Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паспортизація мостів на автомобільних дорогах державного значення Закарпатської області
Certification of bridges on highways of state importance of Transcarpathian region
Очікувана вартість
4 721 408,00 UAH
UA-2020-06-24-005956-a 4bfb1659c4ad4d1c8804d8919c608f21
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 червня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:50
Очікувана вартість: 4 721 408,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 607,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 24 червня 2020 13:47
Enquiries until: 17 липня 2020 13:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 4 721 408 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 607 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Паспортизація мостів на автомобільних дорогах державного значення Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Certification of bridges on highways of state importance of Transcarpathian region
CPV: 71330000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Акти прийняття наданих Виконавцем послуг, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:10
ТД Паспортизація мостів повторно.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-06-24-005956-a4bfb1659c4ad4d1c8804d8919c608f21
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення Додатково
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 16:29

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:50
public_doc.pdf
02 вересня 2020 16:50
Довідки переможця.pdf
02 вересня 2020 16:50
Довідка Цинки А.О. 30.08.20.pdf
22 липня 2020 16:26
Електронний підпис
22 липня 2020 16:26
Електронний підпис
22 липня 2020 16:24
Підписаний_Ліцензія.pdf
22 липня 2020 16:24
62794296235370.pdf
22 липня 2020 16:24
Реєстр.pdf
22 липня 2020 16:24
31. Копії дипломів.pdf
22 липня 2020 16:24
22. Повірка приладів.pdf
22 липня 2020 16:24
34. Лист-відгук.pdf
22 липня 2020 16:24
24. Наказ 892.pdf
22 липня 2020 16:24
20. ОСВ Закарпаття.pdf
22 липня 2020 16:24
16. Довідки ст.17.pdf
22 липня 2020 16:24
18. ТЗ.pdf
22 липня 2020 16:24
15. Наказ АЕСУМ.pdf
22 липня 2020 16:24
1. Статут.pdf
22 липня 2020 16:24
17. Лист-згода з ТЗ.pdf
22 липня 2020 16:24
8. Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:24
6. Витяг платника ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником не надано документи, що підтверджують власність обладнання, а саме: - Стрічка вимірювальна 30м; - Рулетка вимірювальна 2м; - Рейка нівелірна РН; - Світловіддалемір лазерний Ручний. 2. Учасник не надав диплом працівника Стабровського Олександра Олександровича. 3. Учасник не надав підтвердження права власності на Випробовувальну лабораторію. 4. Не надано переклад документів на українській мові: - Сертифікат користувача ZWLTW10604 - Договору №1 по-03 від 10.03.2016 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Згідно з п.1. п.2. Таблиці 1 Додатку1 зазначено , що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. 2.Згідно з п.2 Таблиці 3 Додатку 1 Зазначено, що Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, експерти, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю пов’язаною з предметом закупівлі. 3. Згідно з п.п.2 п.1.3 Додатку 1 зазначено, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; 4. Згідно пп.7.1,7.2 п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, зазначено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують власність на обладнання, а саме: - Стрічка вимірювальна 30м; - Рулетка вимірювальна 2м; - Рейка нівелірна РН; - Світловіддалемір лазерний Ручний. 2. Надати диплом працівника Стабровського Олександра Олександровича. 3. Надати підтвердження права власності на Випробовувальну лабораторію. 4.Надати переклад документів на українській мові: - Сертифікат користувача ZWLTW10604 - Договору №1 по-03 від 10.03.2016 р.

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:25
53_ переклад договір.zip
13 серпня 2020 11:25
50_довідка лабораторія.PDF
27 липня 2020 09:49
Електронний підпис
27 липня 2020 09:49
Електронний підпис
27 липня 2020 09:46
22_копія наказу 46.pdf
27 липня 2020 09:46
19_копія наказу 50.pdf
27 липня 2020 09:46
24_відгук ЧСАД.pdf
27 липня 2020 09:46
49_гарантійний лист.PDF
27 липня 2020 09:46
47_довідка Приватбанк.PDF
27 липня 2020 09:46
44_витяг ЄДР.pdf
27 липня 2020 09:46
46_витяг з наказу 16.pdf
27 липня 2020 09:46
37_гарантійний лист.PDF
27 липня 2020 09:46
38_лист зобовязання.PDF
27 липня 2020 09:46
45_витяг з протоколу 5.pdf
27 липня 2020 09:46
36_проект договору.PDF
27 липня 2020 09:46
27_завдання.PDF
27 липня 2020 09:46
26_згода з завданням.PDF
27 липня 2020 09:46
07_оборотно-сальдові.PDF
27 липня 2020 09:46
13_перелік ЗВТ.PDF
27 липня 2020 09:46
12_копія свідоцтва РЛ.pdf
27 липня 2020 09:46
10_згода з завданням.PDF
27 липня 2020 09:46
01_лист ст 17.PDF
27 липня 2020 09:46
10_витяг гараж.pdf
27 липня 2020 09:46
00_реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" 3 986 000,00
UAH з ПДВ
3 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" 4 721 408,00
UAH з ПДВ
4 721 408,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:50
public_doc.pdf
02 вересня 2020 16:50
Довідки переможця.pdf
02 вересня 2020 16:50
Довідка Цинки А.О. 30.08.20.pdf
22 липня 2020 16:26
Електронний підпис
22 липня 2020 16:26
Електронний підпис
22 липня 2020 16:24
Підписаний_Ліцензія.pdf
22 липня 2020 16:24
62794296235370.pdf
22 липня 2020 16:24
Реєстр.pdf
22 липня 2020 16:24
31. Копії дипломів.pdf
22 липня 2020 16:24
22. Повірка приладів.pdf
22 липня 2020 16:24
34. Лист-відгук.pdf
22 липня 2020 16:24
24. Наказ 892.pdf
22 липня 2020 16:24
20. ОСВ Закарпаття.pdf
22 липня 2020 16:24
16. Довідки ст.17.pdf
22 липня 2020 16:24
18. ТЗ.pdf
22 липня 2020 16:24
15. Наказ АЕСУМ.pdf
22 липня 2020 16:24
1. Статут.pdf
22 липня 2020 16:24
17. Лист-згода з ТЗ.pdf
22 липня 2020 16:24
8. Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:24
6. Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:25
53_ переклад договір.zip
13 серпня 2020 11:25
50_довідка лабораторія.PDF
27 липня 2020 09:49
Електронний підпис
27 липня 2020 09:49
Електронний підпис
27 липня 2020 09:46
22_копія наказу 46.pdf
27 липня 2020 09:46
19_копія наказу 50.pdf
27 липня 2020 09:46
24_відгук ЧСАД.pdf
27 липня 2020 09:46
49_гарантійний лист.PDF
27 липня 2020 09:46
47_довідка Приватбанк.PDF
27 липня 2020 09:46
44_витяг ЄДР.pdf
27 липня 2020 09:46
46_витяг з наказу 16.pdf
27 липня 2020 09:46
37_гарантійний лист.PDF
27 липня 2020 09:46
38_лист зобовязання.PDF
27 липня 2020 09:46
45_витяг з протоколу 5.pdf
27 липня 2020 09:46
36_проект договору.PDF
27 липня 2020 09:46
27_завдання.PDF
27 липня 2020 09:46
26_згода з завданням.PDF
27 липня 2020 09:46
07_оборотно-сальдові.PDF
27 липня 2020 09:46
13_перелік ЗВТ.PDF
27 липня 2020 09:46
12_копія свідоцтва РЛ.pdf
27 липня 2020 09:46
10_згода з завданням.PDF
27 липня 2020 09:46
01_лист ст 17.PDF
27 липня 2020 09:46
10_витяг гараж.pdf
27 липня 2020 09:46
00_реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
Переможець 3 986 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 09:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
3 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 13:00
Дод.угода №38-11.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 12:59
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 10:20
Дод.угода №10.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 10:19
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 09:41
д.у.№38.9 від 31.03.23.pdf зміни до договору
31 березня 2023 09:40
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2022 11:52
Дод.угода №38-8.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 09:09
Дод.угода №38-7.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 09:07
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 13:55
Дод.угода №38-6.pdf зміни до договору
28 січня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:56
Дод.угода №38-5.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:09
Дод.угода №4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:42
Дод.угода №38-3.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 10:49
Дод.угода №38-2.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:13
Дод.угода №38-1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:08
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:59
Договір №38.pdf укладений
16 вересня 2020 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Графік надання послуг
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Графік надання послуг, бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Графік надання послуг
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.22 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: №38/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Виконавця, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML