Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Велика Бердичівська (вул. Довженка - перехрестя вул. Льва Толстого та вул. Жуйка) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
23 155 509,60 UAH
UA-2020-06-24-008668-a fae8ff402eb14af594d3e0f544d671a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:58
Очікувана вартість: 23 155 509,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115 777,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 778,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Велика Бердичівська (вул. Довженка - перехрестя вул. Льва Толстого та вул. Жуйка) в м. Житомирі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 червня 2020 15:39
Електронний цифровий підпис
24 червня 2020 15:38
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
24 червня 2020 15:38
Додаток № 7 до тендерної документації.rar
24 червня 2020 15:38
Тендер. документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 22 644 064,62
UAH з ПДВ
22 644 064,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 22 954 388,09
UAH з ПДВ
22 954 388,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:56
sign.p7s
23 липня 2020 15:37
sign.p7s
23 липня 2020 15:29
Техніка 2.pdf
23 липня 2020 15:29
Техніка 1.pdf
23 липня 2020 15:26
Ф 1 Додат 6.pdf
23 липня 2020 15:26
Техніка_МАЗ Фреза.zip
23 липня 2020 15:26
докЛабораторія.pdf
23 липня 2020 15:25
Лист асфальт.pdf
23 липня 2020 15:24
Техніка3.pdf
23 липня 2020 15:24
Відгук житомир 2.pdf
10 липня 2020 15:47
sign.p7s
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація2.zip
10 липня 2020 15:43
2Забезпечення.zip
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація4.zip
10 липня 2020 15:43
5Технічна частина1.zip
10 липня 2020 15:43
5Технічна частина2.zip
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація3.zip
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація.zip
10 липня 2020 15:43
3Інші документи.zip
10 липня 2020 15:43
1Тендерна пропозиція.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 22 644 064,62
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 18:08

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність у кольоровій скан-копії листа – відгуку від замовника про виконання аналогічних договорів. Не розбірливо вказана дата видачі листа – відгука, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 3 Додатку 6 тендерної документації. 2. Невідповідність наданої інформації до Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належним чином завірені копії (в деяких випадках нотаріально) актів приймання -передачі майна (спецтехніки, автомобілів) по договору № 03/03 оренди спецтехніки без екіпажу (водія) від 01.03.2019 року та по договору оренди автомобілів від 26.03.2020 року. 3. Невідповідність наданої інформації до Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, які не мають чіткого вигляду повного (завершеного) документу…, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належні копії технічних паспортів на автотранспорт, механізми. 4. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належним чином завірені копії технічних паспортів, або інших реєстраційних документів по 6 та 33 позиції Форми 1. 5. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, а саме у договорі надання послуг з ТОВ «Білоцерківською ШЕУ» про шліфувальну машину у кількості 2, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати підтверджуючий документ права користування (оренди) вказаною технікою. 6. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з вказаною інформацією в оборотно-сальдовій відомості на компресор Danzul 50 л, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
22 644 064,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 серпня 2020 17:03
72-20.pdf укладений
05 серпня 2020 17:02
sign.p7s зміни до договору
06 серпня 2020 09:07
15850_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_05_08_2020.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 72-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15850
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку