Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)
Очікувана вартість
1 841 931,20 UAH
UA-2020-06-24-007248-a f1420264cbe248b9a0af72ed26346c76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сидорук

+380612862324
+380660457694
sidorukirina7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Ірина Сидорук
+380612862324,+380660457694
sidorukirina7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:12
Очікувана вартість: 1 841 931,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 419,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1664 штуки
39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69071, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, навчальні заклади ТВО Шевченківського р-ну
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 30 червня 2020 16:15
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:57
Шановний Замовнику чому в проекті договору Ви посилаєтесь на статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»? На сьогоднішній день в Законі України «Про публічні закупівлі» поточна редакція від 19.09.2019 №114-ІХ основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначені СТАТТЕЮ 41.
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в найближчим часом.
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» поточної редакції від 19.09.2019 №114-ІХ
Дата подання: 30 червня 2020 16:17
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:57
Шановний Замовнику, надайте будь ласка пояснення чому Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» поточної редакції від 19.09.2019 №114-ІХ? В Додатку 1 до Тендерної документації в таблиці 2 для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з посиланням на статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви вимагаєте від учасників у складі своєї тендерної пропозиції надати довідки з наданням інформації, що статтею 17 не передбачено. Приведіть у відповідність вимоги до Учасника відповідно до поточної редакції статті 17 Законі України «Про публічні закупівлі» поточна редакція від 19.09.2019 №114-ІХ. В частині Додатку 1 щодо Порядку та переліку документів для переможця процедури закупівлі ви посилаєтесь на статті 32 в зазначеній статті йдеться про відміну тендера чи визнання тендеру таким, що не відбувся, а аж ні як про відхилення замовником тендерної пропозиції. Зверніть увагу стаття 14 стосується спрощених закупівель, а не подання інформації під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в найближчим часом.
Щодо відсутності інформації стосовно місцезнаходження закладів освіти
Дата подання: 30 червня 2020 16:20
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:58
Шановний замовнику, чому в частині 4 п.6 р.3 Тендерної документації зазначено, що місце поставки товарів: за місцезнаходженням навчальних закладів м. Запоріжжя згідно Додатку № 4 тендерної документації, а в самому додатку №4 інформація відсутня. Яким чином Учасник має ознайомитися з закладами куди необхідно поставити товар. Та яким чином Учасник має підтвердити спроможність поставити товар за місцем призначення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання сертифікату відповідності уповноваженим акредитованим органом
Дата подання: 30 червня 2020 16:22
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:58
Відповідно до частини 6.1. п.6 р.3 Тендерної документації Ви вимагаєте від Учасника належним чином завірену копію сертифікату відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції, виданого уповноваженим акредитованим органом, що підтверджує відповідність. Беручи до уваги те, що обов’язкова сертифікація скасована та відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в Україні діє добровільна сертифікація. Відповідно до статті 24 зазначеного закону добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах в будь-яких формах. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на договірних умовах. Акредитація органу оцінки для проведення добровільної сертифікації чинним законодавством не передбачена. Зазначена вимога значно звужує коло Учасників. Вимагаємо скасувати зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів
Дата подання: 30 червня 2020 16:25
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:58
В частині 6.2.п. 6. р.3 Тендерної документації Ви вимагаєте копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів. Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Тобто якщо Уповноваженою службою видано позитивний Висновок (УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ) на об’єкт експертизи це говорить про відповідність медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Поясніть будь ласка, що ви маєте на увазі під «можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання листа-згоди від власника (заявника експертизи) документів
Дата подання: 30 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 01 липня 2020 11:59
В п. 6. р.3 Тендерної документації учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати лист-згоду від власника (заявника експертизи) документів, на використання їх учасником у складі своєї пропозиції у цій закупівлі. Уточніть будь ласка про які саме документи (експертизи) йде мова? Навіщо Замовнику зазначена інформація?
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 1 435 200,00
UAH з ПДВ
1 435 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 690 260,00
UAH з ПДВ
1 669 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 1 832 718,00
UAH з ПДВ
1 669 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 14:42
Електронний підпис
24 липня 2020 16:07
Довідка п12 ч1.pdf
24 липня 2020 16:06
Довідка ч2.pdf
24 липня 2020 16:06
Довідка ч6.pdf
24 липня 2020 16:06
Довідка п6 ч1.pdf
24 липня 2020 16:06
Довідка Личензия.pdf
23 липня 2020 16:27
ДФС .pdf
23 липня 2020 16:27
Довидка МВД.pdf
11 липня 2020 14:02
Електронний підпис
11 липня 2020 12:05
6 Сертифікат ISO 9001.pdf
11 липня 2020 11:51
5 Рішення зборів.pdf
11 липня 2020 11:51
1 Довідка ст.17.pdf
11 липня 2020 11:51
6 Сертифікат ISO 9001.pdf
11 липня 2020 11:51
2 Статут.pdf
11 липня 2020 11:51
3.1 Лист стандарти.pdf
11 липня 2020 11:51
3.1 Відгук Витальяно.pdf
11 липня 2020 11:51
3 Лист доставка.pdf
11 липня 2020 11:51
6 Лист довкілля.pdf
11 липня 2020 11:51
1 Довідка МТБ.pdf
11 липня 2020 11:51
7 Сертифікат ISO 14001.pdf
11 липня 2020 11:51
9 Анкета.pdf
11 липня 2020 11:51
2 Довідка працівники.pdf
11 липня 2020 11:51
11.2 Креслення стіл.pdf
11 липня 2020 11:51
7 Лист-згода дані.pdf
11 липня 2020 11:51
3 Протокол _1.pdf
11 липня 2020 11:51
17 Лист заміна товару.pdf
11 липня 2020 11:51
5 Висновок ДСЕЕ товар.pdf
11 липня 2020 11:51
4 Наказ 2008.pdf
11 липня 2020 11:51
13 Лист гарантія.pdf
11 липня 2020 11:51
8 Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 10:56
Електронний підпис
10 липня 2020 10:53
Інші документи.rar

Публічні документи

11 липня 2020 14:13
Електронний підпис
11 липня 2020 14:12
Технічна частина.rar
11 липня 2020 14:12
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
Переможець 1 435 200,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
1 435 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:40
договір 233 меблі нуш.pdf укладений
04 серпня 2020 13:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 435 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 239 200,00 UAH)