Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Матеюка, ПВ-5498 у Деснянському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 688 413,00 UAH
UA-2020-06-24-009182-a c9fd8b5036404b4c9fd716189cda788a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:54
Очікувана вартість: 1 688 413,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Матеюка, ПВ-5498 у Деснянському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Матеюка, ПВ-5498 у Деснянському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 15:57
Тендерна документація.doc
24 червня 2020 15:57
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Система керування
Дата подання: 24 червня 2020 18:57
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:19
Добрий день! Чи є відкритою система керування від Seak Energetics? Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics. Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваші запитання щодо системи керування від Seak Energetics, повідомляємо наступне:
Відповідно до Рішення сесії Київської міської ради від 18.12.2018р. №461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2020 роки» Замовником впровадження програми по створенню, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, (далі-Система) визначено КП «Інформатика». Станом 25.06.2020р. дана Система є в процесі впровадження, будь-які технічні умови до КП «Київміськсвітло» КП «Інформатика» щодо Системи не передавалось. Відповідно КП «Київміськсвітло», як Замовник відкритих торгів на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста Києва, не володіє інформацією щодо технічних характеристик даного апаратного комплексу, тому звернулось за роз’ясненнями до КП «Інформатика», для більш детального розгляду Ваших запитань. Відповідно до листа-відповіді КП «Інформатика» від 24.06.2020року №356-658 надаємо Вам наступну відповідь:
- щодо першого питання:
Згідно з технічним завданням до впровадження Системи керування вуличним освітленням міста Києва, усі дані котрими обмінюються елементи системи між серверною частиною, диспетчерською та щитами керування ходять по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо другого питання:
КП «Інформатика» не відомі прилади PLC що не вказані на сайті SeakEnergetics http://www.seakenergetics.com/ та можуть бути керованими їхніми технічними засобами. Однак, як спеціалісти в сфері IT та автоматизованих систем, КП «Інформатика» не виключає такої можливості. Однак для розуміння ситуації необхідно розуміти, про яке саме обладнання іде мова (Назва,марка,артикул та інше) без даної інформації неможливо оцінити та відповісти на запитання.
- щодо третього питання:
В Системі керування вуличним освітленням м.Києва що впроваджується, відсутні поняття пульта та комутатора. Якщо іде мова про Диспетчерську та щит керування вуличним освітленням, то як сказано в п.1 увесь обмін даними проводиться по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо четвертого питання:
Між щитом керування та світильниками усі дані передаються за Рахунок технології PLC – power line communication,а саме широкосмугову передачу через лінії електропередачі. Які саме пакети даних, чи як само спілкується між собою технічні засоби в щиті керування та світильників КП «Інформатика» не відомо так як це являється комерційною таємницею та розробкою SeakEnergetics.
Для більш детальної або комерційної інформації Ви можете звернутися до офіційного представника в Україні SeakEnergetics – ДП ”Хідден” ТОВ”Хідден Енерджі” http://hiddenenergy.com.ua/uk/kontakti/

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 1 602 824,01
UAH з ПДВ
1 602 824,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 1 669 840,45
UAH з ПДВ
1 669 840,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 1 688 400,00
UAH з ПДВ
1 688 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 13:38
Електронний підпис
10 липня 2020 13:37
1.1. Договір Вишневе.pdf
10 липня 2020 13:37
1.1. Договір Кемського.pdf
10 липня 2020 13:37
1.2. Лист ДІПІ МАТЕЮКА.jpg
10 липня 2020 13:37
1.2. Лист СПЕЦ МАТЕЮКА.jpg
10 липня 2020 13:37
1.2. Лист АЛЕФ МАТЕЮКА.jpg
10 липня 2020 13:37
28. Протокол 020520..pdf
10 липня 2020 13:36
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
10 липня 2020 13:36
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Публічні документи

09 липня 2020 22:31
Електронний підпис
09 липня 2020 22:31
справка_20200709_0002.pdf
09 липня 2020 22:31
Рейтинг (2020).zip
09 липня 2020 22:31
Ліцензія.zip
09 липня 2020 22:31
Гарантия 4338.zip
09 липня 2020 22:31
5 Лист орендодавця.pdf
09 липня 2020 22:31
38 Додаткові довідки.pdf
09 липня 2020 22:31
32 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 22:31
31 Щодо субпідрядника.pdf
09 липня 2020 22:31
30 Гарантйний санкції.pdf
09 липня 2020 22:31
27 Щодо бенефіціара.pdf
09 липня 2020 22:31
24 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 липня 2020 22:30
18 Посадова особа.pdf
09 липня 2020 22:30
17 Довідка статті 17.pdf
09 липня 2020 22:30
16 Лист відгук.pdf
09 липня 2020 22:30
10 Наказ 2 АД.pdf
09 липня 2020 22:30
1 Довідка офіс склад.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 12:03
Електронний підпис
10 липня 2020 12:02
Субпідрядник.pdf
10 липня 2020 12:02
Статут.pdf
10 липня 2020 12:02
Стаття 17.pdf
10 липня 2020 12:02
Специфікація.pdf
10 липня 2020 12:02
Рішення Учасника.pdf
10 липня 2020 12:02
Працівники.pdf
10 липня 2020 12:02
Право підпису.pdf
10 липня 2020 12:02
Опис Статут.pdf
10 липня 2020 12:02
Наявність техніки.pdf
10 липня 2020 12:02
Наказ на призначення.pdf
10 липня 2020 12:02
Лист підтвердження.pdf
10 липня 2020 12:02
Код доступу.pdf
10 липня 2020 12:02
Згода з договором.pdf
10 липня 2020 12:02
Договір оренди офісу.pdf
10 липня 2020 12:02
Довкілля.pdf
10 липня 2020 12:02
Довідка банку 2.pdf
10 липня 2020 12:02
Довідка банку 1.pdf
10 липня 2020 12:02
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 12:02
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 12:02
Виписка.pdf
10 липня 2020 12:02
Будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Відхилено 1 602 824,01
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:09
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
Відхилено 1 669 840,45
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"
#43131788
Відхилено 1 688 400,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:29

Документи

16 липня 2020 17:01
Електронний підпис

Документи

16 липня 2020 17:16
Електронний підпис

Документи

16 липня 2020 17:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
16 липня 2020 17:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі