Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Construction of the second section of the road of the Southern bypass of the city of Dnipro from the border of the city of Dnipro to the carriageway of the reinforced concrete overpass through the street Milman (45230000-8- Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
200 652 967,00 UAH
UA-2020-06-24-003523-a 71427c8a25d149879ae929784a2cbb1a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качан Валентина Федорівна

380567445263
tender@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Качан Валентина Федорівна
380567445263,
tender@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast
National ID: 25843931
Contact point: Kachan Valentina Fedorivna
380567445263,
tender@sad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 червня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:39
Очікувана вартість: 200 652 967,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 065,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1003264 UAH
Publication date: 24 червня 2020 11:30
Enquiries until: 17 липня 2020 17:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 200 652 967 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 065 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1189 метри
Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, ділянка дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Construction of the second section of the road of the Southern bypass of the city of Dnipro from the border of the city of Dnipro to the carriageway of the reinforced concrete overpass through the street Milman
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 71
Виконання робіт Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:00
Проект договору від 13.07.2020.docx
13 липня 2020 12:57
Перелік змін від 13.07.2020.doc
13 липня 2020 12:57
ТД Мільмана-2. зі змінами від 13.07.2020 docx.docx
24 червня 2020 11:44
Проект договору.docx
24 червня 2020 11:33
ТД Мільмана-2.docx
13 липня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:00
Проект договору від 13.07.2020.docx
13 липня 2020 12:57
Перелік змін від 13.07.2020.doc
13 липня 2020 12:57
ТД Мільмана-2. зі змінами від 13.07.2020 docx.docx
24 червня 2020 11:44
Проект договору.docx
24 червня 2020 11:33
ТД Мільмана-2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-003523-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Консорціум "Блек Сі Консорціум", Код ЄДРПОУ:43599225
Дата подання: 08 липня 2020 14:41
щодо Проекту договору викладеному у Додатку 4 до ТД
Шановний Замовник!
Вивчивши вашу тендерну документацію, просимо внести зміни до Проекту договору викладеному у Додатку 4 до ТД.
Тендерною документацією у п. 6 Розділі 5 передбачено, що Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,0 % вартості договору. Однак, надалі у п.п.9.1., п.9 Проекті договору, викладеному у Додатку 4 до ТД, зазначається: 9.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3% вартості договору.
Враховуюче вище зазначене, просимо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 08:38
Шановний Учасник!Найближчим часом зміни будуть внесені!
Номер вимоги: UA-2020-06-24-003523-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 21 серпня 2020 21:54
Вимога щодо надання інформації-відповіді в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Шановні члени тендерного комітету! Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»

Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ", тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації та/або ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо пояснити, чому Ви не дотримались вимог ч.16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель" ?? В противному випадку вимагаємо скасувати протокол та допустити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ" до аукціону!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000035 ● aa689a9318254c8f8ba70e1aa4b33075
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.10.2020 № 204

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-24-003523-a, 24.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-29 15:11:05

Про надання пояснення

Запит про надання пояснень
Замовнику - Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області


Дата:29.10.2020

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-24-003523-a, яка проводилась Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)
Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?

Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

Чому Замовником не надано відповідь на вимогу щодо надання інформації в порядку частини 3 статті 31 Закону протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-30 11:37:30

Відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби

Начальник відділу контролю
Західного офісу Держаудитслужби
у сфері закупівель
Уляні ГРИГОРЧУК





Запит про надання пояснень Замовнику - Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області Дата:29.10.2020 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-24-003523-a, яка проводилась Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?

1)Тендерні пропозиції учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?


За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено:

- учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Перевіривши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Ростдорстрой " вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

2.За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено:

-учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства

Служба автомобільних доріг правомірно відхилила тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» оскільки додатком 1 до тендерної документації передбачено що юридична особа, яка є учасником, (крім нерезидентів) має/не має* антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник надає у складі своєї пропозиції копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.

Надійшла відповідь від електронного майданчику Е-Тендер щодо запиту від Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області стосовно не можливості завантаження на електронний майданчику протокол розгляду пропозицій:

За процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?Чому на майданчику не має можливості опублікувати протокол розгляду а тільки зазначення в електронному полі "Обґрунтування скасування" пункти Закону про відхилення тендерних пропозицій?

Повідомляємо Вам, що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості.
Протокол розгляду формується системою автоматично після розгляду учасників та натискання кнопки "Сформувати протокол розгляду". Після чого він формується на порталі Prozorro. Додаткову інформацію стосовно відхилення учасників Замовник зазначає в електронному полі "Обґрунтування скасування".
Щодо наявної у вищезазначеному протоколі інформації радимо Вам звернутись безпосередньо до ДП "Прозорро".
З повагою,

Маківська Марія
Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами майданчику E-Tender
Т.: 0 800 30 77 55
E.: m.makivska@e-tender.ua

Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Чому Замовником не надано відповідь на вимогу щодо надання інформації в порядку частини 3 статті 31 Закону протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

2)Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.
По закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 21.08.2020р. о 21:54(п’ятниця) надійшла вимога від ТОВ"РОСТДОРСТРОЙ,22.08.2020,23.08.2020,24.08.2020 були вихідні дні,25.08.2020р.о перший робочий день не було змоги відповісти на відповідь,так як вимога була заблокована,Служба автомобільних доріг звернулась до електронного майданчику Е-Тендер,та отримала наступну відповідь:



Добрий день.
Повідомляємо Вам, що електронний торговельний майданчик E-tender.biz працює відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро".
У закупівлі UA-2020-06-24-003523-a учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" була подана вимога на рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції 21-08-2020 року, о 21:54:57.
Термін надання відповіді Замовником на вищезазначену вимогу становить 5 календарних днів з моменту надходження, але до закінчення періоду "Прекваліфікація (період оскаржень)".
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном відбулося 25-08-2020 року, о 00:00 та закупівля перейшла у статус "Період аукціону".
Згідно з технічним завданням ДП "Прозорро" надати відповідь на вимогу у такому статусі закупівлі немає технічної можливості.
Дякуємо за звернення.

З повагою,

Маківська Марія
Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами майданчику E-Tender
Т.: 0 800 30 77 55
E.: m.makivska@e-tender.ua
Виходячи з вищенаведеного у Служби автомобільних доріг не було змоги відповісти на вимогу по процедурі закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)так як станом на 09:00 25.08.2020р. тендер(закупівля) вже була заблокована перед аукціоном.




Провідний фахівець з публічних закупівель
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Свізінська Г.А.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-19 19:18:38

Відповідь на висновок

Начальник відділу контролю
Західного офісу Держаудитслужби
у сфері закупівель
Уляні ГРИГОРЧУК






Заперечення на висновок

Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області в наданні пояснень від 30.10.2020р. відповіла на питання та чітко аргументувала свої дії стосовно причини відхилення учасників та чому на сайті не опублікован протокол розгляду щодо відхилення учасників.

За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено:

- учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Перевіривши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Ростдорстрой " вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

2.За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено:

-учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства

Служба автомобільних доріг правомірно відхилила тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» оскільки додатком 1 до тендерної документації передбачено що юридична особа, яка є учасником, (крім нерезидентів) має/не має* антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник надає у складі своєї пропозиції копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала технічної змоги опублікувати протокол розгляду та вказати причини відхилення чим підтверджується відповідь з електронного майданчику «Е-Тендер»,де була отримана відповідь що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості.
Протокол розгляду формується системою автоматично після розгляду учасників та натискання кнопки "Сформувати протокол розгляду". Після чого він формується на порталі Prozorro.
Слід зазначити ,що при натисканні кнопки відхилити тендерну пропозицію у Замовника є технічна можливість тільки обрати пункт Закону статті 31.(Відхилення тендерних пропозицій)



Також,Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області 30.10.2020 надала аргументовані пояснення щодо відповіді на вимогу:


По закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 21.08.2020р. о 21:54(п’ятниця) надійшла вимога від ТОВ"РОСТДОРСТРОЙ,22.08.2020,23.08.2020,24.08.2020 були вихідні дні,25.08.2020р.о перший робочий день не було змоги відповісти на відповідь,так як вимога була заблокована, Служба автомобільних доріг звернулась до електронного майданчику Е-Тендер,та отримала наступну відповідь,що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості,а саме, що електронний торговельний майданчик E-tender.biz працює відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро".У закупівлі UA-2020-06-24-003523-a учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" була подана вимога на рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції 21-08-2020 року, о 21:54:57.Термін надання відповіді Замовником на вищезазначену вимогу становить 5 календарних днів з моменту надходження, але до закінчення періоду "Прекваліфікація (період оскаржень)".Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном відбулося 25-08-2020 року, о 00:00 та закупівля перейшла у статус "Період аукціону".Згідно з технічним завданням ДП "Прозорро" надати відповідь на вимогу у такому статусі закупівлі немає технічної можливості.
Виходячи з вищенаведеного у Служби автомобільних доріг не було змоги відповісти на вимогу по процедурі закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)так як станом на 09:00 25.08.2020р.,(тобто перший робочий день) тендер(закупівля) вже була заблокована перед аукціоном.

Стосовно викладених у висновку порушень законодавства при проведенні закупівель слід зазначити наступне. Так, моніторингом установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» щодо не розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Як пояснювалося Службою під час проведення моніторингу, розміщення такої інформації, незважаючи на вимоги Закону, на теперішній час технічно не реалізовано. Вказане також підтверджене відділом по роботі з клієнтами майданчику E-Tender на запити Служби. Згідно наданої відповіді вищезазначений функціонал буде реалізований ДП «Прозорро» у майбутньому. Крім того, самою формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року №490, що діяв на дату подання Службою оголошення (24.06.2020 року), не було передбачено розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (а лише його розмір та вид). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» Службою вся інформація про мову зазначена для учасників в тендерній документації, а саме у розділі 1 частини 7, яка є в загальному доступі. У разі появи технічної можливості внесення інформації, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області буде забезпечене її відображення у оголошенні. Проте, на даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у оголошенні відсутні.
Та,стосовно порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-18-000705-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника відображення закупівлі у річному плані, слід зазначити що на дату завантаження плану 18.06.2020р. незважаючи на вимоги Закону, на електронному майданчику на момент подання плану технічно не реалізовано відображення та інформації про місцезнаходження та категорію Замовника . На даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у плані закупівель відсутні.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 серпня 2020
UA-2020-06-24-003523-a71427c8a25d149879ae929784a2cbb1a
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Учасник Документи Рішення Додатково
Консорціум "Блек Сі Консорціум" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:41

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 12:57
Електронний підпис
27 липня 2020 12:57
Електронний підпис
27 липня 2020 12:21
Фін.звітність.rar
27 липня 2020 12:01
Установчі ТОВ Блек.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 3.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 6.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 4.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 5.rar
27 липня 2020 12:01
СпецАвтобуд.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 2.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 1.rar
27 липня 2020 12:01
Техніка 7.rar
27 липня 2020 12:01
Чугуївське ДЕП.rar
27 липня 2020 12:01
Центрдорресурс.rar
27 липня 2020 12:01
ФОП Ігнатьєв.rar
27 липня 2020 12:01
П'ятихатське ДЕП.rar
27 липня 2020 12:01
Техн. відповідність.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники 3.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники 1.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники 2.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники ЦПУ.rar
27 липня 2020 12:01
Дипломи.rar
27 липня 2020 12:01
Довідки Працівники.rar
27 липня 2020 12:01
МТБ.rar
27 липня 2020 12:01
Лабораторія.rar
27 липня 2020 12:01
документы клиенту (2).7z
27 липня 2020 12:01
Антикор.програма.rar
27 липня 2020 12:01
Гебзе Ізмір.rar
27 липня 2020 12:00
АБЗ.rar

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 13:59
Електронний підпис
27 липня 2020 13:22
S0100113_Ф1._Баланс626058.pdf
27 липня 2020 13:22
ISO 9001.pdf
27 липня 2020 13:22
Янович.PDF
27 липня 2020 13:22
Шундрін.PDF
27 липня 2020 13:22
Швець РВ.PDF
27 липня 2020 13:22
Швець ВМ.PDF
27 липня 2020 13:22
Шведов С.А.pdf
27 липня 2020 13:22
Транспортна схема.PDF
27 липня 2020 13:22
Тихоненко.PDF
27 липня 2020 13:22
Тех.завдання.PDF
27 липня 2020 13:22
Терещенко.PDF
27 липня 2020 13:22
Танцюра.PDF
27 липня 2020 13:22
Сулима.PDF
27 липня 2020 13:22
Статут.PDF
27 липня 2020 13:22
Соловей.PDF
27 липня 2020 13:22
Скринник.PDF
27 липня 2020 13:22
Скородід.PDF
27 липня 2020 13:22
Скан витягу ПДВ.pdf
27 липня 2020 13:22
Сіріціану.PDF
27 липня 2020 13:22
Сизьоненко.PDF
27 липня 2020 13:22
Сасін.PDF
27 липня 2020 13:22
Рябчун.PDF
27 липня 2020 13:22
Радковський.PDF
27 липня 2020 13:22
Проект договору.PDF
27 липня 2020 13:22
Поліщук В.А.pdf
27 липня 2020 13:22
Печінка.PDF
27 липня 2020 13:22
Петрочук.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Швець ВМ.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Тихоненко.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Маренич.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Люльченко.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Лапшин.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Кілор.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Кириленко.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Гасратов.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Гайдай.PDF
27 липня 2020 13:22
Переклад Андрюшин.PDF
27 липня 2020 13:22
Павляк.PDF
27 липня 2020 13:22
Опис.pdf
27 липня 2020 13:22
Назаренко В.І.PDF
27 липня 2020 13:22
Нагорняк О.К..PDF
27 липня 2020 13:22
Москалець.PDF
27 липня 2020 13:22
Мордик.PDF
27 липня 2020 13:22
Молозін.PDF
27 липня 2020 13:22
Михайленко О.І..PDF
27 липня 2020 13:22
Маренич.PDF
27 липня 2020 13:22
Максачук.PDF
27 липня 2020 13:22
Люльченко.PDF
27 липня 2020 13:22
Ліцензія.pdf
27 липня 2020 13:22
Лист-згода.PDF
27 липня 2020 13:22
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
27 липня 2020 13:22
Лапшин.PDF
27 липня 2020 13:22
Кушміровський П.В.PDF
27 липня 2020 13:22
Курка В.М..PDF
27 липня 2020 13:22
Кукленко О.І..pdf
27 липня 2020 13:22
Корчевний.PDF
27 липня 2020 13:22
Копії тех. паспортів.PDF
27 липня 2020 13:22
Колоша В.О..pdf
27 липня 2020 13:22
Колесник.PDF
27 липня 2020 13:22
Кілор.PDF
27 липня 2020 13:22
Кириленко.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ №6 дог 108-17.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ №5 дог 108-17.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ №4 дог 108-17.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ №3 дог 108-17.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ №2 дог 108-17.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ №1 дог 108-17.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.9.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.8.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.7.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.6.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.5.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.4.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.3.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.2.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 55-Б ч.1.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 42Б ч.4.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 42Б ч.3.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 42Б ч.2.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 42Б ч.2-1.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 42Б ч.1.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.7.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.6.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.5.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.4.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.3.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.2.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 121.19 ч.1.PDF
27 липня 2020 13:22
КБ 101.19 ч.4.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 101.19 ч.3.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 101.19 ч.2.pdf
27 липня 2020 13:22
КБ 101.19 ч.1.pdf
27 липня 2020 13:22
Касир К.М..PDF
27 липня 2020 13:22
Кадацький.PDF
27 липня 2020 13:22
Іванов.PDF
27 липня 2020 13:22
Зінчук.PDF
27 липня 2020 13:22
Зібровський.PDF
27 липня 2020 13:22
Дудьєв.PDF
27 липня 2020 13:22
Договір №55-Б.pdf
27 липня 2020 13:22
Договір №121-19.pdf
27 липня 2020 13:22
Договір №108-17.pdf
27 липня 2020 13:22
Договір №101-19.pdf
27 липня 2020 13:22
Договір ТОВ ЕВРОДОР.pdf
27 липня 2020 13:22
Договір Лабораторія.pdf
27 липня 2020 13:22
Дог.№42Б.pdf
27 липня 2020 13:22
Довідка про АБЗ.PDF
27 липня 2020 13:22
Довідка за ст.17.PDF
27 липня 2020 13:22
Дідур.PDF
27 липня 2020 13:22
Діброва.PDF
27 липня 2020 13:22
Далаков Є.М..PDF
27 липня 2020 13:22
Гриценко.PDF
27 липня 2020 13:22
Гренчанли О.С..PDF
27 липня 2020 13:22
Горкуша.PDF
27 липня 2020 13:22
Гончар.PDF
27 липня 2020 13:22
Гасратов.PDF
27 липня 2020 13:22
гарантiя_016-001-26612-2020.pdf.p7s
27 липня 2020 13:22
гарантiя_016-001-26612-2020.pdf
27 липня 2020 13:22
Гарантійний лист 1.PDF
27 липня 2020 13:22
Гайдай.PDF
27 липня 2020 13:22
Владимиров О.О..PDF
27 липня 2020 13:22
Відгук від САД Одеса.PDF
27 липня 2020 13:22
Бортневський.PDF
27 липня 2020 13:22
Бойко Б.А..pdf
27 липня 2020 13:22
Боженко Р.В..PDF
27 липня 2020 13:22
Блажко.PDF
27 липня 2020 13:22
Безпалий О.С.PDF
27 липня 2020 13:22
Бевз М.Ю..PDF
27 липня 2020 13:22
Баяндін О.П..PDF
27 липня 2020 13:22
Баланс.PDF
27 липня 2020 13:22
Атестат АБЗ.pdf
27 липня 2020 13:22
Антоненко І.О..PDF
27 липня 2020 13:22
Андрюшин.PDF
27 липня 2020 13:22
Ангелов.PDF
27 липня 2020 13:22
Алферов Д.О..PDF
27 липня 2020 13:22
016-001-26613_БТ-2020.pdf.p7s
27 липня 2020 13:22
016-001-26613_БТ-2020.pdf

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 16:31
Електронний підпис
27 липня 2020 16:29
Мільмана ДСТМ.pdf
27 липня 2020 16:28
24.9Трудові.rar
27 липня 2020 16:28
41. Фін.звітність.rar
27 липня 2020 16:28
24.8Трудові.rar
27 липня 2020 16:28
40. Санкції.pdf
27 липня 2020 16:28
39. Персональні дані.pdf
27 липня 2020 16:28
24.7Трудові.rar
27 липня 2020 16:27
24.6Трудові.rar
27 липня 2020 16:27
24.5Трудові.rar
27 липня 2020 16:27
24.4Трудові.rar
27 липня 2020 16:27
33. Копія Статуту.pdf
27 липня 2020 16:27
24.3Трудові.rar
27 липня 2020 16:26
29-31.3. ДОговір 495-499-2.rar
27 липня 2020 16:26
24.2Трудові.rar
27 липня 2020 16:26
29-31.3. ДОговір 495-499-1.rar
27 липня 2020 16:26
29-31.2. Договір 491-495 2.rar
27 липня 2020 16:26
29-31.2. Договір 491-495 1.rar
27 липня 2020 16:26
24.1Трудові.rar
27 липня 2020 16:26
27. Дипломи.rar
27 липня 2020 16:26
26.ЦПД.rar
27 липня 2020 16:26
25.2Накази2.rar
27 липня 2020 16:25
20. Транспортна схема.pdf
27 липня 2020 16:25
25.1Накази1.rar
27 липня 2020 16:25
24.19Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
24.18Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
24.17Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
24.16Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
24.15Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
24.14Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
24.13Трудові.rar
27 липня 2020 16:25
15. Наявність АБЗ.pdf
27 липня 2020 16:24
24.12Трудові.rar
27 липня 2020 16:24
24.11Трудові.rar
27 липня 2020 16:24
8-11.7 Есфіра.rar
27 липня 2020 16:24
24.10Трудові.rar
27 липня 2020 16:24
6. Проект договору.pdf
27 липня 2020 16:24
5. Дія ТП 120 днів.pdf
27 липня 2020 16:24
4. Субпідярдник.pdf
27 липня 2020 16:24
1. Ст. 17.pdf
27 липня 2020 16:23
виписка 1 003 264_00.pdf
27 липня 2020 16:23
016-001-26773-2020.zip

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду ТОВ «Автомагістраль-Південь» виявленні наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: -до тендерної пропозиції не долучена трудова книжка на електрогазозварювальника 5 розряда Марценюка С.М.

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:35
Документи переможця.7z
19 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:26
Відповідь на вимогу.pdf
27 липня 2020 16:40
Електронний підпис
27 липня 2020 16:40
Електронний підпис
27 липня 2020 16:39
4. Проект договору.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.4. № 69К-ДР.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.3. № Б-А-2-3 від 25.04.2019.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.2. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.1. № Б-А-10 від 21.11.2018.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.13. Машиністи крану.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.9. Машиністи котка.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.8. Машиністи фрези.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.3. Водії.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.3. Водії 2.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Консорціум "Блек Сі Консорціум"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 193 550 000,00
UAH з ПДВ
193 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "Блек Сі Консорціум" 198 645 000,00
UAH з ПДВ
198 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:35
Документи переможця.7z
19 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:26
Відповідь на вимогу.pdf
27 липня 2020 16:40
Електронний підпис
27 липня 2020 16:40
Електронний підпис
27 липня 2020 16:39
4. Проект договору.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.4. № 69К-ДР.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.3. № Б-А-2-3 від 25.04.2019.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.2. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
27 липня 2020 16:39
2.3.1. № Б-А-10 від 21.11.2018.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.13. Машиністи крану.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.9. Машиністи котка.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.8. Машиністи фрези.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.3. Водії.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.3. Водії 2.pdf
27 липня 2020 16:39
2.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 12:57
Електронний підпис
27 липня 2020 12:57
Електронний підпис
27 липня 2020 12:21
Фін.звітність.rar
27 липня 2020 12:01
Установчі ТОВ Блек.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 3.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 6.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 4.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 5.rar
27 липня 2020 12:01
СпецАвтобуд.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 2.rar
27 липня 2020 12:01
техніка 1.rar
27 липня 2020 12:01
Техніка 7.rar
27 липня 2020 12:01
Чугуївське ДЕП.rar
27 липня 2020 12:01
Центрдорресурс.rar
27 липня 2020 12:01
ФОП Ігнатьєв.rar
27 липня 2020 12:01
П'ятихатське ДЕП.rar
27 липня 2020 12:01
Техн. відповідність.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники 3.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники 1.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники 2.rar
27 липня 2020 12:01
Працівники ЦПУ.rar
27 липня 2020 12:01
Дипломи.rar
27 липня 2020 12:01
Довідки Працівники.rar
27 липня 2020 12:01
МТБ.rar
27 липня 2020 12:01
Лабораторія.rar
27 липня 2020 12:01
документы клиенту (2).7z
27 липня 2020 12:01
Антикор.програма.rar
27 липня 2020 12:01
Гебзе Ізмір.rar
27 липня 2020 12:00
АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Консорціум "Блек Сі Консорціум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 193 550 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
193 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 16:28
ДУ-12 Б-А-22.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:27
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 14:47
ДУ 10 Б-А-22.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 17:25
Додаток 3 ДУ 4 Б-А-22pdf.pdf зміни до договору
30 березня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2021 11:49
ДУ4 Б-А-22.pdf зміни до договору
28 березня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:00
ДУ2_Б-А-22.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 16:13
ДУ1_Б-А-22.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 14:05
Б-А-22.pdf укладений
10 вересня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування та інших умов договору
Номер договору про закупівлю: Б-А-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов оплати
Номер договору про закупівлю: Б-А-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: Б-А-22
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни договірної ціни
Номер договору про закупівлю: Б-А-22
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: Б-А-22
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: Б-А-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML