Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Утримання та реконструкція парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Парк ХІХ ст.» в смт. Поморяни Золочівського району Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
10 677 274,00 UAH
UA-2020-06-24-002672-a 575c45cea5164b86ac962fc732b32cc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуківська Ольга Романівна

+380678020296 pomoryan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Поморянська селищна рада Золочівського району ЛЬвівської області
Код ЄДРПОУ: 04373867
Місцезнаходження: 80760, Україна , Львівська обл., Золочівський район, вулиця Січових Стільців 25,смт.Поморяни Золочівського району Львівської області
Контактна особа: Пуківська Ольга Романівна
+380678020296
pomoryan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 12:14
Очікувана вартість: 10 677 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 386,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Утримання та реконструкція парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Парк ХІХ ст.» в смт. Поморяни Золочівського району Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80760, Україна, Львівська область, смт. Поморяни, Парк ХІХ ст. в смт. Поморяни
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000023 ● f57946e2cca4450bbe6f6f8e8484d989
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.08.2020 № 152

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.08.2020 № 152.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-24-002672-a 24.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо результатів розгляду висновку моніторингу.

2020-09-07 16:31:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 10 205 225,33
UAH з ПДВ
10 151 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Н" 10 625 100,00
UAH з ПДВ
10 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 12:18
Електронний підпис
31 липня 2020 12:11
довідка ст.17
31 липня 2020 12:11
довідка з податкової
31 липня 2020 12:11
довідка з мвс
16 липня 2020 15:07
Електронний підпис
16 липня 2020 15:03
лист зміна назви.pdf
16 липня 2020 15:03
лист ст.17.pdf
16 липня 2020 15:03
кошторис.rar
16 липня 2020 15:03
договір вивіз сміття.pdf
16 липня 2020 15:03
копія коду керівника.pdf
16 липня 2020 15:03
лист про пільги з пдв.pdf
16 липня 2020 15:03
витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 липня 2020 15:03
Статут новий.pdf
16 липня 2020 15:03
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
16 липня 2020 15:03
ліцензія будівельна.PDF
16 липня 2020 15:03
відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 15:03
довідка з банку 3.pdf
16 липня 2020 15:03
довідка з банку 2.pdf
16 липня 2020 15:03
довідка з банку 1.PDF
16 липня 2020 15:03
копія звіту 1-дф.pdf
16 липня 2020 15:03
договір ФОП Ірза.pdf
16 липня 2020 15:03
договір Рорат.pdf
16 липня 2020 15:03
договір Грицько Т.Я..pdf
16 липня 2020 15:03
договір Гранд-Гарант.pdf
16 липня 2020 15:03
договір Галактікус.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

ТОВ "ЕКО-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Переможець 10 151 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
10 151 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:42
Договір укладений
06 серпня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:24
договірна ціна 001.jpg зміни до договору
07 вересня 2020 15:23
Договірна ціна 001.jpg зміни до договору
07 вересня 2020 15:23
календарний .jpg зміни до договору
07 вересня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 , Додаток 2 до договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток 1 , Додаток 2 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML