Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво парку культури і відпочинку «Парк Почайна» в Оболонському районі (Реконструкція) 1 пусковий комплекс
Очікувана вартість
43 498 854,00 UAH
UA-2020-06-24-004614-a ac99ec83591947a9baf52bc0dde05819
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігур Леся Олександрівна

380442216071 kyiv.rozvytoc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Снігур Леся Олександрівна
380442216071
kyiv.rozvytoc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 15:55
Очікувана вартість: 43 498 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 434 988,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво парку культури і відпочинку «Парк Почайна» в Оболонському районі (Реконструкція) 1 пусковий комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Оболонський район, парк «Почайна»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 12:27
Проект ТД.docx
24 червня 2020 12:27
додаток_3.docx
24 червня 2020 12:27
додаток_2.docx
24 червня 2020 12:27
додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проектної документації
Дата подання: 02 липня 2020 17:26
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:17
Доброго дня! Ознайомившись з тендерною документацією, просимо надати уточнення щодо: 1) класу наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва; 2) за якою адресою можна ознайомитись з проектною документацією та що необхідно для цього. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: 1) Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2;
2) З проектною документацією можливо ознайомитись в офісі Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 42, 9 липня 2020 року з 11.00 до 13.00. В цей час Замовник може провести презентацію загальних положень проекту для потенційних учасників закупівлі. Для ознайомлення з документацією необхідно направити працівника підприємства потенційного учасника із супровідним листом за підписом уповноваженої особи із зазначенням прізвища, ім'я та по-батькові та посади працівника(-ів), які делеговані для ознайомлення з проектною документацією. Зазначеним особам при собі мати документ що посвідчує особу.
Щодо надання уточнень до ТД
Дата подання: 03 липня 2020 10:10
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:18
Доброго дня! Просимо надати уточнення стосовно п.3 ч.5 р.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: необхідно надати довідку про наявнівність фахівців в штаті із зазначенням їх досвіду. Який саме досвід необхідно вказати? Загальний досвід чи досвід за спеціальністю? Також, п.4 ч.5.р.ІІІ також передбачає надання інформації щодо досвіду виконання робіт по об’єктах садово-паркового господарства та робіт на землях водного фонду. Просимо уточнити: це мають бути договори , де проводилися роботи виключно на об’єктах садово-паркового господарства та на землях водного фонду? Чи аналогічними можуть вважатися договори, які в своєму складі, поміж інших робіт, предбачали виконання робіт по об'єктах садово-паркового господарства та робіт на землях водного фонду? Дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Стосовно п.3 ч.5 р. ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: необхідно надати довідку про наявність фахівців в штаті із зазначенням їх досвіду. Який саме досвід необхідно вказати? Загальний досвід чи досвід за спеціальністю?

відповідь - п.3 ч.5 р.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: необхідно надати довідку в довільній формі про наявність фахівців в штаті та працівників необхідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду – за спеціальністю.

2) п.4 ч.5.р.ІІІ також передбачає надання інформації щодо досвіду виконання робіт по об’єктах садово-паркового господарства та робіт на землях водного фонду. Просимо уточнити: це мають бути договори, де проводилися роботи виключно на об’єктах садово-паркового господарства та на землях водного фонду? Чи аналогічними можуть вважатися договори, які в своєму складі, поміж інших робіт, передбачали виконання робіт по об'єктах садово-паркового господарства та робіт на землях водного фонду?

Відповідь - п.4 ч.5 р.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: необхідно надати інформації щодо досвіду виконання робіт по об'єктах садово-паркового господарства та досвіду з проведення робіт на землях водного фонду, потенційні учасники можуть надавати інформацію про досвід виконання робіт як виключно по об'єктах садово-паркового господарства та землях водного фонду, так і в складі робіт будівельного об'єкту.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000027 ● 2acd025873554a0799b8dcbfd9464837
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-06-24-004614-a 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком органом державного фінансового контролю на зазначаємо наступне. В частині першій статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. А частина перша стаття 9 визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 2) аналіз функціонування системи публічних закупівель; 3) підготовка та подання не пізніше 1 квітня року, наступного за звітним бюджетним роком, до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Рахункової палати щорічного звіту, що містить аналіз функціонування системи публічних закупівель (щодо кількісних і вартісних показників закупівель у розрізі процедур і предметів закупівель, рівня конкуренції, кількості скарг) та узагальнену інформацію про результати здійснення контролю у сфері закупівель. Щорічний звіт оприлюднюється Уповноваженим органом на своєму офіційному веб-сайті; 4) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної; 5) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 7) наповнення інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 8) взаємодія з громадськістю з питань удосконалення системи публічних закупівель; 9) організація нарад і семінарів з питань закупівель; 10) міжнародне співробітництво у сфері закупівель; 11) РОЗРОБЛЕННЯ та ЗАТВЕРДЖЕННЯ: примірної тендерної документації; примірного положення про уповноважену особу; примірного положення про тендерний комітет; примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі; примірної методики визначення вартості життєвого циклу; порядку визначення предмета закупівлі; ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі; особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення; форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції; порядку організації тестування уповноважених осіб; переліку формальних помилок; 12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу; 14) співробітництво з органами державної влади та громадськими організаціями щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель; 15) інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель; 16) авторизація електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель; 17) розгляд звернень щодо визначення та/або створення централізованих закупівельних організацій; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. В статті 10 зокрема в пункті 1 частині першої зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у ПОРЯДКУ, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Тобто, Замовник не мав ЗАКОННОЇ можливості оприлюднити оголошення у відповідності з вимогами Закону, оскільки авторизований електронний майданчик, через який Замовник оприлюднює оголошення (https://e-tender.biz/) не має технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Також звертаємо увагу НА відкриті торги Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України, оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН. Детально можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/search?query=37508596&procedure_t=aboveThresholdUA Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушень в частині оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. ОСКІЛЬКИ Замовником було ЗАЗНАЧЕНО інформацію ПРО МОВУ, якою повинні готуватися тендерні пропозиції У РОЗДІЛІ оголошення «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», тому це НАДУМАНЕ органом державного фінансового контролю ПОРУШЕННЯ. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагалась довідка В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт в обмежених умовах міських парків та скверів, у разі залучення орендованої матеріально-технічної бази, надати копію(-ї) договору(-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. Тобто Учасники надають саме довідку довільної форми про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації. ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання замовлення від 10.07.2020 № 10-07/4, яка містить перелік обладнання, машин та механізмів, що використовуються для виконання робіт в обмежених умовах міських парків та скверів. Наприклад, позиція 2 – міні екскаватор навантажувач гусеничний CATERPILLAR 259D або техніка зазначена у позиціях 88-91 тощо. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ТЕ, ЩО ЗАМОВНИКОМ ВИМАГАЛАСЯ ДОВІДКА ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ! Тому, Замовник не погоджується з порушенням щодо даного пункту. Це також НАДУМАНЕ органом державного фінансового контролю ПОРУШЕННЯ. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовником вимагалась довідка В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність фахівців в штаті та працівників необхідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду. ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10.07.2020 № 10-07/5 яка відповідає вимогам Замовника. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ТЕ, ЩО ЗАМОВНИКОМ ВИМАГАЛАСЯ ДОВІДКА ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ! Тому, Замовник не погоджується з порушенням щодо даного пункту. Це також НАДУМАНЕ органом державного фінансового контролю ПОРУШЕННЯ.

