Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001280 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
Контактна особа: |
Аксамитовська Юлія Володимирівна 380352435732 tokkpnl@tokkpnl.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 367 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 14:40 |
Додаток_5_Форма_пропозицiя.docx | |
24 червня 2020 14:39 |
Додаток_4_Проект_договору.docx | |
24 червня 2020 14:38 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги.docx | |
24 червня 2020 14:37 |
Додаток_2_Ст17.docx | |
24 червня 2020 14:37 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx | |
24 червня 2020 14:37 |
Тендерна_документацiя_корекцiя (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000036 ● 78f11cfebb014044ab6a1c5e3973915b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2020 № 68
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-24-006911-a, 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-20 11:03:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-24-006911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
з яких підстав у пункті 4.2 розділу 4 «Ціна та сума Договору» загальна сума договору від 01.09.2020 № 189 зазначена у розмірі 273 000,00 грн, проте, у Специфікації (Додаток № 1), яка відповідно до пункту 4.1 договору є його невід’ємною частиною, зазначено: «Всього без ПДВ (словами) 316 200,00 (триста шістнадцять тисяч двісті) грн 00 коп»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-22 16:09:01
Пояснення на запит
На Ваш запит стосовно помилки допущеної при оприлюдненні договору, укладеного по результатах відкритих торгів на закупівлю хлібобулочних виробів (закупівля №UA-2020-06-24-006911-а) Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради повідомляє наступне:
- недолік, який полягає в помилковому зазначенні підсумкової суми договору прописом 316200,00 (триста шістнадцять тисяч двісті) гривень замість 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень в додатку №1 до договору №189 від 01.09.2020 року, носить формальний, технічний характер і не має впливу на результат укладеного договору, оскільки сума договору 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень зазначена також в пункті 4.2. договору №189 від 01.09.2020 року, а також зазначена цифрами в специфікації до договору №189 від 01.09.2020 року як підсумок суми двох позицій – 1. Хліб білий пшеничний вищого гатунку (600 г) 21000шт за ціною 6,76 грн на суму 141960,00 грн і 2. Хліб житньо-пшеничний (700 г) 19500 шт за ціною 6,72 грн на суму 131040,00 грн.
- для виправлення даного недоліку, тендерним комітетом, за взаємною згодою сторін договору, було викладено специфікацію у новій редакції, шляхом укладення додаткової угоди до договору №189 від 01.09.2020р.з зазначенням правильної суми договору прописом 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень. Вищезазначена додаткова угода була оприлюднена у встановленому законодавством порядку 22.10.2020 року.
- відповідальним посадовим особам лікарні - заступнику головного бухгалтера Голові О.С. та секретарю тендерного комітету Аксамитовській Ю., з метою недопущення подібного у майбутньому, вказано на допущені недоліки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати проведення моніторингу щодо закупівлі хлібобулочних виробів (закупівля №UA-2020-06-24-006911-а) Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради повідомляє наступне: - недолік, який полягає в помилковому зазначенні підсумкової суми договору прописом 316200,00 (триста шістнадцять тисяч двісті) гривень замість 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень в додатку №1 до договору №189 від 01.09.2020 року, носить формальний, технічний характер і не має впливу на результат укладеного договору, оскільки сума договору 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень зазначена також в пункті 4.2. договору №189 від 01.09.2020 року, а також зазначена цифрами в специфікації до договору №189 від 01.09.2020 року як підсумок суми двох позицій – 1. Хліб білий пшеничний вищого гатунку (600 г) 21000шт за ціною 6,76 грн на суму 141960,00 грн і 2. Хліб житньо-пшеничний (700 г) 19500 шт за ціною 6,72 грн на суму 131040,00 грн. - для виправлення даного недоліку, тендерним комітетом, за взаємною згодою сторін договору, було викладено специфікацію у новій редакції, шляхом укладення додаткової угоди до договору №189 від 01.09.2020р.з зазначенням правильної суми договору прописом 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень. Вищезазначена додаткова угода була оприлюднена у встановленому законодавством порядку 22.10.2020 року. Тендерним комітетом не допускатимуться подібні порушення у майбутньому та будуть враховані зауваження аудиторів.
2020-11-03 12:32:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови Специфікації (Додаток № 1), в частині ціни договору, яка відповідно до пункту 4.1 договору є його невід’ємною частиною, не узгоджується з умовами пункту 4.2 розділу 4 «Ціна та сума Договору».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови Специфікації (Додаток № 1), в частині ціни договору, яка відповідно до пункту 4.1 договору є його невід’ємною частиною, не узгоджується з умовами пункту 4.2 розділу 4 «Ціна та сума Договору».) • усунуто
Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовником розглянуті та враховані для недопущення їх у подальшому.
2020-11-04 16:44:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" |
298 620,00
UAH з ПДВ
|
224 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Грицанюк Марія Василівна |
305 400,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА" |
327 150,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Хіта Любов Пилипівна |
306 075,00
UAH з ПДВ
|
273 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" #03293304 |
Відхилено |
224 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:32
|
ФОП Грицанюк Марія Василівна #3005118385 |
Відхилено |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 16:01
|
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА" #2922003789 |
Рішення скасоване |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:16
|
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА" #2922003789 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:19
|
ФОП Хіта Любов Пилипівна #1647601200 |
Переможець |
273 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:33
|
dy5.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 14:25
|
4hlib.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:42
|
189 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:40
|
189 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 15:45
|
dod yg 1 do 189.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 11:51
|
189.pdf | укладений |
04 вересня 2020 11:51
|
189.pdf | укладений |
04 вересня 2020 11:51
|
Key-6.dat | укладений |
04 вересня 2020 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із наявністю допущеної при укладенні договору №189 від 01.09.2020 року технічної помилки у специфікації до даного договору, за взаємною згодою домовились викласти специфікацію до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до Договору та зменшити суму на 77 601,00 грн. Після чого сума цього договору становить 194 399,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків ціни, що визначена у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовилися укласти додаткову Угоду №4 до Договору про закупівлю№ 189 від 01.09.2020 р: Загальна вартість додаткової угоди становить 38 879,00 грн, що не перевищує 20% від суми, що визначена у Договорі №189 від 01.09.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору на 18 891,60 грн. Загальна сума договору становить 214 386,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |