Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект учнівський 1-місний антисколіозний
Очікувана вартість
370 626,00 UAH
UA-2020-06-24-002262-c 99ec8e20d82f4f7c857f08657e87f1f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Любов Володимирівна

+380668304055 osvita_svt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сватівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142106
Вебсайт: http://svatovo.ws/
Місцезнаходження: 92603, Україна , Луганська обл., Сватове, Майдан Злагоди, будинок 25
Контактна особа: Адаменко Любов Володимирівна
+380668304055
osvita_svt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 14:12
Очікувана вартість: 370 626,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 706,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02142106. 4. Місцезнаходження замовника: 92603, Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ільків Тетяна Миколаївна, секретар тендерного комітету відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації, e-mail: osvita_svt@ukr.net, тел. +3806471(3-20-17). 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект учнівський 1-місний антисколіозний. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 277 (двісті сімдесят сім) комплектів. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 25.10.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 370 626,00 грн. (триста сімдесят тисяч шістсот двадцять шість гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету: 333 360,00 грн. (триста тридцять три тисячі триста шістдесят гривень 00 копійок); Кошти місцевого бюджету: 37 266,00 грн. (тридцять сім тисяч двісті шістдесят шість гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3706,26 грн. (три тисячі сімсот шість гривень двадцять шість копійок) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «10» липня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277 комплекти
Комплект учнівський 1-місний антисколіозний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Україна, Луганська область, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:40
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (1).doc
24 червня 2020 16:40
ТД_ДОДАТОК_5.doc
24 червня 2020 16:40
ТД_ДОДАТОК_4.doc
24 червня 2020 16:40
ТД_ДОДАТОК_3.docx
24 червня 2020 16:40
ТД_ДОДАТОК_2.doc
24 червня 2020 16:40
ТД_ДОДАТОК_1.doc
24 червня 2020 16:40
ОГОЛОШЕННЯ (4).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-002262-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”, Код ЄДРПОУ:25464410
Дата подання: 15 липня 2020 15:56
Конкретизація аргументації, що зазначена в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій
Шановний Замовнику!
На підставі частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою надати роз’яснення щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланнями на відповідні пункти Тендерної Документації Учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2020 15:15
За результатами розгляду Вашої вимоги та керуючись частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Форму «Тендерна пропозиція» Ви заповнили з порушеннями пункт 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c.
В складі тендерної пропозиції Вами не надано гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати, що порушує пункт 2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-002262-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кривошея Роман Володимирович, Код ЄДРПОУ:3229514711
Дата подання: 20 липня 2020 15:41
Неправомірні дії Замовника
Шановний замовнику, при всій повазі до Вас, вимагаємо відмінити рішення по протоколу( доречі в протоколі немає регістраційного номеру та дати) за розглядом тендерної документації ФОП Кривошея Р.В. за недостатністю підстав.
Ви публікуєте невідповідність в інформації та документах.
По перше, подивіться уважно, є наявність довідок матеріально технічної бази та працівників відповідної кваліфікації. В Додатках 1.1 та 1.2 немає вимоги" не відступати від даної форми" як наприклад в Додатку 5 цієї документації.
По друге, всім відомі зміни в Законі України Про публічні закупівлі . В учасника є можливість протягом 24 годин виправити невідповідності згідно деяких документів, на що ви й виставили вимогу. Але ваша вимога вимога порушує принцип виконання Закону України Про публічні закупівлі нової редакції.
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - (далі – Закон), зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
А ви виставили вимогу за півтори години до кінця робочого дня. Завдяки чого позбавили можливості внести зміни до тендерної документації.
Вимагаємо відмінити неправомірні дії замовника щодо відмови найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФОП Кривошея Р.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 09:55
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне.
Вимога не відповідає частині третій статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Даною вимогою ФОП Кривошея Р.В. не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Та додаємо, що Ви посилаєтесь, що частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Тобто, початком строку розгляду Вашої тендерної пропозиції є 16 липня 2020 року.
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було виявлено невідповідність та на виконання частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 17 липня 2020 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з переліком невідповідностей, а саме:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: • Відсутня довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою затвердженою тендерною документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c • Відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою затвердженою тендерною документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію/документи для усунення виявлених невідповідностей: 1) Додаток 1.1. до тендерної документації 2) Додаток 1.2. до тендерної документації.»
Звертаємо вашу увагу, що в розумінні частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом додержано строки з розміщення вимоги про усунення невідповідностей, так як на розгляд Вашої тендерної пропозиції залишилося більше ніж два робочі дні.
При цьому повідомляємо, що пунктами 10 та 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель протягом 24 годин повідомляємо наступне.
Частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, електронна система закупівель самостійно визначає час протягом якого учасник процедури виправляє невідповідності, тендерний комітет не має жодних прав для втручання і зменшення часу протягом якого Ви могли усунути виявленні невідповідності.
Додатково зазначаємо, що Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної частин та технічної частини. Кожна сформована частина подається окремим файлом.
Кваліфікаційна частина складається: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Розділом 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях та/або неспроможність учасника процедури виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та/або не спроможність у встановлені Законом строки надати належного обґрунтування ціни або вартості своєї тендерної пропозиції як аномально низької, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції згідно положень статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-002262-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кривошея Роман Володимирович, Код ЄДРПОУ:3229514711
Дата подання: 21 липня 2020 11:19
Неправомірні дії Замовника
Шановний замовнику. На якій підставі ви стверджуєте відсутність довідки матеріально технічної бази та працівників відповідної кваліфікації? В небачите їх чи нехочите бачити?

17 липня ви публікуєте вимогу про усунення невідповідностей, а 20 липня ви відмовляєте нам в перемозі. Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - (далі – Закон), зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Ви закінчуєте розгляд нашої пропозиції менше ніж за пів робочого дня.
Вимагаємо відмінити неправомірне рішення замовника відносно ФОП Кривошеї Р.В. Своїми діями ви змушуєте нас звернутись до Антимонопольного комітету.

Доречі, згодні з Вами щодо частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку. Коли строки визначаються днями, то їх обчислюють з дня,
наступного після того дня, з якого починається строк. Якщо
останній день строку припадає на святковий, вихідний або неробочий
день, то днем закінчення строку вважається найближчий робочий
день.
Виходить ви порушуєте і цей закон України. Доступу приєднання документів 20 липня був відсутній, а цей доступ відкриває замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 14:30
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою ФОП Кривошея Р.В. не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерний комітет вже надавав Вам роз’яснення щодо перебігу строків розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та перебігу строків виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції.
Просимо Вас більш детально ознайомитися з попередніми роз’яснення тендерного комітету, так як Ви зможете зрозуміти що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачає перебіг зазначених строків по різному.
Щодо відсутності довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою затвердженою тендерною документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою затвердженою тендерною документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c повідомляємо наступне.
Пунктом сьомим Розділу 3 тендерної документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) визначено, що залучення субпідрядної організації в рамках закупівлі товарів не передбачається, що не суперечить статті 837 Цивільного кодексу України.
Вами в своїй тендерній пропозиції надана: «Довідка матеріально технічної бази ВКПП "Укрторгобладнання"» та «Довідка Наявність працівників відповідної кваліфікації ВКПП "Укрторгобладнання"».
Повідомляємо, що зазначені довідки не можуть бути розцінені тендерним комітетом, як належні документи зважаючи на наступне.
Вами надано Дилерський договір від 14 травня 2019 року № 15, пункт 1.2. якого визначає, що дилер купує товар за свій рахунок та здійснює продаж від свого імені, діючи на правах незалежного торговця як по відношенню до Компанії, так і по відношенню до третіх осіб.
Враховуючи зазначене, робимо висновок, що домовленість дилерського договору є умова про передачу виробником товару у власність дилера із зобов’язанням наступного його перепродажу своїй клієнтській базі через власну роздрібну торгову мережу. Придбані за правилами купівлі-продажу товари дилер реалізує від свого імені на ринку, діє при цьому за власний рахунок, тобто приймає на себе всі комерційні ризики з просування товару.
Також зазначаємо, що у Цивільному кодексі України та Господарському кодексі України відсутні норми, які б закріпляли вид договору, як дилерський, що не дозволяє виявити його місце в системі цивільного та господарського права, встановити характер взаємозв’язку з іншими видами зобов’язань.
Тобто, Вами надано «Довідка матеріально технічної бази ВКПП "Укрторгобладнання"» та «Довідка Наявність працівників відповідної кваліфікації ВКПП "Укрторгобладнання"», які передбачають наявність матеріально технічної бази та працівників відповідної кваліфікації у ВКПП "Укрторгобладнання"
Вами не надано Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у ФОП Кривошея Р.В. та Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у ФОП Кривошея Р.В..
Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-002262-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кривошея Роман Володимирович, Код ЄДРПОУ:3229514711
Дата подання: 24 липня 2020 15:14
Неправомірні дії Замовника
Згідно додатку 1 тендерної документації ( на вимогу Замовника)були надані довідки наявності матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації від ФОП Кривошея Р.В. на підставі дилерського договору. В Законі України "Про публічні закупівлі" статті 16 необхідна наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не регламентується право власності власне,орендоване чі інші підстави.

