Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (М'ясо яловиче 1 категорії охолоджене напівтушки 1,5-2 роки, м’ясо свинини 1 категорії без шкіри охолоджене напівтушки, печінка яловича охолоджена, язик яловичий охолоджений)
Очікувана вартість
1 292 079,00 UAH
UA-2020-06-24-005989-a 730270ccea7a471ca845138191d20c38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Дреженков

+380977535893 nata_79mv1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ "ПІВДЕННИЙ БУГ"
Код ЄДРПОУ: 08733794
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 25
Контактна особа: Петро Дреженков
+380977535893
nata_79mv1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:57
Очікувана вартість: 1 292 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 460,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6460.39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
М'ясо яловиче 1 категорії охолоджене напівтушки віком 1,5-2 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кілограми
м’ясо свинини 1 категорії без шкіри охолоджене напівтушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1200 кілограми
Печінка яловича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
150 кілограми
Язик яловичий охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:13
ДОДАТОК1 нова редакція.docx
30 червня 2020 10:13
Перелік змін.doc
30 червня 2020 10:13
тд мясо нова редакція.doc
30 червня 2020 10:13
ДОДАТОК4 нова редакція.docx
24 червня 2020 13:48
Додаток6.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК4.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК3.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК1.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК2.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК5.docx
24 червня 2020 13:48
тд мясо.doc
30 червня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:13
ДОДАТОК1 нова редакція.docx
30 червня 2020 10:13
Перелік змін.doc
30 червня 2020 10:13
тд мясо нова редакція.doc
30 червня 2020 10:13
ДОДАТОК4 нова редакція.docx
24 червня 2020 13:48
Додаток6.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК4.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК3.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК1.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК2.docx
24 червня 2020 13:48
ДОДАТОК5.docx
24 червня 2020 13:48
тд мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-005989-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Деражня-Агро", Код ЄДРПОУ:39362358
Дата подання: 21 липня 2020 15:41
Щодо неправомірного обрання переможця.
Шановний Замовник! Розглянувши пропозицію учасника-переможця ФОП "Лясовий Валерій Степанович" повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню з наступних підстав:
По-перше, відповідно до вимог документації «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (про що учасник надає гарантійний лист).
Учасником-переможцем надано такий лист. Проте звертаємо вашу увагу, що в листі зазначено строк дії протягом 90 днів із дати КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ, що не відповідає вимогам Замовника та чинному законодавству.

По-друге, згідно вимог Додатку 2 Технічне завдання «На виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції рішення про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу та на виконання вимог ст. 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу, для Учасників, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження».
Звертаємо вашу увагу, що учасники, а саме виробники товару зобов’язані надати копію експлуатаційного дозволу. У випадку якщо діяльність учасника не передбачає отримання такого документу, оскільки він не є виробником товару та не зберігає такий товар, вони зобов’язані надати рішення про державну реєстрацію потужностей обігу харчових продуктів.
Однак всупереч даної вимоги, учасник не надав у складі тендерної пропозиції жодного із зазначених документів, а лише завантажив пояснення щодо відсутності такого документу, оскільки не є виробником товару та не зберігає його.
У зв’язку із вищевикладеним, Замовник зобов’язаний відхилити такого учасника, оскільки він не надав документ, який передбачений Технічним завданням.

По-третє, відповідно до Додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Замовник встановлено примірні форми щодо підтвердження відсутності підстав для відмови від участі згідно частини 1 та 2 статті 17 Закону України Закону України "Про публічні закупівлі".
Проте, учасником не надано в повному обсязі зазначені документи, чим не дотримано вимог Тендерної документації.
СЛІД ЗАУВАЖИТИ, ЩО ЗГІДНО ПРИМІТКИ В ДОДАТКУ 1 ЗАМОВНИКОМ ЗАЗНАЧЕНО, ЩО «Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №1 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації».

Однак, не зважаючи на численні порушення, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір із учасником, пропозиція якого не відповідає вимогам Документації, чим порушив основні принципи здійснення закупівель, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Отже, ми як учасник, чиї права порушені просимо переглянути Ваше рішення та відхилити пропозицію ФОП "Лясовий Валерій Степанович", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку, та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 13:22

1. Відповідно до розділу 3 п 7 тендерної документації (нова редакція) затвердженої тендерним комітетом 30 червня 2020 року визначено що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» про що ФОП Лясовий В.С. надано гарантійний лист (файл 006 Гарантійний лист строк.pdf)
2. Відповідно до п 3 розділу інші вимоги Додатку 2 до Тендерної документації учасник зобовязаний надати:
На виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції рішення про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу та на виконання вимог ст. 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу, для Учасників, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
У складі тендерної документації ФОП Лясовим В.С. надано відповідні документи (файли 035 Потужності.pdf та 035 інформаційний лист про потужності.pdf)
3. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації визначено: «Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті». У складі тендерної пропозиції ФОП Лясовий В.С. надано довідку за примірною формою визначеною у тендерній документації (файл 022 Довідка ст.17.pdf).

Враховуючи зазначена подана вимога підлягає відхиленою в повному обсязі.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" 917 377,50
UAH з ПДВ
749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ястремська Ніна Анатоліївна 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Деражня-Агро" 1 011 000,00
UAH з ПДВ
775 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 16:46
Електронний підпис
20 липня 2020 12:11
Електронний підпис
20 липня 2020 11:44
Довідка податкова.pdf
20 липня 2020 11:44
Dovidka_20182863750700184641.pdf.p7s
20 липня 2020 11:44
Dovidka_20182863750700184641.pdf
13 липня 2020 17:43
Електронний підпис
13 липня 2020 17:41
Ліцензії.pdf
13 липня 2020 17:41
ГР041ЛВС20.pdf.p7s.p7s
13 липня 2020 17:41
ГР041ЛВС20.pdf.p7s
13 липня 2020 17:40
ГР041ЛВС20.pdf
13 липня 2020 17:10
041 Додаток 6.pdf
13 липня 2020 17:10
039 Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 17:10
039 Цінова пропозиція.docx
13 липня 2020 17:10
035 Потужності.pdf
13 липня 2020 17:10
032 Додаток 2.pdf
13 липня 2020 17:10
028 Єдиний податок.pdf
13 липня 2020 17:10
025 Витяг ЄДР.pdf
13 липня 2020 17:10
022 Довідка ст.17.pdf
13 липня 2020 17:10
021 Медична книжка.pdf
13 липня 2020 17:10
021 Медична книжка 2.pdf
13 липня 2020 17:10
019 Лист відгук.pdf
13 липня 2020 17:10
012 Реєстраційні авто.pdf
13 липня 2020 17:10
011 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лясовий Валерій Степанович"

ФОП Ястремська Ніна Анатоліївна

ТОВ "Деражня-Агро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
#2439715130
Переможець 749 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
#2439715130
749 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 12:48
додаткова 6 від17032021.PDF зміни до договору
17 березня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:57
додатк5 від 04012021 дог485.PDF зміни до договору
05 січня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:57
додак4від 30122020 дог485.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:07
додатко3від 23122020 дог 485.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 11:34
додатк 2 від 16112020 дог485.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 14:07
дотакт до дог485 від 21102020.PDF укладений
21 жовтня 2020 08:52
дотакт до дог485 від 21102020.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:40
договір 485 від 05082020.PDF укладений
05 серпня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору відповідно до п 11.3 та п 11.4 договору
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 518 231,50
UAH