2020-09-06 17:09:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ 39 987 078,96
UAH з ПДВ
38 590 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" 40 518 552,13
UAH з ПДВ
38 590 063,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 41 248 239,56
UAH з ПДВ
38 590 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельні Технології" 41 380 980,08
UAH з ПДВ
41 380 980,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 12:48
Електронний підпис
13 липня 2020 12:43
6.2.2 Акти.rar
13 липня 2020 12:43
6.1.2 Акти.rar
13 липня 2020 12:43
17. Технічні вимоги.pdf
13 липня 2020 12:43
Банківська гарантія.rar
13 липня 2020 12:43
27. Розрахунки інші.pdf
13 липня 2020 12:43
25. Кошторис.rar
13 липня 2020 12:43
24. Обєктний кошторис.pdf
13 липня 2020 12:43
22. ДЦ.pdf
13 липня 2020 12:43
21. Графік.pdf
13 липня 2020 12:43
19. Довідка субпідряд.pdf
13 липня 2020 12:43
18.1 Проект договору.pdf
13 липня 2020 12:43
16. Гарантійні листи.pdf
13 липня 2020 12:43
12. Довідка ст. 17.pdf
13 липня 2020 12:43
11. Витяг платника ПДВ.pdf
13 липня 2020 12:43
9. Статут.pdf
13 липня 2020 12:43
8. Дозвіл.pdf
13 липня 2020 12:43
7. Ліцензія.pdf
13 липня 2020 12:43
6.6.3 Фотофіксація 232.17.pdf
13 липня 2020 12:43
6.6.2 Акти 232.17.pdf
13 липня 2020 12:43
6.6.1 Договір 232.17.pdf
13 липня 2020 12:43
6.5.3 Фотофіксація 41.pdf
13 липня 2020 12:43
6.5.2 Акти 41.pdf
13 липня 2020 12:43
6.5.1 Договір 41.pdf
13 липня 2020 12:43
6.4.3 Фотофіксація 235.17.pdf
13 липня 2020 12:43
6.4.2 Акти 235.17.pdf
13 липня 2020 12:43
6.4.1 Договір 235.17.pdf
13 липня 2020 12:43
6.3.4. Фотофіксація.pdf
13 липня 2020 12:43
6.3.3. Відгук полив.pdf
13 липня 2020 12:43
6.3.1. Договір 128.7.pdf
13 липня 2020 12:43
6.3.1. Договір 128.7 ч. 2.pdf
13 липня 2020 12:43
6.2.4. Фото.pdf
13 липня 2020 12:43
6.2.3. Відгук.pdf
13 липня 2020 12:43
6.2.2. АКТ 4.pdf
13 липня 2020 12:43
6.2.2. АКТ 2.pdf
13 липня 2020 12:43
6.2.2. АКТ 1.pdf
13 липня 2020 12:43
6.1.4. Фотофіксація.pdf
13 липня 2020 12:43
6.1.3. Лист-відгук.pdf
13 липня 2020 12:43
6. Довідки досвід.pdf
13 липня 2020 12:43
5.1. Сертифікат.pdf
13 липня 2020 12:43
4. Договір техніка.pdf
13 липня 2020 12:43
3. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 12:26
Електронний підпис
13 липня 2020 12:25
20.3.1. Рейтинг_Скан.pdf
13 липня 2020 12:25
20.3. Рейтинг.zip
13 липня 2020 12:25
20.2. Довiренiсть_Рижий.zip
13 липня 2020 12:25
20.1.Лiцензiя.zip
13 липня 2020 12:25
20.1.1. Ліцензія_скан.pdf
13 липня 2020 12:25
18. Витяг з ЄДР.pdf
13 липня 2020 12:25
17. Проект договору.pdf
13 липня 2020 12:25
16. Ліцензія.pdf
13 липня 2020 12:25
14. Статут АДАМАНТ.pdf
13 липня 2020 12:25
5. ст. 17 ЗУ.pdf
13 липня 2020 12:25
2.9.Договір Акветико.pdf
13 липня 2020 12:25
2.8. Договір ДБУ–208.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ

ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "Будівельні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
Переможець 38 590 062,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
38 590 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2020 00:53
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2020 00:52
ДУ.PDF зміни до договору
06 грудня 2020 00:49
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 08:58
Дог 06.08.20 Парк Почайна-1-40.pdf укладений
06 серпня 2020 08:57
Дог 06.08.20 Парк Почайна-81-120.pdf укладений
06 серпня 2020 08:57
Дог 06.08.20 Парк Почайна-41-80.pdf укладений
06 серпня 2020 08:57
Дог 06.08.20 Парк Почайна-121-146.pdf укладений
06 серпня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до розділу 2
Номер договору про закупівлю: 6/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML