Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району
Очікувана вартість
1 683 434,00 UAH
UA-2020-06-24-002460-c 75c9570a13414800b22ece34830dea82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христусь Владислава Олександрівна

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Христусь Владислава Олександрівна
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:13
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:13
Очікувана вартість: 1 683 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 417,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплект шкільних меблів (стіл учнівський одномісний з полицею + стілець) у кількості 1531 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1531 комплект
«Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади загальної середньої освіти Саксаганського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 17:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:41
Меблі НУШ 24.06. 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РІАЛ ДОРС" 1 508 035,00
UAH з ПДВ
1 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 1 543 248,00
UAH з ПДВ
1 508 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 1 683 426,36
UAH з ПДВ
1 683 426,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:59
public_doc (4).p7s
28 липня 2020 14:26
Електронний підпис
28 липня 2020 14:23
Dovidka_20195520430350775851.pdf.p7s
28 липня 2020 14:23
Dovidka_20195520430350775851.pdf
28 липня 2020 14:23
280720-4 Довідка ст17ч2.pdf
28 липня 2020 14:23
280720-3 Довідка ст17п12.pdf
09 липня 2020 19:06
Електронний підпис
09 липня 2020 19:05
Проект договору.pdf
09 липня 2020 19:05
тех паспорт авто.pdf
09 липня 2020 19:05
Договор Степаненко.PDF
09 липня 2020 19:05
Договор Версия-Люкс.PDF
09 липня 2020 19:05
Довідка ст17.pdf
09 липня 2020 19:05
Гарант лист зразки.pdf
09 липня 2020 19:05
Порівняльна таблиця.pdf
09 липня 2020 19:05
Лист транспорт.pdf
09 липня 2020 19:05
Паспорт .pdf
09 липня 2020 19:05
сертифікат дилера.pdf
09 липня 2020 19:05
Договір дилер НЛ РД.pdf
09 липня 2020 19:05
ISO 14001-2015.pdf
09 липня 2020 19:05
ISO 9001.pdf
09 липня 2020 19:05
15_Висновок_на_крайку.pdf
09 липня 2020 19:05
14_Висновок_на_ДСП.pdf
09 липня 2020 19:05
12.3. 5 Статут нотаріус.pdf
09 липня 2020 19:05
9 Висновок СЕС новий.pdf
09 липня 2020 19:05
Лист згода дод 7.pdf
09 липня 2020 19:05
Справка МТБ IBAN.PDF
09 липня 2020 19:05
Рішення учасника 3.PDF
09 липня 2020 19:05
Рішення учасника 1 2019.PDF
09 липня 2020 19:05
паспорт Директора.pdf
09 липня 2020 19:05
Лист-відгук ГПП.PDF
09 липня 2020 19:05
Договір 2609-1 від 26.09.19.pdf
09 липня 2020 19:05
ВН 137 від 22.10.19.pdf
09 липня 2020 19:05
трудова Милинчук.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:33
Електронний підпис
09 липня 2020 16:32
8.Інші документи.pdf
09 липня 2020 16:32
5.Повноваження.pdf
09 липня 2020 16:32
4.Технічні вимоги.pdf
09 липня 2020 16:32
3.Стаття 17.pdf
09 липня 2020 16:32
2.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 22:20
Електронний підпис
09 липня 2020 22:18
Статутні документи.zip
09 липня 2020 22:18
документи.zip
09 липня 2020 22:18
Аналогічні договора.zip
09 липня 2020 22:18
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІАЛ ДОРС"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РІАЛ ДОРС"
#40907909
Переможець 1 499 500,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РІАЛ ДОРС"
#40907909
1 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:39
Протокол №343.pdf укладений
03 листопада 2020 16:38
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:28
ДУ №3 до Договору №59ВТ.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:33
ДУ №2 до Договору №59ВТ.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:35
ДУ №1 до Договору №59ВТ від 14.08.2020.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 12:04
Договір №59ВТ від 14.08.2020.pdf укладений
14 серпня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились погодити зміну ціни Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно Додаток №1 до Договору про закупівлю №59ВТ від 14.08.2020 року викласти у новій редакції.Всі інші умови Договору про закупівлю №59ВТ від 14.08.2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 59ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.5 Розділу 4 до Договору №59ВТ від 14.08.2020, виникли об’єктивні обставини, що спричинили подовження строку поставки товару до 31.10.2020 р. Сторони домовились внести зміни до пункту 4.1 Розділу 4 до Договору №59ВТ від 14.08.2020 р. та викласти його у наступній редакції: Строк (термін) поставки Товару: до 31 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 59ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони домовились відповідно до п. 11.7 договору внести зміни до розділу 13 та викласти реквізити Замовника у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 59ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до п.п. 1.1, 4.1. Договору Постачальник зобов’язався поставити і передати у власність Замовникові за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району», належної кількості та якості, а Замовник – прийняти і оплатити такі товари. З врахуванням додаткової угоди №2 від 31.08.2020 до Договору строк поставки Товару: до 31 жовтня 2020 року. Проте Постачальником не виконуються взяті за договором зобов’язання та станом на 30.10.2020 до загальноосвітніх навчальних закладів не поставлено жодного із 1531 комплекту шкільних меблів – жодного учнівського столу та жодного стільця, про що було надіслано на адресу Постачальника відповідні претензії відповідно до ст.222 Господарського кодексу України. Відповідно до п.5.2.1. Договору достроково, в односторонньому порядку розірвати Договір №59ВТ від 14.08.2020 про закупівлю товарів, через невиконання зобов’язань ТОВ «РІАЛ ДОРС», без оформлення додаткової угоди з письмовим повідомленням Головного Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області та Учасника.