Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40092489 |
Вебсайт: | http://parky.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32 |
Контактна особа: |
Снігур Леся Олександрівна 380442216071 kyiv.rozvytoc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 43 498 854,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 434 988,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 12:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 12:27 |
Проект ТД.docx | |
24 червня 2020 12:27 |
додаток_3.docx | |
24 червня 2020 12:27 |
додаток_2.docx | |
24 червня 2020 12:27 |
додаток_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) З проектною документацією можливо ознайомитись в офісі Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 42, 9 липня 2020 року з 11.00 до 13.00. В цей час Замовник може провести презентацію загальних положень проекту для потенційних учасників закупівлі. Для ознайомлення з документацією необхідно направити працівника підприємства потенційного учасника із супровідним листом за підписом уповноваженої особи із зазначенням прізвища, ім'я та по-батькові та посади працівника(-ів), які делеговані для ознайомлення з проектною документацією. Зазначеним особам при собі мати документ що посвідчує особу.
відповідь - п.3 ч.5 р.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: необхідно надати довідку в довільній формі про наявність фахівців в штаті та працівників необхідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду – за спеціальністю.
2) п.4 ч.5.р.ІІІ також передбачає надання інформації щодо досвіду виконання робіт по об’єктах садово-паркового господарства та робіт на землях водного фонду. Просимо уточнити: це мають бути договори, де проводилися роботи виключно на об’єктах садово-паркового господарства та на землях водного фонду? Чи аналогічними можуть вважатися договори, які в своєму складі, поміж інших робіт, передбачали виконання робіт по об'єктах садово-паркового господарства та робіт на землях водного фонду?
Відповідь - п.4 ч.5 р.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: необхідно надати інформації щодо досвіду виконання робіт по об'єктах садово-паркового господарства та досвіду з проведення робіт на землях водного фонду, потенційні учасники можуть надавати інформацію про досвід виконання робіт як виключно по об'єктах садово-паркового господарства та землях водного фонду, так і в складі робіт будівельного об'єкту.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000027 ● 2acd025873554a0799b8dcbfd9464837
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-06-24-004614-a 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком органом державного фінансового контролю на зазначаємо наступне. В частині першій статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. А частина перша стаття 9 визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 2) аналіз функціонування системи публічних закупівель; 3) підготовка та подання не пізніше 1 квітня року, наступного за звітним бюджетним роком, до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Рахункової палати щорічного звіту, що містить аналіз функціонування системи публічних закупівель (щодо кількісних і вартісних показників закупівель у розрізі процедур і предметів закупівель, рівня конкуренції, кількості скарг) та узагальнену інформацію про результати здійснення контролю у сфері закупівель. Щорічний звіт оприлюднюється Уповноваженим органом на своєму офіційному веб-сайті; 4) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної; 5) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 7) наповнення інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 8) взаємодія з громадськістю з питань удосконалення системи публічних закупівель; 9) організація нарад і семінарів з питань закупівель; 10) міжнародне співробітництво у сфері закупівель; 11) РОЗРОБЛЕННЯ та ЗАТВЕРДЖЕННЯ: примірної тендерної документації; примірного положення про уповноважену особу; примірного положення про тендерний комітет; примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі; примірної методики визначення вартості життєвого циклу; порядку визначення предмета закупівлі; ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі; особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення; форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції; порядку організації тестування уповноважених осіб; переліку формальних помилок; 12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу; 14) співробітництво з органами державної влади та громадськими організаціями щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель; 15) інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель; 16) авторизація електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель; 17) розгляд звернень щодо визначення та/або створення централізованих закупівельних організацій; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. В статті 10 зокрема в пункті 1 частині першої зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у ПОРЯДКУ, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Тобто, Замовник не мав ЗАКОННОЇ можливості оприлюднити оголошення у відповідності з вимогами Закону, оскільки авторизований електронний майданчик, через який Замовник оприлюднює оголошення (https://e-tender.biz/) не має технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Також звертаємо увагу НА відкриті торги Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України, оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН. Детально можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/search?query=37508596&procedure_t=aboveThresholdUA Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушень в частині оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. ОСКІЛЬКИ Замовником було ЗАЗНАЧЕНО інформацію ПРО МОВУ, якою повинні готуватися тендерні пропозиції У РОЗДІЛІ оголошення «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», тому це НАДУМАНЕ органом державного фінансового контролю ПОРУШЕННЯ. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагалась довідка В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт в обмежених умовах міських парків та скверів, у разі залучення орендованої матеріально-технічної бази, надати копію(-ї) договору(-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. Тобто Учасники надають саме довідку довільної форми про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації. ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання замовлення від 10.07.2020 № 10-07/4, яка містить перелік обладнання, машин та механізмів, що використовуються для виконання робіт в обмежених умовах міських парків та скверів. Наприклад, позиція 2 – міні екскаватор навантажувач гусеничний CATERPILLAR 259D або техніка зазначена у позиціях 88-91 тощо. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ТЕ, ЩО ЗАМОВНИКОМ ВИМАГАЛАСЯ ДОВІДКА ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ! Тому, Замовник не погоджується з порушенням щодо даного пункту. Це також НАДУМАНЕ органом державного фінансового контролю ПОРУШЕННЯ. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовником вимагалась довідка В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність фахівців в штаті та працівників необхідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду. ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10.07.2020 № 10-07/5 яка відповідає вимогам Замовника. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ТЕ, ЩО ЗАМОВНИКОМ ВИМАГАЛАСЯ ДОВІДКА ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ! Тому, Замовник не погоджується з порушенням щодо даного пункту. Це також НАДУМАНЕ органом державного фінансового контролю ПОРУШЕННЯ.
2020-09-06 17:09:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ |
39 987 078,96
UAH з ПДВ
|
38 590 062,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
40 518 552,13
UAH з ПДВ
|
38 590 063,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
41 248 239,56
UAH з ПДВ
|
38 590 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельні Технології" |
41 380 980,08
UAH з ПДВ
|
41 380 980,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ #40818552 |
Переможець |
38 590 062,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2020 00:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2020 00:52
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2020 00:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 08:58
|
Дог 06.08.20 Парк Почайна-1-40.pdf | укладений |
06 серпня 2020 08:57
|
Дог 06.08.20 Парк Почайна-81-120.pdf | укладений |
06 серпня 2020 08:57
|
Дог 06.08.20 Парк Почайна-41-80.pdf | укладений |
06 серпня 2020 08:57
|
Дог 06.08.20 Парк Почайна-121-146.pdf | укладений |
06 серпня 2020 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до розділу 2 |
Номер договору про закупівлю: | 6/08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |