Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утилізації комп’ютерної та оргтехніки
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2020-06-24-008757-a ● 18adde6438bf4a93938db0eae1839cdb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна виборча комісія |
Код ЄДРПОУ: | 21661450 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Сергій Сержан +380505263165 sergey.finoff@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:18 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з утилізації комп’ютерної та оргтехніки
Послуги з утилізації комп’ютерної та оргтехніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утилізації комп’ютерної та оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 15:51 |
Оголошення спрощена процедура УТИЛІЗАЦІЯ.DOC | |
24 червня 2020 15:45 |
Форма цінової пропозиції.docx | |
24 червня 2020 15:44 |
Проєкт Договору Додаток 3.doc | |
24 червня 2020 15:43 |
Технічні вимоги до надання послуг Додаток 1.doc |
24 червня 2020 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 червня 2020 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 червня 2020 15:51 |
Оголошення спрощена процедура УТИЛІЗАЦІЯ.DOC
|
||
24 червня 2020 15:45 |
Форма цінової пропозиції.docx
|
||
24 червня 2020 15:44 |
Проєкт Договору Додаток 3.doc
|
||
24 червня 2020 15:43 |
Технічні вимоги до надання послуг Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-24-008757-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ", Код ЄДРПОУ:38233759
Дата подання: 13 липня 2020 15:23
скарга
Центральна виборча комісія 24.06.2020 оголосило закупівлю: послуги з утилізації комп’ютерної та оргтехніки (код згідно з ДК:021:2015: 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям)
Згідно п 14. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону
Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf у складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію документу на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (завірені підписом уповноваженої особи) (копія діючої ліцензії, тощо), що абсолютно законною вимогою, оскільки Електронне обладнання, побутова та офісна техніка містять у своєму складі ртуть, кадмій, свинець, олово, нікель та інші хімічні елементи і сполуки, тобто класифікуються як небезпечні відходи, що визначено Постановою КМУ № 1120 від 13.07.2000 р. «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів.
Відповідно до протокол № 4 про розгляд пропозицій, поданих на участь у спрощеній процедурі закупівлі послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки м. Київ 10 липня 2020 року замовник розглянув на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною (частина десята статті 14 Закону).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕПЛОХАБ товариство з обмеженою відповідальністю" на суму 900,00 грн з ПДВ.
Проте, замовником зазначено що пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки та містить наступні недоліки.
Відповідно до умов оголошення учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію документу на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (завірені підписом уповноваженої особи) (копія діючої ліцензії, тощо). Однак, у складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕПЛОХАБ товариство з обмеженою відповідальністю" відсутній будь-який документ, що підтверджує зазначену вимогу.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції визначено товариство з обмеженою відповідальністю "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" переможцем спрощеної процедури закупівлі послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки (код згідно з ДК 021:2015: 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям) та прийняв рішення про намір укласти договір із товариством з обмеженою відповідальністю "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС".
Дане рішення є абсолютно незрозумілим, та таким що прийнято в порушення вимог чинного законодавства, оскільки у "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" також відсутня ліцензія на утилізацію небезпечних відходів та будь-який документ, що підтверджує зазначену вимогу.
Для виконання вказаних робіт "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" планує залучати субпідрядника ТОВ «Укрекологістика», яка має відповідну ліценцію.
Так відповідно п. н ст. 17. Закону України «Про відходи» обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами, Суб'єкт повинен мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, а не залучати суппідряника.
п.1 Постанови КМУ №466 від 13.07.2016 якою затверджено «Ліцензійні умови на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» визначає, що ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності.
відповідно до п.2 Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати.
п.13 технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами які визначені постановою КМУ №466 від 13.07.2016 визначає, що суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
Тобто навність лише одніеї угоди чи довідки від комапнії ліцензіата, яка має право на утилізацію тих чи інших відходів не дає право іншому суб’єкти примати такі відходи.
п.5 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначае що, ліцензія це - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
Тобто під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією, ліцензіат має право працювати лише з тими відходами на які він отримав ліцензію, залучення будь якого підрядника законом не дозволяеться.
Згідно п.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», безліцензійна діяльність це - провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії на його провадження, у тому числі провадження ліцензіатом частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, іншої, ніж та, на яку йому надано ліцензію;
Таким чином "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС", хоче проводити іншу діяльність що підлягае ліцензуванню по утилізації небезпечних відходів, ніж ту, на яку йому надано ліцензію.
При цьому залучення суппідрядника в даному випадку є абсолютно незаконним та таким що не допускаеться законом.
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про відходи» особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність.
