий НВП «Електроприлад» ; - Посвідчення про проходження навчання зазначених працівників , для підтвердження відомостей зазначених в цьому листі ; - Документи на підтвердження Досвіду роботи за спеціальністю та підтвердження навчання з охорони праці на директора Підоріна Т.М. (так як директор підписує посвідчення з охорони праці працівникам підприємства); - медичних книжок Ханкабекова та Биріло

Документи

17 липня 2020 16:58
Електронний підпис
17 липня 2020 16:58
53 Протокол.docx

Документи

17 липня 2020 17:12
Електронний підпис
17 липня 2020 17:11
ПРОТОКОЛ №59.docx

Документи

22 липня 2020 15:27
Електронний підпис
22 липня 2020 15:27
протокол №67.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "ТРИАВАНТ" Повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно ч.16.ст.29 Закону) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРИАВАНТ" у процедурі закупівлі : Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області , ID(UA-2020-06-24-010120-a ) , Виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: 1) пропозиція учасника містить Довідку (вих..№1 від 03.07.20 ) щодо наявності МТБ, але в ній відсутня інформація про наявність в учасника осцилографа та частотоміра. Наявність даних приладів зазначена лише в «Оборотно-сальдовій відомості». 2) Документ , що завантажений в файлі «8.Трудові» містить не читабельні сторінки трудових книжок. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Всупереч вимогам підпункту 1.1. п.1 . таблиці 1 Додатку 1 ТД «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «…Виконавець зобов’язаний забезпечити наявність: - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер). На підтвердження наявності вищезазначеного обладнання Учасник надає відповідні підтверджуючі документи, в тому числі обігово-сальдова відомість по відповідним рахункам, договори оренди (користування) тощо….» 2) Відповідно до вимог ТД, а саме Розділу 3 п.1.8 « Файли підписувати відповідно назві сканованого документу , та ставити відповідний номер згідно наданого Реєстру поданих документів. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними» Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення документи (інформацію) : - Довідку про наявність (відсутність ) в учасника осцилографа та частотоміра. - Надати документ « Трудові» з усіма розбірливими та читабельними сторінками .

Документи

Документи

02 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:38
протокол 120.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГОЗАХИСТУ" (42676235) Повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно ч.16.ст.29 Закону) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГОЗАХИСТУ" (42676235) у процедурі закупівлі : «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області», ідентифікатор закупівлі: (UA-2020-06-24-010120-a), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: 1) пропозиція учасника містить документи про проходження навчання з питань охорони праці його працівників, але в них відсутня інформація щодо проходження навчання з питань охорони праці (на висоті, 1000В; 2) пропозиція учасника містить дані про відповідальну особу учасника за монтаж систем пожежної сигналізації, але не надані підтверджуючі документи щодо наявності вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія»; 3) В наданих учасником відгуках від ОКВНЗ «Дніпропетровській театрально-художній коледж» та ГУ Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області, про виконання аналогічних договорів, не зазначено номер та дати договорів . Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Вимога пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «2.1. Заповнена довідка (складенна в довільній формі),що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., а також їх посади), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. В довідці має бути зазначена інформація про наявність не менше 3-х електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду), не менше 2 –х налагоджувальниківКПВтаА не нижче 4 розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення налагоджувальникаКПВтаА не нижче 4 розряду), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей. Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за монтаж систем пожежної сигналізації (керівник робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, тощо ).Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. Дана особа повинна відповідати наступним вимогам (надати підтверджуючі документи): - мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; мати стаж роботи за цим видом робіт не менше двох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Необхідна наявність в працівників посвідчень про проходження навчання з курсу « Охорона праці». У складі своєї пропозиції Учасник надає копії підтверджуючих документів про проходження навчання з питань охорони праці (на висоті, 1000В, робота з інструментами та пристроями), медична довідка за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 або медичні книжки. Надаються сертифікати про проходження навчання спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання. Надається довідка про проходження навчання та сертифікацію спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування устаткування аварійного оповіщування, озвучування, проводового мовлення, гучномовного і спеціального зв'язку. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок .» 2) Вимога пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Заповнена довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про аналогічний договір (До довідки додається копія договору, завірений підписом уповноваженої особи, актів виконаних робіт та оригінал відгуку від Замовника, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету договору, інформації про своєчасність, якість та обсяг виконаних робіт). Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується). Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2017 року. На підтвердження виконання аналогічного договору надається: Не менше двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти здачі-приймання робіт (надання послуг). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Позитивні листи-відгуки по наданим копіям договорів з підписом та відтиском печатки Замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмета договору (не менше одного).» Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення документи (інформацію) : - Оригінал (кольорова сканкопія з оригіналу) посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці його працівників (на висоті, 1000В). - Надати підтверджуючий документ (Оригінал (кольорова сканкопія з оригіналу диплому) наявності вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія», головного інженера Перехрест А.А. та директора Гурєва О.В. ( дані про яких наведено в пропозиції учасника). - Надати позитивні листи відгуки , оформлені відповідно вимогам зазначеним в додатку 1 до тендерної документації .

Документи

16 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:40
139.pdf
09 вересня 2020 20:42
Електронний підпис
09 вересня 2020 20:39
128.pdf
02 вересня 2020 17:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:05
146.pdf
16 вересня 2020 10:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "ТРИАВАНТ" Повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно ч.16.ст.29 Закону) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРИАВАНТ" у процедурі закупівлі : Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області , ID(UA-2020-06-24-010120-a ) , виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: - пропозиція учасника містить Довідку (вих..№1 від 03.07.20 ) щодо наявності МТБ, а в п.21, графи 5 зазначеної довідки , зазначено - «орендована» та на підтвердження наявності вимірювальної електролабораторії надано Договір оренди та свідоцтво про атестацію. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Всупереч вимогам підпункту 1.1. п.1 . таблиці 1 Додатку 1 ТД «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «…Виконавець зобов’язаний забезпечити наявність: - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер). На підтвердження наявності вищезазначеного обладнання Учасник надає відповідні підтверджуючі документи, в тому числі обігово-сальдова відомість по відповідним рахункам, договори оренди (користування) тощо….…Обов’язкова наявність власної вимірювальної електролабораторії (надається свідоцтво про атестацію)». Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення документи (інформацію) : - Довідку про наявність (відсутність ) в учасника власної вимірювальної електролабораторії та надати підтверджуючі документи, в тому числі свідоцтво про атестацію.

Документи

19 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:42
протокол 189.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
889 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 15:09
Кінець періоду оскарження: 14 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 14 листопада 2020 00:05
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В зв'язку з закінченням періоду уточнення не можливо внести зміни до Додатку 2.
Документи:
03 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:30
File0017.PDF