Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по обєкту "Капітальний ремонт тротуарів на вул. Центральна від вул. Залізничної до вул.25 Дивізії в м.Синельникове
Очікувана вартість
275 227,20 UAH
UA-2020-06-24-009069-a 2f3eb745c23e448cac4deb6d15adcba2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Фінк

+380566341550 ygkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34701476
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36
Контактна особа: Вікторія Фінк
+380566341550
ygkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 15:46
Очікувана вартість: 275 227,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 752,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по обєкту "Капітальний ремонт тротуарів на вул. Центральна від вул. Залізничної до вул.25 Дивізії в м.Синельникове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 15:53
ТД технічний нагляд тротуари.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ" 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:35
Електронний підпис
03 липня 2020 13:36
00 Реєстр.pdf
03 липня 2020 13:14
71 Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 13:14
68-70 ЦПД Ткаченко.pdf
03 липня 2020 13:14
51-53 Копії наказів.pdf
03 липня 2020 13:14
21-22 Копія Виписки.pdf
03 липня 2020 13:14
1-2 Форма пропозиції.pdf
03 липня 2020 13:14
346 Акт огляду.pdf
03 липня 2020 13:14
329-345 Довідки та листи.pdf
03 липня 2020 13:14
324-328 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"
#39080628
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:25

Документи

10 липня 2020 13:25
Електронний підпис
10 липня 2020 13:22
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"
#39080628
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 13:25
Електронний підпис
10 липня 2020 13:22
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 11:25
Додаткова угода №5-1.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 16:14
Дод. угода №5.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 10:26
Доп. угода №4 від 25.03.2021 (2).pdf зміни до договору
26 березня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:02
Доп.угода№3 до Дог.№62 від 22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:00
Доп.угода№2 до Дог.№62 від 22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:50
Доп.угода№1 до Дог.№62 від 29.12.2020.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 14:34
скан копія 62.pdf укладений
15 липня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження договору
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 02 листопада 2021
Сума оплати за договором: 89 622,68
UAH