Додатоково хочу повідомити Вас, що так само п.1 ст. 20 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», визначае, що відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування під час провадження господарської діяльності за провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування посадові особи суб’єктів господарювання несуть адміністративну відповідальність, передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до ст.164 КУпАП провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, тягне за собою накладення штрафу від 340,00 грн. до 1700,00 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, чи без такої.
Повторне правопорушення протягом року, або правопорушення, внаслідок якого отримано дохід більше 17000,00 грн., тягнуть за собою накладення штрафу від 1700,00грн до 8500,00 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення такого правопорушення.
Надання суб'єктом господарювання недостовірної інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства тягне за собою накладення штрафу від 680,00 грн. до 1700,00 грн.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» прошу Вас скасувати рішення про визнання переможцем "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС".
Розгорнути
Згорнути
Згідно п 14. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону
Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf у складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію документу на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (завірені підписом уповноваженої особи) (копія діючої ліцензії, тощо), що абсолютно законною вимогою, оскільки Електронне обладнання, побутова та офісна техніка містять у своєму складі ртуть, кадмій, свинець, олово, нікель та інші хімічні елементи і сполуки, тобто класифікуються як небезпечні відходи, що визначено Постановою КМУ № 1120 від 13.07.2000 р. «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів.
Відповідно до протокол № 4 про розгляд пропозицій, поданих на участь у спрощеній процедурі закупівлі послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки м. Київ 10 липня 2020 року замовник розглянув на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною (частина десята статті 14 Закону).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕПЛОХАБ товариство з обмеженою відповідальністю" на суму 900,00 грн з ПДВ.
Проте, замовником зазначено що пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки та містить наступні недоліки.
Відповідно до умов оголошення учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію документу на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (завірені підписом уповноваженої особи) (копія діючої ліцензії, тощо). Однак, у складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕПЛОХАБ товариство з обмеженою відповідальністю" відсутній будь-який документ, що підтверджує зазначену вимогу.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції визначено товариство з обмеженою відповідальністю "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" переможцем спрощеної процедури закупівлі послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки (код згідно з ДК 021:2015: 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям) та прийняв рішення про намір укласти договір із товариством з обмеженою відповідальністю "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС".
Дане рішення є абсолютно незрозумілим, та таким що прийнято в порушення вимог чинного законодавства, оскільки у "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" також відсутня ліцензія на утилізацію небезпечних відходів та будь-який документ, що підтверджує зазначену вимогу.
Для виконання вказаних робіт "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" планує залучати субпідрядника ТОВ «Укрекологістика», яка має відповідну ліценцію.
Так відповідно п. н ст. 17. Закону України «Про відходи» обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами, Суб'єкт повинен мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, а не залучати суппідряника.
п.1 Постанови КМУ №466 від 13.07.2016 якою затверджено «Ліцензійні умови на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» визначає, що ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності.
відповідно до п.2 Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати.
п.13 технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами які визначені постановою КМУ №466 від 13.07.2016 визначає, що суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
Тобто навність лише одніеї угоди чи довідки від комапнії ліцензіата, яка має право на утилізацію тих чи інших відходів не дає право іншому суб’єкти примати такі відходи.
п.5 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначае що, ліцензія це - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
Тобто під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією, ліцензіат має право працювати лише з тими відходами на які він отримав ліцензію, залучення будь якого підрядника законом не дозволяеться.
Згідно п.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», безліцензійна діяльність це - провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії на його провадження, у тому числі провадження ліцензіатом частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, іншої, ніж та, на яку йому надано ліцензію;
Таким чином "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС", хоче проводити іншу діяльність що підлягае ліцензуванню по утилізації небезпечних відходів, ніж ту, на яку йому надано ліцензію.
При цьому залучення суппідрядника в даному випадку є абсолютно незаконним та таким що не допускаеться законом.
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про відходи» особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність.
Додатоково хочу повідомити Вас, що так само п.1 ст. 20 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», визначае, що відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування під час провадження господарської діяльності за провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування посадові особи суб’єктів господарювання несуть адміністративну відповідальність, передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до ст.164 КУпАП провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, тягне за собою накладення штрафу від 340,00 грн. до 1700,00 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, чи без такої.
Повторне правопорушення протягом року, або правопорушення, внаслідок якого отримано дохід більше 17000,00 грн., тягнуть за собою накладення штрафу від 1700,00грн до 8500,00 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення такого правопорушення.
Надання суб'єктом господарювання недостовірної інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства тягне за собою накладення штрафу від 680,00 грн. до 1700,00 грн.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» прошу Вас скасувати рішення про визнання переможцем "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС".
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:41
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) учасник, якого не визнано переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Проте Ваше звернення не містить вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, а "оскаржує" прийняте рішення замовника щодо вибору переможця процедури.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з частиною двадцятою статті 14 Закону рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Тобто законодавець чітко визначив процедуру захисту своїх прав учасником щодо прийнятих рішень та дій замовника.
Однак, враховуючи порушене Вами питання повідомляємо, що відповідно до умов оголошення учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію документу на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (завірені підписом уповноваженої особи) (копія діючої ліцензії, тощо). Тобто, замовник в оголошенні про закупівлю не обмежував учасників у поданні документів, які можуть підтвердити право на провадження зазначеної господарської діяльності.
Законодавством не забороняється залучення при наданні послуг субпідрядних організацій. У складі пропозицій ТОВ «НВО ЕКОПРОМСЕРВІС» міститься копія діючого договору про надання комплексу послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами з ТОВ «Укрекологістика» та довідка про намір залучення його як субпідрядника при наданні послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки.
ТОВ «Укрекологістика» відповідно до переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, опублікованого на офіційному вебпорталі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів має ліцензію на провадження даного виду господарської діяльності (наказ від 19.03.2018 №93 «Про видачу ліцензії ТОВ «Укрекологістика»).
Крім того, юридична особа здійснює свою діяльність на підставі статуту та видів діяльності за класифікатором видів економічної діяльності. ТОВ «НВО ЕКОПРОМСЕРВІС» здійснює свою діяльність відповідно до наступних КВЕД: 38.11 - збирання безпечних відходів; 38.22 - оброблення та видалення небезпечних відходів; 38.31 – демонтаж (розбирання) машин та устаткування.
У відповідності з діючим законодавством підприємство має право передавати відходи третій стороні і несе юридичну відповідальність за повний екологічний цикл поводження з ними.
Таким чином, пропозиція ТОВ «НВО ЕКОПРОМСЕРВІС» повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і правомірно була визначена замовником переможцем даної закупівлі.
Проте Ваше звернення не містить вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, а "оскаржує" прийняте рішення замовника щодо вибору переможця процедури.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з частиною двадцятою статті 14 Закону рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Тобто законодавець чітко визначив процедуру захисту своїх прав учасником щодо прийнятих рішень та дій замовника.
Однак, враховуючи порушене Вами питання повідомляємо, що відповідно до умов оголошення учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію документу на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (завірені підписом уповноваженої особи) (копія діючої ліцензії, тощо). Тобто, замовник в оголошенні про закупівлю не обмежував учасників у поданні документів, які можуть підтвердити право на провадження зазначеної господарської діяльності.
Законодавством не забороняється залучення при наданні послуг субпідрядних організацій. У складі пропозицій ТОВ «НВО ЕКОПРОМСЕРВІС» міститься копія діючого договору про надання комплексу послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами з ТОВ «Укрекологістика» та довідка про намір залучення його як субпідрядника при наданні послуг з утилізації комп’ютерної та оргтехніки.
ТОВ «Укрекологістика» відповідно до переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, опублікованого на офіційному вебпорталі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів має ліцензію на провадження даного виду господарської діяльності (наказ від 19.03.2018 №93 «Про видачу ліцензії ТОВ «Укрекологістика»).
Крім того, юридична особа здійснює свою діяльність на підставі статуту та видів діяльності за класифікатором видів економічної діяльності. ТОВ «НВО ЕКОПРОМСЕРВІС» здійснює свою діяльність відповідно до наступних КВЕД: 38.11 - збирання безпечних відходів; 38.22 - оброблення та видалення небезпечних відходів; 38.31 – демонтаж (розбирання) машин та устаткування.
У відповідності з діючим законодавством підприємство має право передавати відходи третій стороні і несе юридичну відповідальність за повний екологічний цикл поводження з ними.
Таким чином, пропозиція ТОВ «НВО ЕКОПРОМСЕРВІС» повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і правомірно була визначена замовником переможцем даної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОХАБ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
14 964,00
UAH з ПДВ
|
900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" |
16 800,00
UAH з ПДВ
|
990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ" |
22 038,00
UAH з ПДВ
|
5 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕТАЛ" |
22 990,00
UAH з ПДВ
|
5 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОВДМ" |
19 710,00
UAH з ПДВ
|
10 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВТОРМАГ" |
25 398,00
UAH з ПДВ
|
25 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОХАБ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39869991 |
Відхилено |
900,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 12:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО ЕКОПРОМСЕРВІС" #37809841 |
Переможець |
990,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 14:53
|
договір утилізація.pdf | укладений |
20 липня 2020 14:52
|