Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-06-24-005474-a 5f7be34295264960a78664b54e07865d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 11:06
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Категорія Замовника : Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74800 літр
Бензин, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 13:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
24 червня 2020 13:21
ТД БЕНЗИН 24.06.2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-24-005474-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 24 липня 2020 16:51
СКАРГА
керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». 3. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” скасувати рішення про оголошення ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» переможцем на закупівлю за оголошенням UA-2020-06-24-005474-a. 4. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» перейти до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та визнати його переможцем на закупівлю за оголошенням UA-2020-06-24-005474-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 18:22
рішення від 29.07.2020 № 14613 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 18:22
рішення від 18.08.2020 № 15710 .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 15:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 403 600,00
UAH з ПДВ
1 403 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 1 593 240,00
UAH з ПДВ
1 593 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:44
Електронний підпис
17 липня 2020 13:46
Електронний підпис
15 липня 2020 15:32
Електронний підпис
15 липня 2020 15:32
Витяг_20200703.pdf
09 липня 2020 17:09
Електронний підпис
09 липня 2020 17:09
Описание к уставу.pdf
09 липня 2020 17:09
Статут.pdf
09 липня 2020 17:09
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 17:08
Технічне завдання - 3.pdf
09 липня 2020 17:08
Технічне завдання 2.pdf
09 липня 2020 17:08
Технічне завдання 1.pdf
09 липня 2020 17:08
Проект Договору.pdf
09 липня 2020 17:08
Довідка про ліцезію.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 17:12
Електронний підпис
07 липня 2020 17:12
10. ДП паспорт.PDF
07 липня 2020 17:12
10. А-92 паспорт.PDF
07 липня 2020 17:12
9. ПУМБ 06.07 СС.pdf
07 липня 2020 17:12
8. Акти МТБ.pdf
07 липня 2020 17:12
6. Ліцензія копія.pdf
07 липня 2020 17:12
6. Ліцензия 2020-2021.pdf
07 липня 2020 17:12
2. Статут ТОВ СС.pdf
07 липня 2020 17:12
2. Статут копія.pdf
07 липня 2020 17:12
2. Описи Солвінг.pdf
07 липня 2020 17:12
2. заява Директора.pdf
07 липня 2020 17:12
2. Виписка Солвінг.pdf
07 липня 2020 17:12
1. Рішення Учасника (3).pdf
07 липня 2020 17:12
1. Рішення адреса.pdf
07 липня 2020 17:12
1. Наказ на директора.pdf
07 липня 2020 17:12
1. Відомості СС.pdf
07 липня 2020 17:12
1. Витяг ПДВ копія (2).pdf
07 липня 2020 17:12
1. Витяг від 01.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 1 403 600,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 14:58

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей:в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1.1. Відсутність виписки/витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимоги тендерної документації: розділ 3. п.1 тендерної документації Замовника. 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців. .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
1 403 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 14:50
ПРОТОКОЛ ВИПРАВЛ ТЕХ ПОМИЛКИ № Т-2807-1pdf.pdf зміни до договору
03 червня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:42
Додаткова угода №5 до договору №Т 28071 від 26.08.2020р.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:12
ДОД.УГОДА № 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 14:54
ДОД.УГОДА № 3.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:31
ДОД УГОДА № 2.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:59
ДОД УГОДА № 1.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:43
ДОГОВІР № Т 2807-1.pdf укладений
26 серпня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести доповнення в вступну частину Договору № Т2807/1 від 26.08.2020 року, та викласти її в наступній редакції: «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” - Замовник, в особі головного лікаря Дудника Олександра Миколайовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", в особі Головного менеджера зі збуту, Грабової Лариси Іванівни, що діє на підставі Довіреності № 178 від 02.01.2020р, надалі Постачальник, уклали цей договір про таке (далі - Договір):»
Номер договору про закупівлю: Т 2807/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами узгодити зміну ціни за одиницю товару в бік збільшення від ціни 2.Загальна сума Договору, визначена п. 3.3 залишається незмінною: 1 403 600,00 (один мільйон чотириста три тисячі шістсот )грн
Номер договору про закупівлю: Т 2807/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами узгодити зміну ціни за одиницю товару в бік збільшення від ціни 2.Загальна сума Договору, визначена п. 3.3 залишається незмінною: 1 403 600,00 (один мільйон чотириста три тисячі шістсот )грн
Номер договору про закупівлю: Т 2807/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяги закупівель за цим Договором, та ціну Договору, відповідно: 1.1. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції «3.3. Загальна сума Договору становить: 1 174 277,50 564,50 (Один мільйон сто сімдесят чотири тисячі двісті сімдесят сім гривень 50 коп.) грн., в тому числі ПДВ 234 855,50
Номер договору про закупівлю: Т 2807/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: Т 2807/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Секретар тендерного комітету Герман А.В. повідомила про необхідність виправлення технічної помилки, яка була допущена під час заповнення графи «ціна договору». А саме: була зазначена не вірна сума виконання Договору № Т-2807/1 від 26.08.2020 р : 1 403 600,00 грн замість 1 174 271,50 грн ВИРІШИЛИ: 1. Враховуючи зазначене, виправити технічну помилку та вважати 1 174 271,50 грн. вірною сумою виконання Договору № Т-2807/1 від 26.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: Т 2807/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 174 271,50
UAH (в тому числі ПДВ 4 604,83 UAH)