Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of the second section of the road of the Southern bypass of the city of Dnipro from the border of the city of Dnipro to the carriageway of the reinforced concrete overpass through the street Milman (45230000-8- Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 200 652 967,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 065,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1003264 UAH |
Publication date: | 24 червня 2020 11:30 |
Enquiries until: | 17 липня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 200 652 967 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 065 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 13:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 13:00 |
Проект договору від 13.07.2020.docx | |
13 липня 2020 12:57 |
Перелік змін від 13.07.2020.doc | |
13 липня 2020 12:57 |
ТД Мільмана-2. зі змінами від 13.07.2020 docx.docx | |
24 червня 2020 11:44 |
Проект договору.docx | |
24 червня 2020 11:33 |
ТД Мільмана-2.docx |
13 липня 2020 13:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2020 13:00 |
Проект договору від 13.07.2020.docx
|
|||
13 липня 2020 12:57 |
Перелік змін від 13.07.2020.doc
|
|||
13 липня 2020 12:57 |
ТД Мільмана-2. зі змінами від 13.07.2020 docx.docx
|
|||
24 червня 2020 11:44 |
Проект договору.docx
|
|||
24 червня 2020 11:33 |
ТД Мільмана-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вивчивши вашу тендерну документацію, просимо внести зміни до Проекту договору викладеному у Додатку 4 до ТД.
Тендерною документацією у п. 6 Розділі 5 передбачено, що Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,0 % вартості договору. Однак, надалі у п.п.9.1., п.9 Проекті договору, викладеному у Додатку 4 до ТД, зазначається: 9.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3% вартості договору.
Враховуюче вище зазначене, просимо внести зміни у тендерну документацію.
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ", тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації та/або ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо пояснити, чому Ви не дотримались вимог ч.16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель" ?? В противному випадку вимагаємо скасувати протокол та допустити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ" до аукціону!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-22-000035 ● aa689a9318254c8f8ba70e1aa4b33075
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 16:30 |
НАКАЗ
22.10.2020 № 204
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-24-003523-a, 24.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-29 15:11:05
Про надання пояснення
Запит про надання пояснень
Замовнику - Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Дата:29.10.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-24-003523-a, яка проводилась Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)
Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?
Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Чому Замовником не надано відповідь на вимогу щодо надання інформації в порядку частини 3 статті 31 Закону протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-30 11:37:30
Відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби
Начальник відділу контролю
Західного офісу Держаудитслужби
у сфері закупівель
Уляні ГРИГОРЧУК
Запит про надання пояснень Замовнику - Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області Дата:29.10.2020 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-24-003523-a, яка проводилась Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?
1)Тендерні пропозиції учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено:
- учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Перевіривши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Ростдорстрой " вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2.За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено:
-учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Служба автомобільних доріг правомірно відхилила тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» оскільки додатком 1 до тендерної документації передбачено що юридична особа, яка є учасником, (крім нерезидентів) має/не має* антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник надає у складі своєї пропозиції копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Надійшла відповідь від електронного майданчику Е-Тендер щодо запиту від Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області стосовно не можливості завантаження на електронний майданчику протокол розгляду пропозицій:
За процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?Чому на майданчику не має можливості опублікувати протокол розгляду а тільки зазначення в електронному полі "Обґрунтування скасування" пункти Закону про відхилення тендерних пропозицій?
Повідомляємо Вам, що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості.
Протокол розгляду формується системою автоматично після розгляду учасників та натискання кнопки "Сформувати протокол розгляду". Після чого він формується на порталі Prozorro. Додаткову інформацію стосовно відхилення учасників Замовник зазначає в електронному полі "Обґрунтування скасування".
Щодо наявної у вищезазначеному протоколі інформації радимо Вам звернутись безпосередньо до ДП "Прозорро".
З повагою,
Маківська Марія
Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами майданчику E-Tender
Т.: 0 800 30 77 55
E.: m.makivska@e-tender.ua
Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Чому Замовником не надано відповідь на вимогу щодо надання інформації в порядку частини 3 статті 31 Закону протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
2)Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.
По закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 21.08.2020р. о 21:54(п’ятниця) надійшла вимога від ТОВ"РОСТДОРСТРОЙ,22.08.2020,23.08.2020,24.08.2020 були вихідні дні,25.08.2020р.о перший робочий день не було змоги відповісти на відповідь,так як вимога була заблокована,Служба автомобільних доріг звернулась до електронного майданчику Е-Тендер,та отримала наступну відповідь:
Добрий день.
Повідомляємо Вам, що електронний торговельний майданчик E-tender.biz працює відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро".
У закупівлі UA-2020-06-24-003523-a учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" була подана вимога на рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції 21-08-2020 року, о 21:54:57.
Термін надання відповіді Замовником на вищезазначену вимогу становить 5 календарних днів з моменту надходження, але до закінчення періоду "Прекваліфікація (період оскаржень)".
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном відбулося 25-08-2020 року, о 00:00 та закупівля перейшла у статус "Період аукціону".
Згідно з технічним завданням ДП "Прозорро" надати відповідь на вимогу у такому статусі закупівлі немає технічної можливості.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
Маківська Марія
Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами майданчику E-Tender
Т.: 0 800 30 77 55
E.: m.makivska@e-tender.ua
Виходячи з вищенаведеного у Служби автомобільних доріг не було змоги відповісти на вимогу по процедурі закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)так як станом на 09:00 25.08.2020р. тендер(закупівля) вже була заблокована перед аукціоном.
Провідний фахівець з публічних закупівель
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Свізінська Г.А.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-19 19:18:38
Відповідь на висновок
Начальник відділу контролю
Західного офісу Держаудитслужби
у сфері закупівель
Уляні ГРИГОРЧУК
Заперечення на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області в наданні пояснень від 30.10.2020р. відповіла на питання та чітко аргументувала свої дії стосовно причини відхилення учасників та чому на сайті не опублікован протокол розгляду щодо відхилення учасників.
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено:
- учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Перевіривши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Ростдорстрой " вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2.За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено:
-учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Служба автомобільних доріг правомірно відхилила тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» оскільки додатком 1 до тендерної документації передбачено що юридична особа, яка є учасником, (крім нерезидентів) має/не має* антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник надає у складі своєї пропозиції копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала технічної змоги опублікувати протокол розгляду та вказати причини відхилення чим підтверджується відповідь з електронного майданчику «Е-Тендер»,де була отримана відповідь що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості.
Протокол розгляду формується системою автоматично після розгляду учасників та натискання кнопки "Сформувати протокол розгляду". Після чого він формується на порталі Prozorro.
Слід зазначити ,що при натисканні кнопки відхилити тендерну пропозицію у Замовника є технічна можливість тільки обрати пункт Закону статті 31.(Відхилення тендерних пропозицій)
Також,Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області 30.10.2020 надала аргументовані пояснення щодо відповіді на вимогу:
По закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 21.08.2020р. о 21:54(п’ятниця) надійшла вимога від ТОВ"РОСТДОРСТРОЙ,22.08.2020,23.08.2020,24.08.2020 були вихідні дні,25.08.2020р.о перший робочий день не було змоги відповісти на відповідь,так як вимога була заблокована, Служба автомобільних доріг звернулась до електронного майданчику Е-Тендер,та отримала наступну відповідь,що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості,а саме, що електронний торговельний майданчик E-tender.biz працює відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро".У закупівлі UA-2020-06-24-003523-a учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" була подана вимога на рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції 21-08-2020 року, о 21:54:57.Термін надання відповіді Замовником на вищезазначену вимогу становить 5 календарних днів з моменту надходження, але до закінчення періоду "Прекваліфікація (період оскаржень)".Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном відбулося 25-08-2020 року, о 00:00 та закупівля перейшла у статус "Період аукціону".Згідно з технічним завданням ДП "Прозорро" надати відповідь на вимогу у такому статусі закупівлі немає технічної можливості.
Виходячи з вищенаведеного у Служби автомобільних доріг не було змоги відповісти на вимогу по процедурі закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)так як станом на 09:00 25.08.2020р.,(тобто перший робочий день) тендер(закупівля) вже була заблокована перед аукціоном.
Стосовно викладених у висновку порушень законодавства при проведенні закупівель слід зазначити наступне. Так, моніторингом установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» щодо не розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Як пояснювалося Службою під час проведення моніторингу, розміщення такої інформації, незважаючи на вимоги Закону, на теперішній час технічно не реалізовано. Вказане також підтверджене відділом по роботі з клієнтами майданчику E-Tender на запити Служби. Згідно наданої відповіді вищезазначений функціонал буде реалізований ДП «Прозорро» у майбутньому. Крім того, самою формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року №490, що діяв на дату подання Службою оголошення (24.06.2020 року), не було передбачено розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (а лише його розмір та вид). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» Службою вся інформація про мову зазначена для учасників в тендерній документації, а саме у розділі 1 частини 7, яка є в загальному доступі. У разі появи технічної можливості внесення інформації, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області буде забезпечене її відображення у оголошенні. Проте, на даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у оголошенні відсутні.
Та,стосовно порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-18-000705-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника відображення закупівлі у річному плані, слід зазначити що на дату завантаження плану 18.06.2020р. незважаючи на вимоги Закону, на електронному майданчику на момент подання плану технічно не реалізовано відображення та інформації про місцезнаходження та категорію Замовника . На даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у плані закупівель відсутні.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:41
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
193 550 000,00
UAH з ПДВ
|
193 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "Блек Сі Консорціум" |
198 645 000,00
UAH з ПДВ
|
198 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
193 550 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:28
|
ДУ-12 Б-А-22.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 14:47
|
ДУ 10 Б-А-22.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 17:25
|
Додаток 3 ДУ 4 Б-А-22pdf.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2021 11:49
|
ДУ4 Б-А-22.pdf | зміни до договору |
28 березня 2021 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 11:00
|
ДУ2_Б-А-22.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:13
|
ДУ1_Б-А-22.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 14:05
|
Б-А-22.pdf | укладений |
10 вересня 2020 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування та інших умов договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов оплати |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |