Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з встановлення, монтажу, пусконалагодження обладнання та вузлів локальних Систем відеоспостереження
Очікувана вартість
1 127 600,00 UAH
UA-2020-06-24-001985-b 3d09420683b646098c35929c89b87ddf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Льовочкін Вадим Миколайович

+380501757330 inforadadnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО"
Код ЄДРПОУ: 36094821
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Льовочкін Вадим Миколайович
+380501757330
inforadadnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:19
Очікувана вартість: 1 127 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33828 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з встановлення, монтажу, пусконалагодження обладнання та вузлів локальних Систем відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Згідно дислокацій
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Статут
Дата подання: 25 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:25
Доброго дня! (1) В п. 5.14 Розділу 3 ТД ви просите надати оригінал чи нотаріально завірений статут, а в Розділі 5 п. 2 вже копію з кодом адміністративних послуг. То учаснику керуватися п. 2 Розділ 5, бо саме з нданням коду адміністративних послуг. замовник може перевірити в ЄДРПОУ Статут
Відповідь: Відповідно до п. 2 р. 5 Учаснику необхідно надати Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (скан-копія з оригіналу)), або довідка (в довільній формі; скан-копія з оригіналу) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)).
Цей перелік документів поєднаний сполучником «або», тобто Учасник на власний розсуд обирає який саме документ надавати.
Стосовно вимоги п. 5.14 р. 3 тендерної документації, щодо надання оригіналу або нотаріально завіреної копії Статуту (для юридичних осіб), Учасник (юридична особа) має право надати код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Відповідні зміни будуть внесені до п. 5.14 р. 3 тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-001985-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 25 червня 2020 16:59
Аналогічний досвід (акти)
Шановний замовник, в додатку 3 міститься вимога до учасників (п.2): "...На підтвердження виконання аналогічного договору надається:- копія відповідної (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів), що свідчить (-ать) про здійснення поставки товарів та/або виконання послуг на суму не менше 0,5 млн. грн.". Для підтвердження інформації, вказаної у цьому пункті, Учасник фактично повинен надати копію аналогічного договору, при цьому вартість такого Договору повинна складати – не менше 0,5 млн. грн. Прописуючи дану вимогу, Ви порушуєте принцип добросовісної конкуренція серед учасників та недискримінації учасників. Визначена вартість аналогічного договору (актів) - не менше 0,5 млн. грн. не є визначальним критерієм, а визначальним - є досвід та якість виконання аналогічних робіт загалом. Отже, взяти участь у вашому тендері зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 0,5 млн. грн.
Виходячи із вищенаведеного вимагаємо виключити дану умову як дискримінаційну.
З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 17:30
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно пункту 1 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Пунктом 4 частини другої статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний за предметом закупівлі договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи з обсягу та специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи з обсягу та специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Отже, на виконання вимог Закону, а також з урахуванням обсягу та специфіки предмету закупівлі, замовник встановив у тендерній документації такий кваліфікаційний критерій як наявність аналогічного договору на виконання послуг з вартістю не менше 0,5 млн. грн. Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною та не порушує принципи здійснення закупівель, встановлених Законом тому що допомагає замовнику обрати надійного виконавця, який у своїй практиці вже здійснював надання послуг подібної складності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 125 300,00
UAH з ПДВ
1 113 962,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 126 400,00
UAH з ПДВ
1 115 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 11:34
Електронний підпис
14 липня 2020 16:06
Електронний підпис
09 липня 2020 13:32
Електронний підпис
09 липня 2020 13:23
штатний розклад.pdf
09 липня 2020 13:23
ТехпаспортБМВ1.jpg
09 липня 2020 13:23
ТехнічнаЧастина.pdf
09 липня 2020 13:23
ТендернаПропозиція.pdf
09 липня 2020 13:23
ПроектДоговору.pdf
09 липня 2020 13:23
ПравоВласностіОфіс.pdf
09 липня 2020 13:23
Підписаний_Лицензия_.pdf
09 липня 2020 13:23
паспорт.pdf
09 липня 2020 13:23
Накази.pdf
09 липня 2020 13:23
Довідки.pdf
09 липня 2020 13:23
Відомості_з_ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 12:36
Електронний підпис
09 липня 2020 12:35
Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 12:35
сертифікати_хик_2020.pdf
09 липня 2020 12:35
проект договора.pdf
09 липня 2020 12:35
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
09 липня 2020 12:35
ИНН Жукова цветной.pdf
09 липня 2020 12:34
Гос рег + ндс.pdf
09 липня 2020 12:34
Витяг від 25-05-20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3130204279
Переможець 1 113 962,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3130204279
1 113 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 06 серпня 2020 09:59
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг із вказаними у тендерній документації технічними характеристиками.
Документи:
05 серпня 2020 09:59
Протокол тендерного комітету
Виконано
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 10:30
Кінець періоду оскарження: 17 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 17 серпня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги із вказаними у тендерній документації технічними характеристиками
Документи:
06 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:27
Протокол тендерного комітету