Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібобулочні вироби
Очікувана вартість
367 500,00 UAH
UA-2020-06-24-006911-a 1f7cf3b925ed4abd84e6c50ea86a0b47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аксамитовська Юлія Володимирівна

380352435732 tokkpnl@tokkpnl.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001280
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14
Контактна особа: Аксамитовська Юлія Володимирівна
380352435732
tokkpnl@tokkpnl.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:37
Очікувана вартість: 367 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Джерело фінансування - власні надходження. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 штуки
хліб білий пшеничний вищого ґатунку (600 г) — 21000 шт. (12600 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тролейбусна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
19500 штуки
хліб житньо-пшеничний (700 г) — 19500 шт (13650 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тролейбусна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:40
Додаток_5_Форма_пропозицiя.docx
24 червня 2020 14:39
Додаток_4_Проект_договору.docx
24 червня 2020 14:38
Додаток_3_Технiчнi_вимоги.docx
24 червня 2020 14:37
Додаток_2_Ст17.docx
24 червня 2020 14:37
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
24 червня 2020 14:37
Тендерна_документацiя_корекцiя (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000036 ● 78f11cfebb014044ab6a1c5e3973915b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2020 № 68
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-24-006911-a, 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-20 11:03:08

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-24-006911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
з яких підстав у пункті 4.2 розділу 4 «Ціна та сума Договору» загальна сума договору від 01.09.2020 № 189 зазначена у розмірі 273 000,00 грн, проте, у Специфікації (Додаток № 1), яка відповідно до пункту 4.1 договору є його невід’ємною частиною, зазначено: «Всього без ПДВ (словами) 316 200,00 (триста шістнадцять тисяч двісті) грн 00 коп»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-22 16:09:01

Пояснення на запит

На Ваш запит стосовно помилки допущеної при оприлюдненні договору, укладеного по результатах відкритих торгів на закупівлю хлібобулочних виробів (закупівля №UA-2020-06-24-006911-а) Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради повідомляє наступне:
- недолік, який полягає в помилковому зазначенні підсумкової суми договору прописом 316200,00 (триста шістнадцять тисяч двісті) гривень замість 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень в додатку №1 до договору №189 від 01.09.2020 року, носить формальний, технічний характер і не має впливу на результат укладеного договору, оскільки сума договору 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень зазначена також в пункті 4.2. договору №189 від 01.09.2020 року, а також зазначена цифрами в специфікації до договору №189 від 01.09.2020 року як підсумок суми двох позицій – 1. Хліб білий пшеничний вищого гатунку (600 г) 21000шт за ціною 6,76 грн на суму 141960,00 грн і 2. Хліб житньо-пшеничний (700 г) 19500 шт за ціною 6,72 грн на суму 131040,00 грн.
- для виправлення даного недоліку, тендерним комітетом, за взаємною згодою сторін договору, було викладено специфікацію у новій редакції, шляхом укладення додаткової угоди до договору №189 від 01.09.2020р.з зазначенням правильної суми договору прописом 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень. Вищезазначена додаткова угода була оприлюднена у встановленому законодавством порядку 22.10.2020 року.
- відповідальним посадовим особам лікарні - заступнику головного бухгалтера Голові О.С. та секретарю тендерного комітету Аксамитовській Ю., з метою недопущення подібного у майбутньому, вказано на допущені недоліки.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати проведення моніторингу щодо закупівлі хлібобулочних виробів (закупівля №UA-2020-06-24-006911-а) Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради повідомляє наступне: - недолік, який полягає в помилковому зазначенні підсумкової суми договору прописом 316200,00 (триста шістнадцять тисяч двісті) гривень замість 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень в додатку №1 до договору №189 від 01.09.2020 року, носить формальний, технічний характер і не має впливу на результат укладеного договору, оскільки сума договору 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень зазначена також в пункті 4.2. договору №189 від 01.09.2020 року, а також зазначена цифрами в специфікації до договору №189 від 01.09.2020 року як підсумок суми двох позицій – 1. Хліб білий пшеничний вищого гатунку (600 г) 21000шт за ціною 6,76 грн на суму 141960,00 грн і 2. Хліб житньо-пшеничний (700 г) 19500 шт за ціною 6,72 грн на суму 131040,00 грн. - для виправлення даного недоліку, тендерним комітетом, за взаємною згодою сторін договору, було викладено специфікацію у новій редакції, шляхом укладення додаткової угоди до договору №189 від 01.09.2020р.з зазначенням правильної суми договору прописом 273000,00 (двісті сімдесят три тисячі) гривень. Вищезазначена додаткова угода була оприлюднена у встановленому законодавством порядку 22.10.2020 року. Тендерним комітетом не допускатимуться подібні порушення у майбутньому та будуть враховані зауваження аудиторів.