Почнемо з того, що статті 6 – 8 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) дозволяють сторонам укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства. Крім того, сторони мають право застосовувати у своїх відносинах звичаї ділового обороту (правила поведінки, які не встановлені актами цивільного законодавства, але є усталеними в певній сфері цивільних відносин). Якщо цивільні відносини не врегульовані ані цивільним законодавством, ані договором або звичаєм, то сторони повинні застосовувати правові норми цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). А в разі неможливості використання аналогії закону сторонам слід звернутися до аналогії права, тобто до статті 3 ЦК України, яка містить перелік загальних засад цивільного законодавства.
Водночас стаття 213 ЦК України надає сторонам право самостійно витлумачити укладений ними правочин, а якщо з цим виникають певні труднощі, то до уваги можуть братися, зокрема, мета правочину, усталена практика відносин між ними та звичаї ділового обороту.
Тобто, якщо немає прямої норми в законодавстві, майбутні сторони дистриб'юторського контракту, по-перше, повинні визначитися з тим, що кожна з них має на увазі, коли йдеться про дистрибуцію (це допоможе запобігти помилкам щодо природи правочину – стаття 229 ЦК України), по-друге, після з'ясування природи відносин вони повинні визначити, які саме звичаї ділового обороту їм відомі або які подібні за змістом цивільні відносини їм слід застосовувати.
Дилерський договір (від англ. dealer - «торговець», «агент») є довгостроковою угодою, згідно з якою одна сторона ( дилер), зазвичай, суб'єкт підприємницької діяльності , підтримує, господарський зв'язок із другою стороною ( генеральним постачальником (виробником, імпортером) на підставі довгострокового договору та реалізує за погодженими цінами на певній частині території країни товари (послуги), надані виробником (імпортером) із відповідними знижками, але за умови досягнення певного обсягу товарообороту.
Дилерські договори належать до так званих «змішаних договорів». Оскільки мають своїм предметом, як вчинення дій з купівлі-продажу товару, так і надання послуг із подальшого просування (реалізації) товару на ринку третім особам (роздрібним споживачам).
За своєю правовою природою такі договори найбільш наближені до договорів поставки, оскільки укладаються між суб’єктами підприємницької діяльності і спрямовані на оплатну передачу майна у власність дилера; та агентських договорів, через наявність у предметі дилерського договору обов'язку дилера в подальшому відчужити товар третім особам на визначених цим договором умовах, що передбачають надання послуг (маркетингових, консультаційних, рекламних, післяпродажного сервісу тощо).
Варто зазначити, що укладення дилерських договорів не врегульоване українським законодавством, проте відповідно до статті 6 ЦКУ сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства.

https://zib.com.ua/ua/print/130675-nepoimenovani_dogovori_golovne_viznachiti_pravila_gri.html
Вимагаємо відмінити рішення замовника щодо ФОП Кривошея Р.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 16:22
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне.
Вимога не відповідає частині третій статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Даною вимогою ФОП Кривошея Р.В. не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Просимо Вас більш детально ознайомитися з попередніми роз’яснення тендерного комітету, так як Вам вже надавалася відповідь щодо даного питання.
Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-002262-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кривошея Роман Володимирович, Код ЄДРПОУ:3229514711
Дата подання: 24 липня 2020 15:45
Вимога на рішення замовника
Шановний Замовнику. Згідно Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання.
Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), дату створення та реєстраційний номер документа. Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ТОВ «Св1тловодська меблева фабрика «Престиж» в складі тендерної пропозиції незавіряє документи , немає регістраційного номеру документу. Своїми діями стівлять під сумнів достовірність поданої ними інформації. невиконують вимог Замовника
Тендерна пропозиція ТОВ «Св1тловодська меблева фабрика «Престиж» не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення по переможцю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 09:24
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне.
Пунктом 1 Розділом 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 24 червня 2020 року № 36 визначено, що з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на документи тендерної документації електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються змістом цієї документації. (у разі якщо учасником через електронну систему закупівель надано у складі тендерної пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису - вимога засвідчувати такі документи (матеріали та інформацію), печаткою та підписом уповноваженої особи не застосовується.
Тобто, Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» не порушує умови Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 24 червня 2020 року № 36.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою ФОП Кривошея Р.В. не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-002262-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кривошея Роман Володимирович, Код ЄДРПОУ:3229514711
Дата подання: 04 серпня 2020 15:32
технічні характеристики
Добрий день шановний Замовнику. Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Меблі-Техностиль" ви демонструєте відсутність підстав відхилення.
А як же невідповідність кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації?
1.Не завірений паспорт директора тенічного.
2. Регістраційний номер деяких документі одинаковий(що ставить під сумнів їхньої достовірності та відповідності)
3. Саме цікаве, зверніть увагу на підписи документів. В статуті є зразок підписів ргану дирекції підприємства. Також в протоколі зборів №13, наказ №38, наказ №2ОД мибачимо передання повноважень Сідельнику О.Ю. Чому на документах тендерної пропозиції підпис Сідельник Ю.Ю,
4.Та основне, де порівняльна таблиця, яка є обов"язковою?
Вимагаємо відмінити рішення по переможцю. Та повернутися до розгляду пропозиції ФОП Кривошея Р.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 09:37
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою ФОП Кривошея Р.В. не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Та додатково зазначаємо, що надання завіреної копії паспорту не вимагалося тендерною документацією та додатками до неї.
Тендерна пропозиція від 07 липня 2020 року підписана директором технічним ТОВ «Меблі-Техностиль» - Сідельник О.Ю., тому більш детально перегляньте документацію.
Також, перегляньте Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) від 07.07.2020 № 3011 в якій висвітлена вся порівняльна технічна, якісна та кількісна характеристика.
Додатково повідомляємо, що статтею 32 Господарського кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії, що кваліфікуються відповідно до частини першої цієї статті.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (надалі – Закон) відносини, пов’язані із захистом від недобросовісної конкуренції, регулюються цим Законом, Законом України «Про захист економічної конкуренції», Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Паризькою конвенцією про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, іншими актами законодавства, виданими на підставі законів чи постанов Верховної Ради України.
Згідно зі статтею 10 Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883, яка набула чинності для України 25.12.1991 року, актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах, зокрема, підлягають забороні неправильні ствердження при існуванні комерційної діяльності, що здатні дискредитувати підприємство, продукти чи промислову або торговельну діяльність конкурента. Отже, недобросовісна конкуренція пов’язана із здійсненням дій, нечесних стосовно конкурентів. При цьому, такі дії завдають або можуть завдати шкоди іншому суб’єкту господарювання.
Таким чином, дії ФОП Кривошея Р.В., які полягають у безпідставних вимогах, є порушенням, що передбачене частиною першою статті 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді недобросовісної конкуренції, що суперечить торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.

Документи подані скаржником

20 липня 2020 15:41
24 години.docx

Документи

Документи

27 липня 2020 16:22
Протокол_86.pdf

Документи

28 липня 2020 09:23
Протокол_87.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 269 244,00
UAH з ПДВ
259 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кривошея Роман Володимирович 285 310,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 307 470,00
UAH з ПДВ
307 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 339 048,00
UAH з ПДВ
339 048,00
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання" 360 100,00
UAH з ПДВ
360 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА 362 870,00
UAH з ПДВ
362 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 18:13
Електронний підпис
09 липня 2020 18:07
Тендерное.pdf
09 липня 2020 18:07
Тех вимоги.pdf
09 липня 2020 18:07
статут.pdf
09 липня 2020 18:07
ст 16.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 10:44
Електронний підпис
07 липня 2020 10:39
Висновок СЕС.pdf
07 липня 2020 10:39
Договір Карловка.pdf
07 липня 2020 10:39
Дилерський договір.pdf
07 липня 2020 10:39
Ст 17 Закону.pdf
07 липня 2020 10:39
Про санкції.pdf
07 липня 2020 10:39
Єдиний податок.pdf
07 липня 2020 10:39
Реквізити.pdf
07 липня 2020 10:39
Договір.pdf
07 липня 2020 10:39
Повноваження.pdf
07 липня 2020 10:39
Попередня оплата.pdf
07 липня 2020 10:39
Виписка ЄДР.pdf
07 липня 2020 10:39
Персональні-дані.pdf
07 липня 2020 10:39
Загальні відомості.pdf
07 липня 2020 10:39
Захист довкілля.pdf
07 липня 2020 10:38
Довідка виробника.pdf
07 липня 2020 10:38
Довідка працівників.pdf
07 липня 2020 10:38
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:23
Електронний підпис
09 липня 2020 16:22
Технічна частина.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 10:36
ДФС.zip
04 серпня 2020 16:00
Довідка.zip
04 серпня 2020 16:00
Довідка МВД.rar
04 серпня 2020 16:00
Довідка корупція.zip
04 серпня 2020 16:00
Довідка банкрутство.pdf
04 серпня 2020 16:00
Тендерна.pdf
04 серпня 2020 16:00
Стаття 17.pdf
09 липня 2020 16:28
Електронний підпис
09 липня 2020 16:16
Технічна частина.rar
09 липня 2020 16:07
Технічна частина.rar

Публічні документи

09 липня 2020 10:00
Електронний підпис
08 липня 2020 14:08
Статут.pdf
08 липня 2020 14:08
Договір.pdf
08 липня 2020 14:08
СЕС УТО.pdf
08 липня 2020 14:08
Пропозиція.pdf
08 липня 2020 14:08
ст17.pdf
08 липня 2020 14:07
Санкції.pdf
08 липня 2020 14:07
реквізити-УТО.pdf
08 липня 2020 14:07
рішення власника.pdf
08 липня 2020 14:07
персональні-дані.pdf
08 липня 2020 14:07
Виписка ЄДР.pdf
08 липня 2020 14:07
Попередня оплата.pdf
08 липня 2020 14:07
Загальні відомості.pdf
08 липня 2020 14:07
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 11:27
Електронний підпис
09 липня 2020 11:26
14. Лист – гарантія.pdf
09 липня 2020 11:26
34 Проект договору.pdf
09 липня 2020 11:26
2 ТП.pdf
09 липня 2020 11:26
1. Реєстр.pdf
09 липня 2020 11:26
19 Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ФОП Кривошея Роман Володимирович

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання"

ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Відхилено 259 998,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 15:21
ФОП Кривошея Роман Володимирович
#3229514711
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 12:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 15:28
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Рішення скасоване 307 470,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:16
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Відхилено 307 470,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:22
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 339 048,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: • Відсутня довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою затвердженою тендерною документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c • Відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою затвердженою тендерною документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації документацією за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект учнівський 1-місний антисколіозний) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-002262-c Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію/документи для усунення виявлених невідповідностей: 1) Додаток 1.1. до тендерної документації 2) Додаток 1.2. до тендерної документації

Документи

03 серпня 2020 11:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
339 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:24
Звіт_про виконання договору (меблі).pdf укладений
30 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:59
ДОГОВІР 440.pdf укладений
17 серпня 2020 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 048,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 508,00 UAH)