Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (рушники паперові, двошарові), ДК 021:2015 – 33760000-5
Очікувана вартість
199 977,00 UAH
UA-2020-06-24-004010-a ec74679871934c9e90b1b25f93495931
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 13:03
Очікувана вартість: 199 977,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5999.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4775 упаковка
рушники паперові, двошарові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:52
Додаток 4 - Технічна специфікація та Дислокація.docx
24 червня 2020 11:52
Додаток 6 - Проект договору.doc
24 червня 2020 11:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

місця вигрузки
Дата подання: 25 червня 2020 13:01
Дата відповіді: 25 червня 2020 13:32
Доброго дня. Уточніть, будь-ласка, скільки буде місць вигрузки? Скільки буде видаткових документів? 2 - за вказаними адресами або за кожним вказаним навчальним закладом (72+137)? Дякую
Відповідь: Доброго дня в Додатку 4 до тендерної документації зазначено 2 опорні заклади куди буде здійснюватись поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 117 656,00
UAH з ПДВ
105 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 152 418,00
UAH з ПДВ
115 173,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:49
Електронний підпис
23 липня 2020 15:13
Електронний підпис
23 липня 2020 15:10
2 Довідка МВД № 0912234.pdf
14 липня 2020 16:15
Електронний підпис
14 липня 2020 16:13
Договори оригінали.pdf
09 липня 2020 16:49
Електронний підпис
09 липня 2020 16:47
26 Специфікація.pdf
09 липня 2020 16:47
17 Лист відгук.pdf
09 липня 2020 16:47
15 Відповідність 17 ст.pdf
09 липня 2020 16:47
14 Сертифікат якості.pdf
09 липня 2020 16:47
13 Декларація.pdf
09 липня 2020 16:47
11 Висновок сес.pdf
09 липня 2020 16:47
8 Довідки з банку.pdf
09 липня 2020 16:47
1_ Повноваження фоп.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 17:28
Електронний підпис
09 липня 2020 17:16
ВН Украерорух.pdf
09 липня 2020 12:19
Електронний підпис
08 липня 2020 16:43
Статутні документи.zip
08 липня 2020 16:43
лист-відгук МАУ.PDF
08 липня 2020 16:43
висновок рушники.pdf
08 липня 2020 16:43
довідка довкілля.pdf
08 липня 2020 16:43
довідка про персонал.pdf
08 липня 2020 16:43
ГЛ строк гарантії.pdf
08 липня 2020 16:43
ГЛ 120 днів.pdf
08 липня 2020 16:43
Серт. качества.pdf
08 липня 2020 16:43
GigienZakluchenie_SG_do09062021.pdf
08 липня 2020 16:43
специфікация.pdf
08 липня 2020 16:43
справка из банка.pdf
08 липня 2020 16:43
Накладная МАУ.pdf
08 липня 2020 16:43
Договор МАУ.pdf
08 липня 2020 16:43
пропозиція.pdf
08 липня 2020 16:43
Додаток 4.pdf
08 липня 2020 16:43
гарантия банковская.zip
08 липня 2020 16:43
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Рішення скасоване 105 050,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 08:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 11:42
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Відхилено 105 050,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 08:57
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Відхилено 115 173,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 12:05

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 14.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (рушники паперові, двошарові), ДК 021:2015 – 33760000-5 2.2. Кількість: 4 775 упаковок. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 05.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-06-24-004010-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 10.07.2020 13:03 5. Дата та час закінчення Аукціону: 10.07.2020 13:24 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Стельмах Володимир Васильович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2875318016 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 03115, м. Київ, вул. в. Пушиної, будинок 29, тел.: +380965939504. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надані копії цивільно-правових договорів співпраці з працівниками зазначеними в довідці про наявність працівників № 14 від 07.07.2020 року, тендерною документацією вимагалось надання не копій договорів щодо вказаних в інформаційній довідці працівників, а оригінал відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлені договори ЦПД № 6 та № 1 відскановані в кольорі для виконання вимоги п. 1 розділу ІІІ в тендерній документації «надання оригіналу або нотаріально завіреної копії, якщо не вимагалось надання копії документів». Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 29.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (рушники паперові, двошарові), ДК 021:2015 – 33760000-5 2.2. Кількість: 4 775 упаковок. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 05.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-06-24-004010-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 10.07.2020 13:03 5. Дата та час закінчення Аукціону: 10.07.2020 13:24 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «Сервіс Про» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 39200703 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Маршала Малиновського, будинок 2, ВЕЖА А4-7, приміщення 10, тел.: +380675079004. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надані довідку про відповідну кваліфікацію працівників, яка не відповідає займаним посадам зазначеним у наказах про прийняття на роботу у наступних працівників: Мурзін, Гадюнов, Гудій. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано видаткову накладну на підтвердження виконання аналогічного договору де відсутній підпис уповноваженої особи. 7.3 Учасником на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації надано протокол загальних зборів на підтвердження права підпису, але засновником юридичної особи зазначено Фетісова В. П., а згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань під час пошуку юридичної особи за кодом ЄДРПОУ зазначено, що засновником є Короташ Т. В. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно привести довідку у відповідність до наказів про прийняття на роботу зазначених співробітників Мурзін, Гадюнов, Гудій. 8.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати оновлену видаткову накладну на підтвердження виконання аналогічного договору з підписом уповноваженої особи. 8.3 Учасником на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати протокол засновника Короташ Т.В. та де йдеться мова про призначення директора, або ж лист пояснення невідповідності наданої інформації в тендерній пропозиції відкритим реєстрам. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 14:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі