Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Коропенко Юрій Олександрович +380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 17:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 17:24 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 15:25 |
Очікувана вартість: | 1 472 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 362,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 17:20 |
3971 - ТД кухонне обладнання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-27-000009 ● 4d37de131e0e4f6e9ac4213a8b6b8861
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.07.2020 № 55
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.07.2020 № 55.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-24-002412-c 24.06.2020 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 10:05:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-24-002412-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «39710000-2 - Електричні побутові прилади (придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти) за номером UA-2020-06-24-002412-c.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. При цьому п.2 Розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації не відповідає нормам частини другої статті 24 Закону. Крім того, у вказаному розділі наявна інформація: Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, що також не відповідає нормам частини другої статті 24 Закону. Поясніть вказані невідповідності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-29 17:03:23
Надання пояснень
Інформація, наявна у п.2 Розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації по предмету закупівлі 39710000-2 - Електричні побутові прилади (придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти), розміщена для зручності учасників закупівель наочно прослідковувати конкретні зміни в тендерній документації, що можуть бути внесені відповідно до норм частини другої статті 24 Закону.
Станом на сьогодні процедура проведення торгів відбулася. Зміни до тендерної документації відповідно до норм частини другої статті 24 Закону не вносилися, зауваження щодо змісту тендерної документації від учасників торгів не надходили.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів завершена, у Замовника немає можливості для внесення змін в тендерну документацію для усунення порушень законодавства, виявлених під час проведення моніторингу. Замовник зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення у подальшому порушень при складанні тендерної документації не у відповідності до Закону.
2020-08-07 15:14:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-04-0025/2020-пр |
Дата публікації: | 18 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-04-0025/2020-пн |
Дата відкриття провадження: | 15 вересня 2020 |
Документи:
18 жовтня 2024 12:37
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2024 12:36
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бережний Сергій Миколайович #2933417878 |
Переможець |
1 470 001,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 09:55
|
Додаткова 1 до договору 326.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 16:11
|
Договір 326.PDF | укладений |
03 серпня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна найменування товару в специфікації без фактичної заміни товару |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |