«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області»
Очікувана вартість
18 360 078,00 UAH
UA-2020-06-24-009588-a 46ed322655cb4085b9039dc89fb9e5f7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 35520611
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Святошинська 50
Контактна особа: Севостьянова Ілона
380674005735
ilona04031988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 18 360 078,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 800,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Акти приймання виконанних будівельних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 26 червня 2020 11:46
Дата відповіді: 02 липня 2020 20:27
Вивчивши тендерну документацію (далі –ТД), керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника з наступним: 1. Пунктом 1 розділу ІІІ ТД визначено, що Учасник повинен мати відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі. З тендерної документації та оголошення про закупівлю вбачається, що код класифікатора предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Згідно чинного класифікатора видів економічної діяльності – КВЕД-2010, код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель включає як будівництво всіх типів нежитлових будівель, так і реконструкцію, реставрацію та ремонт житлових будівель. Просимо роз’яснити, чи вважає Замовник відповідним кодом класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель? 2. Пунктом 1 розділу ІІІ ТД визначено, що тендерна пропозиція повинна обов’язково супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. При цьому зазначається, що місцезнаходження Замовника: м. Вишневе, Вул. Святошинська, 50 Києво-Святошинського району Київської області в Державній казначейській службі України, м. Київ. Замовник знаходиться у приміщенні Державної казначейської служби України в м. Києві чи у м. Вишневе? 3. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ ТД в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору визначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію що найменше одного аналогічного договору, що повністю виконаний або виконується та інформацію про який замовник може самостійно перевірити (тобто такий який знаходиться в вільному доступі в мережі Інтернет та/або на веб-порталі з питань публічних закупівель). Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників що виконували роботи у якості підрядників на об’єктах комерційної нерухомості/ в субпідрядних організацій на будь-яких об’єктах а бо в якості підрядників на об’єктах, договори за якими укладались на підставі чинного законодавства до початку дії Закону України «Про публічні закупівлі» - такі договори, надані в складі тендерної пропозиції, не знаходитимуться у вільному доступі в мережі Інтернет та/або на веб-порталі з питань публічних закупівель Факт виконання договору підтверджуватиметься з актами приймання виконаних робіт, в будь-якому випадку Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Для дотримання принципів та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має вилучити встановлену дискримінаційну вимогу. 4. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ ТД Замовник також визначає, що у разі якщо переможцем процедури закупівлі визнано товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю переможець торгів відповідно до статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» має надати довідку в довільній формі про те, що сума договору не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та документи що підтверджують інформацію, зазначену у довідці. У разі якщо сума договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу переможець повинен надати копію протоколу (або витягу) рішення загальних зборів про надання згоди на укладання договору за результатами процедури закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що частиною першою статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). У разі, якщо Статут Учасника не містить обмежень щодо на вчинення правочинів, довідка та документи щодо рішень загальних зборів не потребується, достатнім підтвердженням правомочності на укладання договору за результатом процедури закупівлі буде надання Статуту Учасника. Для дотримання принципів та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має привести ТД у відповідність даного Закону. 5. В пункті 6 розділу ІІІ ТД Замовник здійснює посилання на документи, що не мають відношення до даної закупівлі, такі як: «розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період по підприємству учасника за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за Актами приймання виконаних послуг, з урахуванням відповідних показників, наведених у додатку Е СОУ 42.1-37641918-085:2018»; «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-085:2018 (із змінами), як динамічну і яка повинна бути надана у форматі imd у програмному комплексі АВК - 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів». Звертаємо увагу Замовника, що СОУ 42.1-37641918-085:2018 установлює основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення), мостів та інших штучних споруд (мостових переходів, естакад, шляхопроводів, транспортних розв’язок, підземних та надземних переходів тощо), предмет закупівлі жодним чином не пов'язаний з виконанням робіт на автомобільних дорогах, мостах та інших штучних спорудах. Розрахунки щодо вартості виконання робіт по предмету закупівлі можуть бути здійснені виключно на підставі ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно Учасник не зможе дотриматись вимог тендерної документації, у разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни щодо вищезазначеного. 6. Пунктом 6 розділу ІІІ ТД Замовник визначає, що Учасник повинен надати копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі (ліцензія повинна бути чинна станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та містити ті види робіт, що передбачені тендерною документацією). Зазначаємо, що згідно з Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Встановлюючи таку вимогу про надання копії ліцензії Замовник не інформує учасників, до об’єктів з якими наслідками (СС2 чи СС3) належить об’єкт за предметом закупівлі. Просимо надати інформацію, який клас наслідків визначено експертним звітом щодо розгляду проектної документації по об’єкту, що є предметом закупівлі. 7. Згідно пункту 1 розділу ІІІ ТД до складу тендерної пропозиції Учасника входить тендерна пропозиція учасника за формою згідно Додатка 1. Водночас в Додатку 1 до ТД Учасник має зазначити дату та номер протоколу засідання тендерного комітету, яким затверджено тендерну документацію на закупівлю, при цьому ТД містить інформацію лише про дату затвердження. Яку інформацію про номер протоколу має зазначити Учасник: №б/н чи №- або інший варіант? Також Додаток 1 до ТД містить заповнені графи з вартісними/ціновими показниками, проте відсутні роз’яснення щодо можливості зазначення власних показників Учасника, адже по суті це буде недотриманням встановленої форми тендерної пропозиції. 8. Пунктом і 6 розділу ІІІ ТД та пунктом 13 Додатку 4 до ТД Замовник визначає, що розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами). Порядком встановлено, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Для обґрунтованого розрахунку заробітної плати та правильного застосування норм і розцінок робіт, визначених у Додатку 2 до ТД, просимо надати інформацію щодо дати видачі експертного звіту щодо розгляду проектної документації по об’єкту, що є предметом закупівлі. 9. Згідно пункту 19 Додатку 4 до ТД Учасник має гарантувати, що в склад договірної ціни та на етапі взаєморозрахунків не будуть включені коефіцієнти, пов'язані з умовами виконання будівельних робіт що збільшують вартість будівництва, окрім випадків, що можуть виникнути в процесі будівництва погоджених із Замовником в межах договірної ціни. Просимо відразу роз’яснити чи існують особливі умови виконання робіт на об’єкті, при яких слід застосовувати коефіцієнти? 10. Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника тендеру (конкурсних торгів) регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно пп.6.2.1 п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них. Також відповідно до п.6.2.2 зазначеного ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Зважаючи, що Замовником надано лише відомість обсягів робіт у складі Додатку 2 до ТД, просимо оприлюднити підсумкову відомість ресурсів. 11. Заважаючи, що тендерною документацією, в т.ч. проектом договору, викладеним у Додатку 3 до ТД, передбачено умови оплати по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування, для складання точного графіка виконання робіт, просимо поінформувати, яким документом та в якому обсязі визначено бюджетні асигнування по предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповіді на ваші запитання в Протоколі № 4.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 червня 2020 12:01
Дата відповіді: 30 червня 2020 12:45
Пунктом 2 розділу ІІІ ТД визначено, що тендерна пропозиція повинна обов’язково супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн. (Двісті тисяч гривень 00 копійок). В оголошенні про закупівлю зазначено, що вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) – відсутній. Чи потрібно надавати забезпечення в такому разі, адже зміст оголошення суперечить вимогам ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До змісту оголошення про проведення відкритих торгів внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС 16 290 291,59
UAH з ПДВ
16 290 291,59
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" 18 340 000,00
UAH з ПДВ
18 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" 18 360 036,71
UAH з ПДВ
18 360 036,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 10:56
sign.p7s
10 липня 2020 07:59
Досвід робіт руш..7z
10 липня 2020 07:59
Досвід робіт ДЮСШ.7z
10 липня 2020 07:54
sign.p7s
10 липня 2020 00:45
sign.p7s
10 липня 2020 00:43
Рахунки аналіз цін.7z
10 липня 2020 00:43
Працівники.7z
10 липня 2020 00:43
Мат.-тех.база.7z
10 липня 2020 00:43
Кошторис.7z
10 липня 2020 00:43
Досвід робіт ІЯМ.7z
10 липня 2020 00:42
Досвід робіт ЗОШ 4.7z
10 липня 2020 00:42
Досвід робіт Акти ІЯМ.7z

Публічні документи

09 липня 2020 23:12
sign.p7s
09 липня 2020 23:11
Інші документи.pdf
09 липня 2020 10:16
sign.p7s
09 липня 2020 10:14
Аналіз ринку цін.pdf
08 липня 2020 16:41
sign.p7s
08 липня 2020 16:40
Інші документи.pdf
08 липня 2020 16:40
Рейтинг_Скан.pdf
08 липня 2020 16:40
Лiцензiя.zip
08 липня 2020 16:40
IMG_0004.pdf
08 липня 2020 16:40
Довiренiсть_Рижий.zip
08 липня 2020 16:40
Ліцензія_скан.pdf
08 липня 2020 16:40
Довіреність_скан.pdf
08 липня 2020 16:40
Рейтинг.zip
08 липня 2020 16:40
Гарантия_4396.zip
08 липня 2020 16:40
Намистинка.imd
08 липня 2020 16:40
Працівники.pdf
08 липня 2020 16:40
Аналіз ринку цін.pdf
08 липня 2020 16:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:20
sign.p7s
09 липня 2020 16:20
49.imd
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ССР_5.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
09 липня 2020 16:20
49_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
09 липня 2020 16:19
49_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 липня 2020 16:19
49_ДЦ_ИВР.pdf
09 липня 2020 16:19
49_ДЦ_ДЦ_5.pdf
09 липня 2020 16:19
49_ДЦ_ДЦ_4.pdf
09 липня 2020 16:19
49_ДЦ_ДЦ_3.pdf
09 липня 2020 16:19
49_ДЦ_ДЦ_2.pdf
09 липня 2020 16:19
Опис до Статуту 35.PDF
09 липня 2020 16:19
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
09 липня 2020 16:19
Кошторис_9588.rar
09 липня 2020 16:19
Договір ВМЛ 64.zip
09 липня 2020 16:19
Довiдка_про_прац_Н.PDF
09 липня 2020 16:19
ДОВIДКА_МТБ_Н.PDF
09 липня 2020 16:19
Дов_ст_17_Н.PDF
09 липня 2020 16:19
Витяг_ПДВ_40.PDF
09 липня 2020 16:19
43112414_вiдомостi_32.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС
#40430567
Очікує рішення 16 290 291,59
UAH з ПДВ
13 липня 2020 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 17:25

Вимога про усунення невідповідностей

Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідность

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 липня 2020 18:21
Кінець періоду оскарження: 27 липня 2020 00:00
Дата відміни: 27 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі, «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул.. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» з підстави, що передбачена згідно ч. 2 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.)

Актуальні тендери

До пошуку