Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22820000-4 Бланки (виготовлення та придбання папок з вкладинкою "Грамота" та "Почесна грамота"
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-06-24-004026-a 5dfcc0fa94f84a378af9010ecb4caa46
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мартинова

+380567427557 mart180576@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 23928934
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Наталія Мартинова
+380567427557
mart180576@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Папки: формат 220х310.целюлозний, білий, фігурна висічка, гаряче тиснення фольгою. Вкладиш: формат 210х297, папір офсетний, гаряче тиснення фольгою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
227 штуки
Папка з вкладинкою "Грамота"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп.Олександра Поля ,б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
327 штуки
Папка з вкладинкою "Почесна грамота"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, просп. Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого ним рахунку протягом 10-ти банківських днів після отримання товару згідно з накладною при наявності бюджетного фінансування на зазначені видатки та протягом п'яти операційних днів з дати надання доручення на здійснення платежу за умови виконання доходів зведеного бюджету України відповідно до ст.78 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ликова Людмила Іванівна
#2855307762
Переможець 49 900,00
UAH
24 червня 2020 11:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:14
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 11:58
Договір Л6 від 24.06.2020.pdf укладений
24 червня 2020 11:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка з вкладинкою "Грамота" 227 штуки 90,00
UAH
Папка з вкладинкою "Почесна грамота" 327 штуки 90,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 900,00
UAH