Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп'ютерного обладнання для початкових класів "Нової української школи"
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2020-06-24-002324-c 1754118adedd4a068766c4605f75ba4c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Ольга Володимирівна

+380992667787 OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Науменко Ольга Володимирівна
+380992667787
OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 16:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:27
Очікувана вартість: 94 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Комплект комп'ютерного обладнання для початкових класів "Нової української школи"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, Лозова, Згідно дислокації закладів освіти Лозівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:53
Проект договору.docx
24 червня 2020 16:53
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
24 червня 2020 16:53
Вимоги до предмета закупівлі.docx
25 червня 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:53
Проект договору.docx
24 червня 2020 16:53
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
24 червня 2020 16:53
Вимоги до предмета закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-002324-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 24 червня 2020 23:04
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 19:16
Шановний учасник!
Відповідно до п. 8 Додатку № 3 до Тендерної документації, з метою підтвердження відповідності запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, повинен надати:
- висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність на ноутбуки та ламінатори.
- авторизаційний лист від виробника ноутбуків або представника (представництва) виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі.
- авторизаційний лист від виробника ламінаторів або представника (представництва) виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі.
Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Наявність цієї вимоги не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7919-р/пк-пз від 24.04.2020 р.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-002324-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 липня 2020 12:25
Вимога про дискваліфікацію учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
Шановний Замовник, Вами згідно Протоколу №321 від 17 липня 2020 року було визнано переможцем пропозицію учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович. Проте, на наш погляд є підстави для відхилення пропозиції учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович. В жодному документі у складі тендерної документації учасником не вказано, яка саме модель Ламінатора ним запропонована. Наданий учасником авторизаційний лист від офіційного дистриб'ютора продукції “ Agent “ в Україні не містить моделі запропонованого обладнання. Порівняльна таблица відповідності учасником не надана. Таким чином не можливо перевірити, чи відповідає пропозиція учасника технічним вимогам ,чи ні. В нас є певні сумніви щодо відповідності запропонованого товару, тим паче пропозиція учасника є значно дорожчою та містить не відому модель товару (ламінатор). Це є підставою для відхилення пропозиції. Нашу пропозицію було відхилено за помилково наданий авторизаційний лист з іншого тендеру, хоча Ви мали змогу запросити в нас виправити помилку протягом однієї доби з дня проведення аукціону. Вимагаємо однаково принципового відношення до кожного учасника та недискримінацію інтересів інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 10:38
Шановний учасник!
Щодо першої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до Вимог до предмету закупівлі, не вимагалось зазначення моделі та марки ламінатора у складі пропозиції.
Щодо другої вимоги повідомляємо наступне:
Зідно з ч.8 Додатку № 3 до вимог до предмету закупівлі, учасником було надано авторизаційний лист від виробника представника виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі. Надання інформації у авторизаційному листі щодо моделі ламінатора не вимагалось вимогами до предмету закупівлі.
Щодо третьої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до Вимог до предмету закупівлі, не вимагалось надання учасником у складі пропозиції порівняльної таблиці.
Щодо четвертої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня можливість виправлення помилки учасником протягом однієї доби з дня проведення аукціону у спрощених закупівлях.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 88 500,00
UAH з ПДВ
88 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович 93 750,00
UAH з ПДВ
93 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:29
Електронний підпис
09 липня 2020 16:25
Храпко В.І. (6).pdf
09 липня 2020 16:25
Балюк О.А..pdf
09 липня 2020 16:25
трудова суханов.pdf
09 липня 2020 16:25
Ткачик А.О..pdf
09 липня 2020 16:19
СЕС Asus ноут.pdf
09 липня 2020 16:19
Certificate2_M_series.pdf
09 липня 2020 16:19
Certificate_M_series.pdf
09 липня 2020 16:19
Declaration_M_series.pdf
09 липня 2020 16:19
Лист пояснення.pdf
09 липня 2020 16:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 липня 2020 17:27
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar

Публічні документи

09 липня 2020 15:56
Електронний підпис
09 липня 2020 15:54
Лоз.УО (КО НУШ) - част.1.pdf
09 липня 2020 15:54
Лоз.УО (КО НУШ) - част.2.pdf
09 липня 2020 15:54
Лоз.УО (КО НУШ) - част.3.pdf
09 липня 2020 15:54
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 88 500,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 18:25
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
#2219515995
Переможець 93 750,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
#2219515995
93 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:03
Дод.уг №2 Розірвання дог..pdf укладений
26 серпня 2020 12:03
Додаткова №1 до 4-С Компл.комп.обл (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 11:13
Договір №4-С Комп'ютери.pdf укладений
29 липня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 4-C
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Замовник та Учасник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю.