Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)
Очікувана вартість
1 841 931,20 UAH
UA-2020-06-24-007248-a ● f1420264cbe248b9a0af72ed26346c76
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради |
Код ЄДРПОУ: | 37611438 |
Вебсайт: | http://shevchtvo.ucoz.ru |
Місцезнаходження: | 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А |
Контактна особа: |
Ірина Сидорук +380612862324,+380660457694 sidorukirina7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 1 841 931,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 419,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1664 штуки
39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69071, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, навчальні заклади ТВО Шевченківського р-ну
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2020
—
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 15:44 |
Додаток_4_місцезнаходження_зміни 03.07.2020.docx | |
03 липня 2020 15:44 |
Додаток 2 проект договору_зміни 03.07.2020.docx | |
03 липня 2020 15:44 |
лист внесення змін.pdf | |
03 липня 2020 15:44 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги_зміни 03.07.2020.docx | |
03 липня 2020 15:44 |
Додаток_3_лист-згода_зміни 03.07.2020.docx | |
03 липня 2020 15:44 |
1-ТД_меблі НУШ_зміни.docx |
03 липня 2020 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 липня 2020 15:44 |
Додаток_4_місцезнаходження_зміни 03.07.2020.docx
|
|||
03 липня 2020 15:44 |
Додаток 2 проект договору_зміни 03.07.2020.docx
|
|||
03 липня 2020 15:44 |
лист внесення змін.pdf
|
|||
03 липня 2020 15:44 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги_зміни 03.07.2020.docx
|
|||
03 липня 2020 15:44 |
Додаток_3_лист-згода_зміни 03.07.2020.docx
|
|||
03 липня 2020 15:44 |
1-ТД_меблі НУШ_зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 червня 2020 16:15
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:57
Шановний Замовнику чому в проекті договору Ви посилаєтесь на статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»? На сьогоднішній день в Законі України «Про публічні закупівлі» поточна редакція від 19.09.2019 №114-ІХ основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначені СТАТТЕЮ 41.
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в найближчим часом.
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» поточної редакції від 19.09.2019 №114-ІХ
Дата подання: 30 червня 2020 16:17
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:57
Шановний Замовнику, надайте будь ласка пояснення чому Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» поточної редакції від 19.09.2019 №114-ІХ?
В Додатку 1 до Тендерної документації в таблиці 2 для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з посиланням на статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви вимагаєте від учасників у складі своєї тендерної пропозиції надати довідки з наданням інформації, що статтею 17 не передбачено. Приведіть у відповідність вимоги до Учасника відповідно до поточної редакції статті 17 Законі України «Про публічні закупівлі» поточна редакція від 19.09.2019 №114-ІХ. В частині Додатку 1 щодо Порядку та переліку документів для переможця процедури закупівлі ви посилаєтесь на статті 32 в зазначеній статті йдеться про відміну тендера чи визнання тендеру таким, що не відбувся, а аж ні як про відхилення замовником тендерної пропозиції. Зверніть увагу стаття 14 стосується спрощених закупівель, а не подання інформації під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в найближчим часом.
Щодо відсутності інформації стосовно місцезнаходження закладів освіти
Дата подання: 30 червня 2020 16:20
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:58
Шановний замовнику, чому в частині 4 п.6 р.3 Тендерної документації зазначено, що місце поставки товарів: за місцезнаходженням навчальних закладів м. Запоріжжя згідно Додатку № 4 тендерної документації, а в самому додатку №4 інформація відсутня. Яким чином Учасник має ознайомитися з закладами куди необхідно поставити товар. Та яким чином Учасник має підтвердити спроможність поставити товар за місцем призначення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання сертифікату відповідності уповноваженим акредитованим органом
Дата подання: 30 червня 2020 16:22
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:58
Відповідно до частини 6.1. п.6 р.3 Тендерної документації Ви вимагаєте від Учасника належним чином завірену копію сертифікату відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції, виданого уповноваженим акредитованим органом, що підтверджує відповідність. Беручи до уваги те, що обов’язкова сертифікація скасована та відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в Україні діє добровільна сертифікація. Відповідно до статті 24 зазначеного закону добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах в будь-яких формах. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на договірних умовах. Акредитація органу оцінки для проведення добровільної сертифікації чинним законодавством не передбачена. Зазначена вимога значно звужує коло Учасників. Вимагаємо скасувати зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів
Дата подання: 30 червня 2020 16:25
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:58
В частині 6.2.п. 6. р.3 Тендерної документації Ви вимагаєте копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів.
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Тобто якщо Уповноваженою службою видано позитивний Висновок (УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ) на об’єкт експертизи це говорить про відповідність медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Поясніть будь ласка, що ви маєте на увазі під «можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання листа-згоди від власника (заявника експертизи) документів
Дата подання: 30 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:59
В п. 6. р.3 Тендерної документації учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати лист-згоду від власника (заявника експертизи) документів, на використання їх учасником у складі своєї пропозиції у цій закупівлі. Уточніть будь ласка про які саме документи (експертизи) йде мова? Навіщо Замовнику зазначена інформація?
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" |
1 435 200,00
UAH з ПДВ
|
1 435 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 690 260,00
UAH з ПДВ
|
1 669 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
1 832 718,00
UAH з ПДВ
|
1 669 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Переможець |
1 435 200,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:40
|
договір 233 меблі нуш.pdf | укладений |
04 серпня 2020 13:38
|