Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна покрівлі будівлі - гараж на 4 відділення для ремонту автомобілів (інв № 30016295) Сарненського РЕМ (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" код 45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-24-009677-a 6d597f3a672c482d92bc4c50d221519c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерний відділ ПрАТ Рівнеобленерго

+380362694239 tender@roe.vsei.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРАТ "РІВНЕОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 05424874
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА, будинок 71
Контактна особа: Тендерний відділ ПрАТ Рівнеобленерго
+380362694239
tender@roe.vsei.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заміна покрівлі будівлі - гараж на 4 відділення для ремонту автомобілів (інв № 30016295) Сарненського РЕМ (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" код 45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Князя Володимира, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45261000-4 — Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Детально умови оплати викладено в прєкті договору підряду Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:15
Гараж Сарни план.pdf
24 червня 2020 16:15
Договір підряду_ Сарни гараж.doc
24 червня 2020 16:15
Оголошення_Cарни_гараж.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДКОМПЛЕКТ" 262 840,80
UAH з ПДВ
262 840,80
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДКОМПЛЕКТ"
#22572323
Переможець 262 840,80
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:33

Документи

07 липня 2020 15:33
Електронний підпис
07 липня 2020 15:32
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДКОМПЛЕКТ"
#22572323
262 840,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2020 15:33
Електронний підпис
07 липня 2020 15:32
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:54
звіт про виконання договору..pdf укладений
01 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 15:49
ДУ №1.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:26
Договір.pdf укладений
20 липня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: UA20-2020-01192/000
Договір:
Номер додаткової угоди: UA20-2020-01192/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 206 359,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 393,00 UAH)