2020-11-03 12:32:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови Специфікації (Додаток № 1), в частині ціни договору, яка відповідно до пункту 4.1 договору є його невід’ємною частиною, не узгоджується з умовами пункту 4.2 розділу 4 «Ціна та сума Договору».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови Специфікації (Додаток № 1), в частині ціни договору, яка відповідно до пункту 4.1 договору є його невід’ємною частиною, не узгоджується з умовами пункту 4.2 розділу 4 «Ціна та сума Договору».) • усунуто

Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовником розглянуті та враховані для недопущення їх у подальшому.

2020-11-04 16:44:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 298 620,00
UAH з ПДВ
224 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грицанюк Марія Василівна 305 400,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА" 327 150,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хіта Любов Пилипівна 306 075,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:12
Зображення (30).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (29).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (28).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (27).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (26).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (25).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (24).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (23).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (22).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (21).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (20).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (19).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (18).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (17).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (16).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (15).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (4).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (3).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (2).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (1).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (14а).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (14).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (13).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (12).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (11).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (10а).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (10).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (9).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (8).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (7).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (6).jpg
03 липня 2020 16:12
Зображення (5).jpg

Публічні документи

08 липня 2020 15:34
Електронний підпис
08 липня 2020 15:32
ціна нова.pdf
08 липня 2020 15:32
ЯКІСНЕ ПОСВ..pdf
08 липня 2020 15:32
Технічні вимоги____4.pdf
08 липня 2020 15:32
реквізити___10.pdf
08 липня 2020 15:32
реєстр.pdf
08 липня 2020 15:32
ПРАЦІВНИКИ___2.pdf
08 липня 2020 15:32
Паспорт Габло О..pdf
08 липня 2020 15:32
опис габло_____5.pdf
08 липня 2020 15:32
мат тех баз____1.pdf
08 липня 2020 15:32
Лист-гарантія 90%____18.pdf
08 липня 2020 15:32
лист відгук 2 лікарня.pdf
08 липня 2020 15:32
Гарантійний лист____16.pdf
08 липня 2020 15:32
авто_оренда.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 12:42
Довідка з поліції
18 серпня 2020 12:42
Довідка
18 серпня 2020 12:42
Цінова пропозиція
08 липня 2020 20:51
Електронний підпис
08 липня 2020 20:49
ЯКІСНЕ ПОСВ.pdf
08 липня 2020 20:49
субпідрядник(7).pdf
08 липня 2020 20:49
Реєстр..pdf
08 липня 2020 20:49
МАТ ТЕХ БАЗА(1).pdf
08 липня 2020 20:49
працівники(2).pdf
08 липня 2020 20:49
лист-гаранті 2(16).pdf
08 липня 2020 20:49
підпис(6).pdf
08 липня 2020 20:49
паспорт л п.pdf
08 липня 2020 20:49
ЛИСТ ВІДГУК ПСИХ.pdf
08 липня 2020 20:49
опис закупівлі(5).pdf
08 липня 2020 20:49
код.pdf
08 липня 2020 20:49
Договір оренди авто.pdf
08 липня 2020 20:49
довкілля(9).pdf
08 липня 2020 20:49
Аналогічний псих..pdf
08 липня 2020 20:49
Аналогічний обл.дит..pdf
08 липня 2020 20:49
аналог договір(3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

ФОП Грицанюк Марія Василівна

ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА"

ФОП Хіта Любов Пилипівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
#03293304
Відхилено 224 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:32
ФОП Грицанюк Марія Василівна
#3005118385
Відхилено 225 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:01
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА"
#2922003789
Рішення скасоване 250 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:16
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА"
#2922003789
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:19
ФОП Хіта Любов Пилипівна
#1647601200
Переможець 273 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:21

Документи

17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:27
123 3.pdf

Документи

24 липня 2020 15:57
Електронний підпис
24 липня 2020 15:57
123 4.pdf

Документи

12 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:17
123 6.pdf
12 серпня 2020 14:16
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хіта Любов Пилипівна
#1647601200
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 16:33
dy5.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:25
4hlib.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:42
189 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:40
189 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:45
dod yg 1 do 189.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 11:51
189.pdf укладений
04 вересня 2020 11:51
189.pdf укладений
04 вересня 2020 11:51
Key-6.dat укладений
04 вересня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із наявністю допущеної при укладенні договору №189 від 01.09.2020 року технічної помилки у специфікації до даного договору, за взаємною згодою домовились викласти специфікацію до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до Договору та зменшити суму на 77 601,00 грн. Після чого сума цього договору становить 194 399,00 грн
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків ціни, що визначена у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовилися укласти додаткову Угоду №4 до Договору про закупівлю№ 189 від 01.09.2020 р: Загальна вартість додаткової угоди становить 38 879,00 грн, що не перевищує 20% від суми, що визначена у Договорі №189 від 01.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 18 891,60 грн. Загальна сума договору становить 214 386,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 214 386,40
UAH